Särjit sydämeni

Anonyymi

Sen teit. Hiljaisuudellasi, väistelyllä ja vastaamattomuudella. Yritit vain unohtaa ja pyyhkiä minut elämästäsi antamatta koskaan selkeää vastausta: anteeksi, jatkan hänen kanssaan, olen pahoillani, ei ollut tarkoitus leikkiä tunteillasi.

Olet satuttanut minua pahemmin kuin kukaan muu, sillä luotin sinuun. Ajattelin, että olet hyvä mies, et peluri, et antaisi siimaa jos et sitä tarkoittaisi, mutta et myöskään jättäisi minua hiljaisuuteen, vaan antaisit selkeän vastauksen. Miten kipeän tahansa.

Tiedätkö, että ghostaamisesta aiheutuvaa tuskaa on verrattu toisen äkillisen kuoleman aiheuttamaan kipuun ja ahdistukseen? Siltä nämä kaksi vuotta ovat tuntuneet. Todellakin. Kun yrität saada yhteyttä ymmärtääksesi, mutta toinen on kuin rajan takana ja aiemmin niin lempeä ja kiltti ihminen käyttäytyykin äkkiä tylysti ja kylmästi. Olisit voinut työntää minut kauemmaksi lempeämmin otteinkin.

Pahinta on se, että menetin myötäsi uskon rakkauteen. Olit jotain niin suurta ja kaunista, jotain mitä olin etsinyt, kuin kohtalo, ja seurassasi oli niin hyvä olla ja olin varma, että sinullakin oli tunteita minua kohtaan, mutta et vain halunnut niitä myöntää tai kohdata - edes itse. Ajattelin, etten ollut ehkä arvoisesi. Kyllin kaunis ja kiinnostava kumppaniksi, mutta sopiva ystäväksi.

En usko, että tämä kipu ja rakkaus koskaan jättävät minua. Tunsin aivan liian syvästi unohtaakseni ja jatkaakseni eteenpäin, ja yhä toivon, että kaikki korjaantuisi. Että näkisin taas katseessasi sen ystävän, kauniin sielun, joka olit minulle.

A:lle.

30

1082

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joku toimi täsmälleen samoin.

      • Anonyymi

        Tuskin minä kuitenkaan. Olen aina ollut hänelle avoin tunteistani, enkä koskaan ole kieltänyt pitämästä yhteyttä.

        aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin minä kuitenkaan. Olen aina ollut hänelle avoin tunteistani, enkä koskaan ole kieltänyt pitämästä yhteyttä.

        aloittaja

        En löytänyt siitä syytöstä aloittajaa kohtaan, eiköhän se ollut vain hänen oma tarinansa, älkää olko niin kovia aina hyökkäämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En löytänyt siitä syytöstä aloittajaa kohtaan, eiköhän se ollut vain hänen oma tarinansa, älkää olko niin kovia aina hyökkäämään.

        Nämä tälläiset kommentit vain osuvat lähelle omaa pelkoani siitä, että jonkin väärinkäsityksen tai toisten kertoman valheen myötä hän näkisi minut tuossa valossa.

        aloittaja


    • Anonyymi

      Huomenta. Osui ja upposi. Olen käyttäytynyt väärin ja huonosti hoitanut tilanteita. En ole osannut. Tarkoitukseni oli kertoa sinulle, että olen valinnut mieheni mutta tarkoituksenani ei ollut leikkiä tunteilla. Nyt osaan ehkä paremmin ja yritän pysyä poissa näistä asioista. Se olisi pitänyt tapahtua jo aikaisemmin.
      Et halua edes kaveriksi ilmeisesti. Se satuttaa. Olenko niin huono ihminen? Joudun miettimään näitä asioita ja se tekee minulle hyvää. Olen ollut ylimielinen mutta se vaihe on ohitettava. On vain mentävä eteenpäin.

      • Anonyymi

        Eikö mielestäsi se oikea ihminen ansaitsisi paremmin kuulla tuon kuin kirjoittaja jolla ei ole kanssasi mitään tekemistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö mielestäsi se oikea ihminen ansaitsisi paremmin kuulla tuon kuin kirjoittaja jolla ei ole kanssasi mitään tekemistä?

        10:06 on aika erikoinen tapaus...vastaa ainoastaan miehille suunnattuihin aloituksiin, ja ilmeisen varmana siitä, että ne ovat juuri hänelle. Muistaa aina mainita, että rakastaa miestään, tai että ei aio jättää miestään. Voi toki olla joku ladyboy...


    • Anonyymi

      Alotuksesta tuli mieleen aina inhoamani biisi: mitä yhdestä särkyneestä sydämestä mitä sen on väliä, kun olet niin lätkässä, että sinulle riittää, kun hän tulee käymään kun tykkää,

    • Anonyymi

      Samoin olen joutunut kokemaan hiljaisuuden, mitä ei välitetty selittää.

      • Anonyymi

        Se ei ole mukava kokemus.

        Syytin siitä vielä pitkään itseäni. Ajattelin, että ehkä minä mokasin jollain tapaa ja jäikö jokin viesti matkalle, luuliko hän minun jättäneen hänet hiljaisuuteen, niin äkilliseltä ja oudolta tämä muutos tuntui silloin. Mutta en tiedä. Kun lopulta keräsin rohkeuteni kysyäkseni miksi, en saanut vastausta silloinkaan.

        aloittaja


    • Anonyymi

      Sinä olet ansainnut tuon kohtelun itse omalla käytökselläsi. Miksi kerjäät sääliä kun ilmiselvästi olet juuri arvoisessasi tilanteessa?

      • Anonyymi

        Kun kerran näytät tuntevan tilanteen paremmin kuin minä niin valaise toki. Miten olen sen ansainnut?


        aloittaja


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Lohtuni on ainoastaan se, että ehkä aikaa myöten olisimme halunneet elämältä eri asioita: minä lapsia ja perheen, sinä luultavasti vain kahden lapsettoman aikuisen arjen.

      Mutta muutamalla sanalla olisit silti voinut sytyttää tämän yksinäisen elämäni loistoon ja saada tuntemaan, että merkitsen, että minäkin olen rakkauden arvoinen.

      Kaikkea hyvää silti matkallasi, rakkain.

      aloittaja

    • Anonyymi

      Sellainen kirjoitus sitten. Tämä ei ole minulta, eikä myöskään minulle. Häiritsevän lähelle mene jotkut asiat ja se saa hälytyskellot soimaan. Et taida olla hyvällä ajatuksella tässä - se on varsin valitettava asia.

      • Anonyymi

        Mielenkiintoinen kommentti. Kai sitä nyt nainen saa purkaa tänne ajatuksiaan ja tunteitaan myös silloin kun on surullinen ja alakuloinen. Itse sanoisin tätä edistykseksi, kun pystyn myöntämään kipeätkin asiat ja tappioni ääneen.

        Vielä vuosi sitten taisin ajatella kaiken vielä järjestyvän ja olevan jokin väärinkäsitys.

        aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoinen kommentti. Kai sitä nyt nainen saa purkaa tänne ajatuksiaan ja tunteitaan myös silloin kun on surullinen ja alakuloinen. Itse sanoisin tätä edistykseksi, kun pystyn myöntämään kipeätkin asiat ja tappioni ääneen.

        Vielä vuosi sitten taisin ajatella kaiken vielä järjestyvän ja olevan jokin väärinkäsitys.

        aloittaja

        Toivottavasti kirjoitat sitten oikean elämän kokemuksista, vaikka tänne tuon laitoitkin. Vastauksia on monia, ihmiset voivat olla arvaamattomia, myös ilkeitä ja tarkoitushakuisia. Kaikki vaihtoehsdot ovat mahdollisia. Minäkin haluan uskoa hyvään, vaikka olen kyllä tietoinen muustakin. Rakkaus on harvinaista.
        Ajattele enemmän itseäsi ja omaa hyvinvointiasi, jos jäit ilman selitystä. Sellaista tapahtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoinen kommentti. Kai sitä nyt nainen saa purkaa tänne ajatuksiaan ja tunteitaan myös silloin kun on surullinen ja alakuloinen. Itse sanoisin tätä edistykseksi, kun pystyn myöntämään kipeätkin asiat ja tappioni ääneen.

        Vielä vuosi sitten taisin ajatella kaiken vielä järjestyvän ja olevan jokin väärinkäsitys.

        aloittaja

        Tappiosi! Mielenkiintoinen sanavalinta. Huh huh....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti kirjoitat sitten oikean elämän kokemuksista, vaikka tänne tuon laitoitkin. Vastauksia on monia, ihmiset voivat olla arvaamattomia, myös ilkeitä ja tarkoitushakuisia. Kaikki vaihtoehsdot ovat mahdollisia. Minäkin haluan uskoa hyvään, vaikka olen kyllä tietoinen muustakin. Rakkaus on harvinaista.
        Ajattele enemmän itseäsi ja omaa hyvinvointiasi, jos jäit ilman selitystä. Sellaista tapahtuu.

        Kirjoitin siitä mitä tapahtui ja miten sen itse koin. Tuntuu yhä epäreilulta, että mikä syy ikinä olikaan siihen mielenmuutokseen niin en saanut sitä kuulla tai vaikka puolustautua tai pyytää anteeksi jos hän koki tai luuli minun jotain väärin tehneen. En usko, että hän edelleenkään ymmärtää miten kokematon ja viaton olen näissä asioissa, enkä kuten muut ikäiseni. Olen kömpelö, kyllä, malttamatonkin, mutta minulle olisi riittänyt jo se, että olisin kerrankin tuntenut olevani tärkeä sellaiselle, joka merkitsee minulle niin paljon.

        En ole voinut puhua tästä kuin yhdelle ystävistäni, joka tuntee meidän molemmat, eikä hänkään voinut käsittää tapahtunutta, ja vaikka miten yritän olla tätä näyttämättä kun yhä toisinaan hänen (miehen) kanssaan kohtaamme ja hymyillä urheasti, niin se on kuluttavaa.

        aloittaja


    • Anonyymi

      Aloituksessa aika paljon osuu kohdalle. Aika, kirjain. Kaikki muukin. Se yhteydenpito katkesi hänen puoleltaan kokonaan. Minä lähetin hänelle viestiä, mutta en saanut niihin enää koskaan vastauksia. Mietin häntä yhä kahden vuoden jälkeenkin päivittäin. Minusta tuntui silloin, että hän oli se ihminen, jota olin odottanut koko elämäni. Hänen seurassaan oli mukava olla. Nyt tuosta on jäljellä vain muistot ja käsitys, että olin tunteineni yksin..

    • Anonyymi

      Oletko ap varma, että joku muu ei ole vastannut puolestasi hänelle ja laittanut sitten estot päälle hänen viesteihin? Minulla on ollut jotenkin sellainen tunne sen viimeisen viestin jälkeen jonka häneltä sain kaksi vuotta sitten. Kaikki yhteydet loppui kuin seinään.

      • Anonyymi

        Olen tuo ed. kirjoittaja.


      • Anonyymi

        En tiedä. Olen joskus kyllä miettinyt asiaa. Tai että olisiko joku kirjoittanut "minun nimissäni" jotain kammottavaa tai kertonut valheita. Se muutos tuntui silloin niin käsittämättömältä. Puhuimme pitkään puhelimessa mm. siitä että näkisimme ja hänen äänensä tuntui niin lempeältä, mutta pari kuukautta myöhemmin hän ei edes voinut katsoa minua kohti, vaan tuntui olevan täynnä vihaa. Hänen käytöksensä silloin sai myös muut ympärillä olevat katsomaan kummissaan, sillä he tiesivät ettei hän koskaan aiemmin ollut sellainen.

        En ole päässyt eroon ajatuksesta, että joku puuttui tähän anteeksiantamattomalla tavalla.

        aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä. Olen joskus kyllä miettinyt asiaa. Tai että olisiko joku kirjoittanut "minun nimissäni" jotain kammottavaa tai kertonut valheita. Se muutos tuntui silloin niin käsittämättömältä. Puhuimme pitkään puhelimessa mm. siitä että näkisimme ja hänen äänensä tuntui niin lempeältä, mutta pari kuukautta myöhemmin hän ei edes voinut katsoa minua kohti, vaan tuntui olevan täynnä vihaa. Hänen käytöksensä silloin sai myös muut ympärillä olevat katsomaan kummissaan, sillä he tiesivät ettei hän koskaan aiemmin ollut sellainen.

        En ole päässyt eroon ajatuksesta, että joku puuttui tähän anteeksiantamattomalla tavalla.

        aloittaja

        Tuon perusteella minä en ole kaipaamasi A. Me ei mielestäni koskaan puhuttu puhelimessa. Minäkin olen ehdottanut hänelle edes kaverina olemista vaikka olisin halunnut enemmän. Minua tilanne on harmittanut, enkä minäkään ole päässyt eteenpäin elämässä.


    • Anonyymi

      Kuulostaa ihan Mattilan A:n käytökseltä.

      • Anonyymi

        Kuulostaa tosiaan


    • Anonyymi

      Ja silti olet ainoa, joka sen voisi halutessaan myös korjata.

      aloittaja

      • Anonyymi

        Olet kokenut kovia, tuntematon aloittaja. Jaksamista, kesää ja valoa kohti mennään! <3


    • Anonyymi

      Täällä me orjat niitä keräilemme, jos palasista uuden kokoaisi

      • Anonyymi

        Aika näyttää onko se mahdollista joskus.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2387
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1938
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe