Uskotko horoskooppeihin? Kiinnostaako ketään naista rapumies??
Rapumies: tämä kaikki sinun tulee hänestä tietää
Onko hän sinulle liian herkkis, vai juuri sopivan pehmeä?
Syntymäpäivä: 21.6.-22.7.
Tyyppi: Johtava vesimerkki
Avainsanat: Tunteellinen, hoivaava, suojeleva, intuitiivinen, herkkätunteinen
Kuuluisia rapuja: Daniel Radcliffe, Post Malone, Pauly D, Milo Ventimiglia, Vin Diesel, Teemu Selänne, Jasper Pääkkönen
Yhteensopivimmat merkit:
Sopivin merkki ravulle on ehdottomasti skorpioni. Näiden vesimerkkien välille muodostuva tunnetason yhteys on valtameren syvyinen, ja he molemmat arvostavat turvallisuutta, luottamusta ja sitoutumista. Myös härkä on hyvä valinta ravulle, sillä nämä merkit ovat lojaaleja ja mukavuudenhaluisia.
Rapumies ja parisuhde:
Rapu on eläinradan ensimmäinen vesimerkki ja luonteeltaan intuitiivinen sekä herkkä, ja johtavana merkkinä hän haluaa solmia kestäviä tunnesiteitä. Ujo rapumies saattaa kääntää katseensa ja punastua, mikäli yrität saada häneen katsekontaktin, eikä tämä ylianalysoija todennäköisesti uskalla ottaa ensimmäistä askelta. Jos kuitenkin näytät hänelle kiinnostuksesi, saat hänestä miehen, joka tekee kaikkensa puolestasi. Rapumies on hoivaava, uskollinen ja suojeleva rakkaimpiaan kohtaan, ja haluaa varmistaa, että tunnet olosi mukavaksi ja turvalliseksi hänen kanssaan.
Ravun hallitseva planeetta Kuu edustaa tunteita sekä sisäistä maailmaa, ja rapumies onkin erittäin romanttinen, rakastava ja hellä. Jos haluat katsella Netflixiä sohvalla rakkaasi kainalossa, etsi itsellesi rapu! Kuten symbolinsa, hän viihtyy paremmin omassa kuoressaan kotonaan kuin juhlissa ihmisten keskellä, ja voit odottaa myös suhteenne etenevän ravun lailla – hitaasti ja ilman yllätyksiä.
Vesimerkkinä rapu on täynnä tunteita, mutta hänen täytyy tuntea olosi tarpeeksi varmaksi kanssasi, jotta hän uskaltaa näyttää tunteensa sinulle. Luottamus ja sitoutuminen ovat rapumiehelle tärkeitä, ja jotta hän tuntisi että suhteenne on rakentunut näille arvoille, kaipaa hän sinulta suoraa kommunikaatiota ja jonkin verran vakuuttelua. Rapumies on loistava kuuntelija, mutta omien tunteiden ilmaiseminen on hänelle vaikeampaa, ja sinun onkin tärkeää kannustaa häntä kertomaan tunteistaan.
Rapumies haluaa suhteen jossa hän tuntee olonsa kotoisaksi, joten turvallisuus on hänelle tärkeää. Yhdenyönjutut eivät liiemmin kiinnosta rapua, sillä hän tietää, että fyysinen kontakti johtaa hänessä helposti myös tunteiden heräämiseen. Saattaa kestää aikansa, että pääset etenemään fyysiselle tasolle hänen kanssaan, mutta kun hän tuntee olonsa turvalliseksi, haluaa rapumies sitoutua sinuun täysillä. Makuuhuoneessa hän kaipaa romantiikkaa, ja seksi hänen kanssaan sisältää paljon helliä kosketuksia ja henkistä yhteyttä.
