Satut edelleen

Anonyymi

Kaksi kuukautta pois silmistä. Ja nyt sitten. Tulitko vaan hämmentämään, vai mitä halusit? Mikset enää uskalla puhua mitään? En tajua tätä. Koko loppupäivä taas mentiin henkiseen hirteen.

Sori jos ihastuin. Tein silloin kaikkeni piilottaakseni sen. Enkä todella halunut juuri sinuun, mutta nyt on jotkin suuremmat voimat asialla. Haluan vain asialliset välit, mutten enää kaiken jälkeen osaa muuta kuin piiloutua. Pakenen todellisen kiireen taa. Se kai helpottaa.

59

1376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samoin kävi...

    • Anonyymi

      Ei kait siitä noin kauaa ollut?

      • Anonyymi

        On siitä enemmänkin hiton kun on tunteita hänellä tuskin minua kohtaan koskaan ollutkaan hiljaisuus puhuu puolestaan silti uskon että meidän kuuluu olla vaikkei ehkä juuri nyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On siitä enemmänkin hiton kun on tunteita hänellä tuskin minua kohtaan koskaan ollutkaan hiljaisuus puhuu puolestaan silti uskon että meidän kuuluu olla vaikkei ehkä juuri nyt

        Niin, on siitä enemmänkin. Tunteita niin liikaa, että hiljaisuus vain rauhoittaa. Ja pelko ajaa koko ajan kauemmas, vaikka tietääkin että sinä se olet.


      • Anonyymi

        Ei ollut.


    • Anonyymi

      Pitäisikö kertoa suoraan ihastukselle?tuskin täällä kuitenkaa käy ja vaikka kävisikin, niin ei kohde tuosta kiinne saa kun ei o tunnisteita.

      • Anonyymi

        Ei voi. Menisi niin paniikkiin ja puihin ettei mitään rajaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi. Menisi niin paniikkiin ja puihin ettei mitään rajaa.

        No sitten sinun pitää jatkaa itsesäälissä pyörimistä. Täällä haaveilu ei johda yhtään mihinkään.


    • Anonyymi

      Jos kyse minusta niin tunteita on ollut 3 vuotta , eikä todellakaan negatiivisia .

      • Anonyymi

        Niin, kolmisen vuotta tulee... enpä vaan usko että olisi näin helppoa, kun ei mikään ole koskaan ollut. Välillä vaan tuntuu, että sun pään päällä leijuu iso nuoli kuin merkiksi, tää se on tajuatko nyt. No, ainahan olen tykännyt haasteista ... :) Kun vaan ymmärtäisi mikä se tässä on.


    • Anonyymi

      Kirjaimia kiitos, niin turhat tähän tapaukseen voi lopettaa.

    • Anonyymi

      Onko ap teidän suhde edennyt??

      • Anonyymi

        Valitettavasti J-mies vaihtoi työpaikkaa. Tapailemme silti salaa seksin merkeissä silloin tällöin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti J-mies vaihtoi työpaikkaa. Tapailemme silti salaa seksin merkeissä silloin tällöin.

        Hyvä huuhaasatu, mies joka kokee olevansa välillä jiimies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä huuhaasatu, mies joka kokee olevansa välillä jiimies.

        Niinpä. Pahasti miehellä pakka sekaisin. Onkohan mustankipeä jostakin?


    • Anonyymi

      Niin, kerro toki!
      Itsellä paniikki-välttely ja etätyöt ovat pitäneet meidät erillään, silti edelleen hän on ajatuksissani lähes taukoamatta.

      • Anonyymi

        Paniikki-välttely? Mitä se on, voiko miehet harrastaa sitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paniikki-välttely? Mitä se on, voiko miehet harrastaa sitä?

        Itse olen nainen ( ihan vieläpä aikuinen)
        Ja olen vahingossa onnistunut kehittämään suojakseni paniikki-välttelyn eli kun ei olla rakkauteni kohteen kanssa nähty aikoihin, niin sitten kun vihdoinkin töissä tavataan saatan vastaan kävellessä kääntyä eri suuntaan tai jopa palata takaisin! Etätöiden vuoksi nähdään harvoin ja yllättäen, sitten kun viimeinkin näen hänet niin päässäni jotenkin naksahtaa ja pakenen jollain tekosyyllä.
        Ikävä on kasvanut liian suureksi enkä osaa käyttäytyä kuten aiemmin hänen seurassaan. Olen pilannut kaiken. Lopullisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paniikki-välttely? Mitä se on, voiko miehet harrastaa sitä?

