Olen ansassa ja tarkoitukseton luuseri

Anonyymi

Joo moro ämmät

Oon 20-v muijan irvikuvatus. Ensin tuli sairasteltua tossa ja koettua ihmeparaneminen. Nyt ollaan tässä semmonen puol vuotta kärvistelty kun a. Ei ole yhtään rahaa, b. Ei ole ystäviäkään, c. Ei ole oikein sukuakaan, d. Ei ole mitään elämää, f. Koen olevani vanki asunnossani koska en voi vain lähteä lätkimään (haaveilen asuntoautosta että voisin olla ikuinen matkalainen joka ajaa elämänsä loppuun asti roadtrippiä), g. Mikään ei tietenkään onnistu ikinä koska olen niin köyhä ettei ole varaa mennä edes mihinkään opiskelemaan (ei rahaa koulukirjoihin, kyniin, läppäriin, opiskelun perässä muuttamiseen tai yhtään mihinkään), h. Koen suurta yksinäisyyttä koska luulen ettei ole muita kaltaisiani friikkejä

Lyhyesti ja ytimekkäästi; Kaikki on ihan päin persettä.

Olen tyyliin Suomen vihatuin muija sarkastisen huumorini, aseksuaalisuuteni, uskonnon (uskon Jumalaan, mutta en kuuluu mihinkään lahkoon, hyväksyn niin ateistit kuin lahkolaisetkin. Jokainen tekee niin kuin parhaaksi näkee) ja ehkä myös siksi että paukutan suutani koko ajan. Siis ihan jatkuvasti ja tauotta. On niin kamalasti asiaa. Olen myös totuuden torvi, turhankin rehellinen, suorastaan töksähtävä ja suorasukainen. En lannistu kovinkaan usein vaan selviän vastoin käymisistä sarkasmin avulla. En osaa oikein päähän taputella ketään. Jos ihmisellä on ongelmia niin alan mielummin pähkäillä loogista, käytännöllistä ja pätevää ratkaisua ongelmaan. Tyyliin alan sepittää neuvoja ongelman ratkaisemiseksi jotka ovat kuin tyyliin suoraan jostain ongelman ratkaisijan oppikirjasta.


Hassun hauskaa että en keksi omaan ongelmaani ratkaisua.. Mutta niin kuin sitä sanotaan, ”älä tee niin kuin minä teen vaan niin kuin minä sanon”. Löl...

Onko kukaan kokenut samaa tuskaa? Kukaan ei tykkää musta koska kuulemma ”outous ei ole järin suotavaa” ja olen kuulemma ihan helvetin ärsyttävä papupata. En ite pidä itteeni outona. Oon mielestäni mukavan rento tyyppi. Harmi ettei Suomi nää mun potentiaalin määrää... joka tapauksessa oonko ainoa vai onko muita outoja ja yksinäisiä?

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos sulle on suoraan sanottu, että puhut liikaa, niin ehkä siinä voisi olla totuuden siemen. On myös mahdollista, että sun käytöksesi ei ole kivaa muita kohtaan. Jotkut ihmiset töksäyttelevät ymmärtämättään todella loukkaaviakin asioita toisille. Ihmisiä on erilaisia, se mikä on yhdelle suorapuheisuutta voi toisen mielestä olla tosi ilkeästi sanottu. Esimerkiksi tuo looginen ratkaisun pohdinta toisten ongelmiin ei välttämättä ole hienotunteinen tapa toimia. Yleensä ihmiset jakavat ongelmiaan, koska haluavat ymmärrystä ja empatiaa, eivät ratkaisuehdotuksia.

      Saat tietysti olla sellainen kuin olet, mutta jos haluaa ystäviä, niin silloin pitää olla sellainen ihminen, jonka kanssa ihmiset haluavat ystävystyä. Sinun voisi olla hyödyllistä harjoitella sellaista, että mietit ennen kuin puhut.

    • Anonyymi

      Ootko käynyt paljon kirjastossa? Lukeminen on hyvää ajan kulua. Sit siinä samalla viisastut ja keksit miten pääset elämässä eteenpäin.

    • Anonyymi

      Kuulostaa perus elämänkoululaiselta jonka tyypillinen asenne on olettaa olevan enemmän oikeuksia, kuin velvollisuuksia mihinkään.

      Vertauskuvana voisin ottaa tähän, että alkoholistilla on tuhat syytä miksi se juo.

      Kirjoituksen aloittajalla taitaa taas olla tuhat syytä siihen miksi yhteiskunta on häntä vastaan ja miksi ei ole varaa opiskeluun tai johonkin muuhun, kun kaikki on päin per**ttä.

      Mun vinkki on tähän, että vastaus on lähempänä kysymyksiisi, kuin arvaatkaan, eli peili.

      Vaikka epäilen peilin olevan aika turha väline tuollaisen ylimieliseen asenteeseen.

    • Anonyymi

      Tietenkin voit kättäytyä, asennoitua aivan niin kuin haluat! Kukaan ei sinua kiellä sitä.
      Olet saanut todeta miten se vaikuttaa omaan elämääsi.
      Mikäli haluat jatkaa samalla tavalla, olisiko syytä vaihtaa asuinaluetta ja muuttaa erakoksi autiolle saarelle tai jonnekin korpien uumeniin? Siellä käyttäytymisesi ja mölinäsi ei haittaa ketään ja saat rauhassa jatkaa olemalla "mukavan rento tyyppi".

      Jos tuo taas ei sovi sinulle ja haluat silloin tällöin olla muiden ihmisten kanssa tekemisissä (jotka evät halua koskettaa sinua edes pitkällä kepillä), onko koskaan ajatuksiisi pompahtanut edes yhtä ainoaa idean molekyyliä joka t-a-v-a-i-s-i sinulle että on parasta muuttaa käytöstäsi.

    • Anonyymi

      olet arvokas ihan tuollaisena kuin olet, terveisin aito ja rehellinen kaveri. =)

      • Anonyymi

        Hoitoalalla keikkaatehneet hyvät hoitajat eivät pääse töihin jos ei tumma iho, aluepomot kotihoidoissa näitä hyggevihreitä, lopputulos on mitä on. Nyt ihan väärä puolue asialla kun suomalaisten vanhuksien etua pitäis ajatella, afrikassa on tilaa näille. Kotihoidosta pois kaikki vihreät pomot, johan rupee homma toimii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hoitoalalla keikkaatehneet hyvät hoitajat eivät pääse töihin jos ei tumma iho, aluepomot kotihoidoissa näitä hyggevihreitä, lopputulos on mitä on. Nyt ihan väärä puolue asialla kun suomalaisten vanhuksien etua pitäis ajatella, afrikassa on tilaa näille. Kotihoidosta pois kaikki vihreät pomot, johan rupee homma toimii.

        Espoon kotihoidossa et saa vakiduunia jos vaalea iho, paikkaat apinoiden erheitä, perus hygieniaoppi, puhtaasta likaaseen päin, ei mene näille kullankaivaaijlle, mummot ja papat kun pöntöllä, vedetään pesulapuilla takapäästkä eteen kaikki suolustobakteerit eteen, tätä nähnut nyt 4v


    • Anonyymi

      aika paha, mutta täytyy ymmärtää että puolue kuin puolue, niin silti sama meno jatkuu vuodesta toiseen,

    • Anonyymi

      miten Espoon tilanne voi olla sen verran paha,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2813
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2160
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1954
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1806
    6. 157
      1795
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1767
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe