Mitä tähän nyt kommentoisi...
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/286a3dfb-7592-4587-b2f1-e5e7f1571197
Suomi on maailman 13. islamilaisin maa
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jos yrität olla rasisti mene pois tai liity valkoiseen veljeskuntaan dark webissä 😂😂. Islam on ihana ja minä olen kasvanut sen lain alla sen on antanut minulle vapauksia mitä moni suomalainen nainen haaveilee saavansa. Ette erota uskontoa ja kulttuuria. Hadith ja Koraani, teette olettamuksia, hanki yksi muslimi kaveri voit yllättyä miten rauhallista porukkaa sieltä löytyy.
- Anonyymi
Ja kyllä opin jo lapsena koko Koraanin ulkoa!
- Anonyymi
On! "Ihanaa, että kolme rakasta ihmistä oli Turun torilla 18.08.2017! 13-vuotias tyttö teki itsemurhan Oulussa joukkoraiskauksen jälkeen. Ai joo, mutta nuohan oli yksittäistapauksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On! "Ihanaa, että kolme rakasta ihmistä oli Turun torilla 18.08.2017! 13-vuotias tyttö teki itsemurhan Oulussa joukkoraiskauksen jälkeen. Ai joo, mutta nuohan oli yksittäistapauksia.
Samaa tekevät myös muut uskonnot, hullun tekemiset eivät liity uskoon millään. Tiedätkö edes mitä tolle kävisi omassa maassa? Sharon mukaan se ois kuollut. Kyllä Suomalaiset myös raiskaa, mutta silloin uutisessa ei puhuta islamista vaan nimetön valkoinen mies. Mieti, kuinka reilu maailma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa tekevät myös muut uskonnot, hullun tekemiset eivät liity uskoon millään. Tiedätkö edes mitä tolle kävisi omassa maassa? Sharon mukaan se ois kuollut. Kyllä Suomalaiset myös raiskaa, mutta silloin uutisessa ei puhuta islamista vaan nimetön valkoinen mies. Mieti, kuinka reilu maailma.
Sharia lain* se laki olisi suojannut tota lasta.
- Anonyymi
Suomi saattaa olla maailman korruptenoitunein valtio, kun poliisitkin jo etsivät toisia poliiseja ehkä erittäin vaarallisia ihmisiään, naamioituneita poliiseita ehkä myös siviilipukuisia, itseään siis etsivät suurissakin operaatioissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2241958Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101758Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541216Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801055Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17998TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15940- 46855
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89844- 70792
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42784