Olen 38 ja poikuus on talella

Anonyymi

Teinistä asti olen kuvitellut menettäväni neitsyyteni jollekin ihanalle rakastamalleni henkilölle. Ollessani jotain 15v noin puolet koulun parhaista tytöistä kävivät kysymässä minua poikaystäväkseen jne., monet ehdottelivat seksiäkin jne. Koulukiusattuna ujona ja sulkeutuneena poikana en kuitenkaan koskaan uskaltanut.

Nykyisin olen ruma mies, eikä näitä ehdotteluja ole koskaan enää tullut lainkaan. Minulla ei ole koskaan ollut tyttöystävää. Melkeinpä ikinä en ole edes suudellut tai halannut naista. Kymmeniltä eri suunnilta olen jo kuullut, ettei näin paskaa miestä kuulemma mihinkään tarvita ja saavat kuulemma heti mistä vain paremman. Muilla alueilla olen elämässäni menestynyt hyvin, valmistun kohta yliopistostakin, tällä hetkellä on melko isopalkkainen työpaikka, olen harrastanut moottoripyöräilyä ja niiden rakentamista teinivuosilta lähtien, sekä monenlaisia muita käden taitoja. Lisäksi minulla on keksintöjäkin, joita Suomen valtio on hieman rahoittanut.

Olen miettinyt maksullisissa naisissa käymistä, mutta minusta tuntuu jotenkin, etten mitenkään voisi, mielestäni olen niin lämminsydäminen ja kunnollinen ihminen ettei oma moraalini sallisi sitä itselleni. Lisäksi joudun korkean hemoglobiinin takia käydä säännöllisesti luovuttamassa verta, johon tulisi vuoden karenssia joka käynniltä. Monesti läheisyyden tunteen kaipuu kalvaa mieltäni kammottavalla tavalla, johon luulisin ettei maksullinen seura auttaisikaan.

41

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mene sinne maksullisiin.

    • Anonyymi

      Onhan sinulla tehtävä elämässä: ruikuttavan uhrin osa jossa kyllä olet loistava!

    • Anonyymi

      Olisit rehellinen ja hyvä ihminen, niin elämässäsi olisi kaikki paremmin.

    • Anonyymi

      Et tainnut teini-iässä lähteä muiden kanssa juomaan viinaa.

      t. viinamies

    • "Kymmeniltä eri suunnilta olen jo kuullut, ettei näin paskaa miestä kuulemma mihinkään tarvita"

      Niin siis millä perustein nämä kymmenet eri tahot sanovat sun olevan paska ja tarpeeton?

      • Anonyymi

        No jos on paljo pahaa tehnyt elämässään kuten haukkunut ihmisiä netissä niin kyllä ne väistämättä tulee joskus eteen. Ympyrä on sulkeutuu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No jos on paljo pahaa tehnyt elämässään kuten haukkunut ihmisiä netissä niin kyllä ne väistämättä tulee joskus eteen. Ympyrä on sulkeutuu.

        Minkä taakseen jättää...jne voisi päivittää..Minkä nettiin jättää, sen edestään löytää.


    • Anonyymi

      Ota nyt hyvä ihminen itseäsi niskasta ja ala maistelemaan elämää, ensin pienin annoksin.
      Keväällä se onnistuu parhaiten!!!
      Ellei sinulla olisi tuota ongelmaa veren kanssa, ilma muuta suosittelisin maksullisissa käyntiä ihan jo harjoituksen vuoksi. Puhu lääkärisi kanssa!

    • Anonyymi

      Eivät tytöt käy kyselemässä poikia poikaystäväkseen kuin korkeintaan vain vittuillakseen. Sitten jos poika ottaa nämä tosissaan niin kavereiden kanssa naureskellaan.

    • Anonyymi

      Haluatko hyvän neuvon: älä nolaa itseäsi enää pahemmin. Älä keskustele enää itsesi kanssa. Tee välillä jotain joka kehittää sinua eteenpäin elämässä.

    • Anonyymi

      Pidä rahasi ja housut jalassa. Maksullisissa käynti ei ole mikään meriitti. Taudit tarttuu ja kupat leviää. Pidä pintasi!

    • Anonyymi

      Miksi ajattelet, että olet ruma? Voisitko panostaa enemmän ulkonäköösi? On monia sinun ikäisiä, jotka ei ole olleet suhteissa ja jotka ovat kokemattomia. Naisia ja miehiä. Et ole ainoa. Mistä olet yrittänyt etsiä?