        Vastaan miehenä sivusta: Paniikkivälttely voisi olla vaikka jään koputtelua, joka saa ikävän lopun. Sen jälkeen ei kehtaa enää näyttää naamaansa. Yksi askel eteen ja kymmen taakse, jää vahvistuu teräsjääksi, jota ei uskalla yhtään enää koputella, joten eteenpäin on yritettävä selvitä laastarien voimin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaan miehenä sivusta: Paniikkivälttely voisi olla vaikka jään koputtelua, joka saa ikävän lopun. Sen jälkeen ei kehtaa enää näyttää naamaansa. Yksi askel eteen ja kymmen taakse, jää vahvistuu teräsjääksi, jota ei uskalla yhtään enää koputella, joten eteenpäin on yritettävä selvitä laastarien voimin.

        Siis itse aiheuttaa omalla toiminnallaan että asiat kahden välillä eivät etene vaan päinvastoin kaikki menee mahdottomaksi vaikka tunteita olisikin.. miten nainen voi tulla tuossa hienovaraisesti vastaan jos ei hänelläkään aivan riitä uskallus ottaa härkää sarvista? Haluaako edes että nainen tulisi vastaan? Mietin erästä hieman hämmentävää miestä töissä ja pohtinut voisiko hänen toimintansa olla tosiaan osittain tahatonta paniikki-välttelyä hermostuksissaan sillä uskoisin että hänellä on samoin tunteita kuten minulla häntä kohtaan, en ole vain aiemmin kohdannut mitään tälläistä. Paljon hyviä hetkiä on todellakin mennyt ohi ja huomaan itsessäni kasvaneen epävarmuuden yhtään mistään niin että oon koko ajan entistä hankalampi yrittää tulla vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis itse aiheuttaa omalla toiminnallaan että asiat kahden välillä eivät etene vaan päinvastoin kaikki menee mahdottomaksi vaikka tunteita olisikin.. miten nainen voi tulla tuossa hienovaraisesti vastaan jos ei hänelläkään aivan riitä uskallus ottaa härkää sarvista? Haluaako edes että nainen tulisi vastaan? Mietin erästä hieman hämmentävää miestä töissä ja pohtinut voisiko hänen toimintansa olla tosiaan osittain tahatonta paniikki-välttelyä hermostuksissaan sillä uskoisin että hänellä on samoin tunteita kuten minulla häntä kohtaan, en ole vain aiemmin kohdannut mitään tälläistä. Paljon hyviä hetkiä on todellakin mennyt ohi ja huomaan itsessäni kasvaneen epävarmuuden yhtään mistään niin että oon koko ajan entistä hankalampi yrittää tulla vastaan.

        Kyse ei ollut siitä, että omalla toiminnallaan estäisi etenemästä. Nainen ei pelännyt pätkän vertaa, eikä halunnut edetä, vaan kokeilla kuinka röyhkeästi mies uskaltaa pokata. Jos olisi jotain halunnut niin olisi voinut vastata mihin vain viesteihin. Paniikkivälttely oikeastaan oli aika kuvaava sana mitä siitä seurasi, kunnes aika ajoi erilleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyse ei ollut siitä, että omalla toiminnallaan estäisi etenemästä. Nainen ei pelännyt pätkän vertaa, eikä halunnut edetä, vaan kokeilla kuinka röyhkeästi mies uskaltaa pokata. Jos olisi jotain halunnut niin olisi voinut vastata mihin vain viesteihin. Paniikkivälttely oikeastaan oli aika kuvaava sana mitä siitä seurasi, kunnes aika ajoi erilleen.

        Ettei olisi vain ollut lamaantunut ellei sitten suoraan kertonut vain kokeilleensa? Itsellä kun on suuria tunteita niin yksinkertaisesti vain lamaannun läsnäolosta ja jälkikäteen ärsyttää suunnattomasti miten saamaton sitä oli. Usein kuullut jälkikäteen, että olen näyttänyt jotenkin ylimieliseltä ja pelottomalta.. vaikka tosiasiassa olen ollut vain täysin kauhuissani ja hukassa kun se toinen nyt on eksynyt siihen lähelle. Siksi aina pitäisi asioista puhua suoraan eikä olettaa... olisikin helppoa kun ei kaikki niin vain kykene.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettei olisi vain ollut lamaantunut ellei sitten suoraan kertonut vain kokeilleensa? Itsellä kun on suuria tunteita niin yksinkertaisesti vain lamaannun läsnäolosta ja jälkikäteen ärsyttää suunnattomasti miten saamaton sitä oli. Usein kuullut jälkikäteen, että olen näyttänyt jotenkin ylimieliseltä ja pelottomalta.. vaikka tosiasiassa olen ollut vain täysin kauhuissani ja hukassa kun se toinen nyt on eksynyt siihen lähelle. Siksi aina pitäisi asioista puhua suoraan eikä olettaa... olisikin helppoa kun ei kaikki niin vain kykene.

