Heti kärkeen täytyy kiittää wuppista hyvästä ideasta, vaikka wuppiksen oma idea siitä että vanhukset pakotettaisiin huonolle hoidolle jonkun sijaisperhebusinesta tekevän kotiin rahasta sitä edelleen jalostamalla voitaisiin tosiaan luoda hyvä järjestelmä.
Eli siis kun me kaikki tiedetään miten kallista on vihervasemmistokääkkien ylläpito ja miten tuhoisaa on yhteikunnalle niiden kaakattaminen se miten kallista on myös mokuttaminen voitaisiin yrittää ratkaista näitä ongelmia samalla kertaa.
Eli kun matu tulee maahan ei sille avokätisesti vastikkeetta annettaisikaan enää tuhansien eurojen tulonsiirtoja vaan laitettaisiin homma vastikkeelliseksi, jokaisen rahaa saavan matun tulisi ottaa vihervasemmistokääkkä nurkkiinsa ja raha ei tulisikaan yhteikunnalta enää vaan se otettaisiin vihevasemmistokääkän jo aiemmin yhteikunnalta huijaaman rahasta, siis siitä jota kääkkä on nostanut jonkun laiskanviran vastineeksi mitään tekemättä vuosikymmeniä. Matu-ulkolle vain annettaisiin sitten rajoitettu nosto-oikeus, vaikka 4000e/kk vihervasemmistokääkän pankkitililtä niin että niin kauan kuin rahaa ja omaisuutta riitää sitä sieltä nostettaisiin.
Kääkkäkin olisi varmaan onnesta soikeana kun pääsisi tutustumaan rikkaaseen monikultuurisuuteen ihan perhe-elämän sisälle eikä varmaan uskaltaisi valittaa kun on itse sitä monikuttuurisuuden ihanuutta jo vuosikymmenet tutruilla ja toreilla kaakattanut. Sitten jos uskaltaisikin topakka muslimimies varmaan äkkiä koulaisi muijan ymmärtämään että nainen vaikenee talossa jos sillä ei ole oikeaa asiaa, kuten vaikkapa jotain lasten- tai taloudenhoitoon liittyvää.
Vihervasemmistokääkät muslimiperheisiin?
35
<50
Vastaukset 35
Wuppishan voisi toimia pioneerina tällaisessa toiminnassa.
- Anonyymi
Partakaverin on ihan turha syyttää pönttistä perässä roikkumisesta. Itse roikkuu wuppiksen lahkeissa kiinni.
Anonyymi kirjoitti:
Partakaverin on ihan turha syyttää pönttistä perässä roikkumisesta. Itse roikkuu wuppiksen lahkeissa kiinni.
Se on kato rakastanu muhun..
- Anonyymi
Itse näin sosiaalitukien parissa, täysin turhassa työssä siis, näpertelevänä vanhana kurppana voin sanoa, että isoin osa veroeuroista ja tuista menee suomalaisten miesten tileille. Mua ei yhtään haittaisi, vaikka näistä leikattaisiin ja rankasti, tulisi se totuus teidän rasistien silmille aika nopeasti. Mokut nimittäin käy töissä ja/tai koulussa, suomipaskat ei. Ne elää tuilla.
Oho.
Palstalla on siis tämänkin alan ruohonjuurituntumaa. Kela vai?
Koet hommasi turhaksi näpertelyksi? Sehän auttaa joitakuita pysymään hengissä.Thymallus kirjoitti:
Oho.
Palstalla on siis tämänkin alan ruohonjuurituntumaa. Kela vai?
Koet hommasi turhaksi näpertelyksi? Sehän auttaa joitakuita pysymään hengissä.Luulenpa että hän tarkoitti muiden asenteita..
- Anonyymi
Aivan, miksi sinä kurppa et tee mitään vaan jaat rahaa miehille? Oletko pätevä edes risusavottaan? Mokut? Lie alakoulussa oli mokuja jotka kastettiin missä?
