Teuvo Suni: KRISTINUSKON VERINEN HISTORIA

Jeesus ristillä ja Saatana malttamattomana odottamassa ihmiskunnalta saamaansa tehtävää:

"Sietämätöntä puhetta, kuka voi kuunnelle tuollaista?
Kuolema tuolle miehelle!"

"Hän on perillinen. Tapetaan hänet, niin perintö on meidän."

Kun Jeesuksesta ensimmäinen veripisara Golgatan kummulle putosi, minä näin perillisten suuren joukon kaikkialta maailmasta juoksujalkaa rientävän kohti Golgataan hakemaan perinnöstä oman osansa: tahraamaan kätensä ja vaatteensa Jeesuksen verellä.

Kun se oli tehty, he lähtivät iloisina paluumatkalle; "KIITOS JEESUS VERESTÄSI!"

Saatanan lupauksen mukaan he uskoivat valkaisseensa vaatteensa Karitsan veressä. Vaikka toisin kävi:

"Silmät sokeina he nyt harhailevat kaduilla veren tahrimissa vaatteissa. Vaatteita, joihin eivät saisi edes koskea, he kantavat yllään.

 "Sen tähden sanoo Herra Jumala: Niin totta kuin elän, minä peitän sinut vereen yltä päältä, etkä sinä pääse siitä eroon. Sinä olet syyllistynyt veritekoihin etkä enää pääse verestä vapaaksi."

" Näin te tulette syypäiksi kaikkeen viattomaan vereen, joka maan päällä on vuodatettu, hurskaan Abelin verestä aina Sakarjan, Barakjan pojan, vereen asti, hänen, jonka te tapoitte temppelin ja alttarin välille."  

"Niinpä tämä sukupolvi saa maksaa kaikesta profeettojen verestä, joka maailman luomisesta lähtien on vuodatettu, 
 Abelin verestä aina Sakarjan vereen asti, hänen, joka surmattiin alttarin ja pyhäkön välille. Niin, minä sanon teille: tämä sukupolvi vaaditaan vielä tilille. "

"Minä näin, että nainen oli juopunut pyhien verestä ja Jeesuksen todistajien verestä, ja hämmästyin suuresti hänet nähdessäni."

Tämä nainen oli, ja on edelleen, Kristukselle kihlattu morsian, seurakunta, josta tuli lopun ajan suuri portto, kun hyväksyi Kristuksen sijasta sulhasekseen Jumalan hylkäämät papit.- - -Oli Golgatalla yksi, joka sai valkeat vaatteet, ei verestä vaan Jeeuksen omasta puhdistusmenetelmästä:

"Te olette jo puhtaat, sillä se sana, jonka olen teille puhunut, on puhdistanut teidät." 

Jeesuksen pään yläpuolella oli myös kirjoitus:

"Tämä on juutalaisten kuningas."Toinen ristillä riippuvista pahantekijöistä herjasi hänkin Jeesusta. Hän sanoi: "Etkö sinä ole Messias? Pelasta nyt itsesi ja meidät!"

Mutta toinen moitti häntä: "Etkö edes sinä pelkää Jumalaa, vaikka kärsit samaa rangaistusta? Mehän olemme ansainneet tuomiomme, meitä rangaistaan tekojemme mukaan, mutta tämä mies ei ole tehnyt mitään pahaa."

Ja hän sanoi: "Jeesus, muista minua, kun tulet valtakuntaasi."Jeesus vastasi:

"Totisesti: jo tänään olet minun kanssani paratiisissa."

120

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ilmoitin poistoon. Sisältää vain julistamista ja uskonollisia satuja, ei muuta.

      • Kiitos, sitä samaa nuo erilaisten jumalien uskonlahkolaisetkin ovat täällä jo 15 vuotta tehneet.

        Se johtuu siitä, että teillä kaikilla on sama perimä ja samaa, teille olematonta jumalaa te kaikki pelkäätte. Pelkäätte vaikka tämä on teille vain satua:

        "Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin mutta joiden valta ei ulotu sen pitemmälle."

