Nuo angery boisit hauskoja

22

<50

1Äänestä

Vastaukset 22

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rrrauu, rhauu rhau rhau! Grrr....

• Lisään, että emme kyllä ole tuollaisia leveäpyllyisiä nakkipötköjä :D

(Katsoin uudelleen kaikki 8 pätkää), mitkä pyllyt takaapäin! :D

• Kieltämättä pojat näyttää olevan tuhdissa kunnossa mutta jaksaavatpahan rähistä :D

• Älyttömät näkemykset tulee aika pikaiseen lytättyä. En ryhdy jauhamaan asiasta.

• Anonyymi

Etkö opi häpeämään loruilujasi täällä, en ole mikään marionetti- tomppeli. Odotan anteeksipyyntöä, sekä täällä, että arkena. Jos kerran olet selväjärkinen, toimi sen mukaisesti. Nyt sitten riittää !!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Oliko tämä mulle? Kukas se sinä sitten olet? nyt ei ymmärrä taas mikä juttu tämä on?

• Täällä kannattaa heittää järki romukoppaan yleensä. Tänään ja eilen täällä on kyllä ollut erinomaisen viihdyttävää taas pitkästä aikaa, toit oikeanlaista säpinää palstalle :) Tuosta edellisestä kyllä vaan tulee mieleen että joutuukohan joku miesraasu nyt ihan turhaan tuomituksi, selittää turhaan "mikä h..in harmis, en ole harmis, en en" eikä sitä uskota :(

• Anonyymi

Tai se IT-hahmo pelle antaa punaisen ilmapallon ja irvistää, Stephen Kingin elokuvista ja varastaa huvijahtisi katuviemäriin :D

• Vois olla aika hauskakin kärpäsenä katossa seurata jotain palstajutusta seurannutta arkielämän draamaa, ovet paukkuu ja lusikat lentelee kun niitä jaetaan :D

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Oliko tämä mulle? Kukas se sinä sitten olet? nyt ei ymmärrä taas mikä juttu tämä on?

Joo se sivuhistoria kannattaa muistaa tyhjentää joka kerta kun koneelta lähtee, ei pääse tyttis näkemään flirttailuja palstalla...

• Anonyymi kirjoitti:

Joo se sivuhistoria kannattaa muistaa tyhjentää joka kerta kun koneelta lähtee, ei pääse tyttis näkemään flirttailuja palstalla...

Mitä flirttailuja? flirttaileeko täällä muka joku? minä olen luullut että tämä on tiukasti asiapitoista keskustelua täällä eikä mitään flirttailuja.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Mitä flirttailuja? flirttaileeko täällä muka joku? minä olen luullut että tämä on tiukasti asiapitoista keskustelua täällä eikä mitään flirttailuja.

Tulehan nyt petiin sieltä.

• Anonyymi kirjoitti:

Tulehan nyt petiin sieltä.

Minä luulen noin henkilökohtaisesti ettei se miehen kanssa :D Ensin sie kiusaat naiset läpi, sitten siirryt Harmaaseen? :)

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Ei tässä nyt millään ehdi kun pitää katsella hauskoja corgi-videoita, kattosit sinäkin:

https://www.youtube.com/watch?v=FwJWL9Jvdpk

On ne söpöjä mutta ollaan sovittu ettei lemmikkejä oteta eli älä nyt taas hurahda, se keskustelu on jo käyty :)

• Anonyymi kirjoitti:

On ne söpöjä mutta ollaan sovittu ettei lemmikkejä oteta eli älä nyt taas hurahda, se keskustelu on jo käyty :)

En tule petiin jos en saa corgia :)

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

En tule petiin jos en saa corgia :)

Sillä ehdolla että itse sen sitten käytät pissalla aikaisin aamulla ja sateessa jos täytyy. Jos tuon lupaat, niin voidaan harkita vielä. Alapas hipsiä nyt makkariin päin, paistaa silmiin se olkkarin valo. Laitan kännyn just kiinni.

• Anonyymi

Tätähän tämä palstapelleily on ollut jo vuosia, kukas täällä halusi olla , pyynnöistäni huolimatta, nyt tiedät , minun hiiltyneen..Kumpa pääsis pois, omaan elämäänsä.

• Pertti? :)

• Kaksi ongelmakoiraa, joiden omistajasta on huvittavaa tehdä ongelmakoiristaan videoita.

• Anonyymi

Hau, hau, mrr, mrr sinnekin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      356
      1532
    2. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      114
      1226
    3. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      117
      1107
    4. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      116
      871
    5. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      22
      863
    6. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      822
    7. Otan vielä sut

Niin on tähtiin kirjoitettu. Nainen, turha on kohtaloa juosta pakoon.
      Ikävä
      40
      488
    8. Mulla on ikävä sua!

Enemmän kuin ikävä... sun kanssa oli niin helppo olla ja jutella!
      Ikävä
      18
      480
    9. Vaikea löytää samantyylistä miestä

Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i
      Sinkut
      104
      477
    10. Nainen, tää meidän juttu ei ole ohitse

Ennen kuin lihava nainen on laulanut.
      Ikävä
      36
      433
    Aihe