Lahduttaminen ilman diettaamista, miten?

Anonyymi

Miten voi olla mahdollista että ilman dieettaamista voi laihduttaa? Tuli Instagramissa refor.fi mainos vastaan jostain ruokavaliosta ja en kyllä ymmärtänyt.

Eikös diettaminen ole aina laihduttamista? Mutta tuossa oppassa laihdutaan muka ilman diettaamista?

30

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No minä en kyllä ymmärrä edes mistä oppaasta ja dieetistä höpötät

    • Anonyymi

      Dieetti on Wikipedian mukaan erityisruokavalio tai hallittu ruokavalio.

      Arkikielessä näemmä dieettaaminen on laihduttamista.

      fi.wiktionary.org/wiki/dieetti

    • Anonyymi

      Dieetti tarkoittaa erityisruokavaliota tai hallittua ruokavaliota eikä siis aina automaattisesti laihduttamista.

      Mistä tuo opas löytyy?

    • Anonyymi

      Mistä oppaasta tai mainoksesta nyy siis puhut? Instagramissa on ehkä miljoona mainosta

    • Anonyymi

      Hyvin yksinkertaista. Jos syö vähemmän kuin kuluttaa, niin ihminen laihtuu. Jos taas syö enemmän kuin kuluttaa, niin ihminen lihoo. Ei tarvitse muuta tietää.

      • Anonyymi

        Einstein paikalla. Mitäpä sitä muuta muka tarvii tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Einstein paikalla. Mitäpä sitä muuta muka tarvii tietää.

        Joo, tietoa ja asiantuntemusta tuntuu Anonyymillä olevan niin paljon että melkein pakahtuu, mutta mitään ei tule ulos.


    • Anonyymi

      https://refor.fi/remeal

      "Oppaamme ei ole diettaamista".

      En näe sitä mainosta enää mutta siinä puhuttiin laihduttamisesta. Jos tuo opas ei ole dieettaamista mutta sillä laihdutaan niin.. En ymmärrä.

    • Anonyymi

      No tuolla sivullahan puhutaan terveellisestä syömisestä eikä laihduttamisesta?

    • Anonyymi

      Aloittajan kysymyksestä en kyllä ymmärrä juuri mitään mut tää opashan voisi toimiakin

    • Anonyymi

      Järkevä syöminen! Ymmärtää eri ravintoaineiden ominaisuudet ja tekee sillä perusteella järkevät valintansa.
      Onko dieettaamista kun jättää makeat välipalat närkkimättä?
      Meillä energian saanti putosi huomaamatta kun, jäätessämme eläkkeelle muutimme kerrostaloon ja kotona tehtyjen sapuskoiden sisältöä muuttamatta pienensimme ruokalautasen kokoa 25%.

      • Anonyymi

        Kannattaa käyttää kertakäyttölautasia, pahvisia, niitä on helppo pienentää saksilla. Keraamisia on vaikeampi pienentää. Tässähän on ainesta vaikka mihin, on olemassa erikokoisia aterimia eri ikäisille ihmisille, ja ainakin apteekista voi ostaa pikuruisia annostelukuppeja sitä juominkia varten.


      • Anonyymi

        1 Ravintosisältö ratkaisee,EI MÄÄRÄ.Vähäkalorista ruokaa voi syödä yli kilonkin kerralla ja laihtua 5 kiloa kuukaudessa.

        2 Toinen vinkki syö PALJON vain OIKEAAN nälkään,eikä nautinnon takia.Yleensähän sitä syödään vain herkuttelumielessä,vaikka ei ole nälkä.

        3 Pitää ensin noin 2-6 vähäkalorista päivää,ja syö VASTA SITTEN kun tulee NÄLKÄ.
        Se pitää tulla siis aivan kuoleman nälkä,ja syö vasta sitten enemmän.

        4 Syö vähäkalorista ruokaa,EI LIHOTTAVAA RUOKAA,ei esimerkiksi makkaravoileipiä,ei juustoa,ei karkkia yms


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa käyttää kertakäyttölautasia, pahvisia, niitä on helppo pienentää saksilla. Keraamisia on vaikeampi pienentää. Tässähän on ainesta vaikka mihin, on olemassa erikokoisia aterimia eri ikäisille ihmisille, ja ainakin apteekista voi ostaa pikuruisia annostelukuppeja sitä juominkia varten.