        Tästä syystä te olette Anonyymejä


      • Saatana palvelijoineen evankelioi, joka samaa kuin mankelointi, ja leipominenleipominen.
        Kun sinulla on noin kova helvetilliunen hinku, niin siitä vaan:

        "Kerenski se leipoi kuivan taikinan
        Suolaksi hän aikoi pienen Suomen maan
        Ai, ai, Kerenski, turha on sun toiveesi
        Suomi on jo vapaa maa Ryssän vallasta
        Ai, ai, Kerenski, turha on sun toiveesi
        Suomi on jo vapaa maa Ryssän vallasta


        UUSI


        Saatana palvelijoineen evankelioi, joka samaa kuin mankelointi, kuin myöskin leipominen::

        "Kerenski se leipoi kuivan taikinan
        Suolaksi hän aikoi pienen Suomen maan
        Ai, ai, Kerenski, turha on sun toiveesi
        Suomi on jo vapaa maa Ryssän vallasta
        Ai, ai, Kerenski, turha on sun toiveesi
        Suomi on jo vapaa maa Ryssän vallasta

        https://www.youtube.com/watch?v=EvaqqRog1do



        Kun sinulla on noin helvetin kova hinku, niin siitä vaan,


    • Anonyymi

      Jeesusta ei ollut edes olemassa. Hänen väitettynä elinaikanaan hänestä ei kirjoitettu mitään. Myöhemmin Paavali sai sairauskohtauksen jossa näki näyn henki-Jeesuksesta. Siitä alkoi sitten tarinointi mukamas todellisesta fyysisestä Jeesuksesta.

      • Anonyymi

        Juutalaiset todistavat toorassa että Jeesus nasaretialainen oli olemassa.
        Hänet hirtettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juutalaiset todistavat toorassa että Jeesus nasaretialainen oli olemassa.
        Hänet hirtettiin.

        Ei ollut nasaretilainen eli Jeshua ben Joseph, vaan noin 100 eaa hirtetty Jeshua ben Pandira.


      • Taitaa edesmennyt kansanedustaja Veikko Vennamokin olla sukulaisesi:

        "Kyllä Anonyymit tietää!"


      • Olen minäkin saanut samanlaisia sairaskohtauksia, mutta vain yhdeltä parantajalta.

        Paavali kuitenkin ihastui toisenlaiseen sairauteen, joka on tänäkin päivänä koronaa paljon vaarallisempi sairaus. Jota ei saada millään lääkkeillä parannettua, vaan se johtaa sairastuneet iankaikkiseen kuolemaan.

        "Älkää sitä pelätkö, joka tappaa ruumiin . . ."


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut nasaretilainen eli Jeshua ben Joseph, vaan noin 100 eaa hirtetty Jeshua ben Pandira.

        Sinulla on näköjään kaksi satukirjaa, joita iloksesi lueskelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut nasaretilainen eli Jeshua ben Joseph, vaan noin 100 eaa hirtetty Jeshua ben Pandira.

        eikö toorassa siis mainita kristittyjen jeesusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikö toorassa siis mainita kristittyjen jeesusta

        Ei kai sitten, mitään aikalaistodistuksiakaan ei ole joten koko jutun uskottavuus perustuu siihen onko Raamattu kaikkine ristiriitoineen uskottava.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Olen minäkin saanut samanlaisia sairaskohtauksia, mutta vain yhdeltä parantajalta.

        Paavali kuitenkin ihastui toisenlaiseen sairauteen, joka on tänäkin päivänä koronaa paljon vaarallisempi sairaus. Jota ei saada millään lääkkeillä parannettua, vaan se johtaa sairastuneet iankaikkiseen kuolemaan.

        "Älkää sitä pelätkö, joka tappaa ruumiin . . ."

        Korona on pikkutekijä Valheeseen nähden.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Korona on pikkutekijä Valheeseen nähden.

        "Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin mutta eivät kykene tappamaan sielua.

        Pelätkää sen sijaan häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin."


      • Anonyymi

        Jeesusta ei ollut edes olemassa. Hänen väitettynä elinaikanaan hänestä ei kirjoitettu mitään. Myöhemmin Paavali sai sairauskohtauksen jossa näki näyn henki-Jeesuksesta. Siitä alkoi sitten tarinointi mukamas todellisesta fyysisestä Jeesuksesta.

