Haloo oletteko kuullut Turussa toimivasta Lunden Food Oy:stä..Hyvä henki, palkat.edut ja toimiva yhteistyö työnantajan ja henkilökunnan välillä.Ottakaa siitä mallia.Olen ollut siellä jo kolme vuotta.Ylitöitä saa tehdä mielin määrin.
Vielä on onneksi kunnon työnantajia.Toivo ei ole mennyt kaikilta.Ihmiset ostakaa kotimaista ruokaa.
Lunden Food Oy
6
1251
Vastaukset
- vuokratyöntekijä..
Tuo on nyt suurta puppua..olen ollut siellä..
Onko aamu ja ilta pillerit menneet sekaisin.. - Joopa !
Älkää menkö tuonne !
- vuokratyöläisehkö
Ja paras etu on pakollinen palkaton puolen tunnin ruokatauko! Herkkua olla puoli tuntia palkatta töissä!
- Jepulis
Mitä sä tarkoitat että puolituntia ilman palkkaa.
Niihän joka paikassa missä tehdään päivävuoroa.
Vuorotyö on ihan eri asia.Jos muuten olet paikkaan ja palkaan tyytyväinen eikö asiat ole ok.Lundeni maksaa Turun parhaimpia palkkoja elintarvike töistä.Olen monesti sinne hakenut mutta en ole päässyt.Siellä on kuulema oikein jonoa sinne.Mukavia retkiä ja juhlia siellä järjestetään.Hyvät tiimi koulutukset takana.Lundeni on hyvä neuvottelu osapuoli ammatti osaston kanssa.Työnantaja tulee paljon monessa vastaan mikä ei ole yleistä tänä päivänä.
Johto ja päälliköt tukevat joka käänteessä.
harmi vain että en ole onnistunut pääsemään sinne kuin työvoimavuokrauksen välityksellä aikaajoin.Hyvä niinkin.Olen toivoa täysi että joku päivä saan vaki paikan sieltä Se on kunnon Suomalainen firma missä tehddän laatua ja hyvää ruokaa.Hyvä Lunden Food Oy ! - ilona67
Jepulis kirjoitti:
Mitä sä tarkoitat että puolituntia ilman palkkaa.
Niihän joka paikassa missä tehdään päivävuoroa.
Vuorotyö on ihan eri asia.Jos muuten olet paikkaan ja palkaan tyytyväinen eikö asiat ole ok.Lundeni maksaa Turun parhaimpia palkkoja elintarvike töistä.Olen monesti sinne hakenut mutta en ole päässyt.Siellä on kuulema oikein jonoa sinne.Mukavia retkiä ja juhlia siellä järjestetään.Hyvät tiimi koulutukset takana.Lundeni on hyvä neuvottelu osapuoli ammatti osaston kanssa.Työnantaja tulee paljon monessa vastaan mikä ei ole yleistä tänä päivänä.
Johto ja päälliköt tukevat joka käänteessä.
harmi vain että en ole onnistunut pääsemään sinne kuin työvoimavuokrauksen välityksellä aikaajoin.Hyvä niinkin.Olen toivoa täysi että joku päivä saan vaki paikan sieltä Se on kunnon Suomalainen firma missä tehddän laatua ja hyvää ruokaa.Hyvä Lunden Food Oy !JOOPA JOO OLIN VAKKARINA VIISI VUOTTA PASKA PUHETTA EDELLINEN:TYÖJOHTO EI VÄLITÄ MISTÄÄN JA TYÖNTEKIJÄT HAUKKUU KOKO AJAN TOISIAAN.MUUTAMA POMO EI PIDÄ KENESTÄKÄÄN PAITSI KETÄ NUOLEE JA KUNNOLLA.PALKKA ON MUUTEEN SURKEA.MIKÄLI MYÖHÄSTYT VIISI MIN VÄHENETÄÄN PALKASTA VARTTI.JOS OLET YLITYÖSSÄ SAAT TARKISTAA NAUHASI TOSI HYVIN.
- Rahat_pois
Lunden:in valmistamaa laaturuokaa:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/ad0f4bdc-b013-43ed-86dc-5a3f576a7f50_u0.shtml
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537910- 614410
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404033Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233942Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353413Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423340Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383248- 482993
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422771- 492514