Pakollinen liikennevakuutus

Anonyymi

Paljonko tulee hintaa uudelle vakuutukselle uudelle kuskille?

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Riippuu vähän autosta.

    • Anonyymi

      Eri vakuutusyhtiöitten web-sivuilla voit tutkiskella tulevan (suuntaa-antavia) vakuutuksen hintoja, sinne vaan ihan omatoimisesti tutustumaan vaihtoehtoihin, kumma että täällä kysyt, kun ilmeisesti osaat nettiä käyttää, vai pitääkö tuokin tieto jonkun sinulle valmiiksi kaivaa ja auta armias jos on väärää tietoa, niin siitähän sinä uusavuton riemastut "somettamaan" kun sain väärää infoa, tee kuule ihan itse.
      Jos oikein rohkeaksi heittäydyt ja luulet pärjääväsi "puhekontaktissa" oikean ihmisen kanssa, niin soita ja kysy, ei ne kännykän kautta pure, toki soitto ei ole ilmainen välttämättä, mutta mieti sitä riskiä, jos muutaman euron maksaa puhelu, ja heiltä voi netin kautta esim. chatilla kysyä, jos sellainen palvelu heillä on.
      "Rohkea rokan syö ja uhkarohkea Elannon leipää" sanottiin 60-luvulla . . . . .

      • Anonyymi

        Jos laitan Googleen: liikennevakuutus laskuri, niin...

        No1 tarjoaa autovakuutusta (haluan vain liikennevakuutuksen)
        No2 kysyy rekisteriä (mistä minä mahdollisen uuden auton rekisterin tietäisin)
        No3 kysyy rekisteriä (mistä minä mahdollisen uuden auton rekisterin tietäisin)
        No4 kysyy rekisteriä ja tarjoaa autovakuutusta
        No5 kysyy asuinpaikkaa ja henkilötunnusta (asuinpaikan voisin ymmärtää, mutta hetu?)
        No6 tarjoaa autovakuutusta

        Ja niin edelleen....
        Mikään yhtiö ei kerro pelkän pakollisen liikennevakuutuksen likimääräistäkään hinta-arviota esim. autotyypin perusteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos laitan Googleen: liikennevakuutus laskuri, niin...

        No1 tarjoaa autovakuutusta (haluan vain liikennevakuutuksen)
        No2 kysyy rekisteriä (mistä minä mahdollisen uuden auton rekisterin tietäisin)
        No3 kysyy rekisteriä (mistä minä mahdollisen uuden auton rekisterin tietäisin)
        No4 kysyy rekisteriä ja tarjoaa autovakuutusta
        No5 kysyy asuinpaikkaa ja henkilötunnusta (asuinpaikan voisin ymmärtää, mutta hetu?)
        No6 tarjoaa autovakuutusta

        Ja niin edelleen....
        Mikään yhtiö ei kerro pelkän pakollisen liikennevakuutuksen likimääräistäkään hinta-arviota esim. autotyypin perusteella.

        Mitä tarkoitat autotyypillä? Noi vakuutusten hinnat vaihtelee todella reippaasti automerkin ja mallin mukaan, esim. jollain yhtiöllä liikennvakuutus voi olla tiettyyn malliin lähes tuplahintainen toiseen yhtiöön verrattuna. Eli kyllä sulla pitää tietää ensin mikä ajoneuvo on kyseessä ennnenkuin vakuutukselle voi laskea jonkun hinnan.

        Vinkki, nappaa nettiautosta jonkun kiinnostavan auton rekisterinumero ja syötä se siihen vakuutusyhtiön nettilaskuriin niin saat hinta-arvion.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos laitan Googleen: liikennevakuutus laskuri, niin...

        No1 tarjoaa autovakuutusta (haluan vain liikennevakuutuksen)
        No2 kysyy rekisteriä (mistä minä mahdollisen uuden auton rekisterin tietäisin)
        No3 kysyy rekisteriä (mistä minä mahdollisen uuden auton rekisterin tietäisin)
        No4 kysyy rekisteriä ja tarjoaa autovakuutusta
        No5 kysyy asuinpaikkaa ja henkilötunnusta (asuinpaikan voisin ymmärtää, mutta hetu?)
        No6 tarjoaa autovakuutusta

        Ja niin edelleen....
        Mikään yhtiö ei kerro pelkän pakollisen liikennevakuutuksen likimääräistäkään hinta-arviota esim. autotyypin perusteella.

        Jos on tuommoiset ongelmat, fobiat ja tuska, niin ehkä on parempi soittaa ja kysyä suoraan vakuutusyhtiöltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat autotyypillä? Noi vakuutusten hinnat vaihtelee todella reippaasti automerkin ja mallin mukaan, esim. jollain yhtiöllä liikennvakuutus voi olla tiettyyn malliin lähes tuplahintainen toiseen yhtiöön verrattuna. Eli kyllä sulla pitää tietää ensin mikä ajoneuvo on kyseessä ennnenkuin vakuutukselle voi laskea jonkun hinnan.

        Vinkki, nappaa nettiautosta jonkun kiinnostavan auton rekisterinumero ja syötä se siihen vakuutusyhtiön nettilaskuriin niin saat hinta-arvion.

        Kiitos tuosta nettiauto-vinkistä. Olen vähän samassa tilanteessa aloittajan kanssa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      70
      6850
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4440
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2883
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2121
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1475
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1111
    Aihe