      • Anonyymi

        Sulla pitäisi olla rehellinen ymmärrys ja näkemys itsestäsi. Hyväksy itsesi sellaisena kuin olet. Et voi saada mitään porukan cooleinta naista, kun et ole sellainen itsekään. Yritä pystyä niissä ympyröissä, joissa henkinen pääomasi riittää niin ei tule jatkuvia pettymyksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla pitäisi olla rehellinen ymmärrys ja näkemys itsestäsi. Hyväksy itsesi sellaisena kuin olet. Et voi saada mitään porukan cooleinta naista, kun et ole sellainen itsekään. Yritä pystyä niissä ympyröissä, joissa henkinen pääomasi riittää niin ei tule jatkuvia pettymyksiä.

        Oletko tuo aloittaja? Viittasit nyt naisen viestiin. Realistinen käsitys itsestä on hyvä olla kaikilla, ettei ala kuuseen kurkottelemaan. Toisaalta olemalla paras versio itsestäsi, myös ulkoisesti, saat itsellesi parhaimmat mahdollisuudet. Tähän kehotan kaikkia. Itsensä tulee hyväksyä mutta huonoon versioon itsestä ei tarvitse tyytyä. Cooleus ei ole pelkästä ulkonäöstä kiinni. Se liittyy kokonaisuuteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko tuo aloittaja? Viittasit nyt naisen viestiin. Realistinen käsitys itsestä on hyvä olla kaikilla, ettei ala kuuseen kurkottelemaan. Toisaalta olemalla paras versio itsestäsi, myös ulkoisesti, saat itsellesi parhaimmat mahdollisuudet. Tähän kehotan kaikkia. Itsensä tulee hyväksyä mutta huonoon versioon itsestä ei tarvitse tyytyä. Cooleus ei ole pelkästä ulkonäöstä kiinni. Se liittyy kokonaisuuteen.

        Hyvä, jatka tästä. Olet oikealla tiellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, jatka tästä. Olet oikealla tiellä.

        En ymmärrä, miksi juutuit kommenttini, joka oli tarkoitettu aloittajalle.


    • Anonyymi

      Malta mielesi. Markkina-arvosi vain kasvaa mitä vanhemmaksi tulet. Huipussaan se on vanhainkodissa.

      -Naisasialuuserin opetuslapsi

      • Sanovat että toivossa on hyvä elää..

        Lapamato&Naulapää


    • Anonyymi

      Ai että oikein puolet tytöistä kyselivät poikaystäväksi vaikka olet ujo ja sulkeutunut, kaikenlaisia satuja sitä jotkut kertoo.

    • Miks ei ne sinne ilotaloihin perusta verenluovutuspisteitä, joihin kelpaa HIV:inen verikin? Niistä sitten annettas huorille, jos joku asiakas rupeaa murhuroimaan.

    • Anonyymi

      Oma syy, kyllä Kelarahoillakin pitäis olla varaa

    • Anonyymi

      Kuulostaapas melkoiselta liioittelulta, niinkuin palstalla on monesti tapana, että ensin tytöt senkun vaan tarjoavat itseään ja nyt sitten keski-ikäisenä on kuullut kymmeniltä suoranaisia haukkuja.

    • Anonyymi

      Moraali? Mitä hittoa sillä tekee?

      • Anonyymi

        Haudassa sitä on mukava miettiä.


    • Anonyymi

      Noin käy koska et juonut nuorena viinaa muiden kanssa etkä luonut suhteita tyttöihin. Viinaa pitää juoda jotta naisiin voi tutustua nuorena. Koulussa pitäisi heti opettaa nuorille miten suhteita luodaan viinaa juomalla jotta miehet saisi naisia heti nuorena ja olisivat sosiaalisia eivätkä olisi ujoja aikuisena.

      T viinamies

    • Anonyymi

      Oli kyllä taas niin epäuskottavaa tarinointia, että haukotuttaa. Yritä seuraavalla kerralla pikkuisen realistisempaa settiä.

      • Anonyymi

        Jeps. Ei voi menestyä opinnoissa ja työssä ja olla saman aikaisesti ihan käsi elämänhallinnassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeps. Ei voi menestyä opinnoissa ja työssä ja olla saman aikaisesti ihan käsi elämänhallinnassa.

        Vielä 1920- ja 1930-luvuilla syntyneillä oli aivan tavallista, että mies ei tee mitään kotitöitä eikä osaa mitään. Kun vaimo kuolee, mies on aivan pulassa. Vaikka olisi menestynyt työelämässä ja opinnoissa kuinka hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä 1920- ja 1930-luvuilla syntyneillä oli aivan tavallista, että mies ei tee mitään kotitöitä eikä osaa mitään. Kun vaimo kuolee, mies on aivan pulassa. Vaikka olisi menestynyt työelämässä ja opinnoissa kuinka hyvin.

