Pääsenkö ikinä yli sinusta?

Anonyymi

Jo yli vuoden olen sinua ajatellut päivin ja öin. Silloin aluksi näytti, että sinä tuntisit samoin, mutta sitten tapahtui jotain, etkä välitä minusta enää. Se ei ole arvailuani, vaan tiedän - olet minulle sanonut, ettet halua kanssani mitään ’juttua’. Emmekä ole koskaan edes suudelleet tai edes halanneet. Milloin pääsen näistä tunteista yli? Olenhan minä ennenkin ollut rakastunut, mutta tämän tasoista hulluutta en tiennyt olevan olemassakaan. Yritän töissä kohdella sinua kuin ketä tahansa mukavaa työkaveria, mutta kyllähän sinä näet minusta, miten lätkässä olen. Varmaan olen sinulle rasittava riesa, vaikka pidätkin verbaaliakrobatiastani, heität jotain hauskaa takaisin, ja hymyilet ja naurat kanssani. Joskus tuntuu, että yhä välillä pitkität tilanteita, joissa olemme lähekkäin – ehkä sinullakin vielä jotain tunteita on, tai ainakin muistoja niistä. Mutta en enää kuvittele, että meitä koskaan tulisi. Toisina päivinä välttelet minua, ja joskus näen sinun katsovan minua suorastaan synkkä ilme kasvoilla. Joskus näen sinusta unta. Yleensä ne unetkin päättyvät surullisesti. Miksi piti olla tällainen kemia ja tunne väärää ihmistä kohtaan? Tämä on tuskaa. Ajoittain kuvittelen olevani jo pääsemässä yli, mutta sitten tulee päivä, jona sinä olet erityisen ystävällinen ja ihana, ja sydämeni heittää taas kuperkeikkaa. En silti halua, että alkaisit olemaan minulle tyly. Se hajottaisi minut täysin. Haluaisin niin silittää hiuksiasi, päästä syliisi ja suudella sinua. Tiedän, ettei sitä tule tapahtumaan. En kestä tätä. Onko minun jätettävä minulle tärkeä ja mieluisa työpaikka ja kivat työkaverit, että pääsen sinusta yli? En laita tähän mitään tunnisteita, sillä tämä on vain omien tunteideni purkua. En usko, että haluat minulta enää minkäänlaista viestiä. Olet vain liian ihana mies.

5

881

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kommentoin ja puran omaa juttuani toisesta suunnasta. Tapasin ihanan työkaverin noin 2 v sitten ensimmäisen kerran. Istahdin samaan kahvipöytään esittäydyttiin ja kyselin kuulumisia. Hän vaikutti hermostuneelta ja kertoili asioitaan hyvinkin yksityiskohtaisesti ja ihanasti. Kesä tuli ja jotain tapahtui... syksy jotain vielä lisää... ennen joulua olin aivan ihastuksissani tähän naiseen. Kerroin sen hänelle. Itse hän ei ollut ollenkaan ihastunut vaan kertoi pitävänsä minusta niin kuin muistakin mukavista työkavereista. Hauskaa jutustelua on ollut sekä toverillisia halauksia olen häneltä muutaman saanut ja näistä pienistä tuokioista olen todella onnellinen. Tilanne on jatkunut näin hieman yli vuoden ja molemmat olemme halunneet pitää ihastumiseni salaisuutenamme ja suhteemme pysyvän työkaveruutena.
      Jossain vaiheessa hänellä oli vaikeuksia työssä jaksamisen kanssa ja puhui työpaikan vaihdosta! Oli myös sairaslomilla kauan. En uskaltanut udella mistä johtui tai muutakaan. En aina ymmärrä hänen touhujaan tai ajatuksen juoksua. Silti ja ehkäpä siksi pidän hänestä todella paljon ja haluaisin enemmän. Jos kerron jälleen tämän niin pelkään, että menetän hauskat keskusteluhetket. Itse olen sen verran tomppeli, että hän olisi kyllä voinut jo aikaa sitten voinut käskeä jättämään rauhaan halutessaan.
      Minä en haluaisi unohtaa vaan lähentää ja tiivistää tätä orastavaa yhteyttä.

    • Anonyymi

      Tuo kirjoituksesi oli kuin täysin omasta elämästäni..olen samassa tilanteessa. Palavasti ihastunut mutta en saa vastakaikua vaikka välillä viestittelemme. Se piristää mutta samalla tunnen tuskaa kun en pääse tuon ihmisen iholle. Olemme myös samassa työpaikassa. Haluaisin niin suudella häntä. Tuskaa..

      • Anonyymi

        Onko ihastuksesi mies vai nainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko ihastuksesi mies vai nainen?

        Mies


    • Anonyymi

      Kuulostaa samanlaiselta tilanteelta mikä itselläni oli. Tosin ei koskaan keskusteltu kiinnostuksesta. Olen ollukuukausia jo pois töistä mut en vaan saa häntä mielestäni, vieläkin ihan järkyttävä ikävä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      313
      3566
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1250
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1212
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      182
      1161
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1147
    Aihe