No nyt sain 6 kk töitä ja tienaan rahaa, pääsen velkoja maksaan, mutta silti masentaa. Naiset sanoi et ole ruma moniki, mutta silti en saa naista, oon ain yksin. Vloput pahimpia kun kaipais naista. Kai oon sit muuttunut, ennen sentää naisia kiinnosti ja olin suhteessaki, mutta nyt ei niitä kiinnosta tavata. Oon niin masentunut ja käyn salillaki ja on hieno auto ostin, mutta ei mitää.
Masentaa niin hitosti kun ei saa naista
100
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olen vähän lihava yli 100 kg mutta pitkä, en ikinä missää nimes ole ruma, mä en ymmärrä en saa ees rumaa naista, mulle kelpais tavis nainen ,mut ei niitä kiinnosta.
- Anonyymi
Lihavuus tai rumuus ei haittaa mitään.
Miehellä kun vaan pitää olla paljon rahaa.
Rikas mies saa kyllä nais-seuraa köyhällä ei ole mittään toivoa.
- Anonyymi
Mullekin kelpaisi tavis nainen. Tavis nainen on sellanen jonka kasvot, vartalo, kädet ja hiukset vastaavat mallin vaatimuksia. Sellainen on tavis nainen.
- Anonyymi
Valehtelet täällä joka päivä. Saat töitä, sait potkut ,olet taas töissä ja et ole töissä. Kukaan ei usko jorinoitasi.
- Anonyymi
Minä uskon. Kaverillani on ollut monia työpaikkoja elämänsä aikana. Muutama ollut pätkätöitä loput sellaisia jotka on itse sössinyt. Työn laatu hänellä oli erittäin heikkoa ja työtavoissa paljon parantamisen varaa. Hänellä on monta lyhyttä työsuhdetta takanaan, varmaan se nopein työsuhteen purku vienyt kaksi päivää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä uskon. Kaverillani on ollut monia työpaikkoja elämänsä aikana. Muutama ollut pätkätöitä loput sellaisia jotka on itse sössinyt. Työn laatu hänellä oli erittäin heikkoa ja työtavoissa paljon parantamisen varaa. Hänellä on monta lyhyttä työsuhdetta takanaan, varmaan se nopein työsuhteen purku vienyt kaksi päivää.
Just joo kahden viikon välein tuo allupallu saa töitä ja potkut. Olen nähnyt aika paljon töissä 30 vuoden aikana huonojakin työntekijöitä eikä suomessa niin vaan potkuja anneta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just joo kahden viikon välein tuo allupallu saa töitä ja potkut. Olen nähnyt aika paljon töissä 30 vuoden aikana huonojakin työntekijöitä eikä suomessa niin vaan potkuja anneta.
Kai hän on saanut ukaasin Kelalta 2 viikon välein tai karenssi iskee. Potkuja ei varmasti helpolla saa koeajan jälkeen.
Koeaikapurkuun ei tarvita erityisiä perusteita. Jos työntekijä perusteet pyytää, täytyy ne hänelle ilmoittaa. Perusteena pelkkä “koeaika” ei kuitenkaan ole riittävä vaan perusteen on liityttävä työntekijän sopimattomuuteen tai puutteelliseen suoriutumiseen työssä. Esimerkiksi “yleinen soveltumattomuus tarjottuun työhön” on oikeuskäytännössä katsottu riittäväksi. Koeaikapurun perusteiden tulee siis liittyä työntekijän soveltuvuuden arviointiin ja ne voivat olla vaikka työn tulokseen tai laatuun liittyviä, myöhästymisiä tai luvattomia poissaoloja. - Anonyymi
Älä sitte usko pelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en saa enää potkuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en saa enää potkuja.
Varmasti saat.
Ei sua kukaan missään työpaikassa kauaa pidä.
Näytät oikean karvasi ja pelotat kaikkia.
Ennen kuin hoidat pääsi kuntoon, et tule saamaan pysyvää työtä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti saat.
Ei sua kukaan missään työpaikassa kauaa pidä.
