Mies haluat olla vain ystävä mutta silti viestittelet rohkeasti

Anonyymi

Miespuolinen työkaveri lähettelee erittäin seksuaalispainotteisia viestejä siitä huolimatta että on selvästi kertonut haluavansa olla vaan ystävä. Emmekä ole esim. suudelleet tai harrastaneet seksiä. Viestittelymme on hyvin avointa ja tiedämme toisistamme paljon mm. intiimejä asioita. Miksi hän kuitenkin kaikesta huolimatta viestittelee noin? Onko hänellä kuitenkin jotain tunteita minua kohtaan? Vai mitä ajattelee. Työpaikalla emme näytä minkäänlaisia tunteita puolin eikä toisin. Viestittelyt tapahtuvat vapaa-ajalla. Emme myöskään tapaile toisiamme työn ulkopuolella koskaan.

18

644

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Panoa haluaa, se tunne

      • Anonyymi

        Mutta ei silti kuitenkaan halua tavata. Ristiriitaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ei silti kuitenkaan halua tavata. Ristiriitaista.

        Ja panemaan ei hänen kanssaan pääse kun ei häntä näe työn ulkopuolella. Himo häneen olisi valtava.


    • Anonyymi

      Hänellä on kotona kaikki varmaan sillai "perus" hyvin eikä halua olla uskoton. Mutta tällä tavalla hän tekee sen minkä uskaltaa. Tuosta et saa itsellesi kuin harmeja.

      • Anonyymi

        Hän on sinkku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on sinkku.

        Olisiko suhteenrakentamisen paikka sitten. Selvästi tykkää sinusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on sinkku.

        Niin kuin kaikki vastaavat äijät. Herää pahvi! Hän ei ole sinkku. Toimintansa kertoo kaiken sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kuin kaikki vastaavat äijät. Herää pahvi! Hän ei ole sinkku. Toimintansa kertoo kaiken sen.

        On varmuudella sinkku. Sen verran häntä tunnen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On varmuudella sinkku. Sen verran häntä tunnen.

        Olette ilmeisesti 24/7 yhdessä jos tiedät noin varmaksi hänen olevan sinkku. Hoitoalalla ei saa sormuksia käyttää mikäli kyse siitä alasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olette ilmeisesti 24/7 yhdessä jos tiedät noin varmaksi hänen olevan sinkku. Hoitoalalla ei saa sormuksia käyttää mikäli kyse siitä alasta.

        Muutkin tietävät hänen olevan sinkku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutkin tietävät hänen olevan sinkku.

        Älä ole noin sinisilmäinen!


    • Anonyymi

      No mikä teitä sitten estää panemasta tai olemasta yksissä duunin jälkeen jos kerran ootte vapaita molemmat?
      Miksi se lähettelee seksiviestejä sulle jos kerran haluaa olla vain ystävä?
      Tulee mieleen että sillä on menossa joku peli, viestittelee iltaisin kavereittensa kanssa ja naureskelevat keskenään, että kattokaa miten helppo tää naikkonen on.

    • Anonyymi

      Täys torvi on koko mies.

    • Anonyymi

      Mitä järkeä sun omassa käytöksessäsi on?
      Miksi ihmeessä kertoilet omista seksuaalisista asioista työkaverillesi jos hän kerran on sanonut haluavansa olla vain ystävä, ei siis pano- eikä seurustelukumppani?

    • Anonyymi

      Tuo mies on hyvin, hyvin tyhmä.
      1) arvostetulle työkaverille ei lähetetâ kaksimielisä viestejä
      2) miestä voisi täydellä syyllä syyttää seksuaalisesta häirinnästä
      3) näytä esimiehellesi/naisellesi miehen häiritsevät viestit
      4) miksi maailmassa sinä vastailet häirikön viesteihin?!
      Työpaikalla kunnioitetaan ja arvostetaan työkumppaneita. Se saa homman rullaamaan sujuvasti. Kyseinen mies ( sinun luvallasi, vastatessasi typeriin viesteihin), vaarantaa koko työpaikan ilmapiiri .

      Kuinka sinä olet lainkaan ryhtynyt tuon tason kommunikointiin???????

      • Anonyymi

        Edelleenkään emme viestittele koskasn työaikana. Ja ongelmana tässä on että olen palavasti ihastunut häneen.


    • Anonyymi

      Sitoutumiskammoinen ehkä? Ehkä pelkää sitä, et jos teidän juttu ei meekään niinkuin Strömsöössä niin hänellä on liian paljon hävittävää, menettää hyvän työkaverin ja pahimmillaan samalla työpaikan ja maine menee?

    • Anonyymi

      Nyt pääsimme siihen pisteeseen että koimme yhdessä sen kauneimman.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      273
      2843
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      19
      1036
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe