Mitä teen..

Anonyymi

Mieheni on uhkailut lyömisellä sekä huorittelee minua (alkoholi maistuu) olen jo yhden kerran soittanut poliisit, jonka seurauksena otti kädestä kiinni ja väänti sekä hakkui huoraksi, hän määräilee että en saa mennä keittiöön silloin kun hän on siellä tai edes lähellekkään keittötä tai saan nyrkistä päin naamaa.

En saa edes syödä silloin kun haluan, kerran kun menin syömää niin veti hiuksista niin että sattui, ja sanoi viellä sinä huora et syö täällä, sinä syöt silloin kun minä sanon, jos otan avioeron niin saan turpaa, miestäni ei haittaa se että joutuu putkaan tai ylipäätään poliisien kanssa tekemisiin.
Ja minun pitäisi mieheni mielestä vaan hyväksyä tämä kaikki, hän myös määräilee että en saa mennä kavereiden kanssa ulos koska hänen mielestä kuulemma petän häntä.

Mieheni on poliisien vanha tutta alkoholin takia, hän ei ole lyönnyt minua viellä mutta pelkään että niin tulee tapahtumaan viellä, viimeistään silloin kun otan avioeron. Mitä teen.

Mainitaan viellä että hän huorittelee myös minun ystäviä ja sanoo että minun huora ystävät ei ole koskaan tervetulleita tähän asuntoon.

30

1215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä siinä eroamisessa on niin vaikeaa?

      • Anonyymi

        Eroat ja sillä selvä.
        Itse en katselisi yhtä päivää tuollaista ukkoa (jos tää ei oo provo sitten).

        On kai niitä naisten turvakoteja.
        Ota yhteyttä sinne.


    • Anonyymi

      Ei mitään järkeä olla tollaisessa suhteessa. Teet vain itsellesi hallaa uhriutumalla hänen tahtoonsa.

    • Anonyymi

      Taas on vakka kantensa valinnut!
      Sinä saat jotain sairasta tyydytystä kun miehesi pahoinpitelee sinua.
      Mies rakastaa juuri sinunlaisia naisia jotka haluavat tulla pahoinpidellyiksi.
      Tuota kaavaa ei kukaan muu voi muuttaa kuin sinä itse. Siltten kun “ ahaaa” -kipinä syttyy aivoissasi, huomaat että on toisenkinlainen tapa elää.

      Se alkaa VALITSEMALLA rauhallisen ja kauniin elämän. Kun tunnistaa olevansa idioottien mangneetti, tuo “ahaaa” kipinä ilmoittaa että on parempi olla ilman idiootteja.
      Rakentamalla rauhallisen, turvallisen ja tuottoisan eläman: sen voi tehdä yksin!

      Huomatessasi toisenlaisen elämän paremmuuden, voit alkaa etsiä ystävää joka arvostaa samoja asioita kun sinä ( juuri tuon “ahaaa” herätyksen jälkeen.)

      • Anonyymi

        Kukaan nainen halua tulla pahoinpidellyksi. Varmasti monet jäävät pelosta että henki lähtee jos lähtevät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan nainen halua tulla pahoinpidellyksi. Varmasti monet jäävät pelosta että henki lähtee jos lähtevät.

        Siitä on esimerkkejä, ymmärrän pelon. (vast. 18.20 kirj.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä on esimerkkejä, ymmärrän pelon. (vast. 18.20 kirj.

        Käyttävät pelkoa hyväkseen uhkailemalla. Lukevat toista siten, miten otat uhkailut vastaan ja kun reakoit pelolla uhlailuihin niin tiedostavat sen ja käyttävät samoja uhkailuja sinuun, kun ne toimivat heidän haluamalla tavalla? Mut jos laitat kova kovaa vastaan niin homma loppuu saman tien. Pelko se on heilläkin, jota lopulta kunnioittavat. Sama lääke molempiin suuntiin? Nopeat jalat on paras turva, mut jos se ei auta, hae kavereista tai kaverin kavereista tai kaverin kaverin kavereista apua?


      • Anonyymi

        Miksi syyllistä naista jota kohdellaan kaltoin. Pelko tulevasta pitää monen naisen liitossa. Pelko loppuelämän vainosta. Nämä miehet eivät ole kilttejä liitossa eikä liiton jälkeen.


    • Anonyymi

      Nyt on avioerohakemus lähetetty ja niinkuin pelkäsin niin nyrkistä tuli, ja ihan vain ton avioerohakemuksen takia, eipä tarvitse enää tulevaa ex miestä nähdä. Sanoi muuttavansa uuden naisen luokse jota on tapaillut suhteemme aikana.
      Ja lähtiessään hakkui viellä minua huoraksi, nytten vasta uskalsin tehdä rikosilmoituksen kaikesta siitä mitä hän on minulle tehnyt.

      • Anonyymi

        Hyvä juttu, teit rohkeasti. Ehkä on puhunut palturia myös nykyiselle naistuttavalle. Ehkä arki koittaa sielläkin jossain vaiheessa, toivottavasti on yhtä rohkea silloin kuin sinäkin nyt, koska eihän tollainen käytös ole suotavaa suhteessa ollessa.


      • Anonyymi

        Hyvä, että uskalsit tehdä ratkaisusi. Hän ei ole kunnossa. Kuten huomasit oli provosoinut sinuun oman pettämisensä...huorittelemalla. Hällä ilm. alko-ongelmaa, johon liittyy monet muut ongelmat....väkivalta, sadistisuus, pyrkimys toisen ihmisen hallitsemisesta. Pysy hänestä kaukana, älä suostu tapailuun, vaikka itkien rukoilisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, että uskalsit tehdä ratkaisusi. Hän ei ole kunnossa. Kuten huomasit oli provosoinut sinuun oman pettämisensä...huorittelemalla. Hällä ilm. alko-ongelmaa, johon liittyy monet muut ongelmat....väkivalta, sadistisuus, pyrkimys toisen ihmisen hallitsemisesta. Pysy hänestä kaukana, älä suostu tapailuun, vaikka itkien rukoilisi.

        Tuollaisen miehen paikka olisi vankilassa kauan aikaa ja sitten mielisairaalassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaisen miehen paikka olisi vankilassa kauan aikaa ja sitten mielisairaalassa.

        Vielä parempi, vankityöleirille ja nyrkit parempaan käyttöön. 12 tuntia putkeen kovaa työtä, uni illalla maittaa ja taas seuraavana päiväna 12t kovaa työtä. Joka päivä, 5 vuotta. Eiköhän siinä huorittelut kaikkoa mielestä ja terveemmät arvot saavat tilaa!.
        Ellei, niin sitten taas jatkoon, nyt 10 vuotta.


      • Aa, tajusit lähteä, hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaisen miehen paikka olisi vankilassa kauan aikaa ja sitten mielisairaalassa.

        Mielisairasta ei hoideta ennen kuin alkoholin käyttö on ohi. Mieheni kertoo eläneensä kanssani yli 600 vuotta ja että hän on shamaani. Hoen tätä lääkäreille eikä hän pääse hoitoon. Juodessa menee ainakin viikko, viinaa yli litra päivässä, kusee alleen huutaa, huutaa. Jos poliisit hakee niin 12 tuntia ja kännissä vapaaksi ja juominen jatkuu. Apua ei saa. Pelko pitää minut suhteessa. Väkivallalla on pelotellut, joka juomisesta mustelmat muistona, nukkuminen välillä mahdotonta vaikka itse hän makaa vuoteessa ja vaatii palvelua. En itsekään uskoisi olevani tässä tilanteessa, ei tässä ole ihmisarvoa ja uskallan pitää puoleni kaikkia muita paitsi tätä hirviötä vastaan.


    • Miltäs kuulostaisi turvakoti ja eroaminen? Vielä kun omilla jaloilla pääset kävelemään.

    • miksi hän on (vielä) miehesi?

    • Anonyymi

      Itse aikanaan tapailin muutaman kerran naista, joka käytti amfetamiinia suonensisäisesti. Koskaan hän ei minua lyönyt, mutta jos olisin jatkanut tapailua, olisin varmasti saanut pahimmillaan veitsestä.. Itsellä on nollatoleranssi kaikenlaisiin väkivaltaisiin suhteisiin, en ole edes koskaan asunut yhdenkään naisen kanssa saman katon alla

      • Anonyymi

        Kamajeppe. Nyt kolisee!


