Uusia sanontoja

Anonyymi

Keksikää uusia sanontoja.

25

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Parempi siili p.rseessä kuin lehtikasassa.

• Kun alamäki alkaa, se viettää loppuun asti

• Anonyymi

Pujottelija hyvä sanonta:

Hyvä sanonta jos ja kun suksi irtoaa lennossa lentomäessä mäkihyppääjältäkin, se on myöhäistä vaihtaa sitten lentosuuntaa jälkeenpäin enää laskeutuessa.

Eli jos mono muuttui steroiksi eli lennähti jalasta kesken elämänmatkan eli vaikka lentomäenkin, se on samaa menoa sitten minkä valitsi itse.

• Anonyymi kirjoitti:

Pujottelija hyvä sanonta:

Hyvä sanonta jos ja kun suksi irtoaa lennossa lentomäessä mäkihyppääjältäkin, se on myöhäistä vaihtaa sitten lentosuuntaa jälkeenpäin enää laskeutuessa.

Eli jos mono muuttui steroiksi eli lennähti jalasta kesken elämänmatkan eli vaikka lentomäenkin, se on samaa menoa sitten minkä valitsi itse.

Jossain mäissä on suksia irronnut, en tiedä onkö lentomäissä

• Anonyymi

Perusajatus on tämä: jos itse luulee olevansa oikeassa on yleensä aina väärässä :D

• Tee se, eläkä vaan höpötä. 😁

• Anonyymi

Aina pitää tiedostaa se oma tyhmyytensä, jokainen tyhmä ostos kaupassa, jokainen tyhmä ajatus, näiltä pohjin sitten ajatella ja analysoida omaa toimintaansa, tätä suosittaisin jokaiselle psykologillekin, jotta tajuaisivat oman älyttömyytensä, sekä tyhmyytensä.

• Anonyymi

Vaikka keskikertaista yrittää, priimaa tuntuu pukkaavan.

Meitä virheettömiä on aika vähän...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina pitää tiedostaa se oma tyhmyytensä, jokainen tyhmä ostos kaupassa, jokainen tyhmä ajatus, näiltä pohjin sitten ajatella ja analysoida omaa toimintaansa, tätä suosittaisin jokaiselle psykologillekin, jotta tajuaisivat oman älyttömyytensä, sekä tyhmyytensä.

... neuvottelijia joka antaa ehdot joiden kanssa ei pysty neuvottelemaan ollenkaan, vaikka tarjoaa neuvotteluaikaa...

• Anonyymi kirjoitti:

Vaikka keskikertaista yrittää, priimaa tuntuu pukkaavan.

Meitä virheettömiä on aika vähän...

En tiedä todellakin, että miten vajavainen olet, mutta turhaan dä mulle mitään länkytät. Minua ei nuo sinun jutut kiinnosta. Alan tunnistamaan nää sinun sairaat juttus jo hyvin. Seposta krlle tykkäät.... mua ei ainakaan kiinnosta pätkääkään. Et saa mua hermostumaan... voin skipata nää aina...

• Anonyymi

Satuhassi meni saunaan, laittoi persun naulaan, satuhassi tuli saunasta, otti persun naulasta.

• "Palstanaiset eivät ole leveäpyllyisiä nakkipötköjä"

Eikä tämä kylläkään ole minun keksintöä vaan missP:n väittämä.

• Pööhh...mitäs se nyt touhuaa tsiinä :)

Mutta, naisen aivot ovat kuin slalomrinne.
        Miehet ovat monesti halkopinolla.

Tsilleen että vuan nii. Zup.

• misspönttöuuni kirjoitti:

Pööhh...mitäs se nyt touhuaa tsiinä :)

Mutta, naisen aivot ovat kuin slalomrinne.
        Miehet ovat monesti halkopinolla.

Tsilleen että vuan nii. Zup.

Niinhän sinä siellä ärjypoikien ketjussa ilmoitit, että nimenomaan ei ole palstnaiset leveäpyllyisiä nakkipötköjä vaan että hieman ylipainoiset corgipojat ovat. Ne on kyllä niin ärhäköitä kavereita että kyllä saattasivat näykkästä pyllystä jos kuulisivat tuosta, että oletkos siinä, jos pyllyt näyttävät leveiltä ne vain näyttävät siltä, ei ne oikeasti ole, grauh :D

Joo, niinhän se on, täysin tutkimaton reitti, ei siellä voi kuin kaatua ja sekin on se paras vaihtoehto :D

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Niinhän sinä siellä ärjypoikien ketjussa ilmoitit, että nimenomaan ei ole palstnaiset leveäpyllyisiä nakkipötköjä vaan että hieman ylipainoiset corgipojat ovat. Ne on kyllä niin ärhäköitä kavereita että kyllä saattasivat näykkästä pyllystä jos kuulisivat tuosta, että oletkos siinä, jos pyllyt näyttävät leveiltä ne vain näyttävät siltä, ei ne oikeasti ole, grauh :D

Joo, niinhän se on, täysin tutkimaton reitti, ei siellä voi kuin kaatua ja sekin on se paras vaihtoehto :D

Erehdyt kyllä henkilöstä, taisi olla tämä partakaveri joka tuollaisia puhui...

• Harmaaritari kirjoitti:

Tai tulla pulkalla, että on maalissa ensin, jää mietintä varaa :)

Mutta joo, nauroin vedet silmissä videossa sitä, kuinka äkkiä se leimahtaa. Jopa sikeästä unesta :D

• misspönttöuuni kirjoitti:

Tai tulla pulkalla, että on maalissa ensin, jää mietintä varaa :)

Mutta joo, nauroin vedet silmissä videossa sitä, kuinka äkkiä se leimahtaa. Jopa sikeästä unesta :D

Juu, ne on selvästikin rutinoituneet siihen hommaan :D ovat varmaan veljeksiä, se kolmas vissiin rauhallisempi ja kaks vähän ärhäkämpää. Mitenhän jos ne erotettas? tulis varmaan äkkiä ikävä tappelukaveria.

• Harmaaritari kirjoitti:

Juu, ne on selvästikin rutinoituneet siihen hommaan :D ovat varmaan veljeksiä, se kolmas vissiin rauhallisempi ja kaks vähän ärhäkämpää. Mitenhän jos ne erotettas? tulis varmaan äkkiä ikävä tappelukaveria.

Tulis....

Mullakin on ihan vähän ikävä viriviriä kun silleen mentiin tuiskuamaan... eihän täällä ole mitään ilman sitä ... :) *heiluttaa häntää omalta patjalta*

• Anonyymi kirjoitti:

Erehdyt kyllä henkilöstä, taisi olla tämä partakaveri joka tuollaisia puhui...

Ei erehtynyt :)

• Kukaan ei tuomitse asiallista kommentointia. No, ehkä Harmis ja Pönttis...

• Ehkä ensi jaksossa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      26
      2446
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      114
      2076
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      121
      1732
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      45
      1557
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1497
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1075
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      123
      1044
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      87
      975
    9. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      967
    10. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      949
    Aihe