Kuinka usein sulle töötetään liikenteessä

Anonyymi

Kuinka usein ajat päin punaista? Ohitat keltaviivolla? Ajat ylinopeutta? töötaankö sulle koskaan

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et tööttää kenellekään. Rohkeutesi ei siihen riitä.

    • Anonyymi

      Päivittäin päin punaisia, vahingossa. Viivoja en katsele, varmaan ohitan kaikenvärisillä viivoilla. Ylinopeutta lähes aina, kahdet sakot saanut jo tänävuonna. Tööttäilen kaikille tumpeloille.

    • Anonyymi

      Joka päivä jos en aiheuta vaaraa
      En kuule tööttiä ku musa soi ni kovalla

    • Anonyymi

      Joskus tulee nukuttua valoissa, silloin töötti soi.

    • Anonyymi

      35 vuoden aikana on töötätty vain muutaman kerran. Ei ole tapana pahemmin töpeksiä.

      • Anonyymi

        Kuten kaikilla itseään keskivertoa parempana kuljettajana pitävinä on se harhaanjohtava puute, etteivät he itse huomaa omia virheitään, tai vähintään eivät reagoi niihin mitenkään. Tämä on osaltaa luomassa heille harhaluuloa omasta paremmuudestaan. Tälläkin palstalla heitä kirjoittelee suuri määrä. Ja he ihan oikeasti kuvittelevat olevansa muita parempia tai vähintään pirun hyviä kuljettajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten kaikilla itseään keskivertoa parempana kuljettajana pitävinä on se harhaanjohtava puute, etteivät he itse huomaa omia virheitään, tai vähintään eivät reagoi niihin mitenkään. Tämä on osaltaa luomassa heille harhaluuloa omasta paremmuudestaan. Tälläkin palstalla heitä kirjoittelee suuri määrä. Ja he ihan oikeasti kuvittelevat olevansa muita parempia tai vähintään pirun hyviä kuljettajia.

        En luule, vaan tiedän. Kerran luulin olevani väärässä, mutta erehdyin.


    • Anonyymi

      Ajan aina punaisia päin silloin, kun ketään ei tule mistään suunnasta valo-ohjatussa risteyksessä. Ihan tyhmää kököttää paikallaan yksin risteyksessä. Keltainen viiva puolestaan ei taas näy talvella lumen, ja jään alta, joten ohitushan on silloin laillinen.
      Mielummin satasen alueella 140/km/h, kuin satasen alueella 80km/h. Tööttään kaikille muille tötöilijöille liikenteessä, koska itse ajan aina virheettömästi. Minulle ei kukaan tööttää edellä mainitusta syystä.

      Audi King.

    • Anonyymi

      Olen huomannut, että joillakin on tööttääminen herkemmässä kuin mahdollisen törmäämisen väistäminen. Useimmassa tapauksessa tööttääminen ei edistä mitään tai hyödytä ketään.
      Ja tähänkin näyttää useimmin syyllistymän kuljettaja, joka istuu saksalaisessa autossa luulleen olevansa muita parempi.

      • Anonyymi

        Emme me saksalaisautoilla ajavat mitään LUULLA, vaan TIEDÄMME olevamme parempia, kuin muut!

        Saksalainen paras kaikessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emme me saksalaisautoilla ajavat mitään LUULLA, vaan TIEDÄMME olevamme parempia, kuin muut!

        Saksalainen paras kaikessa.

        Kyllä, tämän voivat todistaa myös juutalaiset.


    • > Kuinka usein ajat päin punaista?

      Vanhoilla vihreillä aika usein. Punaisia päin ehkä luokkaa kerran vuodessa.

      > Ohitat keltaviivolla?

      Kun on tarvetta ja se on turvallista. Useimmiten myös laillisesti, mutta esim. traktoreita tulee ohitettua laittomastikin.

      > Ajat ylinopeutta?

      Suurin piiirtein aina.

      > töötaankö sulle koskaan

      Joskus. Ei kylläkään yleensä edellisiin liittyen. Ehkä niillä "keltaisilla" ohittamisessa, mutta silloinkin ohitus on ollut laillinen...

      • Anonyymi

        Nyt mestari Rotta odottaa taas, että joku alkaisi vänkäämään, ettei keltaisen viivan kohdalla saa ohittaa. Rotta pääsisi tällöin taas osoittamaan omaa erinomaisuuttaan kertomalla miten keltaisen viivn kohdalla voi ohittaa laillisesti. Eihän nyt anneta mestarille tätä tyydytystä. Narsisti-Rotalle saattaa kyllä tulla kurja olo, kun ei pääse vänkäämään palstalle.


    • Anonyymi

      Ajan usein päin punaista tai luisun risteyksessä. Ohitan auto holtittomasti luiruten ja ylinopeutta toki aina keliolosuhteisiin nähden. Lisäksi minulle vilkutellaan valoja sekä torvet huutavat kun olen liikkeellä koska ajan kitkarenkailla!

      • Anonyymi

        Pleikkarilla ajoa ei lasketa autoiluksi......


    • Anonyymi

      Jos satun tulemaan sivusta ja liityn isomman tien liikenteeseen, ja taakse jos jää Deutsche-Premium, niin töötti ja ohipyrky on lähes taattu. Kerran onnistuin pussittamaan tällaisen sankarin vasemmalle kaistalle liikennevaloihin, ja idiootti nojasi tööttiinsä varmaan 2 minuuttia otsasuonet tuuman ulkona päästä.

      • Anonyymi

        Juu, niitten kuulapäiden pallittomien öykkäreiden pussittaminen valoihin on todella hauskaa huvia, vaikka ehkä he eivät tajua omaa töppäilyään.


    • Minulle ei juurikaan töötätä - kerran vuodessa ehkä.
      Itse tööttään, kun joku aivan tahallaan ajaa punaista päin! Takaa tullessani valaisen kuljettajan niskaa pitkillä - jos ylinopeutta vaikka on 20 - 30 km/h..
      Ajan harvoin keltaisilla, sillä keltainenhan tarkoittaa samaa kuin punainen.
      Ajan kruiserilla aina kuin voin, 2-3 km/h yli.
      Ei ole pariin vuoteen tullut sakkoja, edellinen kaupungissa 40 - aluerajoituksessa - 47!
      Ärsyynnyn, kun seison kolmion takana, eikä käntyvä ilmoita aikeestaan ollenkaan tai tekee sen liian myöhään.
      Ärsyynnyn myös takapuskurissa roikkujista, sillä en tarvitse ohittaa ylinopeutta ajaen.

      • Anonyymi

        Miksi tööttäät punaisia päin ajavalle? Tulevatko ne sivusta, edestä vai takaa?
        Ja paljonko tööttäily kannatti?
        Kuinka valaiset 20-30 km/h ylinopeutta ajavan niskaa jos itse ajat rajoitusten mukaan?
        Mene vihanhallintakursseille.
        Ja mitä ihmettä tarkoittaa viimeinen virke?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tööttäät punaisia päin ajavalle? Tulevatko ne sivusta, edestä vai takaa?
        Ja paljonko tööttäily kannatti?
        Kuinka valaiset 20-30 km/h ylinopeutta ajavan niskaa jos itse ajat rajoitusten mukaan?
        Mene vihanhallintakursseille.
        Ja mitä ihmettä tarkoittaa viimeinen virke?

        No ku tää lahtelainen autoilija on se jonka ylinopeutta ei lasketa kun hän alkaa arvostelemaan muiden nopeuksia.
        Hän saa myös käyttää silloin kaikkia keinoja ilmoittaakseen huomionsa. Valoja sekä äänimerkkiä.
        Liikenteessä hän tuntee saksalaiset merkit ja niiden kuljettajat vaikka pimeässä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tööttäät punaisia päin ajavalle? Tulevatko ne sivusta, edestä vai takaa?
        Ja paljonko tööttäily kannatti?
        Kuinka valaiset 20-30 km/h ylinopeutta ajavan niskaa jos itse ajat rajoitusten mukaan?
        Mene vihanhallintakursseille.
        Ja mitä ihmettä tarkoittaa viimeinen virke?

        En jaksa vääntää rautalangasta! Kirjoita edes rekisteröidyllä nimimerkillä!


      • Minusta on aika törkeää valaista toista pitkillä, jos hän kuitenkin ajaa jo 20-30 km/h yli rajoituksen. Ymmärrän, että haluat mennä nopeammin, mutta odota rauhassa, kyllä sinä ohi pääset.

        Hieman toinen asia on, kun joku ajaa saman verran alle rajoituksen. Viimeksi eilen pääsin ihastelemaan kaveria, joka ajoi satasen alueella 40 km/h nopeudella (oikeasti, jonkinnäköinen ennätys). Vähän aikaa kun valoja vilkutteli, tuo nosti nopeuden ensin viiteenkymppiin ja sitten kuuteenkymppiin. Sitten kun ohituspaikka tuli, nopeus nousi yli 80 km/h lukemiin, mutta ei siitä pidemmälle, joten aika nopeasti jäi tuokin taakse.


    • Anonyymi

      Mulle kerran töötätty, Itse saa olla tööttämässä melkein joka päivä.

      • Anonyymi

        Annan sulle mun"Tööttiä"kun tavataan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      193
      3850
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      64
      2925
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2752
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      40
      2219
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      2027
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1667
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1625
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      24
      1568
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1429
    10. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      187
      1331
    Aihe