Perustuuko kaikki seksille

Anonyymi

Olin tällä kertaa yksin oluella.. Siinä osui katse myös yksin baaritiskillä istukelevaan naiseen. Ihan normaali oloinen nainen, ehkä noion 40-45v. Istui baari jakkaralla, polviin ylettyvä hame, mustat sukkahousut ja normaali tumma neule. No siihen naisen viereen sitten tilaamaan uutta, nainen katsoi mua ja kysyi yksinkö liikkeellä. Joo, puoliso jäi kotiin, sama homma nainen sanoi, aviomies reisussa ja minä vapaalla.. Vähän siinä turistiin ja nainen esittelikin vielä itsensä ja ikää oli 46v. Tanssilattiallakin käytiin ja takaisin tiskille ja sit nainen kysyi rauhassa lähtisitkö mun luo, ei tarvii jäädä yöksi kun hommat on hoidettu sanotaan hyvää yötä. Toisella olkapäällä istui piru ja himo toisella äiti teresa. Uskollisuus sitten voitti. Kotiin naisen viereen, siinä koitin sit vähän lämmitellä puolisoa, yöpaitaa ylemmäs ja nainen heräili, käsi vaelsi rinnoille ja kova halu kun tuntee lämpimät rinnat kämmenissä ja yksi pusu, sitten tuli sä haiset oluelle, nuku nyt ehkä huomenna, huominen tuli seksiä ei.

13

579

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin olisi kannattanut käyttää se lämmittelyenergia siihen omaan puolisoon, olisitte molemmat haisseet oluelle, ei olisi niin haitannut. Toimi seuraavalla kerralla paremmin, niin voit kokea ihmeen ihan siinä omassa puolisossasi.

      • Anonyymi

        Jos joku mies kokee ihmeen puolison kanssa on suhde vielä melko tuore, pitkässä juoksussa kokee vain kieltäytymisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos joku mies kokee ihmeen puolison kanssa on suhde vielä melko tuore, pitkässä juoksussa kokee vain kieltäytymisen.

        Kyllä. Miehet kieltäytyvät nykyään seksistä.


    • Anonyymi

      Toimit oikein...kyllä se seksikin palautuu kun huomioit puolisosi päivittäin. Tsemppiä!

      • Anonyymi

        Vielä jatkan. Parhaiten saat seksiä vaimoltasikin, kun et kulje yksin baarissakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä jatkan. Parhaiten saat seksiä vaimoltasikin, kun et kulje yksin baarissakaan.

        Tuosta nyt voi olla eri mieltä, olen käynyt ravintoloissa paljonkin yksin, ei se mihinkään ole ainakaan mun vaimon haluja syönyt, on jopa pari kertaa halunut nussia kun olen tullut kotiin ja kun ei ole kännissä hyvin jaksaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta nyt voi olla eri mieltä, olen käynyt ravintoloissa paljonkin yksin, ei se mihinkään ole ainakaan mun vaimon haluja syönyt, on jopa pari kertaa halunut nussia kun olen tullut kotiin ja kun ei ole kännissä hyvin jaksaa.

        Miksi niissä ravintoloissa pitää yksin hypätä jos kerran puoliso on olemassa? Aivan täyttä paskaa nämä "omatila" jutut. Pysykää yksineläjinä jos siellä yksin tarvii käydä. Huoraamaanhan sinne mennään.


      • Anonyymi
        Mulkku-Seppo kirjoitti:

        Miksi niissä ravintoloissa pitää yksin hypätä jos kerran puoliso on olemassa? Aivan täyttä paskaa nämä "omatila" jutut. Pysykää yksineläjinä jos siellä yksin tarvii käydä. Huoraamaanhan sinne mennään.

        Kyllä vaan kaipaa sitä rauhaakin , jos koko ajan kyttää toista kotona alkaa ahdistaa, vaimoni on aina sanonut et haluaa viettää lomallakin aikaa ihan yksin vanhempiensa mökillä ja minä olen ja nautin kotona olosta. Jos ihmiselle ei suoda sosiaalisia kontakteja ennen pitkää tulee ongelmaa. Juu kaikkihan sitä huoraa kun piukkapipoisilta kysytään, eihän ihmisellä voi olla omaa elämää parisuhteen sisällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vaan kaipaa sitä rauhaakin , jos koko ajan kyttää toista kotona alkaa ahdistaa, vaimoni on aina sanonut et haluaa viettää lomallakin aikaa ihan yksin vanhempiensa mökillä ja minä olen ja nautin kotona olosta. Jos ihmiselle ei suoda sosiaalisia kontakteja ennen pitkää tulee ongelmaa. Juu kaikkihan sitä huoraa kun piukkapipoisilta kysytään, eihän ihmisellä voi olla omaa elämää parisuhteen sisällä.

        Juuri näin, jossain vaiheessa se alkaa syömään parisuhdetta jos kyhjätään vain keskenään koko ajan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin, jossain vaiheessa se alkaa syömään parisuhdetta jos kyhjätään vain keskenään koko ajan.

        No eipä ole syönyt. Jokainen tyylillään tietysti, mutta enemmän ne nuo omat menot sitä syö ja niiden takia niitä perheitä hajoaa kun tavataan niissä omissa menoissa niitä "uusia kivoja ystäviä". Huvittaa suuresti jo tuo koko termi "ystävä".. Ne on vain noita seliselijuttuja nuo omat menot sille että haluaisi olla sinkku.. Itsekkäiden ihmisten toimintamalli, jotka haluavat kaiken eivätkä voi ymmärtää että sitä kaikkea ei voi saada.. Sitten saadaan itkupotkuraivareita kun ei ole "omaa tilaa".. Ottaa eron ja ryhtyy sinkuksi niin on sitä "omaa tilaa" ja "rauhaa" huorata "ystiksien" kanssa.


    • Anonyymi

      Akka vaihtoon.

    • Anonyymi

      Pääasia että voitit.

    • Anonyymi

      Laivaristeilyt on tilaisuuksia siihen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      445
      4778
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1702
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1438
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1339
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1296
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1171
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      865
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe