Leif Nummala putosi kirkolliskokouksesta

Anonyymi

Voi tätä (vahingon)ilon päivää!

16

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Helsingin hiippakunnassa pappien äänestysprosentti oli alle 60! Kirkolliskokousvaalit eivät siis kiinnosta edes pappeja. Maallikoista äänesti sentään yli 80%.

      Liian hitaasti mutta varmasti änkyräkonservatiivien osuus kirkolliskokousedustajista laskee, liberaalien lisääntyy.

      Mutta määrävähemmistösäännös 1/4 pitänee vielä änkyrät vallankahvassa, pitäen enemmistöä panttivankeinaan, estäen monet tärkeät uudistukset.

      Nauttikaa nyt änkyrät täysin rinnoin - kun vielä voitte.

      • Anonyymi

        Miksi ateistien ja liberaalien pitäisi olla vallassa kirkossa?


      • "Liian hitaasti mutta varmasti änkyräkonservatiivien osuus kirkolliskokousedustajista laskee, liberaalien lisääntyy."

        Sukupolvenvaihdoksen kautta. Voi mennä tosin parikin sukupolvea tai jotakin mutta perässä se tulee yhteiskunnan muutosten suhteen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ateistien ja liberaalien pitäisi olla vallassa kirkossa?

        Miksi liberaalit eivät saisi vallassa olla, jos edustavat enemmistöä?


      • Anonyymi
        InhottavaRealisti kirjoitti:

        Miksi liberaalit eivät saisi vallassa olla, jos edustavat enemmistöä?

        Vastaa kysymykseen, äläkä ala taas jankuttaa.


    • Anonyymi

      Kuka kumman Nummala?

      • Anonyymi

        Nämä ketjut paljastavat välillä aika selkeästi, kuinka pienessä kuplassa kirjoittajat elävät.

        Yksillä on Patmos-kupla, yksillä on oma seurakuntansa...

        En minäkään tiedä, enkä välitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä ketjut paljastavat välillä aika selkeästi, kuinka pienessä kuplassa kirjoittajat elävät.

        Yksillä on Patmos-kupla, yksillä on oma seurakuntansa...

        En minäkään tiedä, enkä välitä.

        Sinun kuplaksi on sinä itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun kuplaksi on sinä itse.

        Taivaskin on aikalailla pieni kupla. Ei sinne kaikille ole pääsyä, vaan kaikin tavoin Jumala syynää, ettei vaan tarvitsisi ketään sinne kuplaan päästää. Yksi synninteko elämässä riittää ja et pääsekään sinne.


    • Anonyymi

      Räsänen ja Riku Rinne jatkaa. Samoin uutena Soili Haverinen. Hyvä!

    • Anonyymi

      Herra sanoo:
      Näin täytyy tapahtua, mutta tämä ei ole vielä loppu.
      Minä tulen pian!

      • Ei tule, takaan ja alleviivaan.

        Olemattomilla taikahahmoilla ei ole tapana ilmiintyä, lukuunottamatta fiktiota kuten Harry Potter tarinat.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Ei tule, takaan ja alleviivaan.

        Olemattomilla taikahahmoilla ei ole tapana ilmiintyä, lukuunottamatta fiktiota kuten Harry Potter tarinat.

        Jeesus palaa takaisiin.


      • Se tarkoittaa, että tulen äärimmäisen hitaasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus palaa takaisiin.

        Taikauskoinen voi luulla ihan mitä tahansa, mutta oletko koskaan harkinnut sitä ikävää epätodennäköistä tilannetta, jossa oikea jumala onkin olemassa ja kysyy sinulta: Kuka teistä paskiaisista palvelikaan epäjumala jeesusta?


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Taikauskoinen voi luulla ihan mitä tahansa, mutta oletko koskaan harkinnut sitä ikävää epätodennäköistä tilannetta, jossa oikea jumala onkin olemassa ja kysyy sinulta: Kuka teistä paskiaisista palvelikaan epäjumala jeesusta?

        Ja kukahan tuo "oikea jumala" on, jota palvelet?
        Saako kysyä nimeä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1596
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe