Kuka laulaa tunnus musiikin joku suomalainen nais laulaja.
paratiisi tv sarja
4
3833
Vastaukset
- Anonyymi
Sen laulaa Marja Salo, se näyttelee myös sarjassa murhaajaa.
- Anonyymi
Hyvä biisi
- Anonyymi
Kysyn vaan miksi tätä Riitta Havukaista hehkutetaan, on tullut epäilys että tuotanto itse kehuu. Poliisi? ei pysty juokseen, kävelee hartiat korvissa ja kädet viuhtoo sivuilla, takamus jotenkin pitkällä ja jalat harallaan, jotenkin lonksauttelee puolelta toiselle. Vaikka rooli onkin niin jotenkin hyvin kuvaa kun se espanjalainen uusi pomo sanoi ettei täällä tarvita vapaamatkustajia. Se kuva tulee tästä Havukaisesta. Esittää tutkinnan johtajaa mutta ei osaa antaa ohjeita. Ampumareissuilla nyökkäys ja muka aseen kanssa heiluu. Jos tätä jatketaan niin vois vaihtaa napakampaan naiseen, esim Anu Sinisalo. Mutta ei Kuustosia eikä Mari Rantasilaa pyörittämään silmiään. Espanjan porukka vetää hyvin osansa.
Entä se Armi Toivonen, kummallinen autistin rooli ja onko sen suu muuttunut kumman näköiseksi, ylähuuli kääntyy sisäänpäin.
Havukainen naamataulukin niin maavetoinen, ihan uskomattoman alas laskeutunut. - Anonyymi
María Romero on upeavartaloinen kaunokainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997790- 1075597
- 2754861
- 494803
- 753574
- 502828
- 602541
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412274