Mitä tähän nyt kommentoisi...
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/286a3dfb-7592-4587-b2f1-e5e7f1571197
Suomi on maailman 13. islamilaisin maa
6
74
Vastaukset
- Anonyymi
Jos yrität olla rasisti mene pois tai liity valkoiseen veljeskuntaan dark webissä 😂😂. Islam on ihana ja minä olen kasvanut sen lain alla sen on antanut minulle vapauksia mitä moni suomalainen nainen haaveilee saavansa. Ette erota uskontoa ja kulttuuria. Hadith ja Koraani, teette olettamuksia, hanki yksi muslimi kaveri voit yllättyä miten rauhallista porukkaa sieltä löytyy.
- Anonyymi
Ja kyllä opin jo lapsena koko Koraanin ulkoa!
- Anonyymi
On! "Ihanaa, että kolme rakasta ihmistä oli Turun torilla 18.08.2017! 13-vuotias tyttö teki itsemurhan Oulussa joukkoraiskauksen jälkeen. Ai joo, mutta nuohan oli yksittäistapauksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On! "Ihanaa, että kolme rakasta ihmistä oli Turun torilla 18.08.2017! 13-vuotias tyttö teki itsemurhan Oulussa joukkoraiskauksen jälkeen. Ai joo, mutta nuohan oli yksittäistapauksia.
Samaa tekevät myös muut uskonnot, hullun tekemiset eivät liity uskoon millään. Tiedätkö edes mitä tolle kävisi omassa maassa? Sharon mukaan se ois kuollut. Kyllä Suomalaiset myös raiskaa, mutta silloin uutisessa ei puhuta islamista vaan nimetön valkoinen mies. Mieti, kuinka reilu maailma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa tekevät myös muut uskonnot, hullun tekemiset eivät liity uskoon millään. Tiedätkö edes mitä tolle kävisi omassa maassa? Sharon mukaan se ois kuollut. Kyllä Suomalaiset myös raiskaa, mutta silloin uutisessa ei puhuta islamista vaan nimetön valkoinen mies. Mieti, kuinka reilu maailma.
Sharia lain* se laki olisi suojannut tota lasta.
- Anonyymi
Suomi saattaa olla maailman korruptenoitunein valtio, kun poliisitkin jo etsivät toisia poliiseja ehkä erittäin vaarallisia ihmisiään, naamioituneita poliiseita ehkä myös siviilipukuisia, itseään siis etsivät suurissakin operaatioissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2524548Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1282978Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412742Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741730Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1051563Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn201461- 551314
- 931235
- 471085
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2041083