Miksi olla naimisissa

Anonyymi

jos nainen haukkuu ja valittaa miehestä kokoajan lapsilleen ja ulkopuolisille, miksi ei silti jätä miestä.

36

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En tiiä kuule. Mitä sä täältä asiaa kyselet?

      • Anonyymi

        Jos joku sellainen nainen vastaisi mitä se saa siitä, valtaa?


    • Anonyymi

      Miehenhä tuossa pitäisi olla se jättvvä puoli!
      Lapset miehelle ja nainen räksyttämään ulkoruokintaan.

      • Anonyymi

        Kun kerta akan mielestä mies on ihan paska, niin että pitää jatkuvasti muille haukkua, niin miksi sitten on niin huonon miehen kanssa. Mies ei tiedä ainakaan kaikesta parjaamisesta.


    • Anonyymi

      Mies vois erota? Miks ihmiset ylipäätään jää suhteeseen jos ei yrittämälläkään sitä saa toimimaan. Ihan oma syy!! Annatte toisten kohdella teitä noin ihan itse. Kyllä kahden ihmisen pitää toisilleen sopia. Tuommoinen nainen lopettaa sen paskakohtelun jos mies kasvattaa pallit tai nainen löytää vahvan miehen rinnalleen.

    • Anonyymi

      Muija ulkoruokintaan, kyllä pakkasessa tai vesisateessa lauhtuu pää äkkiä. Minä napautin kerran kunolla ja johan nainen alkoi käyttäytyy kunnolla, sanoi et jumalauta nyt lähdet ulos jäähtyy, nainen hiljeni katteli silmät suurina ja varmaan mietti et suuttuko se nyt. Seuraavana aamuna oli niin hellyyden kipeä että.

    • Anonyymi

      Eiköhän tuo johda eroon jossain vaiheessa tai sitten on niin jumiuduttu ettei osata lähteä vaikka tyytymättömiä. Jotkut naiset tekevät kyllä sitä ihan tottumuksesta aina pitää se ukko haukkua kun ei muuta keksitä.

      • Anonyymi

        Toden totta en ole täydellinen mies mutta hoidan osani arjessa ja vähän päällekin usein, aina vaan vaimo jaksaa piikitellä jos jostakin. Kun kysyn mikäs taas vialla, ei kai mikään ja taas alkaa.


    • Anonyymi

      Voi olla että siitä on tullut vain tapa. Monelle jää päälle nälviminen ja kun loppujen lopuksi rupeavat miettimään niin eivät edes muista mistä se alkoi.

      • Anonyymi

        Toden totta. Ja jälkikäteen eivät edes muista nälvineensä juuri niillä sanoilla. Elämä on.


    • Anonyymi

      Tunnen tälläisen jatkuvasti miestään haukkuvan naisen ja olen kysynyt häneltä, miksei hän sitten lähde kun kerran mies on läpeensä typerä ja huono. Hän vastasi, että "mies saa lähteä, hän ei lähde minnekään". Että sillai.

      MInä en jaksanut kuunnella ainaista valittamista ja vähensin kanssakäymistä tällaiseen naiseen minimiin. Jutut olivat joka kerta samat ja en jaksanut olla enää roskakorina.

      • Anonyymi

        Rahan takia liian moni jää. Naisilla ei ole koulutusta ja riittäviä tuloja. Uranaiset kyllä lähtee ennen pitkää, kun löytävät tosirakkauden. Köyhän on jäätävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rahan takia liian moni jää. Naisilla ei ole koulutusta ja riittäviä tuloja. Uranaiset kyllä lähtee ennen pitkää, kun löytävät tosirakkauden. Köyhän on jäätävä.

        Ei ole mitään tosirakkkautta, sitä on vain hömppä leffoissa, raha on kova vaikutin. Huonokin suhde pysyy elossa kun raha vaikuttaa, on näitä vierestäkin nähty.


    • Anonyymi

      Voi sitä äijäparkaa sääliä miten sen sitten käy jos sen jättää. On jo tuntemusta millainen nyhjäke se lopulta on, vaikka se osaa ilkeilläkin ja on usein äärimmäisen rasittava kuunneltava.

    • Anonyymi

      Osaatko puhua? Missä lainpykälässä tavataan että sinä laillisena aviopuolisona( tai avopuolisona) et saa ilmoittaa naisellesi että hänen alentava ja huonomaineinen kielenkäyttö loppuu tähän päivään.

      Katso naistasi suoraan silmiin ja rauhallisen vakavalla äänellä Sanot mitä tarkoitat ja tarkoitat mitä sanot:

      “Sinun halventava ja alaarvoinen puhetyylisi minua kohtaan täytyy loppua heti. Tuollaisella käytökselläsi sinä halvennat itsesi ja teet epäsopua minun ja lasteni välille.
      Se loppu nyt. Heti. Tähän päivään. Ymmärrätkö?”

