Me ei olla koskaan käyty kumppanin kanssa treffeillä. Ei taida olla ihan normaalia. Puhuttu kyllä mutta ei vain olla käyty.
Ei olla koskaan
2
186
Vastaukset
- Anonyymi
Pari kertaa tuli käytyä seurustelun alussa, sen jälkeen ihan normi ajan viettoo.
- Anonyymi
Mitä nyt kukakin lukee treffeiksi.
Mä ja vaimo tavattiin tansseissa 40 vuotta sitten. Menin portista sisään lippujonoon, edessä oli nätti tyttö, jotain pientä vitsiä siinä heitin, mentiin kimpassa sisään ja tarjosin sille limsan ja tanssimaan. Olin ihan kipinöissä ja ihastunut ja taisipa olla sama tunne toisellakin. Tanssien päätyttyä ajelin tytön kotiin ja sovittiin, että nähdään maanantai-iltana duunien jälkeen siinä kerrostalon alaovella klo 18 ja sitten pitkä suudelma päälle. Siitä alkaen ollaa oltu kimpassa. Käytiin milloin leffassa, milloin istuttiin autossa ja hieman sekstailtiin, käytiin tanssimassa, mutta ei me koskaan mielletty että me ollaan treffeillä. 2 kk seurustelua ja muutettiin kimpassa vuokra-asuntoon, vuosi vietettiin pääasiassa sängyssä, tekastiin lapset, ostettiin omakotitalo, hoidettiin duunit ja lapset. Hommattiin kesämökki, matkusteltiin ulkomailla koko porukalla. Nyt elellään vaimon kanssa kaksin, ollaan kotona, ollaan mökillä, matkustellaan joka vuosi ulkomailla, hoidetaan lastenlapsia ja vietetään aikaa keskenämme. Eikä olla vieläkään käyty omasta mielestämme treffeillä, me ollaan vaan oltu yhessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371966
- 49836
- 84831
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7701Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35691Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27600- 60519
- 43467
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28459Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap76441