Kampaaja ohuthiuksiselle (pk-seutu)?

Anonyymi

Olen nelikymppinen nainen, jolla hiukset harventuneet jo useamman vuoden ajan. Päänahka jo hieman vilahtelee ja hiusmassa vähentynyt melko olemattomaksi. Lääkärin diagnoosin mukaan kyseessä on perinnöllinen juttu eli vitaminit, hivenaineet, hieronnat, eliksiirit, laserit, lääkkeet, shampoot eikä ruokavaliokaan juuri asiaa ole korjanneet.

Mistäpä löytäisin pääkaupunkiseudulla kampaajan, joka haluaisi ja osaisi loihtia hiuksiini mallin, joka nimenomaisesti sopii ohuthiuksiselle? Ja mielellään sellaisessa paikassa, missä ei tarvitsisi istua näyteikkunassa (kuitenkin on arka aihe itselle vielä, vaikka melko sinut tilanteen kanssa jo olenkin).

Olen itse jostain syystä onnistunut löytämään vain sellaisia, jotka tuntuvat olevan turhautuneita siihen, että hiukseni ovat niin ohuet, vaikka yleensä ajanvarauksen yhteydessä asiasta olenkin erikseen maininnut.

3

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et sinä , tai kukaan muukaan sinne lisää hiuksia saa, ohut on ohut, mikään kampaus tai leikkaus ei sitä " kaljua" peitä ei voi mitään muuta , kun hyväksyä asia.
      Minulla sama juttu, aloin käyttämään peruukkia , kun lähden ulos, tai juhliin ,kotona olen omalla tukalla, myös olen oppinut pitämään kaikenlaisia päähineitä ja hattuja.
      Terv kohtalotoveri

• Anonyymi

Kiitos kommentista! Näinhän se tosiaan on, tukka ei tästä tuuhene. Silti haluaisin löytää kampaajan, joka sitä osaisi käsitellä ja jonka asiaakkana ei tarvitsisi tuntea oloaan epämieluisaksi. Onkohan sellaisia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos kommentista! Näinhän se tosiaan on, tukka ei tästä tuuhene. Silti haluaisin löytää kampaajan, joka sitä osaisi käsitellä ja jonka asiaakkana ei tarvitsisi tuntea oloaan epämieluisaksi. Onkohan sellaisia?

Kyllä kaikki kampaamoyrittäjät tekee siitä jotain , mitä saa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      276
      2530
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      76
      2429
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      19
      1637
    4. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1598
    5. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      52
      1516
    6. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      65
      1397
    7. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      134
      1366
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1250
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      82
      1049
    10. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      74
      1039
    Aihe