menkää töihi

Anonyymi

menkää te vaan sinne töihi minä en töitä viitsii edes tehdä, ei paljoo kiinnosta työn etsiminen rahaa tulee kelasta. nuolette pomonne persettä vaa siellä, uskotte kaikki mitä se sanoo teille ja teette kaikki mitä se sanoo muhahahahaha on se mukavaa olla sohavalla olutta juoden ja rahaa tulee joka kk

tarvii edes vuokraa maksaa kokonaan ku kelaa maksaa osan, sähkölaskua ei tarvii maksaa ku kela maksaa sen kokonaan, on tää vaa helppoa muhahahahahahaha

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Just tommosilta kela pummeilta pitää katkaista ne tuet, niin alkaa työt kiinnostamaa, ja kun ei tarvii edes laskuja maksaa itse, kun kelaa maksaa kaikki. Kela maksaa jopa takuuvuokran niin tämä meidän yhteiskunta toimii.

      Kaikki me ketkä tehdään töitä joudutaan elättämään tommosia kela pummeja maksamalla veroja , josta te kela pummit saatte rahat.

      • Anonyymi

        Mee itse töihin siitä haravoimaan puutarhaa!


      • Anonyymi

        Entäs me eläkeläiset jotka tehneet töitä 14v 64 v ja nyt saadaan vain leikattua eläkettä meitä verotetaankin rankemmin kuin työaikana. kouluja piti käydä ja pätevyyttä lisätä polittisesti valitut esimiehet sai pikan jäsenkirjalala.


      • Anonyymi

        xD

        Olet vihainen siksi, koska olet surkeapalkkaisessa työssä. Haluan myös kertoa sinulle muutaman asian:

        1. Kela EI maksa kaikkea työttömälle.
        2. Kela maksaa jopa työssäkäyvän takuuvuokran, jos sille on tarvetta. Tosin nykyään Kela antaa maksusitoumuksen eikä maksa suoraan rahana, sillä moni vuokranantaja tuhlaa takuuvuokrarahan jolloin sen takaisin saaminen on vaikeaa tai voi muuten vain kestää.
        3. Hanki parempi työ niin et ole turhaan kateellinen työttömille


      • Anonyymi

        Työpaikkaa aina voi vaihtaa parempaan tai ottaa sivutyön sen lisäksi.


    • Anonyymi

      On se mukavaa olla työtön, kela kyllä maksaa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1822
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1469
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1255
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1170
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      268
      961
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      932
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      885
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      826
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe