En vaan ymmärrä tai ota susta yhtään selvää.
Kuka mä oon sulle?
40
1118
Vastaukset
- Anonyymi
Anonyymi palstalija Suomi24:lla?
- Anonyymi
Miksi pudotettiin työstä pois, elämäni tragedia. Ja toinen se "apu" mikä pilannut terveyttä ja hyvinvointia.
- Anonyymi
Minun työpaikassani oli pelkästään naisia ja suurin osaa samaa ikäluokka kuin itse olen. "Kuolin" sinä päivänä kun en voinut mennä sinne. Eikä mikään ole tuntunut miltään sen jälkeen.
- Anonyymi
Kerro työpaikasta jotain ja olet mies vai nainen?
- Anonyymi
Nainen. Työpaikka miespainoitteinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti elämäni nainen, vaatimattomasti :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olemmeko jutskanneet tai mitään muuta aktiviteettiä ollut keskenämme ??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olemmeko jutskanneet tai mitään muuta aktiviteettiä ollut keskenämme ??
Juu, kyllä ihan kaksinkin välillä ollaan. Ehkä jopa useemmiten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, kyllä ihan kaksinkin välillä ollaan. Ehkä jopa useemmiten.
Okei, osuu, mutta mistä olemme puhuneet ja mitä aktiviteetteja meillä ollut...?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei, osuu, mutta mistä olemme puhuneet ja mitä aktiviteetteja meillä ollut...?
No vaikka mistä, eniten ehkä miehen kiinnostuksista tai harrastuksesta. Aktiviteetteja ei, jos jotain seksuaalista meinaat. Ja jos et, niin voit itse kertoa teidän aktiviteeteista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No vaikka mistä, eniten ehkä miehen kiinnostuksista tai harrastuksesta. Aktiviteetteja ei, jos jotain seksuaalista meinaat. Ja jos et, niin voit itse kertoa teidän aktiviteeteista.
Sivusta kommentoin, koska jokseenkin kaikki yllä kuvattu osuu omaankin tilanteeseeni: epäselvät tunteet, miesvaltainem työpaikka, usein kahdestaan jne. Hyvin usein keskustellaan myös hänen (naisen) eräästä urheiluharrastuksesta.
Vastauksena alkuperäiseen kysymykseen, hän on ihminen, jonka lähellä on vaan niin hyvä olla ja jonka lähellä haluaisin olla niin paljon kuin mahdollista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta kommentoin, koska jokseenkin kaikki yllä kuvattu osuu omaankin tilanteeseeni: epäselvät tunteet, miesvaltainem työpaikka, usein kahdestaan jne. Hyvin usein keskustellaan myös hänen (naisen) eräästä urheiluharrastuksesta.
Vastauksena alkuperäiseen kysymykseen, hän on ihminen, jonka lähellä on vaan niin hyvä olla ja jonka lähellä haluaisin olla niin paljon kuin mahdollista.Viestin ajankohdan perusteella, en oikein usko, että olisit hän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viestin ajankohdan perusteella, en oikein usko, että olisit hän.
Saman voin sanoa sinulle. :) Olemme molemmat samassa tilanteessa, missä meillä on melko läheinenkin yhteys ihmiseen, mutta silti olemme täällä, koska juuri Siitä ei voi puhua. Ja ehkä meillä on enemmän tunteita mukana kuin sillä toisella, jos asia ei etene mihinkään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saman voin sanoa sinulle. :) Olemme molemmat samassa tilanteessa, missä meillä on melko läheinenkin yhteys ihmiseen, mutta silti olemme täällä, koska juuri Siitä ei voi puhua. Ja ehkä meillä on enemmän tunteita mukana kuin sillä toisella, jos asia ei etene mihinkään?
Näinhän se taitaa olla valitettavasti.
- Anonyymi
Kaikki
- Anonyymi
No ei se muilta kysymällä selviä.
- Anonyymi
🌞🌞🌞
- Anonyymi
Tarvitaan lisää tunnisteita
- Anonyymi
Pelkkäpanopuu??
- Anonyymi
Siispä ryhdy selvittämään mitä olemme toisillemme...
- Anonyymi
Sinuun nainen vahvasti ihastuin...etc...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka käyttää vielä vuonna 2020 kolmea pistettä lauseen lopussa? Taisi olla muodissa joskus 15 vuotta sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka käyttää vielä vuonna 2020 kolmea pistettä lauseen lopussa? Taisi olla muodissa joskus 15 vuotta sitten.
se on ajaton tapa, aina muodissa,moukka...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minäkin sinuun nainen...<3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ettäkö kaikki samaan naiseen ?? Nyt ei natsaa kyll mikään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa.. oliko tää naiselta naiselle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa.. oliko tää naiselta naiselle?
Kyllä <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä <3
Vastasitko myös alkuperäiseen kysymykseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastasitko myös alkuperäiseen kysymykseen?
Mikä on alkuperäinen kysymys?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on alkuperäinen kysymys?
Kuka mä oon sulle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka mä oon sulle?
Olet mun ihastus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä <3
Minne päin menee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka mä oon sulle?
Oi lettuni mun!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus naiselta miehelle...Sählärit !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus naiselta miehelle...Sählärit !
Niinpä, täällä on yksi nainen joka huutelee joka ketjuun että oliko naiselta naiselle. 😪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, täällä on yksi nainen joka huutelee joka ketjuun että oliko naiselta naiselle. 😪
No kyllähän siihen joku vastas että oli naiselta naiselle 😁 ... koittakaa päättää!!
- Anonyymi
S naiselle.
- Anonyymi
Aloitus on naiselta miehelle, kuten ylempää voi lukea (:
- Anonyymi
S-miehelle ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
S-miehelle ?
Ei ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1802220- 1751841
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1701702Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1101528Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise261484- 1091220
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1651099Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771073Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,58945Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud238925