Oon niin ruma ja läski. Kaljuuntunut. Lisäks mulla on monimuotoinen kehityshäiriö. En oo koskaa tehny oikee töitä ja elän tuilla. Lisäks masentunut mielenterveysongelmia ja pahois velois. Onko vain helpompaa päättää päivänsä.?
En saa ikinä naista.
11
82
Vastaukset
Juu olet toivoton tapaus. Tapa itsesi ennen 13 ikäävuotta.
- Anonyymi
Onko tuo monimuotoinen kehityshäiriö nyt uusi diagnoosi? Et ole siitä ennen maininnut.
Masennuksesta ja itsetuhoisista ajatuksista sun pitää puhua sen terapeuttisi kanssa. Täällä on yritetty sulle sanoa että keskity ensin saamaan itsesi jonkinlaiseen kondikseen, sen pään osalta, ja sitten alkaa ajatella niitä naisia. Tuossa tilanteessa naisen löytäminen on toivotonta ja sen hyvin tiedät. Miksi isket kuitenkin päätä seinään koko ajan? Miksi et opi?
Sellaista kehityshäiriötä ei voi parantaa mutta voit vallan hyvin elää hyvää elämää sen kanssa ja sen suomien mahdollisuuksien rajoissa jos pääsisit ensin jonkinlaiseen tasapinoon. Hyväksyisit sen mitä olet ja lakkaisit kurkottelemasta mahdottomia.- Anonyymi
En opi koska oon hullu ja en saa töitä.
- Anonyymi
En hyväksy koskaan. Että olen vammanen. Ja vammasten töihin en mene. Oon ikuisesti työttömänä.
- Anonyymi
Joo ei voi ja en saa töitäkään.
- Anonyymi
Kyllä se on annettu mulle jo 10 vuotiiaana painukaa kaikki helvettiin. Oon vammanen.
- Anonyymi
En käy missään terapiassa saatana. 2 kertaa kävin.
- Anonyymi
2 kertaa on liian vähän.
- Anonyymi
Ei ikinä pitäisi antaa periksi.
Itsellä meni päin helvettiä kolmekymppiseksi, sen jälkeen elämä on hymyillyt. Naista on saatu ja enää ei ole ongelmia. - Anonyymi
No sitten Allu olet itsesi tuominnut ikuisesti epäonnistumaan. Se on sinun ihan oma valintasi, kukaan ei siihen pakota.
Sinulle on tarjottu apua. On terapiaa yritetty johon et nähtävästi siihenkään pysty sitoutumaan, on tällä palstalla yritetty neuvoa. Ei mitään apua.
Ikävähän se on että annat elämäsi tuhoutua, ties mihin päädyt, ja todellinen vaara on olemassa. Teet jotain itsellesi tai jollekin toiselle, menet psykoosiin, teet rikoksen. Itse asiassa olet vaaaraksi itsellesi ja siksi en ymmärrä ettei sinua oteta hoitoon!
Et hallitse rahankäyttöäsi etkä käytöstäsi. Olet valtavan impulsiivinen ja aggressiivinen. Itse asiassa melkoisen pelottavaa. - Anonyymi
Toivoton tapauskin nousee suosta kun juo viinaa niin tapaa naisia baareissa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251258
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 94904
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede23847Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286746- 93727
- 34638
- 109636
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet129550