đ€ âĄ
Tulit liian Àkillisesti,
ovi oli vielÀ suljettu.
En tuntenut itseÀni vielÀ,
uusia suhteita avaruuteen ei ollut.
EnkÀ tiennyt, mitÀ minut odottaa.
Just lukitsin sydÀmeni lukkoon
ja jÀÀhdytin oman sydÀmen.
Tulit ..
SinĂ€ tulit! âĄ
Sinun kasvosi ja ÀÀnesi,
aura ja lÀmpimÀt kÀdet ..
Kauniit sydÀmenlyöntisi,
ja ympÀröivÀ maailma, jonka nÀet ..
Uin harmaissa silmissÀsi ..
Haaveilen vielÀ sinusta, vaikka olet vain pelkkÀ muisto,
ElÀt yhÀ minun sydÀmessÀ ja sirpaleissa ..
SitĂ€ kukaan pois ei saa ottaa .. ⥠âĄ
Olet minun haaveissa, kunnes todellisuus meidÀt tavoittaa ..
30
<50
Vastaukset
- Anonyymi
MÀ on aina,tullu liian ÀkkiÀ.
- Anonyymi
đâMoiđż
Kirjoitat edelleen kauniisti hÀlle. Jaksat tÀÀllÀ...
Oon ollut sairaalassa. EnÀÀ tÀÀllÀ harvoin. (elo kohtuullisen hyvin)
Toivotan âïž sun kevÀÀseen.
Voi hyvin ystikseni palstalla.
Levollista yötÀ.
đJostain syystĂ€ kirjautuminen ei nĂ€kynyt.
Kirjoitin tuon. Joskus elÀmÀ vaan on rankkaa.
đž
đ đđ
Jaksellaan ystis.
đ- Anonyymi
tigrutoivottaa kirjoitti:
Jostain syystÀ kirjautuminen ei nÀkynyt.
Kirjoitin tuon. Joskus elÀmÀ vaan on rankkaa.
đž
đ đđ
Jaksellaan ystis.
đOlet kirjoittanut tĂ€nne aika positiivisia viestejĂ€ nĂ€ihin ketjuihin. IhmisellĂ€ on oikeus tuoda myös muitakin tuntoja esiin. Joten đ
Anonyymi kirjoitti:
Olet kirjoittanut tĂ€nne aika positiivisia viestejĂ€ nĂ€ihin ketjuihin. IhmisellĂ€ on oikeus tuoda myös muitakin tuntoja esiin. Joten đ
đ Kiitos.
Kuulin tÀnÀÀn kollegani kuolemasta. HÀn oli yrittÀnyt sitÀ usein jo omin kÀsin. Kaipaan sitÀ reilua nuorempaa joka etsi aikoinaan paikkaansa koulutusryhmÀssÀmme...
đVirhe.KĂ€sittelyssĂ€ kirjoitti:
Nooh, mitÀ tapahtui, ettÀ sairaalassa olet?
Kakki on OK?
Voimia sinulle đKaikki on kohtalaisesti. Ei hyvin, muttei huonostikaan. Kiitos ystisđâ
Jaksuja sulle myösđžđ
đtigrutoivottaa kirjoitti:
Kaikki on kohtalaisesti. Ei hyvin, muttei huonostikaan. Kiitos ystisđâ
Jaksuja sulle myösđžđ
đâïž đ đ đ âïž
Miten saat ajan sairaalassa menemÀÀn?
Kai sinulla on huonekaveri, kenen kanssa saat jutella?
đ€ VoimiaVirhe.KĂ€sittelyssĂ€ kirjoitti:
âïž đ đ đ âïž
Miten saat ajan sairaalassa menemÀÀn?
Kai sinulla on huonekaveri, kenen kanssa saat jutella?
đ€ VoimiaHöppĂ€nĂ€ ystis.... đ Kirjoitin, ettĂ€ oon ollut sairaalassa, en oo enÀÀ.. đ
Asiat varmaan jÀrjestyy ajan myötÀ. Eilinen oli paha pÀivÀ. Henkisesti rankka.
MitÀ sun elÀmÀÀn kuuluu?
Toivotan levollista yötÀ sulle.
đ đtigrutoivottaa kirjoitti:
HöppĂ€nĂ€ ystis.... đ Kirjoitin, ettĂ€ oon ollut sairaalassa, en oo enÀÀ.. đ
MitÀ sun elÀmÀÀn kuuluu?