        Käväisepä vaikkapa kirpparilla mukanasi rullamitta! Saatat löytää erikokoisia lautasia ilman mittojen muotoilua.
        Kuulunet henkilöryhmään joka suojelee intimiteettiään äärimmilleen peläten pienekin täsmennyksen jhtavan henkilöllisyyden paljastumiseen kauheine seurauksineen.
        Sinulle saattaa olla mahdotonta löytää yhteyttä lautasen koon ja sille lastattavan ruokamäärän kesken.
        Niin, jäähän santsausmahdollisuus! Minun olisi pitänyt mainita, että so, so, älä täytä lautasia uudelleen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käväisepä vaikkapa kirpparilla mukanasi rullamitta! Saatat löytää erikokoisia lautasia ilman mittojen muotoilua.
        Kuulunet henkilöryhmään joka suojelee intimiteettiään äärimmilleen peläten pienekin täsmennyksen jhtavan henkilöllisyyden paljastumiseen kauheine seurauksineen.
        Sinulle saattaa olla mahdotonta löytää yhteyttä lautasen koon ja sille lastattavan ruokamäärän kesken.
        Niin, jäähän santsausmahdollisuus! Minun olisi pitänyt mainita, että so, so, älä täytä lautasia uudelleen!

        Täyttä sekoilua jälleen ylläpidon mieliksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käväisepä vaikkapa kirpparilla mukanasi rullamitta! Saatat löytää erikokoisia lautasia ilman mittojen muotoilua.
        Kuulunet henkilöryhmään joka suojelee intimiteettiään äärimmilleen peläten pienekin täsmennyksen jhtavan henkilöllisyyden paljastumiseen kauheine seurauksineen.
        Sinulle saattaa olla mahdotonta löytää yhteyttä lautasen koon ja sille lastattavan ruokamäärän kesken.
        Niin, jäähän santsausmahdollisuus! Minun olisi pitänyt mainita, että so, so, älä täytä lautasia uudelleen!

        On perustavaa laatua oleva virhe koostaa laihdutusdietti lineaarisesti skaalamalla.

        Melkein kaikille suojaravinneaineille tarvittavat vuorokausimäärät ilmoitetaan absoluuttisina. Dietti tulee siis koostaa siten, että laihduttaja saa tarvittavat suojaravinneaineet mutta pienemmän energiapaakun myötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On perustavaa laatua oleva virhe koostaa laihdutusdietti lineaarisesti skaalamalla.

        Melkein kaikille suojaravinneaineille tarvittavat vuorokausimäärät ilmoitetaan absoluuttisina. Dietti tulee siis koostaa siten, että laihduttaja saa tarvittavat suojaravinneaineet mutta pienemmän energiapaakun myötä.

        Ikääntyessä energian kulutus väistämättä keskimäärin vähenee ja suojaravinteiden riittävyys tulee entistä tärkeämmäksi.
        Muutamaa nuoruuden välivuotta lukuun ottamatta, olen syönyt järkevästi.
        60v alkaen otin suojaravinteiden riittävyyden toisissani.
        Viimeiset 16 vuotta on harrastukseni ollut varsin kuluttava joten riittävä protskun saanti on rutinoitunut. Varmistuksena raejuustoa, kanamunia ja tietenkin sopivan koostumuksen kotiruokaa. Maitoa noin 1,5l/vrk mutta siitä huolimatta pimeänä vuodenaikana purkista D-vitskua.
        Vahvaa yhdistelmä B:tä.
        Hedelmistä, marjoista ja vihanneksisita kertyy C-vitsku.

        Viime vuosien lihaskato on ollut väistämätöntä joten sen vaikutus on otettava huomioon hiljalleen.


