Nykyisessä työpaikassani huomasin sen melkein heti. Koska en ravaa pomojen juttusilla "siitä ja siitä asiasta" huomasin että minua pitävät varmaan erakkona. Joskus sanovat huomenta mutta yleisesti ei. Osaan olla sosiaalinen ja mielestäni olen tarkka työssäni mutta jostain syystä en vain saa kontaktia näihin pomoihin. Tiettyjen ihmisten kanssa jutellaan arkisetkin asiat ja katsotaan tiettyjä asioita sormien läpi. Heillä on hauskaa.Olen itse huumorintajuinen mutta jostain syystä tunnen, että minusta ei pidetä. En ole ikinä kokenut vastaavaa, missään työpaikassa.Onneksi on ihania työntekijöitä jotka morjestavat.
Vastaukset 2
- Anonyymi
Meillä pitäisi olla luottamusmies mutta missään ei lue informaatiota hänestä.
- Anonyymi
Yhdessä paikkaa jossa olin töissä oli tälläinen pomon suosikki. Tää suosikki sai ihan vapaasti olla koko päivän tekemättä yhtään mitään ja hänen työnsä sai aina hoitaa eikä ollut puhettakaan että tää neiti ois tullu tekemään töitä. Hän istui facebookissa tai touhusi omia asioitaan ( lähinnä riiteli ex miehensä kanssa puhelimessa). Pomo piti jostain syystä tästä työntekijästä eikä häntä kiinnostanut vaikka muut valitti siitä että tää tyyppi ei oikeasti tehnyt mitään, jos teki niin todella vihaisesti nosti perseensä penkistä ja kiukutteli. Jos tarvitsi apua jossakin, niin aina tää vetosi joko huonosti nukuttuun yöhön tai päänsäärkyyn. Pomo aina kehui tätä kun oli niin näppärästi ja kivo asukaskylttejä askarrellut, muuta tuo ei sitten saanutkaan aikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t68888Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää227803Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️64720- 49644
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien59548Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh26523Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä29489- 46487
Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞24467- 31460