đ đPaitsi yks juttu oli hyvĂ€....đ
Sain yhteyden erÀÀseen ihmiseen joka on tĂ€rkeĂ€ ja rakas minulleđđ§Ą
Nolasin itseni totaalisesti, mutta ei se haittaa đ
Jostain syystĂ€ hĂ€n tuntuu ymmĂ€rtĂ€vĂ€n minua ja kahjouttaniđ€šđđ
Nyt koitan rauhoittua unien maailmaan...
đâ
đ
Ps.
Kumma miten palsta menettÀÀ minulle merkityksensÀ kun saan yhteyden tÀrkeÀÀn ihmiseeni.tigrutoivottaa kirjoitti:
Paitsi yks juttu oli hyvĂ€....đ
Sain yhteyden erÀÀseen ihmiseen joka on tĂ€rkeĂ€ ja rakas minulleđđ§Ą
Nolasin itseni totaalisesti, mutta ei se haittaa đ
Jostain syystĂ€ hĂ€n tuntuu ymmĂ€rtĂ€vĂ€n minua ja kahjouttaniđ€šđđ
Nyt koitan rauhoittua unien maailmaan...
đâ
đ
Ps.
Kumma miten palsta menettÀÀ minulle merkityksensĂ€ kun saan yhteyden tĂ€rkeÀÀn ihmiseeni.YmmĂ€rrĂ€n sinua, palsta on merkitsemĂ€tön sen jĂ€lkeen, kun saa kontaktin tietyn henkilöön ja vastuukaiku on olematon .. SĂ€ kĂ€vit hĂ€nen takia tÀÀllĂ€! đ€
Sama tapahtuisi minulle, jos saan yhteyden ja hÀn esim. sanoisi minulle: "Ollaan tuttuja vaan" ...
Ei ole kiva .. Niin lĂ€htisin minĂ€kin tÀÀltĂ€. đ€
Mutta hei, me tutustuttiin tÀÀllĂ€, se oli sen paikan positiivisen asia đtigrutoivottaa kirjoitti:
HöppĂ€nĂ€ ystis.... đ Kirjoitin, ettĂ€ oon ollut sairaalassa, en oo enÀÀ.. đ
MitÀ sun elÀmÀÀn kuuluu?
đ đNiin, minulla on tapaa lukea vÀÀriin .. se on ominaisuus, mikĂ€ tulee mukana syntymĂ€n kanssa.
đ€ŁVirhe.KĂ€sittelyssĂ€ kirjoitti:
YmmĂ€rrĂ€n sinua, palsta on merkitsemĂ€tön sen jĂ€lkeen, kun saa kontaktin tietyn henkilöön ja vastuukaiku on olematon .. SĂ€ kĂ€vit hĂ€nen takia tÀÀllĂ€! đ€
Sama tapahtuisi minulle, jos saan yhteyden ja hÀn esim. sanoisi minulle: "Ollaan tuttuja vaan" ...
Ei ole kiva .. Niin lĂ€htisin minĂ€kin tÀÀltĂ€. đ€
Mutta hei, me tutustuttiin tÀÀllĂ€, se oli sen paikan positiivisen asia đAlunperinkin lĂ€hdin etsimÀÀn hĂ€ntĂ€ joka jostain syystĂ€ kosketti minua.... đ
Koko ajan oon tuntenut olevani ns. "hulluuden rajamailla" ja edelleenkin oon. En tiiĂ€ miksi. Mua moititaan ja varoitellaan hĂ€nestĂ€... En vaan suostu uskomaan. Hakkaan pÀÀtĂ€ Karjalan mĂ€ntyyn. .. đČđłđ
En usko, ettĂ€ HĂ€n oikeesti haluaisi tutustua minuun ja edes kohdata, mutta hĂ€nen kauttaan oon saanut kuitenkin elĂ€mÀÀni âïžja đ... Ja se on paljon se. Oon kiitollinen hĂ€lleđ
Levollista yötÀ sullekkin ystis. Kiitoksin
đ đtigrutoivottaa kirjoitti:
Alunperinkin lĂ€hdin etsimÀÀn hĂ€ntĂ€ joka jostain syystĂ€ kosketti minua.... đ
Koko ajan oon tuntenut olevani ns. "hulluuden rajamailla" ja edelleenkin oon. En tiiĂ€ miksi. Mua moititaan ja varoitellaan hĂ€nestĂ€... En vaan suostu uskomaan. Hakkaan pÀÀtĂ€ Karjalan mĂ€ntyyn. .. đČđłđ
En usko, ettĂ€ HĂ€n oikeesti haluaisi tutustua minuun ja edes kohdata, mutta hĂ€nen kauttaan oon saanut kuitenkin elĂ€mÀÀni âïžja đ... Ja se on paljon se. Oon kiitollinen hĂ€lleđ
đ đJa olit oikeesti plussaa SinĂ€ tÀÀllĂ€đ
đžđ€žââïžđ§Ą
Alunperinkin lĂ€hdin etsimÀÀn hĂ€ntĂ€ joka jostain syystĂ€ kosketti minua.... đ
đ đHuomenta Tigru, âïž Kaunista aamua sinulle â đ„Ș ..
