Kyllä Gavrilovin ja Hewittin levyttämien Bachin ranskalaisten sarjojen jälkeen oli pakko todeta, että Perahia on omaa luokkaansa!
En ole musiikin alan ammattilainen, ja olisi kiva kuulla asiantuntijoiden mielipiteitä. Mikä siinä Perahian soitossa on niin erilaista vai onko kyse ihan vain makuasioista? Ihan kuin olisin kuullut sävellykset ensi kertaa.
Kiitos, Perahia!!
4
106
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt sekosin jo tästä musiikista. Kipinöi päässä tähtiä! Apuaaaa.... hakekaa hoitoon. Ihana Bach!
- Anonyymi
No ei oo.
Gouldin levytykset ovat ylivertaisia täsmällisessä kontrapunktin ankaruudessaan.- Anonyymi
Tarkoitatko ankaran kontrapunktista satsia? Mozartin c molli fuuga 2 pianolle k 426 on abstraktisti ajateltuna, 4 äänisenä, harmonisesti ennenkuulumattoman rohkeana oman lajinsa kruunu.
- Anonyymi
Perahia on kyllä yksi parhaita Bach-pianisteja. Kuka väittää vastaan? Nuoremmista pidän Rafal Blechaczista ja Vikingur Olafssonista.
Yhden vanhan musiikin tuntija -sukulaiseni kanssa olemme eri mieltä siitä, onko cembalo parempi vai piano. Hänen mielestä cembalo ainoa oikea, minusta ehdottomasti piano. Siis Bachista puhuttaessa. Hmmmm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298