Kampaaja ohuthiuksiselle (pk-seutu)?

Anonyymi

Olen nelikymppinen nainen, jolla hiukset harventuneet jo useamman vuoden ajan. Päänahka jo hieman vilahtelee ja hiusmassa vähentynyt melko olemattomaksi. Lääkärin diagnoosin mukaan kyseessä on perinnöllinen juttu eli vitaminit, hivenaineet, hieronnat, eliksiirit, laserit, lääkkeet, shampoot eikä ruokavaliokaan juuri asiaa ole korjanneet.

Mistäpä löytäisin pääkaupunkiseudulla kampaajan, joka haluaisi ja osaisi loihtia hiuksiini mallin, joka nimenomaisesti sopii ohuthiuksiselle? Ja mielellään sellaisessa paikassa, missä ei tarvitsisi istua näyteikkunassa (kuitenkin on arka aihe itselle vielä, vaikka melko sinut tilanteen kanssa jo olenkin).

Olen itse jostain syystä onnistunut löytämään vain sellaisia, jotka tuntuvat olevan turhautuneita siihen, että hiukseni ovat niin ohuet, vaikka yleensä ajanvarauksen yhteydessä asiasta olenkin erikseen maininnut.

3

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et sinä , tai kukaan muukaan sinne lisää hiuksia saa, ohut on ohut, mikään kampaus tai leikkaus ei sitä " kaljua" peitä ei voi mitään muuta , kun hyväksyä asia.
      Minulla sama juttu, aloin käyttämään peruukkia , kun lähden ulos, tai juhliin ,kotona olen omalla tukalla, myös olen oppinut pitämään kaikenlaisia päähineitä ja hattuja.
      Terv kohtalotoveri

• Anonyymi

Kiitos kommentista! Näinhän se tosiaan on, tukka ei tästä tuuhene. Silti haluaisin löytää kampaajan, joka sitä osaisi käsitellä ja jonka asiaakkana ei tarvitsisi tuntea oloaan epämieluisaksi. Onkohan sellaisia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos kommentista! Näinhän se tosiaan on, tukka ei tästä tuuhene. Silti haluaisin löytää kampaajan, joka sitä osaisi käsitellä ja jonka asiaakkana ei tarvitsisi tuntea oloaan epämieluisaksi. Onkohan sellaisia?

Kyllä kaikki kampaamoyrittäjät tekee siitä jotain , mitä saa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4622
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1907
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1610
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      125
      1144
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1081
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1036
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      933
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      906
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      872
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      848
    Aihe