      Ei muuta. Salli naiselle tilaisuus ymmärtää sanomasi.

      Jos nainen on todella tyhmä, sinun on ehkä toistettava tuo toisen kerran ja vakavammin.

    • Anonyymi

      Jaa en ymärrä minäkään miks ihmiset hakeutuu naimisiin, pelkkä parisuhde ilman avioliittoa on paras tapa pitää elämä omissa käsissä.

      • Anonyymi

        tyhmät ihmiset ja ne ketkä pelkää jäävänsä yksin. Loppupeleissä nämä ihmiset ovat niin epävarmoja suhteessaan että tulee sitten kaikenlaista säätöä jne. Sitten ollaankin aviokriisissä kun piti hätiköidä oman epävarmuuden takia. Tiedän useita pareja joilla näin on tilanne. Erotakaan ei voi kun pelätään että jäädään yksin.


    • Anonyymi

      Koska raha ratkaisee ja en luota sinuun yhtään.

    • Anonyymi

      Nuoruudessa kuulin naimisssa olevilta naisilta seuraavaa esim, naapurin rouva. Kyllä tyttären pitää löytää rikas mies, muulla ei väliä. Toinen nainen, pitää osata homma ensin mies saa hyvää sängyssä sit alkaa rahan lypsy ja vielä naimisiin niin varmistaa oma osuus jos tulee ero joka kuitenkin tulee jossakin vaiheessa.

    • Anonyymi

      Moni on naimisissa taloudellisen hyödyn takia.

      • Anonyymi

        Nalkuttavat ihmiset opettavat huonoja tapoja lapsilleen,perheessä pitäisi jo oppia kuinka toisia kohdellaan.


    • Anonyymi

      Ei haukku haavaa tee!!!!!

      • Anonyymi

        ei teekkään , kehoon. Sieluun sitäkin syvemmän.


    • Anonyymi

      Kohdannut kahden naisen käytöksessä vastaavan ilmiön. Merkillisintä, ettei lopu miehen kuoleman jälkeen, niitä muisteloita riittää, mikä oli huonosti. Yhteisenä piirteenä, kotikeskeisyys, puheliaisuus ja mahdollisesti huono itsetunto, jota on tasoitettava valkoisilla, sellaisilla? Kerronta tulee niin syvältä, etteivät puhuja edes tajua vaikutusta, kun se ukko kerran, on niin mahdoton. Kuuntelijan pitäisi ymmärtää kyseenalaistaa juttuja. Kuulijoille ikävää, aiheuttaen kaiken hajoamisen, ellei muutosta tule. Ehkä työ kodin ulkopuolella avartaisi näkemystä. Nuorissa liitoissa ehkä pitkä parisuhdeterapia vaikuttaisi. Luulisin saman käyttäytymisen siirtyvän uusiinkin liittoihin ajan myötä, koska on luonnekysymys. Voihan miehilläkin olla vastaavaa.

    • Anonyymi

      Ensiksi, kysy siltä naisesta miksi se vielä roikkuu suhteessa. Toisekseen, aina kannattaa jutella, vaikka väkisin, jotakin vikaa kyllä on toisessakin jos toinen haukkuu koko ajan, se voi olle ihan eri juttuja kuin se joita mies pitää tärkeänä.
      Jos haluaa parantaa liittoaan niin on vain tahdosta kiinni, tarvittaessa löytyy apua, ei löydy täältä palstoilta, mutta ammatti-ihmeltä. Kun istutaan saman pöydän ääreen hänen kanssaan, kumpikin saa kertoa mikä mättää ilman riitaa (yleensä).
      Kannattaa kokeille, samanlainen ruikuttajahan itsekin olet, nainenko naapureille, mies palstoilla.
      Toduuten nimessä on sanottava että voi myös olla oikeasti jokin ongelma ihmisellä joka valittaa liitostaan muille, masennut, ahdistus tai moni muukin. Silloin tarvitaan toisenlaista hoitoa.

    • Anonyymi

      Nainen joka purkaa mieltä kodin ulkopuolella ja kritisoi miestään ei saa puhua järkevästi mieltä painavista asioista kotona miehensä kanssa. Joillekin tulee suoraa nyrkkiä, toisille suoraa huutoa ja haukkumista kun yritetään puhua ongelmista miehen kanssa.
      Yksi paskamainen keino on myös puhumattomuus, sanotaan suoraan että en puhu sinulle, jess. Eipä ihme et nainen puhuu muualla.
      Äijällä, jonka nainen purkaa kotihuolet muualla, on pahanlaatuinen kommikointiongelma.
      No, omaan nilkkaanhan se sattuu. En sano, ettei naisessakin vikaa olisi, mutta tästä se yleensä johtuu.