        Jos ei saa suuta auki niin luulisi, että saa edes toisen lähettämiin viesteihin vastattua. Halutessaan huomiota sitten uskaltaa kasvokkainkin olla vaikka kuinka suora flirttailija...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen nainen ( ihan vieläpä aikuinen)
        Ja olen vahingossa onnistunut kehittämään suojakseni paniikki-välttelyn eli kun ei olla rakkauteni kohteen kanssa nähty aikoihin, niin sitten kun vihdoinkin töissä tavataan saatan vastaan kävellessä kääntyä eri suuntaan tai jopa palata takaisin! Etätöiden vuoksi nähdään harvoin ja yllättäen, sitten kun viimeinkin näen hänet niin päässäni jotenkin naksahtaa ja pakenen jollain tekosyyllä.
        Ikävä on kasvanut liian suureksi enkä osaa käyttäytyä kuten aiemmin hänen seurassaan. Olen pilannut kaiken. Lopullisesti.

        Tämän olisin voinut kirjoittaa minä myös, aivan täsmälleen kuvailee minunkin tuntemuksia.
        Tosin, minä en ole etätöissä, hän toisinaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyse ei ollut siitä, että omalla toiminnallaan estäisi etenemästä. Nainen ei pelännyt pätkän vertaa, eikä halunnut edetä, vaan kokeilla kuinka röyhkeästi mies uskaltaa pokata. Jos olisi jotain halunnut niin olisi voinut vastata mihin vain viesteihin. Paniikkivälttely oikeastaan oli aika kuvaava sana mitä siitä seurasi, kunnes aika ajoi erilleen.

        Siis oli flirtti mutta ei vastannut viesteihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen nainen ( ihan vieläpä aikuinen)
        Ja olen vahingossa onnistunut kehittämään suojakseni paniikki-välttelyn eli kun ei olla rakkauteni kohteen kanssa nähty aikoihin, niin sitten kun vihdoinkin töissä tavataan saatan vastaan kävellessä kääntyä eri suuntaan tai jopa palata takaisin! Etätöiden vuoksi nähdään harvoin ja yllättäen, sitten kun viimeinkin näen hänet niin päässäni jotenkin naksahtaa ja pakenen jollain tekosyyllä.
        Ikävä on kasvanut liian suureksi enkä osaa käyttäytyä kuten aiemmin hänen seurassaan. Olen pilannut kaiken. Lopullisesti.

        Itselläni vastaava tilanne naisen suhteen. Ennen ei ollut vaikeuksia kohdata tai keskustella hänen kanssaan. Tunteiden voimistuessa, alkoi sydän tekemään ylimääräisiä lyöntejä aina kohdatessamme ja tuntui, ettei enää saa yhtään järkevää sanaa ulos suustaan. Vielä en ole ympäri kääntynyt häntä nähdessäni, vaikka sekin on mielessä käynyt. Etätöiden takia myös täällä näkemiset ovat jääneet viime aikoina todella vähiin. Alkuun ajattelin etätöiden helpottavan tätä tilannetta, ettei toinen olisi niin paljoa ajatuksissa, mutta siinä kävikin ihan päinvastoin. En usko, että olet pilannut mitään, kyllä tämä tästä jossakin vaiheessa helpottaa, toivottavasti.
        ”Aikuinen mies”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis oli flirtti mutta ei vastannut viesteihin?

        Juuri näin, tai jos vastaa, niin ainoastaan lyhyimmällä tavalla lopettaa keskustelu. On pokkaa flirttailla vaikka kuinka paljon, mutta heti kun näyttää siltä, että mies voisi yrittää jotain, häivyttään nopeasti paikalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin, tai jos vastaa, niin ainoastaan lyhyimmällä tavalla lopettaa keskustelu. On pokkaa flirttailla vaikka kuinka paljon, mutta heti kun näyttää siltä, että mies voisi yrittää jotain, häivyttään nopeasti paikalta.

        Sama homma täällä mutta mies tekee tuota. Olen todennut hiljalleen että ei tuollaisiin kannata tuhlata enempää aikaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin, tai jos vastaa, niin ainoastaan lyhyimmällä tavalla lopettaa keskustelu. On pokkaa flirttailla vaikka kuinka paljon, mutta heti kun näyttää siltä, että mies voisi yrittää jotain, häivyttään nopeasti paikalta.

        Millä tavalla hän sitten flirttaili?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin, tai jos vastaa, niin ainoastaan lyhyimmällä tavalla lopettaa keskustelu. On pokkaa flirttailla vaikka kuinka paljon, mutta heti kun näyttää siltä, että mies voisi yrittää jotain, häivyttään nopeasti paikalta.

        Onpa jännä.. kai hän haluaa huomiota tai ei itsekkään tiedä tunteitaan?
        Itselle mies vastaa lyhyesti, ei koskaan itse laita mitään. Nähdessä saattaa jutella jotain jos olemme kahden. Tiivistettynä, hän on mukava ja kohtelias vaikka ei tunne samoin kuin minä.

        Sitten on näitä jotka haukkuu selän takana millon miksikin ja sitten se flirtin määrä jos vahingossa olen heidän kanssa kahden. Tapahtuu joskus myös muiden läsnäollessa. Enkä sano että kaikki puhuu pahaa selkäni takana mutta niitäkin on yllättävän paljon, seksi kuitenkin kelpaisi. En vaan ymmärrä miehiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselläni vastaava tilanne naisen suhteen. Ennen ei ollut vaikeuksia kohdata tai keskustella hänen kanssaan. Tunteiden voimistuessa, alkoi sydän tekemään ylimääräisiä lyöntejä aina kohdatessamme ja tuntui, ettei enää saa yhtään järkevää sanaa ulos suustaan. Vielä en ole ympäri kääntynyt häntä nähdessäni, vaikka sekin on mielessä käynyt. Etätöiden takia myös täällä näkemiset ovat jääneet viime aikoina todella vähiin. Alkuun ajattelin etätöiden helpottavan tätä tilannetta, ettei toinen olisi niin paljoa ajatuksissa, mutta siinä kävikin ihan päinvastoin. En usko, että olet pilannut mitään, kyllä tämä tästä jossakin vaiheessa helpottaa, toivottavasti.
        ”Aikuinen mies”

        'Ihan vieläpä aikuinen nainen' jatkaa:
        Niin luulin myös minä että etätyöt helpottaisi tätä olotilaa, mutta kyllä vaikutus on ollut aivan päinvastainen!
        En voi tästä syyttää muita kuin itseäni koska käsittääkseni se olin minä joka aikanaan aloitin flirttailun ja kiinnostus vain kasvoi enkä pystynyt enää lopettamaankaan saatuani vastakaikua.
        Tänään näin hänestä vilauksen ohimennen ja pää tyhjeni välittömästi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        'Ihan vieläpä aikuinen nainen' jatkaa:
        Niin luulin myös minä että etätyöt helpottaisi tätä olotilaa, mutta kyllä vaikutus on ollut aivan päinvastainen!
        En voi tästä syyttää muita kuin itseäni koska käsittääkseni se olin minä joka aikanaan aloitin flirttailun ja kiinnostus vain kasvoi enkä pystynyt enää lopettamaankaan saatuani vastakaikua.
        Tänään näin hänestä vilauksen ohimennen ja pää tyhjeni välittömästi!

        Onneliisia uutisia kärsiville ihmisille. Näin 27.4 pitkästä aikaa kaivatun, ihan vastatusten ja en pyörtynyt🙂. Paraneminen on mahdollista. Ehkä minun tapauksessa kahleet ympäriltä alkavat ruostumaan ja vapaus koittaa. Olihan hän kaunis ja sympaattinen kuten aina, mutta aloin tuntea eheytymisen merkkejä lähes mahdottoman rakkauden parista. Ehkä tästä vielä noustaan jaloilleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneliisia uutisia kärsiville ihmisille. Näin 27.4 pitkästä aikaa kaivatun, ihan vastatusten ja en pyörtynyt🙂. Paraneminen on mahdollista. Ehkä minun tapauksessa kahleet ympäriltä alkavat ruostumaan ja vapaus koittaa. Olihan hän kaunis ja sympaattinen kuten aina, mutta aloin tuntea eheytymisen merkkejä lähes mahdottoman rakkauden parista. Ehkä tästä vielä noustaan jaloilleen.