    • Anonyymi

      Dietti on maailman huonoin laihdutuskuuri. Ainoa tapa laihtua pysyvästi on elämäntapamuutos. Ruokavalio remonttiin ja järkeväksi. Ruoan määrä järkeväksi.
      Lisäksi mielekästä ja mieleistä liikuntaa, tarpeeksi unta ja stressi hallintaan.
      Mitään ei tarvitse eikä pidä kieltää kokonaan. Kaikkea saa syödä kohtuudella. Herkkuja ei ole tarpeen mussuttaa joka päivä, eikä valtavia määriä. Voi valita viinerin tilalle vaikka rusinapullan perjantain pullakahville. Turhat välipalat pois.
      Ateria-aikoina syö normaalin monipuolisen annoksen niin jaksaa seuraavaan ateriaan.
      Paino normalisoituu ehkä hitaammin mutta uuden elämäntavan myötä pysyvästi.
      Myös se mitä juo on huomioitava! Alkoholi sisältää valtavasti kaloreita. Limsat ja mehut ovat turhia. Raikas vesi on mainio janojuoma. Järkeä peliin! Ei ole mitään avaruustiedettä.

      • Anonyymi

        "Dietti on maailman huonoin laihdutuskuuri"

        Eli, se oli nallisana dietti joka laukaisi maratonitoitotuksesi. Dietti on synonyymi käsitteelle ruokavalio, se aina koostetaan joidenkin tavoitteiden mukaan johonkin tarkoitukseen joita voivat olla esimerkiksi lihoutuminen, laihtuminen, rahan säästäminen, elossapysyminen, herkuttelu, jonkin sairaudentilan korjaaminen tai sen pahenemisen estäminen j.n.e.

        Ei ole mahdollista laihtua, muuten kuin ruokavaliolla (eli diettillä) joka on koostettu laihduttavaksi. Kun siirtyy laihduttavalle dietille, niin se tietenkin on elämäntapamuutos. Sen lisäksi että laihdutusruokavalio koostetaan laihduttavaksi, se on samalla syytä koostaa myöskin terveyttä ylläpitäväksi (siis terveyttä vaarantamattomaksi).

        Painonhallintadietti on tietenkin toinen elämäntapamuutos, kun siirrytään painonhallintaan niin painonhallintadietin avulla hallitaan painoa siten että paino ei sanottavsti muutu. Painonhallintadietin avulla ei voi laihtua.


    • Anonyymi

      Laihtua voi myös laihduttamatta. Ehkä ei kannataisi käyttää sanaa "dieetti" vaan elämäntapamuutos. Elämäntapamuutoskaan ei kuulosta vankilatuomiolta, jos tekee sen sijaan vähittäisen elämäntapamuutoksen. Eli ei kaikkea kerrallaan, vaan askel kerrallaan tarkkailemalla elämäntapojen pahiksia. Jos ei pysty kriittisesti tarkastelemaan tapojaan ja elämäntapojaan, niin ehkä kannattaa hylätä myös haave laihtumisesta.

      Hyvä keino laihtua on massiivinen stressi. En tosin suosittele. Siinä saan todennäköisesti myös sydänkohtauksen tai aivohalvauksen. Jos ei heti, niin viiveellä.

      • Anonyymi

        "Hyvä keino laihtua on massiivinen stressi."

        Minulla tuo lihottaa, se on itseasiassa ainoa syy miksi olen ylipainoinen.


      • Anonyymi

        "Laihtua voi myös laihduttamatta"

        Onko tuossa jotain salatiedettä kun se ei aukene minulle. Lotossa voi voittaa lottoamatta.

        Vai onko ainoana tarkoituksena jankuttamalla toitottaa laihduttamista ja laihduttajia vastaan, lannistamalla.

        Dietti on hyvä, selkeä sana ja hyvä selkeä käsite. Laihdutusdietti on ehdottoman tärkeä laihduttajalle, samoin kuin painopäiväkirja ja ruokapäiväkirja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Laihtua voi myös laihduttamatta"

        Onko tuossa jotain salatiedettä kun se ei aukene minulle. Lotossa voi voittaa lottoamatta.

        Vai onko ainoana tarkoituksena jankuttamalla toitottaa laihduttamista ja laihduttajia vastaan, lannistamalla.

        Dietti on hyvä, selkeä sana ja hyvä selkeä käsite. Laihdutusdietti on ehdottoman tärkeä laihduttajalle, samoin kuin painopäiväkirja ja ruokapäiväkirja.

        Jos sinä et pysty pudottamaan painoasi ilman masiivisia apuvälineitä ja pilkuntarkkaa laskentaa, se ei tarkoita sitä että koko maailman muut ihmiset eivät siihen pystyisi.