Intensiivisillä tunteilla on myös kääntöpuolensa, ja ravun herkkyys sekä hänen kaipaamansa vakuuttelut rakkaudestasi saattavat tuntua siltä, että hän ripustautuu sinuun liikaa. Tietenkin haluat, että kumppanisi on sinuun sitoutunut, mutta mikäli hän haluaa olla mukana kaikessa mitä teet, saattaa sinun olla vaikea ilmaista oman tilasi tarve ilman, että rapumiehesi ajattelee sen tarkoittavan, ettet enää rakasta häntä. Onkin tärkeää, että hänellä on elämässään harrastuksia tai muita intohimon kohteita jo ennen kuin sinä astut kuvioon.
Rapumies antaa sinun helposti ottaa johtavan roolin suhteessanne, ja tämän myötä muuttua passiiviseksi ja hiljaiseksi. Koska hänen on vaikea kertoa tunteistaan, hän saattaa sinua miellyttäessään tuntea itsensä laiminlyödyksi. Mikäli et huomaa tätä ajoissa, rapu vetäytyy syvemmälle kuoreensa ja saattaa lopulta iskeä terävillä saksillaan.
Tulet pääsemään rapumiehen kuoren alle vasta, kun hän luottaa sinuun, joten avaudu hänelle. Ja kun hän on valmis ottamaan seuraavan askeleen suhteessanne, hän kyllä tekee sen – painostaminen saa hänet vain perääntymään. Kun olette yhdessä, hän luottaa sydämensä sinulle, joten pidä siitä huolta. Leikkimielinenkin naljailu asioista, joista rapu on epävarma, johtaa riitoihin, ja vaikka hän antaisi anteeksi, hän ei unohda. Mutta mikäli etsit miestä jonka kanssa voit söpöillä loputtomiin, on tämä merkki oikea valinta.
Lähde: Cosmopolitan
Horoskooppimerkki
31
77
Vastaukset 31
Minä olen härkä, nutta kun luen sen kuvausta, niin ei päde minuun lainkaan. Eli en usko.
Haa, täällä toinen, samanmoinen. :)
Kevään lapsi, eli toukokuun-typy. Vähän riippu mistä lukee. Härkä-naisen luonnekuvaus sopii osittain minuun. Olen voimakastahtoinen realisti, järkevä nautiskelija ja koti-ihminen.
En tietenkään usko kaikkea huuhaata. Horoskooppien lukeminen on van hauskaa viihdettä. Ei niitä kannata niin tosissaan ottaa.
Horoskoopit jäi jonnekin ysärille.
Heh, mä olen rapu. Sitoutunut kyllä olen, romanttinen, suojeleva jne. mutten ripustautuva. Tykkään että minulla on omaa tilaa, eikä toisen ole pakko olla missään, jos ei itse halua.
- Anonyymi
Ihminen on aurinko-, nousevan- ja kuumerkin yhdistelmä.
Jokainen tietää oman aurinkomerkkinsä.
Kuumerkki heijastaa ihmisten syvintä olemusta.
Nouseva merkki on tärkeä tekijä jota kuvataan merkkinä "jona ihmiset yleensä näkevät meidät".
En samaistu täysin omaan aurinkomerkkiin.
Olen muistaakseni maa- vesi- ja tulimerkin yhdistelmä. Eri piirteet tulevat vahvemmin esiin eri vuodenaikoina.- Anonyymi
Syvimmän olemukseni horoskooppi on optimistinen, idealisti "kukin taplaa tyylillään, makuasioista ei pidä kiistellä" oloinen. Aurinkomerkkini on maasta; tasapainoinen, ei mikään voittoon pikajuoksija vaan yksinäinen hiljainen seisoskelija. Nouseva horoskooppini on intohimoinen, uusien asioiden tavoittelija, halukas kokeilemaan kaikkea. Tulinen, välillä ristitulessa tasapainoisen maamerkin kanssa.