Näytät oikean karvasi ja pelotat kaikkia.
Ennen kuin hoidat pääsi kuntoon, et tule saamaan pysyvää työtä.No ei se kuule päästä johdu, ajoissa töihin ja hoitaa hommat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei se kuule päästä johdu, ajoissa töihin ja hoitaa hommat.
Allun kohdalla todisteet puhuvat puolestaan. Viallinen pää = ongelmia elämän joka osa-alueella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Allun kohdalla todisteet puhuvat puolestaan. Viallinen pää = ongelmia elämän joka osa-alueella.
Niin mitä sitte joo oon täys idiootti. Potkuja en tule saamaan ja pärjään töissä hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mitä sitte joo oon täys idiootti. Potkuja en tule saamaan ja pärjään töissä hyvin.
Itsehän kertoilet jatkuvasti ettet onnistu yhtään työpaikkaa pitämään. Se kielii siitä ettet tosiaan pärjää, varsinkaan hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä suomesaa annetaan hyvin potkuja.
- Anonyymi
Yksinäistä erakkoelämää lähes 10-vuotta.
Ei ole edes enää mitään toivoa että tilanne tästä muuttuisi. - Anonyymi
Naiset ei vie pois masennusta. Ei ei ei. Lienee päinvastoin. Nauti autosta ja töistä. Peilistä ei katso mikään ruma mies.
- Anonyymi
Allu onko sulla ajokortti?
- Anonyymi
On ja turbo auto.
- Anonyymi
Kyllä se miestä masentaa ku ei saa naista.
- Anonyymi
Todellaki helvetisti masentaa ku ei saa naista.
Kannattaisi kelpuuttaa likainen huora niin alkaisi löytymään, kyllähän kuitenkin useampi nainen on harrastanut seksiä useamman miehen kanssa joten?
- Anonyymi
Olen ollut 25 eri työpaikas enkä ole nähnyt että joku olis saanut potkut. Koeajallakaan ei voi saada potkuja, itse olen aina ollut määräajan töissä.
- Anonyymi
Kyllä on tyhmiä juttuja työnteosta ja potkuista.
- Anonyymi
Minä olen saanut potkut koeajalla.
- Anonyymi
Tai sitten mut jo tunnetaan ja mun mielestä en ruma ole, ja on monet naiset sanonu et missää nimes ole ruma, mutta jotenki ei niitä helvetti koskaa kiinnosta en ymmärrä...
- Anonyymi
Omast mielestä en ole ruma. Edelleen moni nainen sanonut et ole ruma olet kivan pitkä. Mitä helvettiä mun pitäs sanoa. Mulle on vain nyt työ. Ei naist ei kavereita oon yksinäinen..
- Anonyymi
Saathan sinä itse olla just mitä mieltä lystäät. Se ettei sinua kukaan nainen huoli puhuu sen puolesta, että et ole viehättävä. Yhyy yhyy.
Anonyymi kirjoitti:
Saathan sinä itse olla just mitä mieltä lystäät. Se ettei sinua kukaan nainen huoli puhuu sen puolesta, että et ole viehättävä. Yhyy yhyy.
2 naista huolinut on
- Anonyymi
Allu85 kirjoitti:
2 naista huolinut on
2 naista huolinut ja silti valitat päivittäin tuntikausia palstalla kun kukaan ei sua huoli? Yritäs nyt saada stoorisi ojennukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2 naista huolinut ja silti valitat päivittäin tuntikausia palstalla kun kukaan ei sua huoli? Yritäs nyt saada stoorisi ojennukseen.
Niin mutta siitä on aikaa. Nykyää oon niin yksin ja kaipaisin naista. Taidan ostaa puvun takin ja baariin kun naista ei ala tulemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mutta siitä on aikaa. Nykyää oon niin yksin ja kaipaisin naista. Taidan ostaa puvun takin ja baariin kun naista ei ala tulemaan.
No sittenhän se tarkoittaa että sua ei enää kukaan huoli. Tai kysele niiltä exiltäsi jos huolisivat.
