palstalla elämästään
Vastaukset 51
- Anonyymi
Koska se on valehtelija
- Anonyymi
Kaikki täällä vähän totuutta muuntelevat
Niin, lähestulkoon aina mun laatimat aloitukset poistetaan ennemmin tai myöhemmin, ja yksittäisiä asiallisia viestejä aivan mielivaltaisesti. Sama tuntuu koskevan myös muutamia muita turkulaisia, jotka palstalle kirjoittavat kukin omilla profiileillaan.
Ja mäkin olen pyrkinyt kertomaan asioista siten, ettei olisi mitään alatyylisiä ilmaisuja jos puhe on vaikkapa seksijutuista eikä loukkaavia ilmaisuja jos mulla on johonkin asiaan mielipide. Ja sitten taas joitain asioita, joita mä en itse lähtökohtaisesti halua kertoa palstalla, riepotellaan ihan myrskyn hyrskyn eikä ylläpito ole läheskään aina ollut hereillä sen suhteen.
Ja ihan muistutuksena vielä että... https://aijaa.com/KDtG8x- Anonyymi
Jos lopettaisit vihdonkin make-bicky spämmin, saisit varmaan eri tavalla arvostusta.
- Anonyymi
Poika pätee poliisin kirjekuorella :D
- Anonyymi
Jaaha, nyt se on uhri ja marttyyri :-)
- Anonyymi
Sitä saa mitä tilaa, periaatteen mies.
Anonyymi kirjoitti:
Poika pätee poliisin kirjekuorella :D
En aio tässä vaiheessa kertoa mitä poliisit sekä Kaupunginsairaalan henkilökunta ovat tehneet, enkä myöskään pidä palstalaisia ajan tasalla äitini terveydentilasta.
Mutta sanotaanko näin että joillekin saattaa lähiviikkoina tipahtaa vastaavanlainen kirjekuori postiluukusta. Eri syistä tosin.Anonyymi kirjoitti:
Jos lopettaisit vihdonkin make-bicky spämmin, saisit varmaan eri tavalla arvostusta.
Enhän mä mitään ole spämmännyt palstalle, ihan itse Make ja Bicky ovat palstalle kirjoittaneet :))))))))))))))))))))))))))))))
Makehan muuten laittoi mulle tossa viestiä että voitti toisena vuonna peräkkäin Daytona500 Nascar-kisan, mutta viimeisellä kierroksella tapahtuneen vakavan kolarin vuoksi Bicky Royal miehen ja Maken amerikkalaisen kisainsinöörin Bill Williamsonin kuvaamia drone-videoita Make ei saa vielä julkaista Youtube-kanavallaan.peris234 kirjoitti:
En aio tässä vaiheessa kertoa mitä poliisit sekä Kaupunginsairaalan henkilökunta ovat tehneet, enkä myöskään pidä palstalaisia ajan tasalla äitini terveydentilasta.
Mutta sanotaanko näin että joillekin saattaa lähiviikkoina tipahtaa vastaavanlainen kirjekuori postiluukusta. Eri syistä tosin.Jotain epämääräistä ollut kuitenkin tekeillä? Jos jossain vaiheessa jaksat kertoa, niin kyllä kiinnostaa.
- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Enhän mä mitään ole spämmännyt palstalle, ihan itse Make ja Bicky ovat palstalle kirjoittaneet :))))))))))))))))))))))))))))))
Makehan muuten laittoi mulle tossa viestiä että voitti toisena vuonna peräkkäin Daytona500 Nascar-kisan, mutta viimeisellä kierroksella tapahtuneen vakavan kolarin vuoksi Bicky Royal miehen ja Maken amerikkalaisen kisainsinöörin Bill Williamsonin kuvaamia drone-videoita Make ei saa vielä julkaista Youtube-kanavallaan.Denny Hamlin voitti siellä oikean elämän Daytonassa toisen kerran peräkkäin. Melkoinen suoritus.
Partakaweri kirjoitti:
Jotain epämääräistä ollut kuitenkin tekeillä? Jos jossain vaiheessa jaksat kertoa, niin kyllä kiinnostaa.
Ei kyse ole jaksamisesta niinkään. Mutta kun viranomaiset tutkivat asiaa, niin mä en ota tahollani mitään kantaa julkisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Denny Hamlin voitti siellä oikean elämän Daytonassa toisen kerran peräkkäin. Melkoinen suoritus.
Periksen rinnakkaistodellisuudessa voittaja oli make :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä rinnakkaistodellisuus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä rinnakkaistodellisuus?