        Sen takia sitten naitiinkin uusi nuori vaimo.


    • Anonyymi

      En mäkään ole saanu. Mut työni takia saanut olla työparina tyttöjen kanssa. Yhtä kuskasin huvikseni töistä kotiovellle kaaralla. Lainasin hälle bussikorttiakin kun oli p.a. Pikkujouluissa yks vieras muija katso mua vihaisesti kun tää juttukumppani oli hyvän näkönen. Hällä oli saapikkaat ja aika horon oloinen. Mä olin ehkä liian kunnollisen oloinen. Mut enhän mä mitään ehdotellu.

      Sitten kerran koulussa pääsin jutteleen yhen muijan kanssa joka oli ollu miss Tre kilpailussa. Mut hän oli ollu siellä 10 vuotta sitten. Nyt oli joutunut hakeutuun oikeisiin töihin. Vääntään jakoavainta kirjaimellisesti.

    • Anonyymi

      "Ollessani jotain 15v noin puolet koulun parhaista tytöistä kävivät kysymässä minua poikaystäväkseen jne., monet ehdottelivat seksiäkin jne. Koulukiusattuna ujona ja sulkeutuneena poikana en kuitenkaan koskaan uskaltanut."

      Anteeksi nyt, mutta kuulostaa helvetin vaikealta uskoa. Jos olit noin komea ja suosittu tulloin, ulkonäkö varmasti 38-vuotiaana ja hyvätuloisena vielä riittää saamaan (omanikäistä) naista, eikä tarvitse maksaa.

      • Anonyymi

        Juttu on katkeran ja kateellisen kurpan kirjoittama, yrittää epätoivoisenä änkyttää, että miehen tason ratkaisee ulkonäkö ja että mies rumenee vanhetessaan. Jos aloittaja on ollut nuorena ujo saati koulukiusattu niin yksikään tyttö ei vilkaisekkaan häneen päin vaikka olisi"komea"

        sen sijaan jos hän on ollut ruma ja miehekäs koulukiusaaja/häirikkö niin varmasti on kauniita tyttöjä riittänyt.


    • Anonyymi

      Kerran olet noin hyvä mies niin kuule vähä nyt itsevarmuutta kehiin. Ellei tääkin ollu joku tsoukki taas

    • Anonyymi

      Hassua, kuinka monella poliitikolla on yhä semmoisia tavoitteita.

    • Anonyymi

      Missäs päin maailmaa 15v tytöt tyrkyttävät itseään koulukiusatulle ujostelijalle? Meinaan ollaan samaa ikäluokkaa, eikä omassa kouluympäristössä moista käynyt. Edes niille kuumimmille jännäpojille ei tytöt uinu liiveihin munaa vonkaamaan, saati sit meille hiljasemmille pojille. Mutta jaa ihmeessä minkä kylän koulussa tuommosia teinityttöjä oli?

      • Anonyymi

        Juttu on nahistuneen naisen itselleen valehtelua. Yrittää väittää, että ujo ja komea mies muka saa naisia ja että mies on parhaimmillaan nuorena.

        Yhtään missään maailman kolkassa tytöt eivät lähesty komeita ja ujoja kiusattuja nörttejä, sen sijaan ruma ja ei ujo koulukiusaaja saa kyllä kauniita tyttöjä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juttu on nahistuneen naisen itselleen valehtelua. Yrittää väittää, että ujo ja komea mies muka saa naisia ja että mies on parhaimmillaan nuorena.

        Yhtään missään maailman kolkassa tytöt eivät lähesty komeita ja ujoja kiusattuja nörttejä, sen sijaan ruma ja ei ujo koulukiusaaja saa kyllä kauniita tyttöjä

        Komeille pojille riittää aina ottajia vaikka olis ujompi ja hiljaisempi.


    • Anonyymi

      Kannattaako sitä sitten enää edes aloittaa jos näin kauan oot naista pysnyt erossa

    • Anonyymi

      Naisista ei ole kuin vaivaa, onhan niitä mukava nussia, mutta niiden kanssa eläminen on yhtä helvettiä

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      188
      6092
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      12
      2352
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      24
      1739
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1718
    5. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1631
    6. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1624
    7. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      326
      1622
    8. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      137
      1417
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1399
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      336
      1242
    Aihe