Sun katkeruus ja viha näkyy ulospäin joten tietenkään kukaan ei susta kiinnostu. Ei kukaan halua elämäänsä tuollaisia ihmisiä - et sinäkään halua sunlaista naista. Olet monesti sanonut ettei kelpaa lihavat tai rumat naiset, eikä mt-ongelmaiset naiset. Eli itsehän et huoli omantasoisiasi naisia. Siinähän olet sit yksin.
- Anonyymi
Siis mitä hittoa. Ruma en ole. Mut kaippa naisten mielestä ruma oksettav tyhmä ja köyhä.
- Anonyymi
Aika törkeesti sanottu. Naiset on vain niin vaikeita. Mulla on nyt sentää töitä. Huomenna tai la baariin.
- Anonyymi
Naiset osaa pysyä kaukana tuommosista vajaista hulluista. Se ei tee niistä vaikeita vaan itsesuojelukykyisiä
- Anonyymi
Kyllä pitäisi naista alkaa saamaan.
- Anonyymi
Hyvät kuvat tinderissä. Silti en saa naista en ymmärrä.
- Anonyymi
Ei ulkonäkö auta mitään kun on päästään vialla kuten sä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ulkonäkö auta mitään kun on päästään vialla kuten sä
No miksi sentää sain töitä ja pärjään siinä työssä jos olen päästä vialla??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miksi sentää sain töitä ja pärjään siinä työssä jos olen päästä vialla??
Kyllä sä pian taas potkut saat kun huomaavat ettet taaskaan suoriudu hommistasi. Kuten aina.
- Anonyymi
On monta kuvaa ja en kelpaa ees lihavalle naiselle. Ei hitto mikä teitä naisia vaivaa??
- Anonyymi
Ei lihavakaan nainen halua lapsen tasolle henkisesti jämähtänyttä väkivaltaista kuspäätä
- Anonyymi
Pysyn yksin lopun elämäni. Menen huoriin palkasta.
- Anonyymi
MENE. Loppuu vihdoin toi rutkutus
- Anonyymi
Upsista, naista on huono vaan saada.
- Anonyymi
Ei ne katso päälle eivät hymyile. Paskaakaa kiinnosta.
- Anonyymi
"Menen huoriin palkasta."
Olenkin ihmetellyt ette sitä ole jo tehnyt? On ihan tavallista että miehet joilla on suuria vaikeuksia ihmissuhteissa eivätkä pysty luomaan normaaleja suhteita käyvät maksullisilla.
Se ei ole heille mitään uutta eikä outoa. Sinne vain niin saat sen puolen hoitoon.- Anonyymi
Ei riitä rahat huoriin.
- Anonyymi
Sentää on terve ja hieno auto ja uus asunto. Sopivasti rahaa. Mutta eihän se naisia kiinnosta. Pitäs olla komee adonis vitun paskaa....
- Anonyymi
Sulla oli hitosti velkaa, maksoitko jo velat veks ku on nyt rahaa?
Eikä ketään naista kiinnosta noi ulkoiset seikat kun olet vammainen ja päästäsi sekaisin. Tiedät sen itsekin mutta jatkat vaan valitusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla oli hitosti velkaa, maksoitko jo velat veks ku on nyt rahaa?
Eikä ketään naista kiinnosta noi ulkoiset seikat kun olet vammainen ja päästäsi sekaisin. Tiedät sen itsekin mutta jatkat vaan valitusta.Sitten olen ja jatkan aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten olen ja jatkan aina.
Mulla on sentää hieno asunto ja hieno audi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on sentää hieno asunto ja hieno audi.
Kannattaa sit vaa opetella nauttimaan sen audin pakoputkeen paneskelua, muuta reikää et tuu eläessäs saamaan.
- Anonyymi
No loppuelämä yksin.
- Anonyymi
Ei naisia kiinnostanut baarissa ei taaskaan.
- Anonyymi
Täytyy vain loppuelämä olla yksin.
- Anonyymi
Naiset vain haluu komeita adoniksia.