- Anonyymi
palstalla on maan vaarallisemmat tyypit
- Anonyymi
Satupalstat on erikseen. Periksen viestit ml. mielikuvitushahmoillaan kirjoitetut voisi poistaa automaattisesti.
- Anonyymi
Mille mielikuvitushahmoille?
- Anonyymi
Yritä kirjoittaa väärin joku nettiosoite, ei toimi se sitten... pankkiireillekin potkut koska ovat harvinaisen tyhmiä ihmisiä :D
- Anonyymi
Luen innolla käänteistäsi. Kukaan muu ei puhu täällä sinkkuelämästä. Toivottavasti löydät joskus parisuhteenkin.
- Anonyymi
Samoin . Peris elää menevän sinkkumiehen unelmaelämää, jossa pimppiä ja peppua on tarjolla tasaiseen tahtiin.
Toivon itsekin löytäväni parisuhteen, tosin siinäkin asiassa mulla on tietyt kriteerit. En nyt minkään teinien perässä juokse, enkä edellytä että nainen olisi jonkun Maisan näköinen, mut olen viime aikoina tapaillut 40 ikäisen 3 lapsen yh:n kanssa, josta voin sanoa että en näe vakavaa parisuhdetta meidän välillämme vaikka kivaa onkin ollut.
Näinpä juuri. Siinä missä 99% palstan miehistä rämpii itsesäälissä ja ihan itse tituleeraavat itseään joksikin hc-ätmiksi, niin mä olen mennyt elämässä eteenpäin. Se ei silti tarkoita sitä, etteikö voisi kirjoittaa sinkkupalstalle.
Jotenkin tästä incel-miesten palstasta tulee mieleen plus-kokoisten naisten tämä bodypositive-aate sosiaalisessa mediassa. Jonkinlaista negatiivista vertaistukea. Kukaan ei kannusta toista terveempiin elämäntapoihin, vaan ikään kuin saa luvan kanssa ja hyvällä omatunnolla olla ylipainoinen kun tägää tarpeeksi että #älämahdumuottiin. Tällä palstalla kukaan mies ei kannusta toista menemään elämässä eteenpäin ja miettimään omia valintojaan, vaan kollektiivisesti sysätään kaikki syy naisten ja myyttisten top10-miesten niskaan.- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Toivon itsekin löytäväni parisuhteen, tosin siinäkin asiassa mulla on tietyt kriteerit. En nyt minkään teinien perässä juokse, enkä edellytä että nainen olisi jonkun Maisan näköinen, mut olen viime aikoina tapaillut 40 ikäisen 3 lapsen yh:n kanssa, josta voin sanoa että en näe vakavaa parisuhdetta meidän välillämme vaikka kivaa onkin ollut.
Näinpä juuri. Siinä missä 99% palstan miehistä rämpii itsesäälissä ja ihan itse tituleeraavat itseään joksikin hc-ätmiksi, niin mä olen mennyt elämässä eteenpäin. Se ei silti tarkoita sitä, etteikö voisi kirjoittaa sinkkupalstalle.
Jotenkin tästä incel-miesten palstasta tulee mieleen plus-kokoisten naisten tämä bodypositive-aate sosiaalisessa mediassa. Jonkinlaista negatiivista vertaistukea. Kukaan ei kannusta toista terveempiin elämäntapoihin, vaan ikään kuin saa luvan kanssa ja hyvällä omatunnolla olla ylipainoinen kun tägää tarpeeksi että #älämahdumuottiin. Tällä palstalla kukaan mies ei kannusta toista menemään elämässä eteenpäin ja miettimään omia valintojaan, vaan kollektiivisesti sysätään kaikki syy naisten ja myyttisten top10-miesten niskaan.Jep. No disse on yrittänyt välillä kannustaa, ja naiset yrittäneet saada realismia peliin. Olen ylpeä sinusta, ja ajatusmaailmasi muutoksesta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin . Peris elää menevän sinkkumiehen unelmaelämää, jossa pimppiä ja peppua on tarjolla tasaiseen tahtiin.
Peris on lahjakkuus seksinovellien saralla;) Palsta vaan on väärä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep. No disse on yrittänyt välillä kannustaa, ja naiset yrittäneet saada realismia peliin. Olen ylpeä sinusta, ja ajatusmaailmasi muutoksesta!
Puoliksi, yhtä lapsellinen peris edelleen on noiden mielikuvitusystäviensä kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puoliksi, yhtä lapsellinen peris edelleen on noiden mielikuvitusystäviensä kanssa.
Missä sinä mielikuvitusystäviä näet? Käytätkö jotain sieniä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mielikuvitusystäviä voikaan nähdä, taidat itse käyttää sieniä;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan niin Ana, aivan niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan niin Ana, aivan niin.
Ana? Alaleukasi tippuisi näppiksen päällesi jos tietäisit kuka täällä oikeasti on ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ana? Alaleukasi tippuisi näppiksen päällesi jos tietäisit kuka täällä oikeasti on ;)
Joku toinen ätmi sitten varmaan, joka pätee välillä puskissa :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku toinen ätmi sitten varmaan, joka pätee välillä puskissa :)
Saat arvata uudestaan ;)
peris234 kirjoitti:
Jotenkin tästä incel-miesten palstasta tulee mieleen plus-kokoisten naisten tämä bodypositive-aate sosiaalisessa mediassa. Jonkinlaista negatiivista vertaistukea. Kukaan ei kannusta toista terveempiin elämäntapoihin, vaan ikään kuin saa luvan kanssa ja hyvällä omatunnolla olla ylipainoinen kun tägää tarpeeksi että #älämahdumuottiin. Tällä palstalla kukaan mies ei kannusta toista menemään elämässä eteenpäin ja miettimään omia valintojaan, vaan kollektiivisesti sysätään kaikki syy naisten ja myyttisten top10-miesten niskaan.Noinhan se just meneekin niiden palstan ätmien kohdalla, kun eipä täällä kukaan ikinä kannusta heitä mitenkään menemään eteenpäin elämässä ja muuttamaan jotain heidän omia toiminta- ja käyttäytymistapojaan erilaisemmiksi. Se kun onkin vaan helpompi ja ennen kaikkea ätmeille paljon mieleisempää alistua suosiolla siihen ätmiluokkaan ja syyllistää tietenkin niitä naisia ja niitä tasokkaampia miehiä siitä heidän omasta ätmiydestään.
- Anonyymi
DarkFear kirjoitti:
Noinhan se just meneekin niiden palstan ätmien kohdalla, kun eipä täällä kukaan ikinä kannusta heitä mitenkään menemään eteenpäin elämässä ja muuttamaan jotain heidän omia toiminta- ja käyttäytymistapojaan erilaisemmiksi. Se kun onkin vaan helpompi ja ennen kaikkea ätmeille paljon mieleisempää alistua suosiolla siihen ätmiluokkaan ja syyllistää tietenkin niitä naisia ja niitä tasokkaampia miehiä siitä heidän omasta ätmiydestään.
Te sasikranssit ätmit ette kyllä ole tasokkuutta nähneetkään;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat arvata uudestaan ;)
Ei täällä niitä kaivata, jotka ovat lähteneet. Tulee uusia ihmisiä. Palsta unohtaa äkkiä.
peris234 kirjoitti:
Jotenkin tästä incel-miesten palstasta tulee mieleen plus-kokoisten naisten tämä bodypositive-aate sosiaalisessa mediassa. Jonkinlaista negatiivista vertaistukea. Kukaan ei kannusta toista terveempiin elämäntapoihin, vaan ikään kuin saa luvan kanssa ja hyvällä omatunnolla olla ylipainoinen kun tägää tarpeeksi että #älämahdumuottiin. Tällä palstalla kukaan mies ei kannusta toista menemään elämässä eteenpäin ja miettimään omia valintojaan, vaan kollektiivisesti sysätään kaikki syy naisten ja myyttisten top10-miesten niskaan."Olen ylpeä sinusta, ja ajatusmaailmasi muutoksesta!"
-Mukava kuulla. Harmi vain että lähi- ja tuttavapiirissä on pitänyt tapahtua todella surullisia juttuja jotka ikäänkuin avasi silmäni. 2018 pysähdyin ihan oikeasti miettimään että haluanko rämpiä siinä itsesäälissä ja olla jo lähtökohtaisesti vihainen jollekin naiselle ketä en välttämättä edes tuntenut.
"Peris on lahjakkuus seksinovellien saralla;) Palsta vaan on väärä."
"Puoliksi, yhtä lapsellinen peris edelleen on noiden mielikuvitusystäviensä kanssa."
-Seksinovelleja olen viimeksi kirjoittanut monta vuotta sitten suomityttö24v-trollihahmon kautta. Mutta muita mielikuvitusystäviä mulla ei olekaan, eikä sekään oikeastaan ollut mikään mielikuvitusystävä kun trollailin ihan tietoisesti.DarkFear kirjoitti:
Noinhan se just meneekin niiden palstan ätmien kohdalla, kun eipä täällä kukaan ikinä kannusta heitä mitenkään menemään eteenpäin elämässä ja muuttamaan jotain heidän omia toiminta- ja käyttäytymistapojaan erilaisemmiksi. Se kun onkin vaan helpompi ja ennen kaikkea ätmeille paljon mieleisempää alistua suosiolla siihen ätmiluokkaan ja syyllistää tietenkin niitä naisia ja niitä tasokkaampia miehiä siitä heidän omasta ätmiydestään.
