Tietääkö kukaan, mistä voisi ladata ilmaiseksi musiikkia YouTube-videoihin? Tarvitsisin lähinnä taustamusiikkia ja ehkä jotain introja yms, ja pitää ehdottomasti olla biidejä, joita voi käyttää myös videoissa, joissa on mainoksia. Mieluiten ilmaiseksi ladattavia. Ehdotuksia?
Mistä saa ilmaista musiikkia YouTube videoihin?
Anonyymi
1
188
Vastaukset
- Anonyymi
Netissä on paljon sivustoja mistä voi ostaa musiikkia videoihin, esim AudioJungle myy tosi monipuolisesti eri tyylisiä biisejä. Mut etsiskelit ilmaista, ja siinä tapauksessa voin suositella GetMyTracks.com sivustoa, sieltä voi ladata ilmaiseksi musiikkia, jota voi käyttää huoletta myös mainoksia sisältävissä videoissa. Ite oon sieltä löytäny varsinkin just taustamusiikkia useempaankin videoon :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131762Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 781348
- 541193
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81102- 741085
- 1091019
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850