        Jos lannistut siitä, että muut ihmiset ovat erilaisia kuin sinä, onko vika muissa ihmisissä vaiko sinussa? Minun on vaikea uskoa että koko muu maailma on väärässä ja sinä oikeassa.

        Mielestäni tärkein asia mitä laihduttajalle on olemassa, on hyvä mielenterveys. Uskallan väittää että suuri osa ylipainosta johtuu mielen heittelemisestä. Tuo asia olisi ensimmäiseksi syytä saada tasapainoon jos painoa halutaan pudottaa.

        Onnistuuhan se tietysti niinkin, että annetaan mielen ailahdella ja pakotetaan paino normaalilukemaan käyttämällä matematiikkaa ja laskemalla joka ikinen leivänmuru, että voiko sen syödä vaiko ei.

        Itse hoitaisin pääni ensimmäiseksi kuntoon, siinä voi se painonhallinta tulla kuin lahjana kaupan päälle ilmaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinä et pysty pudottamaan painoasi ilman masiivisia apuvälineitä ja pilkuntarkkaa laskentaa, se ei tarkoita sitä että koko maailman muut ihmiset eivät siihen pystyisi.

        Jos lannistut siitä, että muut ihmiset ovat erilaisia kuin sinä, onko vika muissa ihmisissä vaiko sinussa? Minun on vaikea uskoa että koko muu maailma on väärässä ja sinä oikeassa.

        Mielestäni tärkein asia mitä laihduttajalle on olemassa, on hyvä mielenterveys. Uskallan väittää että suuri osa ylipainosta johtuu mielen heittelemisestä. Tuo asia olisi ensimmäiseksi syytä saada tasapainoon jos painoa halutaan pudottaa.

        Onnistuuhan se tietysti niinkin, että annetaan mielen ailahdella ja pakotetaan paino normaalilukemaan käyttämällä matematiikkaa ja laskemalla joka ikinen leivänmuru, että voiko sen syödä vaiko ei.

        Itse hoitaisin pääni ensimmäiseksi kuntoon, siinä voi se painonhallinta tulla kuin lahjana kaupan päälle ilmaiseksi.

        "Jos sinä et pysty pudottamaan painoasi ilman masiivisia apuvälineitä ja pilkuntarkkaa laskentaa"

        Olen laihduttanut kaksi kertaa elämäni aikana. Ensimmäisellä kerralla tukeuduin vaistoihini sekä oletuksiin jotka olivat rakentuneet helppoheikkien pelotteluiden ja heidän perättömien väitteidensä perusteella, ja laihduin jotain 20 kg.

        Joten oletuksesi on täysin virheellinen, olen pystynyt laihduttamaan myös hölmöllä tavalla.

        Nyt toisella kerralla olen laihtunut yli 40 kg, alle puolessa ajassa. Joten tiedän varmasti että laihdutusdietti on ehdottoman tärkeä laihduttajalle, samoin kuin painopäiväkirja ja ruokapäiväkirja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jos sinä et pysty pudottamaan painoasi ilman masiivisia apuvälineitä ja pilkuntarkkaa laskentaa"

        Olen laihduttanut kaksi kertaa elämäni aikana. Ensimmäisellä kerralla tukeuduin vaistoihini sekä oletuksiin jotka olivat rakentuneet helppoheikkien pelotteluiden ja heidän perättömien väitteidensä perusteella, ja laihduin jotain 20 kg.

        Joten oletuksesi on täysin virheellinen, olen pystynyt laihduttamaan myös hölmöllä tavalla.

        Nyt toisella kerralla olen laihtunut yli 40 kg, alle puolessa ajassa. Joten tiedän varmasti että laihdutusdietti on ehdottoman tärkeä laihduttajalle, samoin kuin painopäiväkirja ja ruokapäiväkirja.

        Käytitkö sinä mantelijauhomakkaraleipiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jos sinä et pysty pudottamaan painoasi ilman masiivisia apuvälineitä ja pilkuntarkkaa laskentaa"

        Olen laihduttanut kaksi kertaa elämäni aikana. Ensimmäisellä kerralla tukeuduin vaistoihini sekä oletuksiin jotka olivat rakentuneet helppoheikkien pelotteluiden ja heidän perättömien väitteidensä perusteella, ja laihduin jotain 20 kg.