Loppujen lopuksi tosi paljon on korvien välissä. Se miten suhtautuu asioihin ja muihin ihmisiin ja miehenä naisiin. Sellanen negatiivisuus ja itsensä määritteleminen alempitasoiseksi mieheksi ei yhtään paranna kenenkään tilannetta.
Omalta osaltani voin sanoa että mä olen ihan tyytyväinen ulkonäkööni ja saan siitä toistuvasti kehuja, mutta tiedän ainakin kaksi miestä jotka ovat invalideja mutta parisuhteessa liikuntakykyisen naisen kanssa.
Ja olen monesti kertonut esimerkin siitä täysin sokeasta, suunnilleen mun ikäisestä asiakkaasta, joka tunnusteli sormillaan auton pyörännavan pinnapulttien kierteitä ja totesi ihan viileästi että "joo mä tossa laitan naapurin miehen autoa kun se nyt on niin vanha ettei enää taivu näihin hommiin". Yleensä mäkään en kovin helposti itke jos kyse on muiden ihmisten asioista, jostain fiktiivisestä leffasta jne. mutta siinä kohtaa pyyhin kyyneleitä. Ei voi muuta sanoa kuin hattua nostaa. En näkisi (heh) mitään syytä etteikö hän löytäisi itselleen naisystävää kun elää rajoitteistaan huolimatta täysillä eikä tietääkseni määrittele itseään minkään typerän hc-ätmi ideologian ympärille.peris234 kirjoitti:
Loppujen lopuksi tosi paljon on korvien välissä. Se miten suhtautuu asioihin ja muihin ihmisiin ja miehenä naisiin. Sellanen negatiivisuus ja itsensä määritteleminen alempitasoiseksi mieheksi ei yhtään paranna kenenkään tilannetta.
Omalta osaltani voin sanoa että mä olen ihan tyytyväinen ulkonäkööni ja saan siitä toistuvasti kehuja, mutta tiedän ainakin kaksi miestä jotka ovat invalideja mutta parisuhteessa liikuntakykyisen naisen kanssa.
Ja olen monesti kertonut esimerkin siitä täysin sokeasta, suunnilleen mun ikäisestä asiakkaasta, joka tunnusteli sormillaan auton pyörännavan pinnapulttien kierteitä ja totesi ihan viileästi että "joo mä tossa laitan naapurin miehen autoa kun se nyt on niin vanha ettei enää taivu näihin hommiin". Yleensä mäkään en kovin helposti itke jos kyse on muiden ihmisten asioista, jostain fiktiivisestä leffasta jne. mutta siinä kohtaa pyyhin kyyneleitä. Ei voi muuta sanoa kuin hattua nostaa. En näkisi (heh) mitään syytä etteikö hän löytäisi itselleen naisystävää kun elää rajoitteistaan huolimatta täysillä eikä tietääkseni määrittele itseään minkään typerän hc-ätmi ideologian ympärille.Joo siitähän se paljon on just kiinni, että miten sitä oikein itse suhtautuu muihin ihmisiin ja naisia kohtaan. Se kun ei mitään parempaan suuntaan muuta, jos sitä itse luokittelee itsensä vapaaehtoisesti johonkin ätmi-luokkaan ja keskittää mielenkiintonsa vaan niihin incel-palstojen seuraamiseen, kuten naisasialuuseri just on tehnyt. Tänäänkin oli taas aloittanut täällä jonkun tyypillisen naisvihamielisen kirjoituksen, johon muut ätmit tietenkin olivat innokkaina vastaamassa.
- Anonyymi
DarkFear kirjoitti:
Joo siitähän se paljon on just kiinni, että miten sitä oikein itse suhtautuu muihin ihmisiin ja naisia kohtaan. Se kun ei mitään parempaan suuntaan muuta, jos sitä itse luokittelee itsensä vapaaehtoisesti johonkin ätmi-luokkaan ja keskittää mielenkiintonsa vaan niihin incel-palstojen seuraamiseen, kuten naisasialuuseri just on tehnyt. Tänäänkin oli taas aloittanut täällä jonkun tyypillisen naisvihamielisen kirjoituksen, johon muut ätmit tietenkin olivat innokkaina vastaamassa.
"miten sitä oikein itse suhtautuu muihin ihmisiin ja naisia kohtaan"
Sinä itsehän et pidä naisia minkään arvoisena, kun olet sitä mieltä, että naiset eivät ansaitse samaa palkaa kuin miehet ja pidät hoitotyötä "paskatyönä".
