http://lemmikit.myphotoalbum.com
tuolla kotisivuilla=)
Meidän kisuista kuvia!!!
10
1004
Vastaukset
- mss
En ymmärrä vastaajaan kommenttia. Ei kenenkään ole pakko roikkua täällä jos ei kiinnosta. Ulos vaan. On ihanaa että ihminen tykkää ja on ylpeä omasta lemmikistään. Tosin se maailman paras kissa, sehän asuu tietysti meillä! :)
- ronjaliini
tarkoitatko siellä toisella palstalla?
niin jos siitä puhut niin kiitos.
olenkin kyllä ylpeä niistä enkä muuten kyllä kuvia levittelisikään varsinkin jos niillä jokin huonosti olisi=)
mutta ei kyllä meillä asuvat kaikki kissat ovat muailman parhaita.vaikka no.kaikilla on oikeus omiin mielipiteisiinsä=) - mss
Ynsee kirjoittaja on näköjään poistanutkin viestinsä.
- ronjaliini
mss kirjoitti:
Ynsee kirjoittaja on näköjään poistanutkin viestinsä.
miten ne viestit pystyy itse poistamaan?en minä ainakaan osaa ja olis se kiva kyllä oppia.
ronjaliini kirjoitti:
miten ne viestit pystyy itse poistamaan?en minä ainakaan osaa ja olis se kiva kyllä oppia.
itse et voi viestejä poistaa - minä sen teen, niinkuin tässäkin tapauksessa. Poistin asiattoman viestin, ei siinä sen kummempaa.
Jos mielestäsi joku viesti on asiaton, niin klikkaa tuota "Ilmoita asiattomasta viestistä"-linkkiä, niin minä saan sen poistopyyntösi omaan sähköpostiini. Poistan sen viestin sitten, jos katson asiattomaksi.
Terveisin, MM & kissat.- ronjaliini
Man-of-Mystery kirjoitti:
itse et voi viestejä poistaa - minä sen teen, niinkuin tässäkin tapauksessa. Poistin asiattoman viestin, ei siinä sen kummempaa.
Jos mielestäsi joku viesti on asiaton, niin klikkaa tuota "Ilmoita asiattomasta viestistä"-linkkiä, niin minä saan sen poistopyyntösi omaan sähköpostiini. Poistan sen viestin sitten, jos katson asiattomaksi.
Terveisin, MM & kissat.oukkei=)
- JohAnna
Ihania kisuja kaikki kolme (jos olin oikeella sivulla, mis oli Tiikeri, Miina ja Roope..?).
Meilläkin on 3 kissaa, joskus meillä oli myös Roope-niminen kolli!
Toivottavasti eivät pääse hiiruleihin käsiksi! :)- ronjaliini
ihan oikeella sivulla olit=)
ei ne pääse kuhan ei itse päästä tarkoitan sillä etten vahingossa unohda auki luukkua=)
- kitty
oikein sulosii on:)
- ronjaliini
kitoos=)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.224458Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma983072Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni1992889Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.522532- 691229
Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk651056Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie23891- 47827
Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA44763Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril109758