- Anonyymi
Se on kerrasta Poikki Sanon suoraan sen en pane samaa naista 1 päivään pitenpää.
- Anonyymi
Pukeudun ihan siististi. Käyn parturis. Suihkus. Käytän hajusteita. Oon pitkä mies. Koskaa naiset ei kato ees päälle. Emmä kyllä rume ole en ymmärrä. Käyn töissäki...
- Anonyymi
Siististi pukeutuminen, hiusten leikkuu, hygieniasta huolehtiminen ja töissä käyminen on elämän perusasioita jotka jokaisella tulee olla hallussa. Niistä ei kukaan mitään ylimääräisiä bonuspisteitä saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siististi pukeutuminen, hiusten leikkuu, hygieniasta huolehtiminen ja töissä käyminen on elämän perusasioita jotka jokaisella tulee olla hallussa. Niistä ei kukaan mitään ylimääräisiä bonuspisteitä saa.
Niin on, mutta mä panostan niihin enempi, en niin usein osta vaatteita, joskus vähä satun pitään vanhoja vaatteita, käyn suihkus pesen vaatteita, mut naisille kelpaa vain adonikset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on, mutta mä panostan niihin enempi, en niin usein osta vaatteita, joskus vähä satun pitään vanhoja vaatteita, käyn suihkus pesen vaatteita, mut naisille kelpaa vain adonikset.
Hohhoijaa, se on ihan sama miten paljon tai vähän panostat tuollaisiin perusasioihin - jokainen ihminen huolehtii hygieniasta, siisteydestä ja tulonsaannista.
Sun ongelmasi on väkivaltaisuus ja mt-ongelmat eikä kainalohiki tai hiusmalli. Sillä ei ole mitään väliä kuinka usein ostat uusia paitoja, ainoa millä on merkitystä on se ettei sun pää ole kunnossa. Kaikki huomaavat sen sinusta samantien. Ei kukaan halua olla tekemisissä sekopäiden kanssa.
- Anonyymi
Mun täytyy olla sit vitun ruma ku en saa lihavaakaa naista.
- Anonyymi
Niinhän sä olet. Eikä lihavatkaan naiset huoli väkivaltaista hullua. Ei varsinkaan lihavaa, rumaa väkivaltaista hullua niinku sä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän sä olet. Eikä lihavatkaan naiset huoli väkivaltaista hullua. Ei varsinkaan lihavaa, rumaa väkivaltaista hullua niinku sä.
MIllä tavalla mä olen väkivaltainen kerrohan se vittu???.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MIllä tavalla mä olen väkivaltainen kerrohan se vittu???.
Muutama sun itsesi kertoma stoori:
Heität juomia ihmisten päälle baarissa kun eivät halua jutella sulle.
Lyöt naisia kun suutut jostain pikkujutusta.
Rupeat karjumaan mm. TE-toimiston virkailijoille kun asiat ei mene niinku tykkäisit.
Ahdistelet naisia kaduilla ja kaupoilla seksinhimoissasi.
Notkut stalkkaamassa teinejä ostareilla seksi mielessä.
Haukut naisia ja normaaleja miehiä.
Uhkailet väkivallalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutama sun itsesi kertoma stoori:
Heität juomia ihmisten päälle baarissa kun eivät halua jutella sulle.
Lyöt naisia kun suutut jostain pikkujutusta.
Rupeat karjumaan mm. TE-toimiston virkailijoille kun asiat ei mene niinku tykkäisit.
Ahdistelet naisia kaduilla ja kaupoilla seksinhimoissasi.
Notkut stalkkaamassa teinejä ostareilla seksi mielessä.
Haukut naisia ja normaaleja miehiä.
Uhkailet väkivallalla.No joo mutta en enää. Mulla on nyt työpaikka ja alkanu menee paremmin ja rahaa tulee. Voin panostaa itseeni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joo mutta en enää. Mulla on nyt työpaikka ja alkanu menee paremmin ja rahaa tulee. Voin panostaa itseeni.
