Mistä näitä unia riittää

Näin taas kumman unen viime yönä; olin menossa naimisiin vaikken tahtonut (en tuntenut edes sitä ukkoa, sillä oli myös parta ajamatta). Häämekko oli surkea & karmea kaksiosainen kermakakkurätti ja kello pysähtyi tuntia ennen vihkimistä 13.45. Seremonian piti alkaa klo 15 :D Jumalauta olin ahdistunut kun heräsin! Millon nämä unet loppuu!

21

<50

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hame oli irrallinen ja röyhelöinen ja päälle puettiin t-paitaa muistuttava ohut kaistale.

• Anonyymi

Tuollaisista painajaisista ahdistuisi kuka vaan.

• Niin. Eikö! Näyttää vielä niin helvetin selkeät unet.

• Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

Niin. Eikö! Näyttää vielä niin helvetin selkeät unet.

Jos joku vaan haluaa naimisiin kanssasi ja syöttää röyhelöpainajaista alitajuntaasi :))

• Siis muistatteko te muut aamulla unenne?!

En jaksa enää katsoa edes televisiota, koska mulla pyörii jatkuva elokuva & filminauha unissakin :( Hirveä hässäkkä koko ajan.

• Anonyymi

Muistan harvoin, tuskin koskaan uniani. Koko elämän ajalta muistan selkeästi vain kaksi unta, näin ne lapsena. Toinen oli, että putoan alas johonkin ja pimeässä näkyi jonkun neonvihreä- musta- valkovärisen olion kasvot, muistutti eläintä sarvineen. Olin silloin vielä kipeä, kuumeessa.

Toinen uni näkyi ikäänkuin oranssin kalvon läpi. Siinä oli maisema, kaikki oranssin sävyistä, ikäänkuin rotko tai alavaa maata ja kalliot nousivat molemmin puolin. Oli kasveja, liaaneja ym. Nousin jotenkin toista puolta ylös ja katselin kidutuslaitteilta näyttäviä härveleitä. Minut huomattiin ja pakenin toiselle puolelle rotkon läpi, perässäni valtavasti joitain tyyppejä. Kolme vanhaa pitkäpartaa nostivat minut jotenkin ylös.

Tässäpä omat unet.

• Tuossahan on taas sama kaava kuin siinä merikapteeni-unessa.

Haluat, mutta et kuitenkaan.. Emmit, pelkäät pahinta.

• No ei se nyt s...na joka unessa voi olla!

• misspönttöuuni kirjoitti:

No ei se nyt s...na joka unessa voi olla!

Voip olla.

• Joku on vinossa.

• Anonyymi

Sänky?

• Anonyymi

Jos on aivojen vielä käsittelemättömiä asioita aivoissa, niin yrittävät käsitellä niitä unen REM-vaiheessa. REM-vaihe unessahan ei ole vielä se syvän unen vaihe jolloin aivojen ajatustoiminta on lähes nollaa, aivot jotenkin parantavat silloin itseään siinä syvän unen vaiheessa.

Minä näen jotain mystisiiä näkyjä joskus unessa... kummallisia ja monesti aika pelottaviakin :)

• Saisiko Tarantinoa välillä..

• Anonyymi

Minä taasen näin semmoista unta jossa seikkailin ihmetellen ikkunani alla olevaa puutarhaistutusta ja sitten puutarhaistutus vaihtui unimaiseen ihannepuutarhaan.

Siellä sitten puutarhasaksilla katkoin ylimääräisiä vuosiversoja pois, kunnes... , nii-in yhdessä syreenirungossa oli heti siinä mullan yläpuolella käsinkosketeltava pehmeä kohta. Katselin sitä sitten silmillänikin ja siinähän oli vain tuollaiset parinsentin paksuudelta ehjää runkoa rungon terveellä puolella. Harmistuneena tästä siirryin katselemaan seuraavaa unta vaan ei siitäkään mitään tullut. Kävelin Vantaanjokea ylöspäin joen oikeaa puolta kohti pohjoista odotellen milloinka tulee se kiva kohta missä on kahluupaikka joen vasemmalle puolelle. Perkele kävelin ohitse ja jouduin taas vaihtamaan seuraavaan uneen. Kolmannessa unessa seikkailin sitten kyllästyyneenä taas siinä vuosikymmenten takaisessa insinööritoimistossa pitkin käytäviä osastolta toiselle sekä läpi tyhjän ruokalan välittämättä mitään tuosta niin moneen kertaan nähdystä unesta. Blääh.

Tällaisia unia toivoryynänen katselee nukkumatin kiusaamana. Topi katselee harmistuneena myös avaruusunia jossa Topi lentelee pitkin aurinkokuntaa Ikaroksen lailla ja ne unet ovat vapaampia kuin elokuvan Brazil lentokohtaukset.

Liian tylsää tämmöiset: https://www.youtube.com/watch?v=ZKPFC8DA9_8

• Anonyymi

Vantaanjoki näkyy ikkunasta, mutten mä vaan näe siitä unia.

• Nooh. sattuuhan noita mokomia. Itse olin lujasti naimisissa talonmiehen kanssa ja se kesti koska ruohot oli ajamatta koulun pihalta... =D

• Anonyymi

Minä yritän aina analysoida unia että mistä niitä voi tulla, joitain mitä ei helposti pysty oikein mistään selittämään... 3 kolme platinablondia... aloin miettimään, olisikohan jostain johtunut sitten mieleen jostain vanhoista raamatun tarinoista 3 neitsyttä mutta eivät kai olleet platinablondeja.... siitä sitten lähin mitä tuli mieleen niin katsoa tuo LEXX 2.0 Supernova -jakso jossa ainakin on 1 platinablondi tuollainen tuo Zev eli näyttelijä Eva Habermann :)

Mustia hahmoja keskellä tietä... tuokin oli kummallinen mystinen uni johon en löydä helposti mitään yhtymäkohtaa oikein mistään sitten :)

• Anonyymi

Mutta niin käytetty kondomi tai likainen sukkahan on aina jämerämpi tunnistus kun on DNA:t ja kaikki kuin mikään muovinen kortti tai passikin kuvineen, kunnollinen biometrinen tunniste.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä yritän aina analysoida unia että mistä niitä voi tulla, joitain mitä ei helposti pysty oikein mistään selittämään... 3 kolme platinablondia... aloin miettimään, olisikohan jostain johtunut sitten mieleen jostain vanhoista raamatun tarinoista 3 neitsyttä mutta eivät kai olleet platinablondeja.... siitä sitten lähin mitä tuli mieleen niin katsoa tuo LEXX 2.0 Supernova -jakso jossa ainakin on 1 platinablondi tuollainen tuo Zev eli näyttelijä Eva Habermann :)

Mustia hahmoja keskellä tietä... tuokin oli kummallinen mystinen uni johon en löydä helposti mitään yhtymäkohtaa oikein mistään sitten :)

Kolme blondia voi viitata kolmeen moiraan, kolmeen kohtalottareen, kolmeen kohtaloitten punojaan. Niiden symboli on Orion, kolme tähteä, Hermeksen vyö jne. Ruitsin lipun kolme kruunua ja Cyrus Suuren hemhemkruunu juontavat samaan. Louhi ja Louhen kaksi tytärtä eli kolme moiraa, three graces...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      205
      2029
    2. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      48
      1166
    3. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      173
      1075
    4. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      81
      966
    5. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      861
    6. 69
      772
    7. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      772
    8. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      77
      727
    9. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      337
      667
    10. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      26
      651
    Aihe