        ... sitä odotellessa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ... sitä odotellessa !

        😄..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneliisia uutisia kärsiville ihmisille. Näin 27.4 pitkästä aikaa kaivatun, ihan vastatusten ja en pyörtynyt🙂. Paraneminen on mahdollista. Ehkä minun tapauksessa kahleet ympäriltä alkavat ruostumaan ja vapaus koittaa. Olihan hän kaunis ja sympaattinen kuten aina, mutta aloin tuntea eheytymisen merkkejä lähes mahdottoman rakkauden parista. Ehkä tästä vielä noustaan jaloilleen.

        Minäkin näin ihastukseni kohteen 27.4 pitkästä aikaa, ja voin sanoa että EI TODELLAKAAN olo helpottanut ♡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😄..

        😅 älä naura!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😅 älä naura!

        🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin näin ihastukseni kohteen 27.4 pitkästä aikaa, ja voin sanoa että EI TODELLAKAAN olo helpottanut ♡

        No oikeasti ei mullakaan, mutta pysyin kuitenkin tajuissani🙃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa jännä.. kai hän haluaa huomiota tai ei itsekkään tiedä tunteitaan?
        Itselle mies vastaa lyhyesti, ei koskaan itse laita mitään. Nähdessä saattaa jutella jotain jos olemme kahden. Tiivistettynä, hän on mukava ja kohtelias vaikka ei tunne samoin kuin minä.

        Sitten on näitä jotka haukkuu selän takana millon miksikin ja sitten se flirtin määrä jos vahingossa olen heidän kanssa kahden. Tapahtuu joskus myös muiden läsnäollessa. Enkä sano että kaikki puhuu pahaa selkäni takana mutta niitäkin on yllättävän paljon, seksi kuitenkin kelpaisi. En vaan ymmärrä miehiä.

        Joillain miehillä on tapana alkaa mitätöidä naisten arvoa, kun he itse ei saa huomiotaan tai nyyh kohde onkin joku toinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No oikeasti ei mullakaan, mutta pysyin kuitenkin tajuissani🙃

        No nipinnapin tajuissani minäkin, mutta kehitin hirveän kiireen töissäni että melkein juosta täytyi (mukamas) =)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joillain miehillä on tapana alkaa mitätöidä naisten arvoa, kun he itse ei saa huomiotaan tai nyyh kohde onkin joku toinen.

        Sanoisin miehenä, että en rupeaisi mitätöimään naisen arvoa, mutta jos lähestyn minulle flirttailevaa naista ja nainen antaa pakit, en ota häntä enää kovin vakavasti. En mitätöi mutta en muita erityisemmin huomioi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nipinnapin tajuissani minäkin, mutta kehitin hirveän kiireen töissäni että melkein juosta täytyi (mukamas) =)

        Olisitpa hän. Puhun kuin hänelle. Olet kyllä nopealiikkeinen nainen☺️tämä on huomattu. Jos tietäisit kuinka raskaita on nämä vuodet olleet😞
        Muista sitten jos näet jotain negatiivista puhuttavan missä vaan, niin se en ole koskaan minä joka laittoi negatiivisia viestejä sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisitpa hän. Puhun kuin hänelle. Olet kyllä nopealiikkeinen nainen☺️tämä on huomattu. Jos tietäisit kuinka raskaita on nämä vuodet olleet😞
        Muista sitten jos näet jotain negatiivista puhuttavan missä vaan, niin se en ole koskaan minä joka laittoi negatiivisia viestejä sinulle.

        Nämä vuodet...?... montako vuotta siis?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä vuodet...?... montako vuotta siis?

        2-3v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2-3v

        Itsellä n. 2-v , aluksi hauskaa ja imartelevaakin kun mies huomioi yms
        Nykyään lähinnä haikeaa ja päivittäistä ikävöintiä. En tiedä mitä minun pitäisi tehdä vai eikö mitään, odottaa vain että tämä jotenkin itsellään menisi ohi?! Olemme molemmat tahoillamme varattuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoisin miehenä, että en rupeaisi mitätöimään naisen arvoa, mutta jos lähestyn minulle flirttailevaa naista ja nainen antaa pakit, en ota häntä enää kovin vakavasti. En mitätöi mutta en muita erityisemmin huomioi.

