Mikä on se...

...naisen omistama esine/tavara/kappale mitä et siedä huushollissasi? Onko sellaista? Mikä on/on ollut aina tiellä ja jaloissa vaikka kylppärissä tai missä hyvään? Mitä pitää siirtää, tai se putoaa, kaatuu tai yksinkertaisesti ahdistaa? Koska täällä on naisiakin, ehkä hekin saavat vastata miehestä.

13

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Naisen aviomies, jota toivoryynänen joutuu aina siirtämään sivuun tullessansa keskustelemaan naisen kanssa yhtäläisyyksistä mitä löytyy Aristoteleen ja Kung Tsen Maailmankatomuksessa.

Eikö noita aviomiehiä voisi siirtää vaikka kellariin tai lähettämään viinamiehen kanssa kapakkaan juomaan viinaa.

• No kun te ette nyt vaan osaa taas, niin minä sanon miehistä, että partakone. Kylppärin peilihyllyllä latauspisteessä pöhisevä partakone.

• Partakone on iso mötikkä, kiikkerä ja korkealla huojuva. Voi pudotessaan rikkoa käsienpesualtaan, parfyymipullot ja lopulta miehen karvat ovat vielä meikkipussissa. Jokainen nainen tietää, mitä on väistellä maseratin kokoista trimmeriä.

• Ei nyt oikein mitään tule mieleen..

Kissanhiekkalaatikko on ikävä, mutta tarpeellinen..

Mikroaaltouunia en käytä mihinkään, mutta tuo rouva käyttää..heivaisin sen muutoin menemään.

• Anna sen käyttää sitä. Kunhan on tehokas.

• misspönttöuuni kirjoitti:

Anna sen käyttää sitä. Kunhan on tehokas.

Kyllä se joskus pihallekin pissii...kissa. Ja jos koira joskus niin tekee, niin kisu menee peittämään pisun huolellisesti.

• Ei nyt tule mitään mieleen, ehkä ois sitten nainen itse

• Anonyymi

Älä ikinä laske taloosi naista.

• Vaikka itsekin pidän eläimistä, mutta välillä käy hermoille kissat ja koirat, jos niitä on.

Ne on kuitenkin persoonia ja vaativat oman huomionsa. Ei mua haittaa, että joku kissa tai koira vie huomiota, mutta joskus omistajista itsestä näkee, että pitikin hommats toi elikko...silloin muakin harmittaa elikon puolesta...tai molempien...Aina ihmiset ei ehkä mieti ksikkea ihan loppuun saakka...

• Anonyymi

Hyvä vastaus.

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvä vastaus.

Niin, eikös olekin....☝️😊

• Mulla on mikroaaltouuni, jonka metallikuoret antaa 140V virtaa. Mukavasti värisee sormille, kun ottaa kontaktia mikron metallikuoriin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1498
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      953
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      889
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      831
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      748
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      740
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe