Tekeekö kukaan enää vanhoista vaatteista lattiaräsyjä?
Lattiaräsy
23
<50
Vastaukset
Olen hyvä repimään ja sun muuta. Tiedän mitä tarkoitat. Myös matonkuteet. Vanhat yöraitapaitulit käy lattiaräsyiksi! Myös uunintauksen pesuun!
Vanhoista sukista saa kelpo pölyrätin, kun saa kätevästi laitettua käteen.
Tosin mä myönnän että harvemmin näin tulee tehtyä..🙁Wwuwuw kirjoitti:
Tosin mä myönnän että harvemmin näin tulee tehtyä..🙁Ai tuo on hyvä! Sitä en oo kokeillu. Wuu, erittäin hyvä! Kiitti!
Wwuwuw kirjoitti:
Tosin mä myönnän että harvemmin näin tulee tehtyä..🙁No, nythän nuo alkaa keräämään vanhoja kuteita uusiokäyttöön..toivottavasti.
Wwuwuw kirjoitti:
No, nythän nuo alkaa keräämään vanhoja kuteita uusiokäyttöön..toivottavasti.
Niin näkyy olevan. Jossain oli ”viemme vaatteesi”.
Wwuwuw kirjoitti:
No, nythän nuo alkaa keräämään vanhoja kuteita uusiokäyttöön..toivottavasti.
Wwuwuw kirjoitti:
Tosin mä myönnän että harvemmin näin tulee tehtyä..🙁Ne ohuet paidat on toimivat & näppärät ahtaisiin luutuamis kohtiin. On mulla siihen vanha huivikin ettei jää tulisijan taakse kiinni...
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
No enpä tiedä.. Aika myrkkyjä nekin tuotteet, joilla nuo valkaistaan. Ei se roudaaminenkaan ole ekologista. Ehkä parasta olisi pistää uuniin vaan.. Paras ekoteko olisi se, ettei varsinkaan nuorten mielestä olisi coolia ostaa koko ajan kertakäyttövaatteita.
Wwuwuw kirjoitti:
Tosin mä myönnän että harvemmin näin tulee tehtyä..🙁Vanteen putsaukseen myös oivallisia.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Idea on hyvä, materiaali on ilmaista ja lopputuotteen hinta tietysti ekotrendilisällä.
- Anonyymi
Just luutusin vanhoilla turkishaalareilla kylppärin lattian ja pesin karvalakilla saunan. Ajattelin laittaa noi vielä tänään pesukoneeseen, eiköhän ne vielä tämän talven mee.
- Anonyymi
ilman muuta ne oli hyviä ku teki loppusiivouksen asunnos ku muutti
- Anonyymi
Sinituotteella on hyvä valikoima, voittaa t-paidat.
AsianVierestä- Anonyymi
Mutta säästää kun käyttää vanhoja vaatteita...
- Anonyymi
Een.. mutta lumppurätit on hyviä kaikissa pskahommissa. Vaiks maaluutöissä ja autorempassa.
Ooks tehny vanhoista vaatteista ja tekstiileistä matonkuteita? Tekis niin mieli käydä paukuttamassa kunnon räsymatto pitkästä aikaa!
xLinerWwuwuw kirjoitti:
Lapsena mulla oli semmonen minikutomakone.. Siis ihan pelittävä.
Niin siis kangaspuita tarkoitan..minisemmoiset.
- Anonyymi
Pyllyn ja pimperon pesemiseen oivallisia, varsinkin tennis sukat.
Vanhoja t-paitoja olen ainakin käyttänyt räkärätteinä
Pyyhkeistä.
- Anonyymi
Vanhat paidat ja pyyhkeet toimivat lattiarätteinä. Sukkaniksi uusi, täytyy kokeilla:).
Autotalliin / joihinkin työhommiin menevät kura- ja öljyräteiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881783
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/90971- 56970
- 9925
Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html199894IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56879Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos58833Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.173779Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸41760Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.79756