Talle Kalliolle minä rakennan KIRKKONI!!!

Anonyymi

ja se on KATOLINEN KIRKKO!!

7

87

Vastaukset

• No ei ole. Kristus sanoo Pietarille, että tälle kalliolle minä kirkkoni rakennan ja tässä kallio tarkoittaa sitä tunnustusta, jonka Pietari antoi. Eli tunnusti, että Jeesus on Kristus, elävän Jumalan poika.

• Jeesus sanoi Pietarille: " Tälle kalliolle rakennan kirkkoni." Toisin sanoen se oli Jeesuksen Kristuksen kirkko, ei katolinen ( yleinen) kirkko.

Miksi mainostaa Katolista Kirkkoa Kristuksen kirkona kun sen nimistä kirkkoa ei mainita Raamatussa?

• Pietarin kirkko on kalliolla.

• Anonyymi kirjoitti:

Pietarin kirkko on kalliolla.

Jeesus ei tarkoittanut fyysistä kalliota. Niin on Kallion ev. lut. kirkkokin kalliolla ja jopa Jerusalemin vuonna 70 tuhoutuneen temppelin kokoinen. Seurakunta rakentuu Kristus-kalliolle, ei ihmisten perustamalle kirkkolaitokselle.

• 1. Kor. 10:4 ja joivat kaikki samaa hengellistä juomaa. Sillä he joivat hengellisestä kalliosta, joka heitä seurasi; ja se kallio oli Kristus.

• Martin kirkosta Turusta hei. Huomauttaisin että katollinen kirkko tämäkin.

Kattohan tässäkin on.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mielipiteitä amk pääsykokeesta?

Itselle englanti ja eettiset taidot oli vaikeimpia... Jäikö teillä paljon vastaamatta kysymyksiin? Minulla joka osiossa jäi johonkin vastaamatta.
      Pääsykokeet
      147
      5444
    2. No niin....Tiemaksut sitten tulee.

Jopa 1000€ lisää kuluja autoilijalle. Näin se Suomi varmaan yrittää ylöspäin mutta muistaa pitäisi että se raha on taas pois muusta kulutuksesta.Jälle
      Maailman menoa
      179
      4647
    3. Senaatintorilla 10.000 mielenosoittajaa. Koronasta viis

Senaatintorilla hirmuinen Black livers matter miekkari menossa. https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000006528841.html
      Maailman menoa
      246
      2779
    4. Stefan maksoi velkansa

Stefan maksoi eläkeyhtiölle velkansa. Siitä saitte kaikki kateelliset ja katkerat luuserit.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      2758
    5. Henkirikos

Tietoa kenelläkään viime yön puukotuksesta..?
      Jämsä
      19
      2728