Miksi et voi jo palata töihin? Ikävä on jo... Vielä on niin pitkä aika että taas nähdään....
Tuu jo töihin!!
15
692
Vastaukset
- Anonyymi
töihinkö taas?
- Anonyymi
Koita hiffata, en etsi työpaikkasuhdetta. Olen jo parisuhteessa.
J- Anonyymi
Voin tulla töihin mulla ei aika kulu kun on talvi. 4 tuntia päivä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin tulla töihin mulla ei aika kulu kun on talvi. 4 tuntia päivä
Ihan niitä lomautuksia sillä tällä jos lapsen sairastuu ym. Joustoja niin soita vaan. 5 min. Ajaa töihi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan niitä lomautuksia sillä tällä jos lapsen sairastuu ym. Joustoja niin soita vaan. 5 min. Ajaa töihi.
Jos joku lakkoilee ei halua töihin soita.
- Anonyymi
Töihin? Töihin? Mitä sekoilua työelämä tänä päivänä. Ei kiitos, herrat tehköön itse hommansa.
- Anonyymi
Samoin, ikävä sinua jo nyt. Ero sinusta tuntuu jo nyt ikuisuudelta..
- Anonyymi
Miten pitkä ero?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten pitkä ero?
Liian pitkältä tämä ero tuntuu jo nyt. Lasken päiviä kunnes tapaamme jälleen.
- Anonyymi
No viikko vielä, eiköhän sitä sitten taas nähdä.
- Anonyymi
Näemme taas pian. Ikävä on ollut joka päivä.
- Anonyymi
Voidaan nähdä muutenkin jos laitat mulle viestiä. Kerrot vaikka viimeisimmät työpaikkajuorut, kyselet kuulumisia ja pyydät vaikka leffaan. Lähden oitis. Miss you.
- Anonyymi
Meneekö naiselta miehelle?
- Anonyymi
Minä en pysty toiselle laittamaan viestiä, olen luvannut. Eikä hän oikein voi missään liikkua seurassani. Ainakaan täällä missä asumme. Naiselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meneekö naiselta miehelle?
Oli naiselta miehelle. Ainakaan aiemmin ei ymmärtääkseni ollut mitään esteitä etteikö voisi olla yhteydessä. Toki kyllähän ne tilanteet saattavat muuttua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303611Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91668Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131493Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241310Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.140965Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34913Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht243905- 60889
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ67872Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98839