...naisen omistama esine/tavara/kappale mitä et siedä huushollissasi? Onko sellaista? Mikä on/on ollut aina tiellä ja jaloissa vaikka kylppärissä tai missä hyvään? Mitä pitää siirtää, tai se putoaa, kaatuu tai yksinkertaisesti ahdistaa? Koska täällä on naisiakin, ehkä hekin saavat vastata miehestä.
Mikä on se...
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Naisen aviomies, jota toivoryynänen joutuu aina siirtämään sivuun tullessansa keskustelemaan naisen kanssa yhtäläisyyksistä mitä löytyy Aristoteleen ja Kung Tsen Maailmankatomuksessa.
Eikö noita aviomiehiä voisi siirtää vaikka kellariin tai lähettämään viinamiehen kanssa kapakkaan juomaan viinaa. No kun te ette nyt vaan osaa taas, niin minä sanon miehistä, että partakone. Kylppärin peilihyllyllä latauspisteessä pöhisevä partakone.
Partakone on iso mötikkä, kiikkerä ja korkealla huojuva. Voi pudotessaan rikkoa käsienpesualtaan, parfyymipullot ja lopulta miehen karvat ovat vielä meikkipussissa. Jokainen nainen tietää, mitä on väistellä maseratin kokoista trimmeriä.
Ei nyt oikein mitään tule mieleen..
Kissanhiekkalaatikko on ikävä, mutta tarpeellinen..
Mikroaaltouunia en käytä mihinkään, mutta tuo rouva käyttää..heivaisin sen muutoin menemään.misspönttöuuni kirjoitti:
Anna sen käyttää sitä. Kunhan on tehokas.
Kyllä se joskus pihallekin pissii...kissa. Ja jos koira joskus niin tekee, niin kisu menee peittämään pisun huolellisesti.
Ei nyt tule mitään mieleen, ehkä ois sitten nainen itse
- Anonyymi
Älä ikinä laske taloosi naista.
Vaikka itsekin pidän eläimistä, mutta välillä käy hermoille kissat ja koirat, jos niitä on.
Ne on kuitenkin persoonia ja vaativat oman huomionsa. Ei mua haittaa, että joku kissa tai koira vie huomiota, mutta joskus omistajista itsestä näkee, että pitikin hommats toi elikko...silloin muakin harmittaa elikon puolesta...tai molempien...Aina ihmiset ei ehkä mieti ksikkea ihan loppuun saakka...- Anonyymi
Hyvä vastaus.
Mulla on mikroaaltouuni, jonka metallikuoret antaa 140V virtaa. Mukavasti värisee sormille, kun ottaa kontaktia mikron metallikuoriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1105875Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453833Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503285Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4652691Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681720- 871396
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321383Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151346- 771268
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1541255