Syvimmän olemuksen vesihoroskooppi antaa lopulta tasapainoa riippumatta siitä onko maa- vai tulimerkki vahvempi ja riippumatta siitä epäonnistuiko tavoitteet. Sammuttaa tulisuutta ja imartelee maamerkkiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syvimmän olemukseni horoskooppi on optimistinen, idealisti "kukin taplaa tyylillään, makuasioista ei pidä kiistellä" oloinen. Aurinkomerkkini on maasta; tasapainoinen, ei mikään voittoon pikajuoksija vaan yksinäinen hiljainen seisoskelija. Nouseva horoskooppini on intohimoinen, uusien asioiden tavoittelija, halukas kokeilemaan kaikkea. Tulinen, välillä ristitulessa tasapainoisen maamerkin kanssa.
Syvimmän olemuksen vesihoroskooppi antaa lopulta tasapainoa riippumatta siitä onko maa- vai tulimerkki vahvempi ja riippumatta siitä epäonnistuiko tavoitteet. Sammuttaa tulisuutta ja imartelee maamerkkiä.Syvimmän olemuksen kuuhoroskooppi oli tulimerkki; "Epätoivolle ei ole varaa antaa minkäänlaista jalansijaa. Eläinradan suuria optimisteja, jotka ovat valmiita tekemään paljon töitä tulevaisuudessa häämöttävien mahdollisuuksien ja menestyksen eteen. Omaa oman vahvan filosofiansa ja vankkumattoman luottamuksen omiin ideoihinsa ja haaveisiinsa."
Nouseva horoskooppi intohimoinen uusien asioiden tavoittelija, erikoisesti kuitenkin vesi. "Vaikea sammuttaa", kun virta vie, se todella vie. (skorpiooni)
Aurinkohoroskooppi (maamerkki) yrittää pitää nämä kaksi balanssissa.
Horoskooppien selitykset menivät oikein mutta merkkien "talot" väärin. Ristiriitojen selitys meni myös oikein, mutta kuvailu saattaa kuulostaa väärältä ottaen huomioon merkkien symboliset elementit (maa, vesi, tuli, ilma) ja niihin perustuvat oletukset.
- Anonyymi
Horoskoopit ovat tietysti täyttä roskaa.
- Anonyymi
Ei kuitenkaan ihan täyttä. Kyllä niissä jotain on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kuitenkaan ihan täyttä. Kyllä niissä jotain on.
On niissä.
- Anonyymi
Kysymys on blasebo ilmiöstä. Jos uskoo ilman kritiikkiä asiaan (myös uskonnot ym uskomukset), aivopesee itsensä ko. asialla. Torjuu tiedostamattaan omasta horoskoopista poikkeavia asioita ja huomioi vain sitä vahvistavia käsityksiä. Tällöin tulee näennäisesti vahvistaneekseen itselleen näitä horoskooppien luomia luonnekuvauksia.
- Anonyymi
Eiköhän ole ihan maalaisjärkeä tiedostaa että kaikki ei päde kaikkiin. Ei meitä ole millään tietyllä muotilla identtisiksi muovattu.
Sen vuoksi yleiset horoskoopit tai erityisesti horoskoopeille heitetyt varoitukset tiettyä kuukautta liittyen ovat turhaa pelottelua. Kaikkea ei kannata uskoa ja asioihin kannattaa perehtyä. Kommenttisi voi esimerkiksi aivopestä jotku olemaan käyttämättä omia aivojaan ja pelkäämään tietoa ja opiskelua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän ole ihan maalaisjärkeä tiedostaa että kaikki ei päde kaikkiin. Ei meitä ole millään tietyllä muotilla identtisiksi muovattu.
Sen vuoksi yleiset horoskoopit tai erityisesti horoskoopeille heitetyt varoitukset tiettyä kuukautta liittyen ovat turhaa pelottelua. Kaikkea ei kannata uskoa ja asioihin kannattaa perehtyä. Kommenttisi voi esimerkiksi aivopestä jotku olemaan käyttämättä omia aivojaan ja pelkäämään tietoa ja opiskelua.Heh, heh... eiköhän tuo nyt ole vähän liian paksua !