EnsimmĂ€istĂ€ kertaan avaat oman sydĂ€men minulle tĂ€nne palstalla, melkein samanlainen tarina on meillĂ€ kaikilla .. đ€
Kaikki kivet kannattaa kÀÀntÀÀ ympÀri, ennen kuin teet pÀÀtöksen.
ĂlĂ€ hĂ€tiköi ja kuuntele oman sydĂ€ntĂ€ .. mutta jos nĂ€et, ettĂ€ kaikki merkit on sinun vastaan, niin suosittelen, lopeta ajoissa, ettet satuta itseĂ€ni liikaa.
Ja kiitos, ettĂ€ kerroit oma tarinan tĂ€nne! Olet arvokas, muista se đ€Virhe.KĂ€sittelyssĂ€ kirjoitti:
Huomenta Tigru, âïž Kaunista aamua sinulle â đ„Ș ..
EnsimmĂ€istĂ€ kertaan avaat oman sydĂ€men minulle tĂ€nne palstalla, melkein samanlainen tarina on meillĂ€ kaikilla .. đ€
Kaikki kivet kannattaa kÀÀntÀÀ ympÀri, ennen kuin teet pÀÀtöksen.
ĂlĂ€ hĂ€tiköi ja kuuntele oman sydĂ€ntĂ€ .. mutta jos nĂ€et, ettĂ€ kaikki merkit on sinun vastaan, niin suosittelen, lopeta ajoissa, ettet satuta itseĂ€ni liikaa.
Ja kiitos, ettĂ€ kerroit oma tarinan tĂ€nne! Olet arvokas, muista se đ€đâIltaa Ystisđ
Miten minulla on sellainen tunne, ettÀ oon
ennenkin avannut sydĂ€ntĂ€ni sulle.... Noh, en varmaan ihan tĂ€llĂ€ tavoinđ€... MistĂ€ muuten tiedĂ€t, ettĂ€ tarinat olisivat samankaltaisia....? đ
En oo mihinkÀÀn rynnimÀssÀ suin pÀin...
Luulen, ettĂ€ minulle kĂ€y kuin raamatun Marialle, ettĂ€ kĂ€tken asian ja tutkin sitĂ€ yksin sydĂ€messĂ€ni.... đ Joskus on vain vaikea unohtaa toista, silloin on parempi muistaa hyvĂ€llĂ€ ja rakkaudella. đïž
Se, ettĂ€ toisen kautta on löytĂ€nyt âïž ja đ
on jo suuri lahja sinĂ€nsĂ€. Vaikka polun varrella oli surua ja kyyneleitĂ€, niin on siinĂ€ ollut huumoria ja ihmeellistĂ€ yhteenkuuluvaisuuden tunnettakinđ€
NĂ€issĂ€ mietteissĂ€ palstaystĂ€vÀÀ muistaenđđ€žââïž
đ- Anonyymi
đâIltaa Ystisđ
ennenkin avannut sydĂ€ntĂ€ni sulle.... Noh, en varmaan ihan tĂ€llĂ€ tavoinđ€... MistĂ€ muuten tiedĂ€t, ettĂ€ tarinat olisivat samankaltaisia....? đ
Luulen, ettĂ€ minulle kĂ€y kuin raamatun Marialle, ettĂ€ kĂ€tken asian ja tutkin sitĂ€ yksin sydĂ€messĂ€ni.... đ Joskus on vain vaikea unohtaa toista, silloin on parempi muistaa hyvĂ€llĂ€ ja rakkaudella. đïž
on jo suuri lahja sinĂ€nsĂ€. Vaikka polun varrella oli surua ja kyyneleitĂ€, niin on siinĂ€ ollut huumoria ja ihmeellistĂ€ yhteenkuuluvaisuuden tunnettakinđ€
đTota noin ootko mies vai nainen ?