        Miten lähestyt naista? Oletko kovin suoraviivainen toimissasi? Nainen saattaa säikähtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsellä n. 2-v , aluksi hauskaa ja imartelevaakin kun mies huomioi yms
        Nykyään lähinnä haikeaa ja päivittäistä ikävöintiä. En tiedä mitä minun pitäisi tehdä vai eikö mitään, odottaa vain että tämä jotenkin itsellään menisi ohi?! Olemme molemmat tahoillamme varattuja.

        Tuo on varmasti järkevä homma. Varattu on varattu. Kestämisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten lähestyt naista? Oletko kovin suoraviivainen toimissasi? Nainen saattaa säikähtää.

        Pyytänyt kahville varmaan kun on tarpeeksi pitkään jatkunut. Ei nainen siinä säikähdä vaan yrittää jotenkin kääntää asian niin päin, että mies on nyt tässä selkeästi pokaamassa häntä ja hänellä ei ole ollut mitään pohjustustyötä sen suhteen.

        Ikinä ei saisi mennä lähestymään flirttailevaa naista koska tuo em. "roolienkääntöteatteri" vedetään joka kerta niin överiksi, ettei miehelle jää mitään mahdollisuuksia lähestyä ilman ahdistelusyytettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyytänyt kahville varmaan kun on tarpeeksi pitkään jatkunut. Ei nainen siinä säikähdä vaan yrittää jotenkin kääntää asian niin päin, että mies on nyt tässä selkeästi pokaamassa häntä ja hänellä ei ole ollut mitään pohjustustyötä sen suhteen.

        Ikinä ei saisi mennä lähestymään flirttailevaa naista koska tuo em. "roolienkääntöteatteri" vedetään joka kerta niin överiksi, ettei miehelle jää mitään mahdollisuuksia lähestyä ilman ahdistelusyytettä.

        Mutkikasta kieltämättä. Itsellä vaan kävi niin, kun oli ollut erään kiinnostavan miehen kanssa jo pidemmän aikaa 'pientä säätöä ' niin kerran kun viihteellä satuimme kohtaamaan, hän oli humalassa hyvin suorasukainen puheissaan ja teoissaan.
        Menin aivan lukkoon ja liukenin paikalta.
        Toki tuo kahville pyytäminen kuulostaa hyvin asialliselta, vaikea kuvitella että tuosta kukaan voisi säikähtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on varmasti järkevä homma. Varattu on varattu. Kestämisiä.

        Eikö edes hieman lainata vois ? ... edes yhden ainoan kerran ?! Jos lupaan palauttaa!!! Vannon että palauttaisin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö edes hieman lainata vois ? ... edes yhden ainoan kerran ?! Jos lupaan palauttaa!!! Vannon että palauttaisin!

        No ok, saat luvan lainata YHDEN kerran❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ok, saat luvan lainata YHDEN kerran❤

        Entäs sitten jos haluaakin kokonaan omistaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs sitten jos haluaakin kokonaan omistaa?

        Silti kuuluu palauttaa, jos kerran on niin luvannut. Surullista varmasti, mutta surullisempaa olisi jäädä ilman ja myöhemmin katua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti kuuluu palauttaa, jos kerran on niin luvannut. Surullista varmasti, mutta surullisempaa olisi jäädä ilman ja myöhemmin katua!

        No entäpä jos lainaa toisen kerran- ja palauttaa ?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti kuuluu palauttaa, jos kerran on niin luvannut. Surullista varmasti, mutta surullisempaa olisi jäädä ilman ja myöhemmin katua!

        no en ole luvannut mitään, mutta empä saa sitä yhtäkään kertaa... :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no en ole luvannut mitään, mutta empä saa sitä yhtäkään kertaa... :/

        No aivan varmasti saat =)


    • Anonyymi

      Menikö tämä miehelle vai naiselle? Joskus olettaa että tunteet tulleet päätökseen mutta joskus se kohtaaminen nostaa ne kuitenkin pintaan. Ihana kiero maailmankaikkeus.

      • Anonyymi

        Näinpä


    • Anonyymi

      Miksi mikään tarina ei koskaan tunnu päättyvän onnellisesti ?! Tarkoitan että 'he saivat toisensa' - tyyliin .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe