...naisen omistama esine/tavara/kappale mitä et siedä huushollissasi? Onko sellaista? Mikä on/on ollut aina tiellä ja jaloissa vaikka kylppärissä tai missä hyvään? Mitä pitää siirtää, tai se putoaa, kaatuu tai yksinkertaisesti ahdistaa? Koska täällä on naisiakin, ehkä hekin saavat vastata miehestä.
Mikä on se...
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Naisen aviomies, jota toivoryynänen joutuu aina siirtämään sivuun tullessansa keskustelemaan naisen kanssa yhtäläisyyksistä mitä löytyy Aristoteleen ja Kung Tsen Maailmankatomuksessa.
Eikö noita aviomiehiä voisi siirtää vaikka kellariin tai lähettämään viinamiehen kanssa kapakkaan juomaan viinaa. No kun te ette nyt vaan osaa taas, niin minä sanon miehistä, että partakone. Kylppärin peilihyllyllä latauspisteessä pöhisevä partakone.
Partakone on iso mötikkä, kiikkerä ja korkealla huojuva. Voi pudotessaan rikkoa käsienpesualtaan, parfyymipullot ja lopulta miehen karvat ovat vielä meikkipussissa. Jokainen nainen tietää, mitä on väistellä maseratin kokoista trimmeriä.
Ei nyt oikein mitään tule mieleen..
Kissanhiekkalaatikko on ikävä, mutta tarpeellinen..
Mikroaaltouunia en käytä mihinkään, mutta tuo rouva käyttää..heivaisin sen muutoin menemään.misspönttöuuni kirjoitti:
Anna sen käyttää sitä. Kunhan on tehokas.
Kyllä se joskus pihallekin pissii...kissa. Ja jos koira joskus niin tekee, niin kisu menee peittämään pisun huolellisesti.
Ei nyt tule mitään mieleen, ehkä ois sitten nainen itse
- Anonyymi
Älä ikinä laske taloosi naista.
Vaikka itsekin pidän eläimistä, mutta välillä käy hermoille kissat ja koirat, jos niitä on.
Ne on kuitenkin persoonia ja vaativat oman huomionsa. Ei mua haittaa, että joku kissa tai koira vie huomiota, mutta joskus omistajista itsestä näkee, että pitikin hommats toi elikko...silloin muakin harmittaa elikon puolesta...tai molempien...Aina ihmiset ei ehkä mieti ksikkea ihan loppuun saakka...- Anonyymi
Hyvä vastaus.
Mulla on mikroaaltouuni, jonka metallikuoret antaa 140V virtaa. Mukavasti värisee sormille, kun ottaa kontaktia mikron metallikuoriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel354125Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1392569Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v962161Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen221694Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.781666Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma641415Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276121411Mun on pakko uskaltaa
Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e791331- 691328
Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen741286