Sunila ja Varkauden sellutehdas uhanalaisimmat. Paperitehtaista Kaipola ja yksittäisistä paperikoneista Veitsiluodon PK5.
Sunila ja Varkauden sellutehdas vaarassa
8
143
Vastaukset
- Anonyymi
Merenkulku jatkuu verovaroilla vaikka paperikone seisoo. Ajetaan sitten ilmaa jos ei ole muuta , pääasia on työpaikat laivoilla säilyy.
- Anonyymi
Listasta puuttuu Varkauden kartonkikone, sillä jos sellutehdas loppuu niin loppuu myös kartonginvalmistus.
- Anonyymi
Kartonkikoneelle riittää vähäisempien määrä työntekijöitä, taisi yt:t päätyä just
- Anonyymi
SAK-lainen touhu on Suomen suurin työttömyyden aiheuttaja. SAK:n liitot ajavat työpaikkoja ulkomaille kiristyksillään ja uhakailuillaan. Esimerkiksi paperiteollisuudesta on kahdenkymmenen vuoden aikana siirtynyt 30.000 työpaikkaa ulkomaille. "...ja matka jatkuu, ei oo enää duunii, syvemmälle skutsiin meen..."
- Anonyymi
Merenkulun tuki on tuonut paljon Filippiineiltä merimiehiä veronmaksajien eläteiksi Suomeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Merenkulun tuki on tuonut paljon Filippiineiltä merimiehiä veronmaksajien eläteiksi Suomeen.
Lisää on tulossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisää on tulossa
Mistä sait jobin ??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varustamot saavat tukea mutta maksavat kuitenkin enimmänosan palkasta.
Filpparit ym. ulkomaan elävät maksavat verot suomeen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882