Kolme nuorta naista katselivat minua ruokakaupassa. 😂
Vastaukset 24
- Anonyymi
Nauroivatko samalla?
- Anonyymi
Valitettavasti eivät nauraneet. 😭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säälivätkö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säälivätkö?
Eivät valitettavasti sitäkään. 😰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli itkivät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli itkivät.
Eivät itkeneet, minä itkin kommentille. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät itkeneet, minä itkin kommentille. 😂
No mitä tuli?
- Anonyymi
On aivan normaalia, että ihmiset katsovat toisia ihmisiä. Minä muuten olen aina ihmetellyt sellaisia, jotka eivät katso ympärilleen.
- Anonyymi
Hei, asut Suomessa! Siellähän on kirjoittamaton sääntö että välimatkaa toiseen ihmiseen pitää olla ainakin kolme metriä. Kohti ei saa katsoa, se voi olla jopa vaarallista. MISSÄÄN TAPAUKSESSA älä puhu mitään tai kysy mitään tuntemattomalta!!!
Epäile, kyräile, vihaa, kadehdi, siinä tärkeimmät neuvot suomalaisilla. Jos et, olet hullu tai sitten humalassa etkä osaa käyttäytymissääntöjä.
Kerta kaikkiaan seinähullua porukkaa suurimmalta osin. - Anonyymi
Mulla on niin hyvä stereonäkö ettei tarvitse katsella ihmisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on niin hyvä stereonäkö ettei tarvitse katsella ihmisiä.
Yksi mono eli sannan vanha sandaali sinulle myös kelpaa talvikengäksikin.
- Anonyymi
Katsominen on eri asia, siis vilkaisu, mutta tietyn aikaa kestävä katse on noloa ja epäkohteliasta tuijotusta.
- Anonyymi
No katsopa tuotakin alppihiihtokilpailua nyt freestyle-hyppääjiä ja kumpareita.... jos vähänkään epäonnistuu ja laskeutuu päälleen niin on henkipois, niin kovat nopeudet... odotin itse YLE2 nyt tulee näitä suorana.
Vetskari auki?
- Anonyymi
Eivät katselleet jalkoväliä, vetoketju oli kiinni. Farkut vaihdoin kotona lökäpöksyihin. 😋
- Anonyymi
Ja partakin ajamatta?
Itse jännitin hiihtojen kilpailuja... Teresa Johaug ja sitten nämä Freestyle-hypyt.... todella hengenvaarallisia nuo freestylen hypyt jos laskeutuu vahingossa niskalleen.
Päinvastoin, sinun kannattaa olla hyvilläsi. Olet ilmeisesti komea ja miellyttävä adonis, jossa naisen silmä lepää. Nyt sait huomiota kolmelta neitokaiselta. Miksi et mennyt juttelemaan?
- Anonyymi
En pidä soveliaana häiriköidä muita asiakkaita tarpeettomasti kaupassa. 😉
Anonyymi kirjoitti:
En pidä soveliaana häiriköidä muita asiakkaita tarpeettomasti kaupassa. 😉
Väärä vastaus. Menetit mahdollisuuden tutustua viehättäviin naisiin. Muistitko edes hymyillä? Olisivat varmasti vastanneet hymyyn. :)
Luultavasti tällä hetkellä, jossain päin Suomenniemeä, seisoo kolme, hyvin pettynyttä ja turhautunutta nuorta naista. Voi, voi sentään!- Anonyymi
tosi..typy kirjoitti:
Väärä vastaus. Menetit mahdollisuuden tutustua viehättäviin naisiin. Muistitko edes hymyillä? Olisivat varmasti vastanneet hymyyn. :)
Luultavasti tällä hetkellä, jossain päin Suomenniemeä, seisoo kolme, hyvin pettynyttä ja turhautunutta nuorta naista. Voi, voi sentään!Eiköhän tuossa tapauksessa kolme pettynyttä ja turhautunutta nuorta naista käy jatkossa useammin kaupassa. 😉 Aina hymyilen ystävällisesti katsekontaktissa, en virnuile creepysti. 😬😁
Jäivätkö supattamaan keskenään?
- Anonyymi
Kolmikantaista mietiskelyä kandeeko.
- Anonyymi
Ne aikovat ryöstää sut...
xLiner - Anonyymi
Pitäisi olla huolissaan siitä että kuvittelee ihmisten tarkkailevan, ei välttämättä ihan skitsofreniaa mutta harhaluuloisuutta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S60859- 34827
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää125766- 100766
Lehtikankaan oppilas kuolema
Mistä lie tyttöparka löytyny, mikä ajaa tekemään itsemurhan tuon ikäsenä 😞11650- 32638
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.72566- 40557
- 42549
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle63519Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.27487Nyt kaatuu Kuisla
Reima Kuisla hakee saneeraukseen – Joitakin velkoja on jo ulosotossa https://www.ilkkapohjalainen.fi/reima-kuisla-hakee25457- 45436
- 57429
- 36427
Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev105421- 72413
- 39403
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei1397- 35397