        Joten oletuksesi on täysin virheellinen, olen pystynyt laihduttamaan myös hölmöllä tavalla.

        Nyt toisella kerralla olen laihtunut yli 40 kg, alle puolessa ajassa. Joten tiedän varmasti että laihdutusdietti on ehdottoman tärkeä laihduttajalle, samoin kuin painopäiväkirja ja ruokapäiväkirja.

        Todistusaineisto on hyvin heikkoa sen puolesta, että osaisit laihduttaa. Onnistuneen laihdutuksen kertoo se, että paino myös pysyy siinä mihin laihdutettiin.

        Ensimmäinen laihdutuksesi meni siis pieleen. Oletan että toiselle käy ennemmin tai myöhemmin samalla tavalla.

        Jos ja kun tarvitset noita apuvälineitä, olet välittömästi ongelmissa kun niiden apu pettää.

        Ongelmasi ei selvästi ole painonhallinta, vaan se on seurausta muista ongelmista, jotka olisi syytä selvittää ja korjata.

        Saat olla eri mieltä, mutta joko et oikeasti näe ongelmaasi, tai sitten kiellät sen olemassaolemisen. Me muut näemme kyllä, että sinulla on ongelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todistusaineisto on hyvin heikkoa sen puolesta, että osaisit laihduttaa. Onnistuneen laihdutuksen kertoo se, että paino myös pysyy siinä mihin laihdutettiin.

        Ensimmäinen laihdutuksesi meni siis pieleen. Oletan että toiselle käy ennemmin tai myöhemmin samalla tavalla.

        Jos ja kun tarvitset noita apuvälineitä, olet välittömästi ongelmissa kun niiden apu pettää.

        Ongelmasi ei selvästi ole painonhallinta, vaan se on seurausta muista ongelmista, jotka olisi syytä selvittää ja korjata.

        Saat olla eri mieltä, mutta joko et oikeasti näe ongelmaasi, tai sitten kiellät sen olemassaolemisen. Me muut näemme kyllä, että sinulla on ongelma.

        "Onnistuneen laihdutuksen kertoo se, että paino myös pysyy siinä mihin laihdutettiin"

        Ei tietenkään, sinulla on peruskäsitteet täysin hakusessa. Onnistunut laihduttaminen saavuttaa tavoitteen. Onnistunut painonhallinta pitää painon ennallaan.

        Saavutin tavoitteen ensimmäisessä laihdutuksesssa eli se onnistui, vaikkakin haparoiden kuten kerroin. Sen jälkeinen painonhallintakaan ei mennyt pieleen, vaan sattuneesta syystä päätin lopettaa painonhallinnan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Onnistuneen laihdutuksen kertoo se, että paino myös pysyy siinä mihin laihdutettiin"

        Ei tietenkään, sinulla on peruskäsitteet täysin hakusessa. Onnistunut laihduttaminen saavuttaa tavoitteen. Onnistunut painonhallinta pitää painon ennallaan.

        Saavutin tavoitteen ensimmäisessä laihdutuksesssa eli se onnistui, vaikkakin haparoiden kuten kerroin. Sen jälkeinen painonhallintakaan ei mennyt pieleen, vaan sattuneesta syystä päätin lopettaa painonhallinnan.

        Kun useilla ihmisillä se painonhallinta tapahtuu kuin itsestään, on sinulla painonhallinta on/off tila, joka joko on (laskin ja taulukkolaskenta apuna), tai sitä ei ole (laskin ja taulukkolaskenta ei ole apuna).

        Painonhallinta tapahtuu aika helpolla kun ihminen on tasapainossa itsensä kanssa. Mutta siinä vaiheessa kun tulee ulkoisia/sisäisiä häiriötekijöitä, se luontainen painonhallinta järkkyy ja paino alkaa nousemaan/laskemaan.

        Tällaisia häiriötekijöitä voi olla vaikkapa:
        -mielenterveysongelmat
        -talven pimeys
        -stressi
        -huonosti nukkuminen
        -kiire
        -sairaus

        Mikä on sinun selityksesi sille, että "päätät lopettaa painonhallinnan"? Jokin edellämainituista, kaikki edellämainituista vaiko jokin aivan eri?

