Kuka jekuttaa ja ketä?
Vastaukset 28
Tuo yks jekku ei taas toimi. Huono homma. Mikä siinä on? Pelkkää punaista länttää...
Meinaan nyt lähteä jekuttamaan avomiestäni petipuuhiin. De va kukkude.
No hyvä :) Jekuta kunnolla :D
Sano ettei enää ota niitä pissikuvia kun minä vähän ikään kuin ehdin siinä järkyttyä. No niin.misspönttöuuni kirjoitti:
No hyvä :) Jekuta kunnolla :D
Sano ettei enää ota niitä pissikuvia kun minä vähän ikään kuin ehdin siinä järkyttyä. No niin.Kyllä se oli oma pissikuvani. Lunta yritin esitellä ja joku huomasi sivusilmällä pissin.
viriviri kirjoitti:
Kyllä se oli oma pissikuvani. Lunta yritin esitellä ja joku huomasi sivusilmällä pissin.
No mutta elä laita sitä enää toista kertaa :)
Mulla osui käsi ja kuva suurentui niin silleen...misspönttöuuni kirjoitti:
Mulla osui käsi ja kuva suurentui niin silleen...Hmph.
misspönttöuuni kirjoitti:
Mulla osui käsi ja kuva suurentui niin silleen...Mitäs mitäs? Onko täällä kirjoiteltu jo hankeen pissillä jotain?
https://youtu.be/-AJtFsU51og
Mitäh, täh? 😝Disse kirjoitti:
Mitäs mitäs? Onko täällä kirjoiteltu jo hankeen pissillä jotain?
Mitäh, täh? 😝Joku oli kussut. Tiedä sitten mikä jekkuilija :D
- Anonyymi
misspönttöuuni kirjoitti:
Joku oli kussut. Tiedä sitten mikä jekkuilija :D
Yleensä ihmiset käyvät vessassa pissimässä ja kakkimassa, no dissestä en tiedä jos pissii ja kakkii hankeen.
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä ihmiset käyvät vessassa pissimässä ja kakkimassa, no dissestä en tiedä jos pissii ja kakkii hankeen.
Maalla saatan kasia kiemurtaa hankeen... tylsä sellsinen yks kolo tehdä vaan... 😁
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Maalla saatan kasia kiemurtaa hankeen... tylsä sellsinen yks kolo tehdä vaan... 😁
Puhdistusaineena on kyllä hyvä joku 70-prosenttinen alkoholi jo vähän lirauttaa haavan päälle sitä, tappaa viirukset ja bakteerit hyvin.
White Lighting on todellakin tuollaisen nimi korkeille kotipolttoisille alkoholeille, paljon korkeampaa kuin jos on sanontana Moonshine. Disse kirjoitti:
Mitäs mitäs? Onko täällä kirjoiteltu jo hankeen pissillä jotain?
Mitäh, täh? 😝Auton keskuslukitusta tutkailin ja kusihätä yllätti. Säästääkseni aikaa ja vaivaa en lähtenyt vessaan vaan lorotinpa nurkalle.
Vahingossa se hole hangessa ikuistui sitten kuvaan lumesta, Wwuwuwlle.viriviri kirjoitti:
Auton keskuslukitusta tutkailin ja kusihätä yllätti. Säästääkseni aikaa ja vaivaa en lähtenyt vessaan vaan lorotinpa nurkalle.
Vahingossa se hole hangessa ikuistui sitten kuvaan lumesta, Wwuwuwlle.Aijaa? No mikä jottei? 😁👍
Täällä oli aamulla -15 astetta pakkasta. Vielä jos enempi tulee pakkasta, niin sehän kuseminen ulkona kaataa vielä selälleen, kun kusikaari jäätyy sitämukaa. 😳
Tuuppasin uuniinkin tulet... vois lähtee hinkuttamaan msgneeton koppaa sileeksi, jos maalais sen tänään pannuhuoneessa. Tuli viimekesänä vähän osumia, kun kaatu hitaanajossa koko pyörä vasemmalle puolelle. Silloin oli tää koipi vielä ihan hölmö. Ei jaksanut pyörää pitää pystyssä. 😁Disse kirjoitti:
Aijaa? No mikä jottei? 😁👍
Täällä oli aamulla -15 astetta pakkasta. Vielä jos enempi tulee pakkasta, niin sehän kuseminen ulkona kaataa vielä selälleen, kun kusikaari jäätyy sitämukaa. 😳
Tuuppasin uuniinkin tulet... vois lähtee hinkuttamaan msgneeton koppaa sileeksi, jos maalais sen tänään pannuhuoneessa. Tuli viimekesänä vähän osumia, kun kaatu hitaanajossa koko pyörä vasemmalle puolelle. Silloin oli tää koipi vielä ihan hölmö. Ei jaksanut pyörää pitää pystyssä. 😁Tällä sektorilla - 13.5 °C. Täytyy keitellä kahvit ja työntää evästä leipäläpeen. Pitäisi viedä nippu lautoja autotallista piharakennukseen. Pyörii vähän jaloissa tallissa.
Hinkuttelehan koppa hyväksi.viriviri kirjoitti:
Tällä sektorilla - 13.5 °C. Täytyy keitellä kahvit ja työntää evästä leipäläpeen. Pitäisi viedä nippu lautoja autotallista piharakennukseen. Pyörii vähän jaloissa tallissa.
Hinkuttelehan koppa hyväksi.Joo. Kunhan vedän vähän kaffetta ksns kitusiin. 😃
- Anonyymi
Mitä sinkkupalstalla, jos avoliitossa 🤔?
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinkkupalstalla, jos avoliitossa 🤔?
Miks ei? Tiedä vaikka vaihtoa harkittisin.
- Anonyymi
viriviri kirjoitti:
Miks ei? Tiedä vaikka vaihtoa harkittisin.
Herran jumala 😳. Varattuna täällä sinkkupalstalla,no jo pomppas.
Anonyymi kirjoitti:
Herran jumala 😳. Varattuna täällä sinkkupalstalla,no jo pomppas.
Vapiskaa.
- Anonyymi
Kanava vaihtuu kolmessa sekunnissa kun duudsonit tulee ruutuun. Minä en heidän lapsellisia källejään jaksa enkä katso.
- Anonyymi
Pojat on poikia.
- Anonyymi
Jekku,
kun kaverisi lähtee luontasi, niin hetken kuluttua lähetä sille viesti että kännykkäsi jäi tänne:)- Anonyymi
hehheh
- Anonyymi
Mitä liikkuu jekuttajan korvien välissä? Muuta kuin kusipaskaviemäri?
Staff only?- Anonyymi
Välillä voi mennä myös nukkumaan pehmeiden tyynyjen kanssa ja samalla haaveillen palstan tyttöjen höpötyksiä.
Itselleni sellainen on peräti lääkärin määräyksenäkin... jos on kerran aika pahasti rikkouttanut itseään.
Laittaa pään tyynyyn ja yrittää nähdä unia tytöistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Välillä voi mennä myös nukkumaan pehmeiden tyynyjen kanssa ja samalla haaveillen palstan tyttöjen höpötyksiä.
Itselleni sellainen on peräti lääkärin määräyksenäkin... jos on kerran aika pahasti rikkouttanut itseään.
Laittaa pään tyynyyn ja yrittää nähdä unia tytöistä.Hyvää yötä ja kivoja unia sinulle yöhösi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.702256Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt351824- 1001181
- 47945
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.26807- 87803
- 29680
- 41675
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,142657Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56588