- Anonyymi
Horoskooppini on Erkki tai Hämähäkki.
Horoskooppiuskovaisilla tuntuu itselläänkin olevan kohtuullista epätietoisuutta, tulisiko horoskooppeja tulkita eteläisellä pallonpuoliskolla samoin kuin pohjoisessa vai käänteisesti.
https://www.astrodynamics.net/does-astrology-work-in-the-southern-hemisphere/- Anonyymi
Niin horoskooppimerkit ovat varmaankin jotenkin syntyneet alunperin taivaan loistavista kohteista; tuo muistuttaa tuotakin eläintä jotenkin, joten nimetään se tähtijärjestelmä sellaiseksi sitten... ja sen jälkeen on keksitty horoskoopit tuon keksinnön jälkeen...
Näin miten ei saisi tehdä kun itse vahingossa kiikaroin sunnuntai aamuna auringon noustessa toisten kerrostalojen ikkunoita ovatko nuokin heränneet, jaa eivät vielä....aivan vahingossa lintuja tiirailin ja oravia puissa. Anonyymi kirjoitti:
Niin horoskooppimerkit ovat varmaankin jotenkin syntyneet alunperin taivaan loistavista kohteista; tuo muistuttaa tuotakin eläintä jotenkin, joten nimetään se tähtijärjestelmä sellaiseksi sitten... ja sen jälkeen on keksitty horoskoopit tuon keksinnön jälkeen...
Näin miten ei saisi tehdä kun itse vahingossa kiikaroin sunnuntai aamuna auringon noustessa toisten kerrostalojen ikkunoita ovatko nuokin heränneet, jaa eivät vielä....aivan vahingossa lintuja tiirailin ja oravia puissa.Horoskooppimerkkihän on vain ikään kuin toinen nimi kuukaudella, hiukan erilaisella jaolla kuin kalenterikuukaudet. Kun tämä tiedetään, voidaan kysyä, onko Maassa syntyvään apinanpoikaseen suurempi vaikutus maan asennolla suhteessa universumiin, vai olosuhteilla itse Maassa.
- Anonyymi
scrg kirjoitti:
Horoskooppimerkkihän on vain ikään kuin toinen nimi kuukaudella, hiukan erilaisella jaolla kuin kalenterikuukaudet. Kun tämä tiedetään, voidaan kysyä, onko Maassa syntyvään apinanpoikaseen suurempi vaikutus maan asennolla suhteessa universumiin, vai olosuhteilla itse Maassa.
Aivan niin kuin maapallo pyörii ja tähdet pyörivät kuten kuukin maapallon ympärillä... niin aivan niin eli kuunkierto ja horoskoopit, tähtimerkit jne... andromedan galaksin sijaintikin.
Aivan niin, kohta tietysti vihreät väittävät että maapallo ei pyöri ollenkaan ja aurinkoakaan ei ole olemass ollenkaan.
Mutta aika hyvin oppii tarkkailemaan tähtitaivasta hyvillä tähtikiikareilla, opii tunnistamaan tähtikuvioita, kun näkee sitten niitä suurennoksella hyvin :D - Anonyymi
scrg kirjoitti:
Horoskooppimerkkihän on vain ikään kuin toinen nimi kuukaudella, hiukan erilaisella jaolla kuin kalenterikuukaudet. Kun tämä tiedetään, voidaan kysyä, onko Maassa syntyvään apinanpoikaseen suurempi vaikutus maan asennolla suhteessa universumiin, vai olosuhteilla itse Maassa.
