HSK: n kohtalonpäivä tänään - onko suuntana pelastus vai helvetti?

Anonyymi

Seura saa tänään uuden hallituksen,

Jos uusi hallitus on Mirjami Penttisen väkivalta-valmennuksen puolella, hajoaa seura ja sen suuntana on helvetti.

Jos uuteen hallitukseen tulevat henkilöt yksiselitteisesti tuomitsevat Penttisen metodit ja erottavat hänet, puhdistuu seura ja se voi aloittaa jälleenrakentamisen.

Penttisten perheen olisi tässä tapauksessa hyvä siirtyä muualle harrastamaan lajia.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos hallitus ei erota Penttistä ja ryhdy toimiin kaiken epäasiallisen käytöksen kitkemiseksi, on syytä lopettaa kaiken yhteiskunnan antaman tuen jakaminen ko. seuralle.

      Kun luki kuvauksia seuran toiminnasta niin ei voi kuin ihmetellä sitä pahuutta, joka sinne on pesiytynyt ja joka edelleen pyristelee muutosta vastaan. Tulee mieleen jokin saatanan palvojien porukka, ei lasten ja nuorten urheiluseura.

      Hypätkää pois kyydistä nyt heti, jos kunnon muutosta ei nyt synny.

    • Anonyymi

      Jäsenet!

      Tulkaa paikalle ja äänestäkää paremman HSK:n puolesta: seuran, jossa jokainen voi turvallisesti ja kannustavassa ilmapiirissä tavoitella omaa unelmaansa!

      Älkää tuhlatko ääntänne valtakirjaa kyttäävälle vanhan liiton mafialle!

      On muutoksen aika - NYT!

    • Anonyymi

      Taas Mirjami täyttää
      kentän katsomon
      ääntänsä hän käyttää
      nyt Mirjamin treenit on
      heijaa Mirjaami kunnon Mirjaami
      hän meidän valkku, erehtymätön, on
      Kyllä on!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      359
      4121
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1769
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1536
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      1515
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1350
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1321
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1319
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      201
      1296
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1200
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1194
    Aihe