Anonyymi kirjoitti:
Tota noin ootko mies vai nainen ?
Oon nainen. Vaikka joskus kuin katupoika konsanaan... đ
đ- Anonyymi
Oon nainen. Vaikka joskus kuin katupoika konsanaan... đ
đNĂ€inköhĂ€n ihan katupoika, mikĂ€ tekee sinusta katupojan ?
Anonyymi kirjoitti:
NÀinköhÀn ihan katupoika, mikÀ tekee sinusta katupojan ?
Joskus kielenkĂ€yttö, höpöt lĂ€pĂ€t, se rage sisimmĂ€ssĂ€ni joka pyrkii pihalle kaikkea vÀÀryyttĂ€ vastaan... Muistan vuosien takaa yhen karun motoristin joka kĂ€veli vastaan mustassa t-paidassaan jonka teksti oli: Positiivisuus on perseestĂ€.... đ Se nauratti. SiinĂ€ oli sanomaa!
Ps. EhkĂ€ mÀÀ vaan haluisin olla se katupoikađ€Ł
đâIltaa Ystisđ
đSe tarina on kaikilla melkein sama, kaivataan sitĂ€ "yhtĂ€", mutta se "yksi" on jossain ja ehkĂ€ jonkun toisen kanssa ..
Samanlainen tarina jokaisella (kaipuu ja se toinen on jossain siellĂ€) đ€- Anonyymi
Joskus kielenkĂ€yttö, höpöt lĂ€pĂ€t, se rage sisimmĂ€ssĂ€ni joka pyrkii pihalle kaikkea vÀÀryyttĂ€ vastaan... Muistan vuosien takaa yhen karun motoristin joka kĂ€veli vastaan mustassa t-paidassaan jonka teksti oli: Positiivisuus on perseestĂ€.... đ Se nauratti. SiinĂ€ oli sanomaa!
Ps. EhkĂ€ mÀÀ vaan haluisin olla se katupoikađ€Ł
đOnko katupoika jotenkin kapinallinen ? Katupojilla on huono maine ? Ragee ei kiva
Anonyymi kirjoitti:
Onko katupoika jotenkin kapinallinen ? Katupojilla on huono maine ? Ragee ei kiva
Katupojat ovat parhaimpia. HeillÀ on herkkÀ mieli ja sydÀn paikallaan takin alla....
Ragen purkaminen myönteisellÀ tavalla on hyvÀksi. Se auttaa eteenpÀin. Tunteet on annettu tunnettaviksi ja olotilat purettaviksi.
đVirhe.KĂ€sittelyssĂ€ kirjoitti:
Se tarina on kaikilla melkein sama, kaivataan sitÀ "yhtÀ", mutta se "yksi" on jossain ja ehkÀ jonkun toisen kanssa ..
Samanlainen tarina jokaisella (kaipuu ja se toinen on jossain siellĂ€) đ€Joskus joku vain tulee tĂ€rkeimmĂ€ksi ja jÀÀ sydĂ€meenđđ§Ą forever
đ
- Anonyymi
HyvÀ ettÀ etsit minua minÀkin sinua :)))))
- Anonyymi
HyvÀ ettÀ etsit minua minÀkin sinua :)))))
- Anonyymi
MistÀ sÀ tiiÀt sen ?
- Anonyymi
HÀn vain on. On ja elÀÀ jossain. HÀn on parempi kuin minÀ olen, sillÀ hÀn, hÀn vain on.
- Anonyymi
Kuka on parempi, tigru tai anonyymi tai ap
Ketjusta on poistettu 0 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.
Luetuimmat keskustelut
TÀnÀÀn pyörit ajatuksissa enemmÀn, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon ettÀ sinÀ vielÀ palaat ja otetaan oikeasti selvÀÀ, hioituuko sÀrmÀt ja sulaudummeko yhteen. Vuod224764- 203865
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082514- 272271
- 342084
Nainen, sellaista tÀssÀ ajattelin
Minulla on olo, ettÀ tÀÀllÀ on edelleen joku, jolla on jotain kÀsiteltÀvÀÀ. HÀn ei ole pÀÀssyt lÀhtemÀÀn vielÀ vaan jost2391979- 371908
Vitsi mihin menit. Heti takasin.
MÀ nÀin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perÀÀn!151778En ole koskaan kokenut
Ennen mitÀÀn tÀllaista rakastumista. TiedÀn ettÀ kaipaan sinua varmaan loppu elÀmÀn. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191527- 121441