Usein hakevat koneistajia töihin ja olen miettinyt josko hakisin kyseiseen firmaan? Koneistajaksi.
Vastaukset 9
- Anonyymi
No riippuu viihdytkö pienessä nyrkkipajassa :D iSoissa taloissa yleensä leppoisampaa ja vakavaraista toimintaa
- Anonyymi
Luottamusta ei oo työntekijöihin yhtään.
- Anonyymi
En kyllä suosittele hakemaan koska on niitä vakavaraisempiakin yrityksiä joissa paremmat palkat ja työolot.
- Anonyymi
En suosittele henkilökohtaisesti! Omakohtaista kokemusta löytyy
- Anonyymi
Erittäin rento paikka. Erittäin hyvä palkka. Työsuhde edut mieleiset.
- Anonyymi
Paljonko koneistajat nykyään tienaa? Itse lähdin 30 vuotta sitten koneistajan töistä raksalle apumieheksi ja palkka oli heti pikkuisen parempi, myöhemmin erikoistuin rakennusalan ammattiin niin palkka tietenkin nousi, sillä kyselen kun voisi töitä keventää ja siirtyä takaisin, jäähdyttelemään ennen eläkeikää.
- Anonyymi00013
16-18€/h
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
16-18€/h
Laserilla maksetaan 13€/h..
- Anonyymi00015
Surkeata on saa tappiolla tehdä, ei mitään järkeä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1202452Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401622Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6531066- 106993
- 71972
- 98926
- 48885
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk81749Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik33736- 71718