Voi tätä (vahingon)ilon päivää!
Leif Nummala putosi kirkolliskokouksesta
16
60
Vastaukset
- Anonyymi
Helsingin hiippakunnassa pappien äänestysprosentti oli alle 60! Kirkolliskokousvaalit eivät siis kiinnosta edes pappeja. Maallikoista äänesti sentään yli 80%.
Liian hitaasti mutta varmasti änkyräkonservatiivien osuus kirkolliskokousedustajista laskee, liberaalien lisääntyy.
Mutta määrävähemmistösäännös 1/4 pitänee vielä änkyrät vallankahvassa, pitäen enemmistöä panttivankeinaan, estäen monet tärkeät uudistukset.
Nauttikaa nyt änkyrät täysin rinnoin - kun vielä voitte.- Anonyymi
Miksi ateistien ja liberaalien pitäisi olla vallassa kirkossa?
"Liian hitaasti mutta varmasti änkyräkonservatiivien osuus kirkolliskokousedustajista laskee, liberaalien lisääntyy."
Sukupolvenvaihdoksen kautta. Voi mennä tosin parikin sukupolvea tai jotakin mutta perässä se tulee yhteiskunnan muutosten suhteen.Anonyymi kirjoitti:
Miksi ateistien ja liberaalien pitäisi olla vallassa kirkossa?
Miksi liberaalit eivät saisi vallassa olla, jos edustavat enemmistöä?
- Anonyymi
InhottavaRealisti kirjoitti:
Miksi liberaalit eivät saisi vallassa olla, jos edustavat enemmistöä?
Vastaa kysymykseen, äläkä ala taas jankuttaa.
- Anonyymi
Kuka kumman Nummala?
- Anonyymi
Nämä ketjut paljastavat välillä aika selkeästi, kuinka pienessä kuplassa kirjoittajat elävät.
Yksillä on Patmos-kupla, yksillä on oma seurakuntansa...
En minäkään tiedä, enkä välitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä ketjut paljastavat välillä aika selkeästi, kuinka pienessä kuplassa kirjoittajat elävät.
Yksillä on Patmos-kupla, yksillä on oma seurakuntansa...
En minäkään tiedä, enkä välitä.Sinun kuplaksi on sinä itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun kuplaksi on sinä itse.
Taivaskin on aikalailla pieni kupla. Ei sinne kaikille ole pääsyä, vaan kaikin tavoin Jumala syynää, ettei vaan tarvitsisi ketään sinne kuplaan päästää. Yksi synninteko elämässä riittää ja et pääsekään sinne.
- Anonyymi
Räsänen ja Riku Rinne jatkaa. Samoin uutena Soili Haverinen. Hyvä!
- Anonyymi
Herra sanoo:
Näin täytyy tapahtua, mutta tämä ei ole vielä loppu.
Minä tulen pian!Ei tule, takaan ja alleviivaan.
Olemattomilla taikahahmoilla ei ole tapana ilmiintyä, lukuunottamatta fiktiota kuten Harry Potter tarinat.- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Ei tule, takaan ja alleviivaan.
Olemattomilla taikahahmoilla ei ole tapana ilmiintyä, lukuunottamatta fiktiota kuten Harry Potter tarinat.Jeesus palaa takaisiin.
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus palaa takaisiin.
Taikauskoinen voi luulla ihan mitä tahansa, mutta oletko koskaan harkinnut sitä ikävää epätodennäköistä tilannetta, jossa oikea jumala onkin olemassa ja kysyy sinulta: Kuka teistä paskiaisista palvelikaan epäjumala jeesusta?
- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Taikauskoinen voi luulla ihan mitä tahansa, mutta oletko koskaan harkinnut sitä ikävää epätodennäköistä tilannetta, jossa oikea jumala onkin olemassa ja kysyy sinulta: Kuka teistä paskiaisista palvelikaan epäjumala jeesusta?
Ja kukahan tuo "oikea jumala" on, jota palvelet?
Saako kysyä nimeä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651596
- 104931
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428- 26419