Horoskoopit nostettiin esille lehtiin jotta astrologit saisivat vähän mainontaa. Jostain syystä päätettiin, että vain aurinko merkki huomioidaan hyvin yksinkertaisessa muodossa. Media osittain horoskoopeilla rahastamiseksi ja satuiluksi. Ensimmäinen tarkoitus oli avata ihmisille ovi kiinnostumaan syvemmin horoskoopeista, merkeistä ja planeettojen asennoista ja tiettyjen asentojen aikana tapahtuvista yleisistä teemoista. Kuinka maailma tuntuu koettelevan enemmän tiettyinä aikoina ja mikä järjestys "universumin kellotaululla" silloin yleensä sattuu olemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Horoskoopit nostettiin esille lehtiin jotta astrologit saisivat vähän mainontaa. Jostain syystä päätettiin, että vain aurinko merkki huomioidaan hyvin yksinkertaisessa muodossa. Media osittain horoskoopeilla rahastamiseksi ja satuiluksi. Ensimmäinen tarkoitus oli avata ihmisille ovi kiinnostumaan syvemmin horoskoopeista, merkeistä ja planeettojen asennoista ja tiettyjen asentojen aikana tapahtuvista yleisistä teemoista. Kuinka maailma tuntuu koettelevan enemmän tiettyinä aikoina ja mikä järjestys "universumin kellotaululla" silloin yleensä sattuu olemaan.
media muuttui *
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisen maalaisjärki toimii perustuen havaintoihin Maan pinnalla. Havaittavissa olevat esineet putoavat, mutta Maa itsessään on paikallaan. Ja sitten kun taivaalla näkyy kappaleita, jotka ikään kuin vaivihkaa liikkuvat parin eri pyörimisliikkeen seurauksena, niin itsekeskeinen tietenkin ajattelee, että niillä olisi jokin merkitys.
- Anonyymi
scrg kirjoitti:
Ihmisen maalaisjärki toimii perustuen havaintoihin Maan pinnalla. Havaittavissa olevat esineet putoavat, mutta Maa itsessään on paikallaan. Ja sitten kun taivaalla näkyy kappaleita, jotka ikään kuin vaivihkaa liikkuvat parin eri pyörimisliikkeen seurauksena, niin itsekeskeinen tietenkin ajattelee, että niillä olisi jokin merkitys.
Niinpä ja tuollainen tekee erittäin mielenkiintoista seurata maapallon pyörimistä muidenkien galaksien seurassa ja sen sellaista tähtiä tarkkaillen ja niiden asentoja itse muutellen kiikareiden fokusta säädellen :D
1 vanha levy on puhdistuksen tarpeessa, irrallinen Iron Maiden - Powerslave, mutta aika arvoton levy tuo, ei olisi edes kannattanut puhdistaa, roskiin vain jos ei olisi toiminut, mutta toimi, ensimmäinen kappale tuolla levyllä on: Aces High. - Anonyymi
scrg kirjoitti:
Eli merkityksen etsiminen asioissa ja elämässä on itsekeskeisyyttä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli merkityksen etsiminen asioissa ja elämässä on itsekeskeisyyttä?
Maa siis ei ole paikoillaan vaan se pyörii itse vimmattuakin vauhtia ympäri ja sinä olet sen pinnalla... kuu pyörii maapallon ympärillä ja muut planeetat kiertävät aurinkoa, aurinko ja koko linnunradan galaksikin lähestyy jo noin 100000000miljonan vuoden kuluttua törmää Andromedan galaksiin koska se on suurempi jota linnunratakin kiertää :D
Aika hauska kuvitelma sinänsä että itse menet aina aika kovaa nopeutta kun kävelet maapallon pinnalla... muutamia satoja kilometrejä tunnissa jokainen askel :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maa siis ei ole paikoillaan vaan se pyörii itse vimmattuakin vauhtia ympäri ja sinä olet sen pinnalla... kuu pyörii maapallon ympärillä ja muut planeetat kiertävät aurinkoa, aurinko ja koko linnunradan galaksikin lähestyy jo noin 100000000miljonan vuoden kuluttua törmää Andromedan galaksiin koska se on suurempi jota linnunratakin kiertää :D
Aika hauska kuvitelma sinänsä että itse menet aina aika kovaa nopeutta kun kävelet maapallon pinnalla... muutamia satoja kilometrejä tunnissa jokainen askel :DMitenkähän tuollaisen voisi sitten tytöille selittää astrologiasata, että niin ne isommat pyörivät imevät pienempiä pyöriviä.