        Tiedän, et halua kertoa aiheesta, mutta jokuhan sinullakin on siellä taustalla, miksi toimit kuin toimit. Painonhallinta pilkuntarkalla laskemisella on vain pinnan kiillottamista, että asiat näyttäisivät olevan kunnossa, mutta rivien välistä on nähtävissä aivan jotain muuta.

        Tiedän senkin että kenties tällä kerralla revit kirjoitukseni kappaleiksi etsimällä siitä pilkkuvirheen, kirjoitusvirheen tai sitten vetoat siihen että minulla ei ole todistusaineistoa eikä kirjallisuusviitteitä väitteitteni tueksi.

        Mutta vaikka kuinka koetat piiloutua tuollaisen toiminnan taa, tai ehkäpä juuri sen vuoksi, näemme että sinulla on jokin häiriö elämässäsi joka sekottaa toimintojasi. Painonhallinta on varmaankin vain yksi niistä.

        Pakkohan ei ole avautua aiheesta, mutta kun tuot tuon ongelman esille jatkuvasti eteemme, mielestäni siitä pitää voida sanoa. Voihan olla niinkin, ettet yksinkertaisesti itse tiedosta asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun useilla ihmisillä se painonhallinta tapahtuu kuin itsestään, on sinulla painonhallinta on/off tila, joka joko on (laskin ja taulukkolaskenta apuna), tai sitä ei ole (laskin ja taulukkolaskenta ei ole apuna).

        Painonhallinta tapahtuu aika helpolla kun ihminen on tasapainossa itsensä kanssa. Mutta siinä vaiheessa kun tulee ulkoisia/sisäisiä häiriötekijöitä, se luontainen painonhallinta järkkyy ja paino alkaa nousemaan/laskemaan.

        Tällaisia häiriötekijöitä voi olla vaikkapa:
        -mielenterveysongelmat
        -talven pimeys
        -stressi
        -huonosti nukkuminen
        -kiire
        -sairaus

        Mikä on sinun selityksesi sille, että "päätät lopettaa painonhallinnan"? Jokin edellämainituista, kaikki edellämainituista vaiko jokin aivan eri?

        Tiedän, et halua kertoa aiheesta, mutta jokuhan sinullakin on siellä taustalla, miksi toimit kuin toimit. Painonhallinta pilkuntarkalla laskemisella on vain pinnan kiillottamista, että asiat näyttäisivät olevan kunnossa, mutta rivien välistä on nähtävissä aivan jotain muuta.

        Tiedän senkin että kenties tällä kerralla revit kirjoitukseni kappaleiksi etsimällä siitä pilkkuvirheen, kirjoitusvirheen tai sitten vetoat siihen että minulla ei ole todistusaineistoa eikä kirjallisuusviitteitä väitteitteni tueksi.

        Mutta vaikka kuinka koetat piiloutua tuollaisen toiminnan taa, tai ehkäpä juuri sen vuoksi, näemme että sinulla on jokin häiriö elämässäsi joka sekottaa toimintojasi. Painonhallinta on varmaankin vain yksi niistä.

        Pakkohan ei ole avautua aiheesta, mutta kun tuot tuon ongelman esille jatkuvasti eteemme, mielestäni siitä pitää voida sanoa. Voihan olla niinkin, ettet yksinkertaisesti itse tiedosta asiaa.

        On sinulla outo harrastus, toitotat Painonhallinta / Laihdutus -palstalla ihmisille että älkää missään nimessä käyttäkö niitä suuresti auttavia apuneuvoja jotka on helposti ja halvalla tarjolla/käytettävissä. Suorastaan vimmaisesti haluat vaikuttaa niin että mahdollisimman moni epäonnistuu.


        "Kun useilla ihmisillä se painonhallinta tapahtuu kuin itsestään"

        Miksi höpötät tuollaista täysin perätöntä väittämää? FinTerveys 2017 -tutkimuksen mukaan yli 30-vuotiaista miehistä 72 prosenttia ja naisista 63 prosenttia oli vähintään ylipainoisia. Miehistä 26 prosenttia ja naisista 28 prosenttia oli lihavia. /THL


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe