punaisia pisteitä silmien ympärillä

toipilas

Minulle on tullut punaisia (verenpurkaumien??)
näköisiä pisteitä silmien ympärille.
Ne eivät ole lähteneet ajan myötä
enkä tiedä mitä pitäisi tehdä..
Toivun parhaillaan bulimiasta ja oksentamisen jälkeen niitä ilmestyi aina lisää.
apua!

2

11625

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyyllä

Vanha toi sun viestis...mut kuitenki. Mulle tuli samanlaisia aina joskus rankkojen baari-iltojen jälkeen tai niiden aikana...aamulla ne pisteet kasvoilla huomasin. Epäilin aluks jotain allergista reaktiota, ajattelin jo että oon tullu oluelle, siis jollekin viljalle allergiseksi. Heh, kun on kaikkee muutakin heinänuhaa. Yks aamu olin vanhan ajan mahataudis ja kävin juttelemas vc-pöntölle. Ja taas ilmaantu punasia pisteitä. Siinä syy. Liian voimakas oksentaminen. Vaikea sitä on selittää...samanlainen olo kuin yrittäis kaikin voimin puhaltaa ilmaa suusta ulos mut pitääki huulet kiinni. Tuntee kun tulee sellanen paine päähän ja kasvot tulee luonnollisesti punaseks. Silmätkin kostuu. Mulla noi pisteet kyl laski muutamas päiväs, mut tosiaan pienten pintaverisuonien purkaumiahan ne oli...hyvä ettei päästä mistään syvemmältä katkennu suonta=)

• Dkfkfkfn

Varmaa syöpää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      86
      1423
    2. 72
      1224
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      83
      1124
    4. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      270
      921
    5. 95
      909
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      30
      820
    7. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      777
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      79
      727
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      713
    10. 45
      655
    Aihe