Anonyymi kirjoitti:
Aika hauska kuvitelma sinänsä että itse menet aina aika kovaa nopeutta kun kävelet maapallon pinnalla... muutamia satoja kilometrejä tunnissa jokainen askel :DMatemaattisesti kysymys nyt on kai lähinnä siitä mihin koordinaatiston haluaa kiinnittää - vaikka sitten omaan napaan. Kuvainnollisesti kaikki sijainnit ovat saman laajenevan ilmapallon pinnalla eikä mikään kohta ilmapallossa ole erityisasemassa.
- Anonyymi
scrg kirjoitti:
Matemaattisesti kysymys nyt on kai lähinnä siitä mihin koordinaatiston haluaa kiinnittää - vaikka sitten omaan napaan. Kuvainnollisesti kaikki sijainnit ovat saman laajenevan ilmapallon pinnalla eikä mikään kohta ilmapallossa ole erityisasemassa.
Niin tuo on hyvä kysymyskin jos maailma kokonaan pyörii ovan navan ympärillä aina, eikä intergalaktisessa tähtikartastossa :D
Minulta horoskooppimerkkiäni kysyvä nainen saa vastauksekseen vain tennareiden etääntyvän lätinän...
Where Do You Draw the Line?- Anonyymi
Joku amerikkalainen isäntä oli kokeillut rakentaa raketin todistaakseen että maapallo on litteä, räjäytti sitten itsensä siinä operaatiossa vahingossa sitten.
Hauska kuvitelma sinänsä, kun maapallo todellakin pyörii todella kovaa vauhtia, eli aina kun otat askeleen niin menet jo kovin kiihtyvää vauhtia, galaktisessa mittakaavassa mitattuna.
- Anonyymi
Niin Einstein ei teorioissaan ikinä koskenut mihinkään galaktisiin mittakaavoihin, eikä galaksien erillisiin ulottuvuuksiin hän vain aiheutti teorioita jotka voisivat olla tosia, mutta monet Einsteinin keksinnöistä ovat jo todettuja aivan hänen, Einsteinin omiksi mielikuviksuksiksi.
- Anonyymi
Mikä olisi nyt kirkkain tähti... on yöaikana ja sillä tavoin menee etelä-pohjoista, se on Vega, luulen niin, on kirkas mutta aika tuntematon, se on korkea tähti joka loistaa, luulen että se on se, Venus-tyttöplaneetta loistaa aina auringon laskiessa ja noustessa aika hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t1961747Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää2651196Mulla ei ole Suomessa enää mitään
4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.180867Gallup: Kansalaiset eivät usko velkajarruun
Puolet suomalaisista ei usko velkajarrun vaatimien sopeutusten toteutuvan, kertoo Iro Researchin kyselytutkimus. Kokoom64779- 61768
Provider miehistä..
Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah224760- 43751
Sinulle nainen
En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen63725- 47694
- 87683
- 41634
Yt:t kunnassa päättyi
Oliko nämä tarpeelliset ja ratkeaako taloushuolet näiden avulla? Lehdessä ilmoitettujen lukujen perusteella lisää on tul74631- 140627
Hei rakkaani.
Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi50613Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun
Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on68600Martsusta tuli leuhka
Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal192574- 31568
Tulisitpa käymään joskus vielä
Olisi niin kiva nähdä pitkästä aikaa. Oletko vielä joskus tulossa?... Niin monet muutoksen tuulet puhaltavat, olisi lohd24556Kiulu myynnissä!
Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma26518Lämpimiä katseita aikoinaan vaihdettiin, siihen se sitten jäi
Sinulla uudet tuulet ja välttelet kohtaamistamme.30517