Panosta siihen että käyt hoidattaa pääsi kuntoon. Ennen kuin pää on kunnossa, et tule yhdenkään naisen lähelle pääsemään.
- Anonyymi
Mitenkä tämän Allu-trollin saisi estoon?
Ei kai kenelläkään voi olla loputtomiin oikeutta suoltaa tuota paskaansa palsta täyteen aina vain uusilla ja uusilla aoituksilla!
Tämähän on selvää häiriköintiä. Jos tämän Allun takana ei ole trolli niin sitten todella pahasti häiriintynyt psyykkisesti täysin pihalla oleva henkilö joka oman parhaansakin takia pitäisi poistaa foorumilta.
Kannattaakohan tehdä tästä ilmoitus ylläpitoon?- Anonyymi
Eipä kai ylläpitokaan juuri mitään asialle voi, kun palstalle on vapaa pääsy kaikilla. Edes rekisteröityjä nimimerkkejä ei pystytä sellaisen vaativilla palstoilla täysin vahtimaan, kun ihmiset voivat tehtailla loputtomasti s-posteja etc.
Toki olemme kaikki varmasti samaa mieltä siitä että tämän allu-hahmon trollailu on jo todella aikansa elänyt. - Anonyymi
Juu mähän olen täysin hullu psyykkinen sairas mies, joka sentää käy töissä. ja pärjää. kaikista ei ole siihen mutta mä haluan naisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu mähän olen täysin hullu psyykkinen sairas mies, joka sentää käy töissä. ja pärjää. kaikista ei ole siihen mutta mä haluan naisen.
Eiköhän kannattaisi sitten vihdoin hoitaa nuo psyyke-ongelmat kuntoon, niin voisi olla joskus hamassa tulevaisuudessa ehkä vielä sauma löytää naisseuraa.
Epätodennäköistä toki, mutta tsäänssit paranisivat kummasti jos nuo päävaivat hoidattaisi kondikseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän kannattaisi sitten vihdoin hoitaa nuo psyyke-ongelmat kuntoon, niin voisi olla joskus hamassa tulevaisuudessa ehkä vielä sauma löytää naisseuraa.
Epätodennäköistä toki, mutta tsäänssit paranisivat kummasti jos nuo päävaivat hoidattaisi kondikseen.Oon mä sentää pitkä mies. Ja en mielestäni ruma ole. Tienaan sopivasti ja omistan hienon audin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon mä sentää pitkä mies. Ja en mielestäni ruma ole. Tienaan sopivasti ja omistan hienon audin.
Ei se pituus ja ei-rumuus ja autokaan ole sua tähänkään asti naisasioissa auttanut. Pää kuntoon niin sitten saattaa joskus vielä onnistaa. Niin kauan ku pää on levällään niin ei naiset sua kelpuuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se pituus ja ei-rumuus ja autokaan ole sua tähänkään asti naisasioissa auttanut. Pää kuntoon niin sitten saattaa joskus vielä onnistaa. Niin kauan ku pää on levällään niin ei naiset sua kelpuuta.
No ruma en ole mutta en komea. Välillä löydän ihan ihme naisia. Todella rumia ja lihavia joo ei kiitos. Täl pituudel ja naamal saa parempia. No hommaan pääni kuntooo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ruma en ole mutta en komea. Välillä löydän ihan ihme naisia. Todella rumia ja lihavia joo ei kiitos. Täl pituudel ja naamal saa parempia. No hommaan pääni kuntooo
Selvästikään et "tuolla pituudella ja naamalla" saa yhtään mitään, kun päivästä toiseen iniset täällä palstalla ettet ikinä saa naisia.
- Anonyymi
En ole töissä, minulla on tyttöystävä, rahaa ei juurikaan ole mutta ei velkaa ole kun 530 euroa itsellä. Harrastan kaikkee kalastusta ainakin. Ei tarvii olla rikas.
