Miten muuttaa kellon maililukemat kilometrilukemiksi?
Garmin 235 mailit kilometreiksi miten?
4
2880
Vastaukset
- Anonyymi
Asiaan parhaan vastauksen voi antaa maailman tarkimman garminin omistaja jodlaaja. Taitaa olla juuri tuo malli. Kysypä Facebookissa.
- Anonyymi
Kellon asetuksista pitää muuttaa mailit kilometreiksi: Menu > Settings > System > Units
Täytyy myös vaihtaa Garmin Connect -sovelluksesta, koska sen asetukset muuten vaihtavat kellon takaisi maileiksi, jos GC:ssä ei kilometreinä:
Menu -> Devices -> Device settings -> Display settings - Anonyymi
Mielestäni matkan näyttö kannattaa pitää maileissa. Kun lenkkeilee viikossa yhtä paljon maileissa kuin Jodlaaja kilometreissä, niin tietää olevansa oikeilla jäljillä.
- Anonyymi
Tiukkaa tulee, jos lenkkeilee 4 minuutin maileja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662621Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649- 351645
- 591576