      • Anonyymi

        Kyllä ja enemmän olisin huolissaan niistä miehen ystävänaisista joilla ei pysy mikään asia sisällä. Niiden jutut paisuu jo häihin vaikka miehel ei ole mitään aikomusta alkaa suhteeseen. Nämä naiset rasittavat omia ystäviään näillä tulevaisuuden suunnitelmilla ja odotuksilla. Ja se kielenkäyttö kun ne puhuu siitä miehen vaimosta. Tällaisten naisten tukena saa sit olla kun mies ei tullutkaan perhesyistä tai odotusaika on venynyt pitkäksi eikä mies eroakaan. Totta nyt tajuatte että nainen on nainen.


    • Anonyymi

      Hei AP! Valitsitko jatkuvasti kuunnella tuota räksyttävää narttukoiraa?
      Vai muutitko omillesi ja hankit nelijalkaisen , ystävällisen ja luotettavan haukkujan!

    • Anonyymi

      Minun vaimoni motkottaa minulle aika usein tupakanpoltostani ja oluen juomisesta.
      Haukkuu elämäntavoistani, olen polttanut 40 v putkeen, ja kaljaa otan melkeen joka viikonloppu.
      En ole koskaan ollut sairaslomalla , tai yhden kerran olin , kun tehtiin pieni operaatio, poistettiin luomia selästä, sain päivän saikkua, muuten olen terve.
      Minua ärsyttää tuo motkotus, mitä se vaimolle kuuluu mun elämäntavat, mitä enempi se motkottaa sitä enempi käyn hermosavuilla.
      Nyt se on keksinyt, että jos saan korona viruksen se voi tappaa mut, kuulemma se iskee pahemmin tupakoitseviin, en usko.

      • Anonyymi

        Vaimosi on oikeassa, voit sairastua ja joutua ennenaikaiseen hautaan, mieti nyt vähän itsekin elämäntapojasi.


      • Anonyymi

        Sulla on hemme..tin huonot elintavat, taitaa muijas olla vaan huolissaan.


      • Anonyymi

        Eiköhän se vaimollekin kuulu kun näkyykin miten elät. Mitä jos vaimosi olisi kaljatuopin äärellä tämän tästä ja haisisi tupakalle jatkuvasti. Kaljoittelijoille tuppaa tulemaan suolistoon ongelmia, verenvuotoakin ajan kanssa joka voi tappaa ja tupakasta tulee ongelmia keuhkoihin.
        Hyvä kun vaimosi huolehtii, mutta haluatko kuolla nuorempana keuhkosairauksiin tai suoliston verenvuotoon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se vaimollekin kuulu kun näkyykin miten elät. Mitä jos vaimosi olisi kaljatuopin äärellä tämän tästä ja haisisi tupakalle jatkuvasti. Kaljoittelijoille tuppaa tulemaan suolistoon ongelmia, verenvuotoakin ajan kanssa joka voi tappaa ja tupakasta tulee ongelmia keuhkoihin.
        Hyvä kun vaimosi huolehtii, mutta haluatko kuolla nuorempana keuhkosairauksiin tai suoliston verenvuotoon?

        Se on mun asiani mihin kuolen, kaikkien on joskus kuoltava, isoisäni veti tupakkaa kuolemaansa asti aj eli yli 80 vuotiaaksi. Isäni ei koskaan polttanut eikä viinaa juonut eli terveellisesti kuoli syöpään 71 vuotiaana.


    • Anonyymi

      nykyajan naiset on nykyään niin piloille hemmoitedullut vanhempiensa ja isovanhempien myötä että kuittelevat jo olevansa yli ihmisiä. poikia nykyään jostain syystä väheksytään ja tuhotaan itsetunto.

    • Anonyymi

      Ihmettelen yleensä miks ihmiset haluu naimisiin, mä olen pärjännyt hyvin ilman avioliittoa ja ikää yli 50 enkä koskaan mene naimisiin, on mulla kuitenkin kumppani ja sama nainen ollut pitkään, nainen joskus kyseli mahdollisen kosinnan hetkestä mutta hutin sai.

      • Anonyymi

        Se on ihan sama, asut kuitenkin kumppanin kanssa, miksi se muka muuttuu , jos rekisteröitte suhteenne ,tai ei, kaikki jatkuu samaan malliin.
        Minä olen aviossa, mutta kumpikin asuu omassa talossaan, töiden takia, tavataan vain viikonloppuisin ja lomilla, ollaan myös yli 50 v ja muutetaan yhteen, jos muutetaan eläkeiässä.
        Mulla yksi aikuinen poika, puolisolla ei ole lapsia.
        Avioehto tehtiin ennen avioitumista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      85
      3617
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      572
      3397
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      42
      3229
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2132
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2031
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      316
      1908
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1885
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      149
      1574
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1331
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1322
    Aihe