Olen jo jonkun aikaa miettinyt skeittauksen aloittamista, tosin vasta sitten kun lumet sulavat. Aattelin tulla täältä hakemaan vastauksia ja mielipiteitä. Ensinnäkin, kannattaako ensimmäiseksi hankkia complete? Oisko jollakin suositeltavia _hyviä ja kestäviä_ merkkejä? Ei mielellään hirveän kalliita sillä jos skeittaaminen ei tunnukkaan ihan omalta jutulta, niin ei ole mennyt rahaa hukkaan. Hinta vois olla jotain 50-100€ sisällä. Also en halua dekkiin mitään pääkallonkuvioita yms :D
Tuleeko completet sellaisenaan postissa, vai pitääkö itse koota? Kannattaako tilata samalla vara renkaita tai skeittityökalu, sillä täälläpäin missä asun ei ole mitään mun tietääkseni yhtään skeittikauppoja :’)
Entä minkä levyinen dekki pitäis olla, jos on 39 kokoinen jalka, vai riippuuko se edes jalan koosta?
Kiitos jo valmiiks kaikista vastauksista:)
Ensimmäisen laudan hankinta
0
97
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä1012120Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2921907Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3441741Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2051594Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1021593- 321301
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941123Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤671079- 511047
- 581038