Suomessa paljon miehiä jotka ei ole rikkaita mutta seurustelevat. Joillakin on velkaa satojakin tuhansia mutta on saanut naisia, niin ettei se siitä ole kii.- Anonyymi
Kunhan pää on kunnossa niin kyllä supliikkimies aina naista saa.
- Anonyymi
Oli köyhä tai rikas ,kun yhden saa kunniallisesti vierelleen ja omaksi ,omantyylisen ! se riittää ,pitää huolen ,et kumpikin voi hyvin. Materiaalista ei ole kiinni,omko vai ei. Näin hyvä. Jos raas menee niinkuin laulussa , niin yksin,me kaksi! ei hyvä enää.
- Anonyymi
Ennen nuorempana sain ja 2-3 v sitte. Se nainen voi löytyä mistä vain. Oman naiseni löysin baarista.
T. Allu- Anonyymi
Täysissä sielun, ruumiin ja järjen voimissa oleville normaaleille miehille niitä naisia löytyykin.
Käy hoitamassa polla kuntoon niin ehkä vielä joskus suakin onnistaa.
Nykyisellä mt-ongelmien nipulla et tuu naista koskaan saamaan. - Anonyymi
Nyt sentää olan hyvä palkkases työs ja on hieno auto:)
- Anonyymi
Hän jätti minut koska oli rahan perässä. Halusi että mulla on vakituinen työ.
- Anonyymi
Oli vain tekosyy, halusi susta eroon. Ymmärsi tehneensä elämänsä virheen kun sun kanssa pyöri. Viisastui onneksi ajoissa ja pääsi karkuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli vain tekosyy, halusi susta eroon. Ymmärsi tehneensä elämänsä virheen kun sun kanssa pyöri. Viisastui onneksi ajoissa ja pääsi karkuun.
Aika törkeesti sanottu, mut jos olet sitä mieltä selvä!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika törkeesti sanottu, mut jos olet sitä mieltä selvä!!
Totuus voi välillä sattua, mutta noin se vaan on
- Anonyymi
Vähän sit ihmettelen kun ei ole mitää sutinaa...
- Anonyymi
Mutta suahan masentaa siltikin vaikka olisi naisiakin. Olet vaan väkivaltainen että parempi kun sinulla ei ole naista.
- Anonyymi
Ei tod masenna. Olin erilainen kun mulla oli seksinäs nainen. Nyt oon yksin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tod masenna. Olin erilainen kun mulla oli seksinäs nainen. Nyt oon yksin..
Ei olisi sitte kannattanu hakata sitä naista. Väkivaltaisuus kostautui. Ihan oikein sulle.
- Anonyymi
Sait töitä?Mitä ne on ???
- Anonyymi
Töitä yleensä tehdään, ja rahaaku on,haluan naista
- Anonyymi
Esim. on lastenhoitotyötä ja avustajan työtä kesän jälkeen`?
- Anonyymi
Ei se mitään auta vaikka töitä ja rahaa. Ei naista saa koskaan.
- Anonyymi
Täytyy olla suht ruma mies. Koska mul on muut asiat kunnos,mut ei naisia kiinnosta.
- Anonyymi
Sun päässä ei ole mikään kunnossa. Se on isoin este sun elämässä. Hae apua ja hoida pää kuntoon.
- Anonyymi
Ei huvita ees mennä kohta töihin, kun ei naista saa. Missään mitää järkee saatana....
- Anonyymi
Kyllä sä pian taas kenkää saat töistä niin sitte ei tarvi enää miettii
- Anonyymi
Ei noille naisille Tinderis mikään kelpaa. Monta kuvaa uus kuva myös. Profiiliteksti jne. Mikää ei saatana kelpaa!!
- Anonyymi
Kuinkahan monta kertaa sulle täytyy vielä kertoa, että hoida pääsi kuntoon. Millään muulla ei oo mitään väliä niin kauan, ku sun mt-ongelmat ei ole hallussa. Kyllä se näkyy kauas ulospäin ettei sulla ole pään sisällä kaikki kondiksessa.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin5911235Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh174751Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r334187Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4462259Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142190Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2631678FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01441Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu781255Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101175- 391166