Wwuwuw kirjoitti:
Luulenpa että hän tarkoitti muiden asenteita..
En ole ihan varma.
Tunne on tuttu, kun yhdenlaista hallintohommaa itekin pyörittelen. Sitä kun on kauemmin vääntänyt ja kun tajuaa, että tämänkin homman vois nykypäivänä koneellistaa ihan hyvin, niin jotain tarkoituksemuutta siinä on.
Suomen hallinto on täynnä näitä tällaisia hommia. Verovarojen tuhlausta voi olla ihan hyvin tuonkin vanhan kurpan palkanmaksu kuten minunkin.Thymallus kirjoitti:
En ole ihan varma.
Tunne on tuttu, kun yhdenlaista hallintohommaa itekin pyörittelen. Sitä kun on kauemmin vääntänyt ja kun tajuaa, että tämänkin homman vois nykypäivänä koneellistaa ihan hyvin, niin jotain tarkoituksemuutta siinä on.
Suomen hallinto on täynnä näitä tällaisia hommia. Verovarojen tuhlausta voi olla ihan hyvin tuonkin vanhan kurpan palkanmaksu kuten minunkin.Tietäisipä hän vaan kuinka paljon turhempaakin hommaa hallinnossa tehdään kuin hänen suorittamansa avustusalmujen laskenta ja jako.
Thymallus kirjoitti:
En ole ihan varma.
Suomen hallinto on täynnä näitä tällaisia hommia. Verovarojen tuhlausta voi olla ihan hyvin tuonkin vanhan kurpan palkanmaksu kuten minunkin.No jaa.. Sen fiiliksen mäkin jaan kyllä.. En ole ikinä tajunnut semmoista sanontaa että kaikki työ on tärkeää, tai jopa yhtä tärkeää.
- Anonyymi
Thymallus kirjoitti:
Tietäisipä hän vaan kuinka paljon turhempaakin hommaa hallinnossa tehdään kuin hänen suorittamansa avustusalmujen laskenta ja jako.
Mutta niin selaista se on elämä välillä oma uusi harrastukseni, tähtien katselu... pidän aika paljon tuosta jutusta... normit näkee jo paljain silmikin.... mutta juttuja sellaisia, tarvitsee jo välineet silloin.
Wwuwuw kirjoitti:
No jaa.. Sen fiiliksen mäkin jaan kyllä.. En ole ikinä tajunnut semmoista sanontaa että kaikki työ on tärkeää, tai jopa yhtä tärkeää.
No,
Se on paikka mihin taas huomenna suuntaamme. Jos se auttaa meitä pysymään järjissään, niin ei tarvii tuon Kelan vanhan kurpan jaella niin paljon niitä avustusalmuja.
Toisaalta jos liksa tulee verovaroista / veroluonteisista maksuista, niin mikä ero?
Päivähoitopaikka meille?Thymallus kirjoitti:
No,
Se on paikka mihin taas huomenna suuntaamme. Jos se auttaa meitä pysymään järjissään, niin ei tarvii tuon Kelan vanhan kurpan jaella niin paljon niitä avustusalmuja.
Toisaalta jos liksa tulee verovaroista / veroluonteisista maksuista, niin mikä ero?
Päivähoitopaikka meille?Mä olen kyllä ajatellu että muutan maalle elämään maataloustukien varassa ja kasvatan höpöheinää.
Wwuwuw kirjoitti:
Mä olen kyllä ajatellu että muutan maalle elämään maataloustukien varassa ja kasvatan höpöheinää.
Onko sulla jo paikka katottuna?
Mulla on valmiina, mutta ei ole tukikelpoisia peltoja siinä. Täytyy muuten vaan alkaa hippeilemään.Thymallus kirjoitti:
Onko sulla jo paikka katottuna?
Mulla on valmiina, mutta ei ole tukikelpoisia peltoja siinä. Täytyy muuten vaan alkaa hippeilemään.No en mä nyt niin pitkälle ole. Ajatuksena se on samalla tasolla kuin muutto erakoksi jonnekin vuoren sisuksiin keski-Eurooppaan, tai luostariin Intiaan..
Niin oletko sä se entinen pikkukakkonen, kuten Lineri epäili?Wwuwuw kirjoitti:
No en mä nyt niin pitkälle ole. Ajatuksena se on samalla tasolla kuin muutto erakoksi jonnekin vuoren sisuksiin keski-Eurooppaan, tai luostariin Intiaan..
Niin oletko sä se entinen pikkukakkonen, kuten Lineri epäili?En tietääkseni.
Palstahistoriani on tuolta miehen logiikan puolelta yli 10 vuoden takaa.
Ei täällä muita siltä ajalta ole kuin tuo jazuli ja petexzr tai joku semmonen tuo Disse ennen oli.- Anonyymi
En sano työstäni enempää, mutta silmiä avaavaa se on. Suomipojat on pulassa. Eikä tätä hommaa ihan heti roboteilla korvata, jos yhtään halutaan inhimillistä harkintaa säilyttää. Edelleen silti, mulle aivan sama. Mutta kun tämä sosiaalijärjestelmä sammuu, niin ne on miehet jotka on pulassa, ja pahasti.
Thymallus kirjoitti:
En tietääkseni.
Ei täällä muita siltä ajalta ole kuin tuo jazuli ja petexzr tai joku semmonen tuo Disse ennen oli.Ei Disse ole entisiä miehen logiikkalaisia, enkä mäkään ole.
Unta pollaan..Anonyymi kirjoitti:
En sano työstäni enempää, mutta silmiä avaavaa se on. Suomipojat on pulassa. Eikä tätä hommaa ihan heti roboteilla korvata, jos yhtään halutaan inhimillistä harkintaa säilyttää. Edelleen silti, mulle aivan sama. Mutta kun tämä sosiaalijärjestelmä sammuu, niin ne on miehet jotka on pulassa, ja pahasti.
Pihatipu?
- Anonyymi
Thymallus kirjoitti:
En tietääkseni.
Ei täällä muita siltä ajalta ole kuin tuo jazuli ja petexzr tai joku semmonen tuo Disse ennen oli.Ja Anzzy koboltin sinisen luomivärin philips parranajon kanssa.
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän. En itsekään yksilöi sen tarkemmin mikä pulju. Tiedä vaikka joskus vielä päätyisin sinun asiakkaaksi, ennen kuin järjestelmä on ajettu alas :)
Katoin sen Logged in -dokkarin. Kaikki ne sankarit oli miehiä.- Anonyymi
Thymallus kirjoitti:
En tietääkseni.
Ei täällä muita siltä ajalta ole kuin tuo jazuli ja petexzr tai joku semmonen tuo Disse ennen oli.Joka tapauksessa olet jotenkin sukua Harmikselle.
Wwuwuw kirjoitti:
Ei Disse ole entisiä miehen logiikkalaisia, enkä mäkään ole.
Unta pollaan..On se.
Anonyymi kirjoitti:
Joka tapauksessa olet jotenkin sukua Harmikselle.
Varmaan Afrikan alkuihmisten kautta.
- Anonyymi
Thymallus kirjoitti:
Varmaan Afrikan alkuihmisten kautta.
Serkun herkun serkku.
- Anonyymi
Thymallus kirjoitti:
Ymmärrän. En itsekään yksilöi sen tarkemmin mikä pulju. Tiedä vaikka joskus vielä päätyisin sinun asiakkaaksi, ennen kuin järjestelmä on ajettu alas :)
Katoin sen Logged in -dokkarin. Kaikki ne sankarit oli miehiä.Niin ja niinpä. Surullista. Täälläkin elää vahvasti sellainen ajatus, että syy on muissa ja muiden pitää korjata asiat. Ei se niin mene. Paskaa sataa kaikkien laariin, mutta itse se pitää lapioida.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.973045Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt482486Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.471276- 371037
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä286970Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,153889Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi10824Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?587202 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk51682- 37659