Olen jo jonkun aikaa miettinyt skeittauksen aloittamista, tosin vasta sitten kun lumet sulavat. Aattelin tulla täältä hakemaan vastauksia ja mielipiteitä. Ensinnäkin, kannattaako ensimmäiseksi hankkia complete? Oisko jollakin suositeltavia _hyviä ja kestäviä_ merkkejä? Ei mielellään hirveän kalliita sillä jos skeittaaminen ei tunnukkaan ihan omalta jutulta, niin ei ole mennyt rahaa hukkaan. Hinta vois olla jotain 50-100€ sisällä. Also en halua dekkiin mitään pääkallonkuvioita yms :D
Tuleeko completet sellaisenaan postissa, vai pitääkö itse koota? Kannattaako tilata samalla vara renkaita tai skeittityökalu, sillä täälläpäin missä asun ei ole mitään mun tietääkseni yhtään skeittikauppoja :’)
Entä minkä levyinen dekki pitäis olla, jos on 39 kokoinen jalka, vai riippuuko se edes jalan koosta?
Kiitos jo valmiiks kaikista vastauksista:)
Ensimmäisen laudan hankinta
0
128
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671242- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että338709- 51661
- 112659
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574