Jahas, ihmisen koko

https://www.nainen.com/pluskokoinen-malli-ashley-graham-haikaisee-bikineissa/ ja oleminen. Tuossa on hyvä video mallista. Itse olen melkein tuon mittapuun mukaan, noh yksi koko vähemmän ja reisissä ei noin paljoa, mutta koskaan ei ole haittaa ollut, päinvastoin :D Pitäisikö syödä enemmän, että miehet jättäisivät rauhaan? Muistakaapa naiset arvostaa itseänne :) Elämä on ihanaa :)

27

<50

Vastaukset 27

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Saate olla rauhassa ,olette sitte minkä näköisiä, kokoisia vaan, minua ei kiinnosta vähääkään.
      Itse pidän huolen omalta osaltani että saatte olla rauhassa, jos itse saan vasta vuoroisesti saman.
      Aina on valitettavasti niitä jotka ei tunne sanaa ei. Ilmeisesti tavoittelit sitä?
      Terveisin Tampereen mies 45v.

• Tavoittelin? En tavoittele mitään :)
        Tänään tuntuu vaan onnelliselta :)

• Anonyymi

Sain sen käsityksen että on ikäviä kokemuksia, lähennellään yms.

• Anonyymi

Up.

• Anonyymi

Isokokoinen siis, mutta jokaiselle on ottajansa. Toiset pitää äidistä, toiset tyttärestä.

• Juu, iihan waaaltawa. Just ihailen itseäni auringonpaisteessa. :)

• Anonyymi

No on pluskokoisillekin ottajansa, toiset tykkää äidistä, toiset tyttärestä. Miksi aiempi viesti poistettiin?

• Anonyymi

olet kuuma ja seksikäs nainen tykkään ja kikkelini tykkää eli jos tapaisimme ja olisit kiva ja mukava niin rakastuisin sinuun ja kun sekstaisimme niin se olis viimeinen niitti eli sinun olisin wautsi wau olet seksikäs nainen

• Anonyymi

eipä näyttänyt eka viesti tulleen perille niin uudestaan olet seksikäs nainen eli täydellinen

• Linjat ne vaan kuumuu.

• Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

Linjat ne vaan kuumuu.

miltä tuntuu olla kuuma ja super seksikäs nainen jota kaikki miehet haluaa omita

• Anonyymi kirjoitti:

miltä tuntuu olla kuuma ja super seksikäs nainen jota kaikki miehet haluaa omita

Parasta, hyvässä lihassa :)

• Anonyymi

Linjat ne vaan kuumuu.

Välimerkitön on hyvä esimerkki miehistä jotka tykkää tuhdimmista. :)

• Anonyymi kirjoitti:

Välimerkitön on hyvä esimerkki miehistä jotka tykkää tuhdimmista. :)

Juu, hänellä on se Kaulanen idolina :)

• Anonyymi

Parasta, hyvässä lihassa :)

uskon mutta miltä tuntuu kun saat miehille aikaiseksi sydämmen tykytystä ja sydämmiä pysähtymään onnesta ja kikkelit seisomaan ja viet miesten sydämmiä vaikea vastata kun kestää vartti kun näkee tuliko viesti perille ja 30 minuuttia kun näkee vastauksen

• Anonyymi kirjoitti:

uskon mutta miltä tuntuu kun saat miehille aikaiseksi sydämmen tykytystä ja sydämmiä pysähtymään onnesta ja kikkelit seisomaan ja viet miesten sydämmiä vaikea vastata kun kestää vartti kun näkee tuliko viesti perille ja 30 minuuttia kun näkee vastauksen

Ei tuota oikeastaan haettu :)

• Anonyymi

Ei tuota oikeastaan haettu :)

sitä vaan ihmettelen miksi olet sinkku etkö liiku missään vai miksi seksipommi on vielä sinkku no en sitä sano se onnen pekka joka sinut saa niin saa hyvän vaimon sinusta

• Anonyymi kirjoitti:

sitä vaan ihmettelen miksi olet sinkku etkö liiku missään vai miksi seksipommi on vielä sinkku no en sitä sano se onnen pekka joka sinut saa niin saa hyvän vaimon sinusta

Haluan olla sinkku :) No ei ole kyllä suurempaa intoa liikkuakaan metsästä minnekään :)
        Miesten kanssa voi mennä hyvät naiset pilalle :)
        Odotan, että pääsisin pilkille :)

• Anonyymi

Ittelle tulee aina yllätyksenä hänen ikä. Jotenkin tulee ensivaikutelmana vähän vanhempi nainen mieleen. Olen luullut että on pitkän matkaa yli 30. Mut joo, liian tuhti omaan makuun.

• Anonyymi kirjoitti:

Ittelle tulee aina yllätyksenä hänen ikä. Jotenkin tulee ensivaikutelmana vähän vanhempi nainen mieleen. Olen luullut että on pitkän matkaa yli 30. Mut joo, liian tuhti omaan makuun.

Mä luulin kans, että hän on hieman vanhempi.

• Muita paleltaa aina viileässä, mutta minua ei koskaan :)

• Anonyymi

Se merkitsee minne ne kilot pakkautuvat, suomalaisilla naisilla tuppaa menemään suurin osa keskikehoon, mikä on ikävää.

• Kenelle merkitsee? Ne menevät sinne minne luonto on tarkoittanut :)

• Anonyymi

Kenelle merkitsee? Ne menevät sinne minne luonto on tarkoittanut :)

Aikas monille, sata varmasti läskimahaiset haluaisivat että läski menisi mieluummin muualle.

• Anonyymi

Muistakaa tämä.

• Aijai,
      Hyvältähän tuo näyttää. Oikein semmonen pehmoinen, ja vielä tumma.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      119
      783
    2. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      20
      716
    3. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      685
    4. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      32
      639
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      38
      567
    6. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      63
      526
    7. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      525
    8. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      50
      519
    9. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      76
      517
    10. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63