- Anonyymi
Minulla oli kummallinen tapahtuma: sukka oli jäänyt sänkyyn selän alle... irtoutunut sukka..
- Anonyymi
Sanon vaan että seksiä saavan miehen ei tarvii kehuskella toisille että saa seksiä tai muuten seurustelee naisen kanssa. Monet aina epäilee että kun joku sanoo että sai pillua mutta sitten kun kaverit näkee että kävelet kadulla naisen kanssa niin alkaa tulee soittoja että oikeestikko seurustelet koska ne just ne kaverit ei saa pillua koska ovat kateellisia mutta niitä ette nää koskaan naisen seurassa.
- Anonyymi
Miten wwwuw suht täysjärkisenä voi mennä mukaan tuohon periksen luulotautiseen juttuun jostain tietojen urkkimisesta. Tai odotas, käsitän että se on sympatiaa sairasta kohtaan vaikka itse asia onkin wwwwuw:n mielestä sitä ihtiään.
- Anonyymi
Samaa mieltä. Se on sääliä sairasta miestä kohtaan ja siksi wwuw komppaa tämän sairaan miehen viestejä vaikka sen komppaamisen vaikutus onkin valitettavasti harhojen voimistaminen :( :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä. Se on sääliä sairasta miestä kohtaan ja siksi wwuw komppaa tämän sairaan miehen viestejä vaikka sen komppaamisen vaikutus onkin valitettavasti harhojen voimistaminen :( :(
Näin on eikä niihin harhoihin pitäisi lähteä mukaan.
Tuota joo, mulla on ollut harhoja. Olen esim. muutama vuosi sitten luullut että mun kulutustottumuksia, rahankäyttöä tms. voidaan etälukea auton penkinlämmittimen vastuslankojen kautta. Ja kun RDR2 julkaistiin syksyllä 2018 niin luulin että varaston katolla on tarkka-ampujia ja olen myöskin käynyt Guarman saarella omissa maailmoissani.
Mutta tämä poliisiasia joka nyt on meneillään, ei ole mitään harhaa. Mulla on kuvankaappaukset toimitettuna eteenpäin niistä törkyviesteistä liittyen äitiini. Tässä vaiheessa en kommentoi sen tarkemmin, mutta poliisi ja Turun kaupunginsairaala selvittävät asiaa. Sen formulalinkin spämmääminen ei johtanut esitutkintaan (silloin!!), mutta nyt tämä asia on ikäänkuin vireillään.
Lääkitykseni on nykyään ihan kunnossa ja siten myöskään mun todellisuudentaju ei horju.- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Tuota joo, mulla on ollut harhoja. Olen esim. muutama vuosi sitten luullut että mun kulutustottumuksia, rahankäyttöä tms. voidaan etälukea auton penkinlämmittimen vastuslankojen kautta. Ja kun RDR2 julkaistiin syksyllä 2018 niin luulin että varaston katolla on tarkka-ampujia ja olen myöskin käynyt Guarman saarella omissa maailmoissani.
Mutta tämä poliisiasia joka nyt on meneillään, ei ole mitään harhaa. Mulla on kuvankaappaukset toimitettuna eteenpäin niistä törkyviesteistä liittyen äitiini. Tässä vaiheessa en kommentoi sen tarkemmin, mutta poliisi ja Turun kaupunginsairaala selvittävät asiaa. Sen formulalinkin spämmääminen ei johtanut esitutkintaan (silloin!!), mutta nyt tämä asia on ikäänkuin vireillään.
Lääkitykseni on nykyään ihan kunnossa ja siten myöskään mun todellisuudentaju ei horju.Onko polkupyörän satula ylöspäin?
🤣🦄 - Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Lääkitykseni on nykyään ihan kunnossa ja siten myöskään mun todellisuudentaju ei horju."mun todellisuudentaju ei horju."
Sähän todellinen huumoriveikko olet
- Anonyymi
Tämä ei ole mikään vitsipalsta
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S58800- 34795
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää125736- 88663
- 31602
- 40537
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle63499Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.71496Lehtikankaan oppilas kuolema
Mistä lie tyttöparka löytyny, mikä ajaa tekemään itsemurhan tuon ikäsenä 😞9492- 42479
- 45426
- 57419
Nyt kaatuu Kuisla
Reima Kuisla hakee saneeraukseen – Joitakin velkoja on jo ulosotossa https://www.ilkkapohjalainen.fi/reima-kuisla-hakee24410- 72403
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.23398- 38394
Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev102394- 39393
- 33391
- 35387