Talle Kalliolle minä rakennan KIRKKONI!!!

Anonyymi

ja se on KATOLINEN KIRKKO!!

16

341

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No ei ole. Kristus sanoo Pietarille, että tälle kalliolle minä kirkkoni rakennan ja tässä kallio tarkoittaa sitä tunnustusta, jonka Pietari antoi. Eli tunnusti, että Jeesus on Kristus, elävän Jumalan poika.

• Anonyymi

Pietarin nimi tarkoitti kalliota, joten Jeesus antoi Pietarille taivasten valtakunnan avaimet.

• Anonyymi

Jeesus sanoi Pietarille: " Tälle kalliolle rakennan kirkkoni." Toisin sanoen se oli Jeesuksen Kristuksen kirkko, ei katolinen ( yleinen) kirkko.

Miksi mainostaa Katolista Kirkkoa Kristuksen kirkona kun sen nimistä kirkkoa ei mainita Raamatussa?

• Anonyymi

Sekopäääääää. Jumalan pojan usko on se nimitys Kallio luja kestävä . Se on kuule se joka sinutkin pelastaa kun käännyt pois pahuudesta . Sulla ei oikein suju toi kielitaito sitten. Menet lukioon oppimaan kieliä kuten latinaa kreikkaa hebreaa ja sitten alat ymmärtää mitä sanat tarkoittaa .

• Anonyymi

Et oo sitten vaan lukenut niin pitkälle . Kyllä se sieltä vielä löytyy kun jatkat lukemista.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Pietarin kirkko on kalliolla.

• Anonyymi kirjoitti:

Jeesus ei tarkoittanut fyysistä kalliota. Niin on Kallion ev. lut. kirkkokin kalliolla ja jopa Jerusalemin vuonna 70 tuhoutuneen temppelin kokoinen. Seurakunta rakentuu Kristus-kalliolle, ei ihmisten perustamalle kirkkolaitokselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikun kallio on Pietarin kirkko ....

• Anonyymi

1. Kor. 10:4 ja joivat kaikki samaa hengellistä juomaa. Sillä he joivat hengellisestä kalliosta, joka heitä seurasi; ja se kallio oli Kristus.

• Anonyymi

Martin kirkosta Turusta hei. Huomauttaisin että katollinen kirkko tämäkin.

Kattohan tässäkin on.

• Anonyymi

Kielitaitoinen taas .

• Anonyymi

Älä ny hyvänen aika hermostu...

• Anonyymi

Uutisista kuultuna: Paavi hyväksyi yllättäin homoliitot.

• Anonyymi

Homojen avioliitot ovat aina kuuluneet kristinuskoon.
        Raamatun mukaan Herra todistaa ikuisesti kaikkien homoparien välisiä liittoja. Paavin hyväksyntä tai hyväksymättömyys ei siihen vaikuta.

"41 Palvelijan mentyä Daavid nousi kivikasan takaa ja kumarsi kolmesti maahan asti. Sitten he suutelivat toisiaan ja itkivät yhdessä, Daavid vielä Jonataniakin enemmän. 42 Jonatan sanoi Daavidille: »Mene rauhassa! Me olemme vannoneet toisillemme ystävyyttä Herran nimessä. Niin kuin silloin lausuimme, Herra on oleva liiton ikuisena todistajana sekä meidän että meidän jälkeläistemme välillä.»"

• Anonyymi

Oikeastaan Raamattu puhuu seurakunnasta, ei kirkosta.

"Ja minä sanon sinulle: sinä olet Pietari, ja tälle kalliolle minä rakennan seurakuntani, ja tuonelan portit eivät sitä voita."
      Matt. 16:18

Ja, koska Raamatun mukaan kristitty tarkoittaa Jeesuksen opetuslasta ja Jeesuksen opetuslapsi on ihminen, joka pysyy Jeesuksen sanassa, ei katolinen , eikä edes luterilainen tai ortodoksinen kirkko ole varsinaisesti Jeesuksen seuraukunta. Jeesuksen seuraukunta on Jeesukselle uskollinen.

"Antiokiassa ruvettiin opetuslapsia ensiksi nimittämään kristityiksi."
      Apostolien teot 11:26

"Niin Jeesus sanoi niille juutalaisille, jotka uskoivat häneen: "Jos te pysytte minun sanassani, niin te totisesti olette minun opetuslapsiani; ja te tulette tuntemaan totuuden, ja totuus on tekevä teidät vapaiksi"."
      Joh. 8:31-32

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2398
    2. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      182
      2074
    3. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      45
      2027
    4. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1752
    5. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      30
      1748
    6. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      179
      1425
    7. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      207
      1369
    8. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      26
      1215
    9. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      1002
    10. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      80
      1001
    Aihe