    • Anonyymi

      Lähde ja mene turvakotiin. Eroa.

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä. 🙂


    • Anonyymi

      Ota seuraavan kerran käteesi keittiöveitsi, kun miehes hyökkää sun kimppuun ja lyö sitä sillä veitellä suoraan kasseille niin, että uppoaa sinne oikein kunnolla............
      Tiedän, että helpommin sanottu kuin tehty, mutta ei ole mahdotontakaan.........Ite ainakin tekisin, jos mies on väkivaltainen.............Ite lapsuudessa nähny samanlaista perheväkivaltaa enkä voi sietää väkivaltaisia miehiä..........Kuula kalloon kaikille vaan..........Itsepuolustukseen on aina oikeus ja vaikka mies on fyysisesti vahvempi, ni kyllä se aina sattuu, ku potkaset tai isket siihen heikoimpaan kohtaan...........Aarggh.........Miks tuommosia luopioita pitää löytyä maan päältä?

    • Anonyymi

      Huorahtava vaimo on usein syy perheväkivaltaan.

      Tämä jää monesti huomiotta ku on kyse perheväkivallasta.

      Toinen syy on mustasukkaisuus

      • Anonyymi

        Tämän takia meidän ei pitäisi edes yrittää suhdetta! koska oikeesti mä jonain päivänä tekisin sinulle jotain todella sairasta kun en voi hyväksyä huoraamista!!!! aina syytetään sitä joka lyö puolisioo mutta eiköhän se syyllinen ole juurikin se puoliso joka on huorannu!!!mun mielestä pettämisestä ja ylipäätään siitä että puoliso edes vihjailee muista suhteista tai esimerkiksi entisistä panoista tai esimerkiksi ehdottaa eroa nii näistä asioista pitäisi saada elinkautinen tuomio!!! ja sitä ennen 100 ruoskan isku!!!! unohdin mainita että arpia naaman jne!!!!!


      • Anonyymi

        Paskan marjat ole mikään "huorahtava vaimo" perheväkivallan syynä. Mikä piru teitä 'miehiä' riivaa?!


    • Anonyymi

      Lähde pois ja kiireesti. Itse olen ollut joskus 2v. lapsen kanssa samassa tilanteessa. Meillä uhkailtiin auton kanssa yliajolla, itsensä sekä lapsen tappamisella ym. Pitää alkaa miettimään olenko minä ansainnut tätä vai paremman elämän. Jos yhtään itsestäsi välität niin uskallat kyllä lähteä. Yleensä miesten uhkailut ovat vaan uhkailuja, ei sen kummempaa. Kun on pois lähtenyt niin jossain vaiheessa alkaa miettimään että miks helvetissä en lähtenyt jo aiemmin. Minun kohdalla kyllä poltti itsensä autotalliin 17v. sitten mut nyt kaikki hyvin. Arvosta itseäsi ja lähde, please.

    • Anonyymi

      Juoppohullun jännämiehen kanssa ei kanssa seukata, mutta eihän naisille koskaan mikään kiva ja kiltti mies kelpaa. Se on nähty monta kertaa.
      Väkivaltainen juoppohullu se olla pitää.

      • Anonyymi

        Pääsit sitten taas kiillottamaan marttyyrinkruunuasi ja nyyhkäisemään kenties pari itsesäälin kyyneltä? No, nyt kelpaa taas. Niin hivelee mieltä kun pääsee oikein uhriutumaan ja surkeilemaan itseään. Itku tekee hyvää eikös vaan? Siitä niin nauttii kun saa kieriskellä omassa sonnassaan.


    • Anonyymi

      Väkivaltaa tuntuu olevan molempiin suuntiin (poliisin kutsuminen parisuhderiitaan on kuin ottaisi pesäpallomailan ja käyttäisi sitä toisen voittamiseen).

      Et ole ajatellut oikeasti erota? Myös hän säästyisi sinun henkiseltä väkivallaltasi (muutenhan olisit eronnut jo ajat sitte, jos tavoitteesi ei olisi voittaa). Paskaa molemmissa päissä.

    • Anonyymi

      Keijo

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2161
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe