Mikä lienee optimaalisin unirytmi ammattijuoksijalle? Niken ammattijuoksija Jodlaaja näyttää lisäävän sisältöä netin syövereihin tyypillisesti klo 3-6 välillä (aamuyöllä). Onko Jodlaaja oivaltanut unitottumusten suhteen jotain, mikä antaa hänelle sen viimeisen 1% hyödyn suhteessa kilpakumppaneihinsa, kuten Seppoon ja Soiroon?
Ammattijuoksijan unirytmi
27
408
Vastaukset
- Anonyymi
Voisko olla enempi sandelsia ammattijuoksijoilla kuin tavallisilla pulliaisilla.
- Anonyymi
Herää aikaisin, mutta miksi päivitysrytmi tuollainen? Välillä tuloo monta rapsaa kerrasta. Välillä saattaa levätä monta viikkoo.
- Anonyymi
Hävisikö ammattijuoksijan veroketju?
- Anonyymi
Miuta tuo ihetytti.
- Anonyymi
Ammattijuoksijat heräävät aamukuuden jälkeen ja ovat kello 6:30 aamulenkillä tyhjällä vatsalla. Näin meillä Kenian opissa, mites muut? Töihin puoli yhdeksäksi liukuva työaika.
- Anonyymi
Nukkuuko ukko kuin karhut?
Välillä kuukausia unta - Anonyymi
Juoksufoorumilta bongattua: https://www.youtube.com/embed/jT2HxXOYNUI?feature=oembed
Ei ole ammattijuoksija, mutta kuitenkin ammattilaisen tulostaso (2.09).
Treeni joka aamu 4.45. Ei ole urban premium runner tämä kaveri.- Anonyymi
Toksinen aamuherätys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toksinen aamuherätys.
Nukkumaan kello neljä, herätys iltapäivällä kahdelta. Kolmelta päivän ensimmäisellä kevyelle lenkille. Iltakahdeksalta pääharjoitus. Välissä torkut. Tällaista on ammattimaisen ammattijuoksijan arki. Kuka ottaa kopin?
- Anonyymi
35 kruunua. Tehkääpä perässä.
- Anonyymi
Itse nukun nykyään torkut iltapäivällä töiden jälkeen. Illalla valvon ja yöllä sitten nukun taas. Neljältä herätys.
- Anonyymi
Unirytmisi on perseellään. Rentoa nukkua puoleen päivään. Kohta nukkumaan.
- Anonyymi
Joti nukkuu päivät jollon hellettä. Hölkkää ja somettaa yöaikaan.
- Anonyymi
Tappohelteet oli ja meni. Kunto rautaa kun kuumassa juossut. Nyt nauti Espanian talvessa juoksusta ukko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tappohelteet oli ja meni. Kunto rautaa kun kuumassa juossut. Nyt nauti Espanian talvessa juoksusta ukko.
Olo edelleen tosi heikko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olo edelleen tosi heikko.
Hyvä ottaa välillä taukoa treenistä. Pahalla, jos ei hyvällä.
- Anonyymi
Miula optimaalinen unirytmi 4-12. Juoksu kulkee mutta kulkekoon.
- Anonyymi
Tänään mänin nukkumaan kasilta. Se oli liika myöhään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään mänin nukkumaan kasilta. Se oli liika myöhään.
Siula rento unirytmi joululomalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siula rento unirytmi joululomalla.
Minulla hrv sitä parempi mitä myöhemmin nukun.
- Anonyymi
Pekka Haavisto hiihtää öisin, mie juoksen.
- Anonyymi
Sepon neljän tunnin unilla ei tule kehitystä. Pitää nukkua 12h yli puolille päivin.
- Anonyymi
Juu. HRV kiittää 12h unista.
- Anonyymi
12h unet rentoa on. Pysäyttämätön nousukiito.
- Anonyymi
Kuule, ukkeli juoksi 46min kympin kuukauden harjoittelulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule, ukkeli juoksi 46min kympin kuukauden harjoittelulla.
Pekka Haavisto kuntouttaa itseään toisen hävityn presidenttikampanjan jäljiltä. Pyöräilee, vähemmän kähöä. Nauttii vapaan henkilön elämästä.
- Anonyymi
Nukun perusterveellistä unet 23-07.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391