        Jesus Kritus oli olemassa ja on todisteita vaikka miten paljon.
        Mutta tuo Teuvo Suni,hänestä ei olemassa todisteita,kuin paskakasassa.
        Ihme saatanallinen jeppe,huutaa joka sivuilla ja peloittelee ihmisiä,kuin 130-luvulla.
        TuleTeuvo eteeni,katsotaan tahtomme.
        Sinä olet pelkuri,uskonnon uhri ja kiusaat ihmisiä,mutta et puhu rakkaudesta saatanan kätyri?
        Miksi olet noin vanhoillinen roska,hyi..häpeä itseäsi,miten teet?


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        "Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin mutta eivät kykene tappamaan sielua.

        Pelätkää sen sijaan häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin."

        "Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin mutta eivät kykene tappamaan sielua.

        Pelätkää sen sijaan häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin."

        Teuvo Suni .
        1328 helluntais-helvetti

        Sinä se Teukka,et ymmärrä..kuin vanhoillisuutta,,osa on ok,suurin osa pötyä.


    • Anonyymi

      Eivät jeesuksen seuraajat rientäneet pelastamaan herraansa.
      Murhaaja Barabbas vapautettiin, taisi jeesus olla ihmissyöjä lahkon johtaja.

      • Hän oli sinullekin kaukaista sukua, siksi hänet vapautettiin. Oletko vienyt kukkia hänen haudalleen?


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Hän oli sinullekin kaukaista sukua, siksi hänet vapautettiin. Oletko vienyt kukkia hänen haudalleen?

        Hän oli sinullekin kaukaista sukua, siksi hänet vapautettiin. Oletko vienyt kukkia hänen haudalleen?

        Teuvo,onko haudassa sielu?
        Miksi mätänevä ruumis tarvitsee kukkia?
        Sulla on outoja ja pakonomaisia kirjoituksia.


    • Anonyymi

      Talousasiat sikseen. Ei ihmiskunta toimi tuolla lailla. Vaan on pilkunnussijoita ja tarkat sanan totuuden suhteen. Hyvä on räksyttää köyhää ihmiskuntaa vastaan kullassa ja hopeassa kylpien. Ja kun on kaiken vienyt. Eivät terveet edes tarvitse parantajaa, vaan sairaat. Jeesus tuli auttamaan pahoja ja sovinnon välimieheksi pahojen ja Jumalan välillä. Ihmiskunta oli puserruksissa kun oli jumalattomilla 2300 illan ( vuoden ) hallintoaika. Jeesus oli noiden jumalattomien puolella eikä ihmiskunnan. Ihmisten Baabelin tornin jumalat tuhosivat ja hajottivat heidät erilleen toisistaan. Mitä on sanottava? Sana, vaikka kuinka paljon sitä puhuisivat toteutuu vain kirouksina, murhina ja tuhoina. Kaikki lupaukset ovat vailla katetta. Kaikki enkelit myös Jeesus ovat mukana kapinassa Aadamia vastaan.

      • Mukavaa kuulla, että ateisteissa on ainakin yksi, joka rakastaa sitä vanhaa Aatamia.

        Rakastatko myös Eevaa, sillä hän oli se, joka Aataminkin petti.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Mukavaa kuulla, että ateisteissa on ainakin yksi, joka rakastaa sitä vanhaa Aatamia.

        Rakastatko myös Eevaa, sillä hän oli se, joka Aataminkin petti.

        Niin kuin Fingerporissa sanotaan, Jumala loi ensin miehen, sitten naisen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin kuin Fingerporissa sanotaan, Jumala loi ensin miehen, sitten naisen.

        Minä olen hieman surullinen puolestasi, kun et olet lukenut Fingerporia tuon pitemmälle.

        Olet jäänyt paljosta vaille:

        "Herra Jumala huusi miestä ja kysyi: "Missä sinä olet?"

        Mies vastasi: "Minä kuulin sinun askeleesi puutarhassa. Minua pelotti, koska olen alasti, ja siksi piilouduin."

        Herra Jumala kysyi: "Kuka sinulle kertoi, että olet alasti? Oletko syönyt siitä puusta, josta minä kielsin sinua syömästä?"

        Mies vastasi: "Nainen, jonka sinä annoit minulle kumppaniksi, antoi minulle sen puun hedelmän, ja minä söin."

        Silloin Herra Jumala sanoi naiselle: "Mitä oletkaan tehnyt!" Nainen vastasi: "Käärme minut petti, ja minä söin."

        Herra Jumala sanoi käärmeelle: -- Koska tämän teit, olet kirottu. Toisin kuin muut eläimet, karja ja pedot, sinun on madeltava vatsallasi ja syötävä maan tomua niin kauan kuin elät.

        Ja minä panen vihan sinun ja naisen välille ja sinun sukusi ja hänen sukunsa välille:* ihminen on iskevä sinun pääsi murskaksi, ja sinä olet iskevä häntä kantapäähän. [sinun siemenesi ja hänen siemenensä välille."


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Minä olen hieman surullinen puolestasi, kun et olet lukenut Fingerporia tuon pitemmälle.

        Olet jäänyt paljosta vaille:

        "Herra Jumala huusi miestä ja kysyi: "Missä sinä olet?"

        Mies vastasi: "Minä kuulin sinun askeleesi puutarhassa. Minua pelotti, koska olen alasti, ja siksi piilouduin."

        Herra Jumala kysyi: "Kuka sinulle kertoi, että olet alasti? Oletko syönyt siitä puusta, josta minä kielsin sinua syömästä?"

        Mies vastasi: "Nainen, jonka sinä annoit minulle kumppaniksi, antoi minulle sen puun hedelmän, ja minä söin."

        Silloin Herra Jumala sanoi naiselle: "Mitä oletkaan tehnyt!" Nainen vastasi: "Käärme minut petti, ja minä söin."

        Herra Jumala sanoi käärmeelle: -- Koska tämän teit, olet kirottu. Toisin kuin muut eläimet, karja ja pedot, sinun on madeltava vatsallasi ja syötävä maan tomua niin kauan kuin elät.

        Ja minä panen vihan sinun ja naisen välille ja sinun sukusi ja hänen sukunsa välille:* ihminen on iskevä sinun pääsi murskaksi, ja sinä olet iskevä häntä kantapäähän. [sinun siemenesi ja hänen siemenensä välille."

        Oliko tässä kirjassa puhuva käärme?

        Miksi Jumala ei heti luonut Aatamille kaveria?
        Ja oliko Aatami heti ennen Eevaa samanlainen lisääntymisfysiologista ominaisuuksistaan kun on nyt? Oliko Aatamilla penis ja kivekset jotka tuottivat siittiöitä?
        Ilmeisesti ei ja Jumala muutti Aatamia ja Eevaa kovin paljon lankeemuksen jälkeen.

        Jotenkin tuntuu kummalliselta ja lisääntymisen kautta mahdottomalta, että mies ja nainen olisi luotuja erikseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oliko tässä kirjassa puhuva käärme?

        Miksi Jumala ei heti luonut Aatamille kaveria?
        Ja oliko Aatami heti ennen Eevaa samanlainen lisääntymisfysiologista ominaisuuksistaan kun on nyt? Oliko Aatamilla penis ja kivekset jotka tuottivat siittiöitä?
        Ilmeisesti ei ja Jumala muutti Aatamia ja Eevaa kovin paljon lankeemuksen jälkeen.

        Jotenkin tuntuu kummalliselta ja lisääntymisen kautta mahdottomalta, että mies ja nainen olisi luotuja erikseen.

        Se on siellä edelleen, eikä vain siellä, vaan jokaisen maailmaan syntyneen ihmisen omassa lihassa

        Sinunkin lihassasi, eli lähempänä sinua kuin oma kännykkäsi.

        Miehestä tehtiin yksinkertainen, joten sen luominen sujui helposti.

        Naisesta taas tehtiin portto, jonka tehtäväksi tuli viekoitella omakseen kaikki maailman ihmiset - sukupuoleen katsomatta:

        "Yksi niistä seitsemästä enkelistä, joilla oli seitsemän maljaa, tuli luokseni ja sanoi:
        "Tule, minä näytän sinulle, millainen tuomio annetaan sille suurelle portolle, joka asuu suurten vesien äärellä, sille, jonka kanssa maailman kuninkaat ovat irstailleet ja jonka iljettävästä viinistä maan asukkaat ovat juopuneet."

        Henki valtasi minut, ja enkeli vei minut autiomaahan. Minä näin naisen, joka istui helakanpunaisen pedon selässä. Peto oli yltympäri täynnä siihen kirjoitettuja herjaavia nimiä, ja sillä oli seitsemän päätä ja kymmenen sarvea.

        Naisen puku hohti purppuraisena ja helakanpunaisena, hänen yllään kimalsivat kulta, jalokivet ja helmet, ja kädessään hän piti kultaista maljaa, joka oli täynnä hänen haureutensa iljetystä ja saastaa.

        Hänen otsassaan oli nimi, jolla on salainen merkitys: "Suuri Babylon, maailman porttojen ja iljetysten äiti."

        Minä näin, että nainen oli juopunut pyhien verestä ja Jeesuksen todistajien verestä, ja hämmästyin suuresti hänet nähdessäni. "

        Miten on? Hämmästyykö tästä myös joku ateisti?


    • Anonyymi

      Juutalaisten mukaan Jeesus Nasaretilainen kylläkin hirtettiin.
      Taas aloituksesi siis oli paskaa!

      • Anonyymi

        Ei pidä paikkaansa tuo. Tarkistin juutalaisten kirjoista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa tuo. Tarkistin juutalaisten kirjoista.

        Tutkitko herra tarkasti?


      • Sinulle paskaa,
        kun päässäsi
        rattaat raksaa.


      • Miksi papitkin messuavat?

        Ilmeisesti siksi, koska Jeesuskin piti ainakin yhden messun Jerusalemin temppelissä.Se oli tämä ruoskamessu:

        "Juutalaisten pääsiäisjuhla oli tulossa, ja Jeesus lähti Jerusalemiin.Hän näki temppelissä kauppiaita, jotka myivät härkiä, lampaita ja kyyhkysiä

        . Siellä istui myös rahanvaihtajia.Jeesus teki nuoranpätkistä ruoskan ja ajoi heidät kaikki temppelistä lampaineen ja härkineen.

        Hän paiskasi vaihtajien rahat maahan ja kaatoi heidän pöytänsä.Kyyhkysten myyjille hän sanoi:

        "Viekää lintunne pois! Älkää tehkö Isäni talosta markkinapaikkaa!"

        Silloin opetuslapset muistivat, mitä kirjoituksissa sanotaan: "Kiivaus sinun temppelisi puolesta kuluttaa minut."

        Olen todella surullinen ateistien puolesta, kun pitävät tätäkin pelkkänä satuna.
        Hyi sentään teitä!


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Miksi papitkin messuavat?

        Ilmeisesti siksi, koska Jeesuskin piti ainakin yhden messun Jerusalemin temppelissä.Se oli tämä ruoskamessu:

        "Juutalaisten pääsiäisjuhla oli tulossa, ja Jeesus lähti Jerusalemiin.Hän näki temppelissä kauppiaita, jotka myivät härkiä, lampaita ja kyyhkysiä

        . Siellä istui myös rahanvaihtajia.Jeesus teki nuoranpätkistä ruoskan ja ajoi heidät kaikki temppelistä lampaineen ja härkineen.

        Hän paiskasi vaihtajien rahat maahan ja kaatoi heidän pöytänsä.Kyyhkysten myyjille hän sanoi:

        "Viekää lintunne pois! Älkää tehkö Isäni talosta markkinapaikkaa!"

        Silloin opetuslapset muistivat, mitä kirjoituksissa sanotaan: "Kiivaus sinun temppelisi puolesta kuluttaa minut."

        Olen todella surullinen ateistien puolesta, kun pitävät tätäkin pelkkänä satuna.
        Hyi sentään teitä!

        "Jeesus ontui toista jalkaansa, ja teki ihmeitä miehisellä elimellään" 😲


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Miksi papitkin messuavat?

        Ilmeisesti siksi, koska Jeesuskin piti ainakin yhden messun Jerusalemin temppelissä.Se oli tämä ruoskamessu:

        "Juutalaisten pääsiäisjuhla oli tulossa, ja Jeesus lähti Jerusalemiin.Hän näki temppelissä kauppiaita, jotka myivät härkiä, lampaita ja kyyhkysiä

        . Siellä istui myös rahanvaihtajia.Jeesus teki nuoranpätkistä ruoskan ja ajoi heidät kaikki temppelistä lampaineen ja härkineen.

        Hän paiskasi vaihtajien rahat maahan ja kaatoi heidän pöytänsä.Kyyhkysten myyjille hän sanoi:

        "Viekää lintunne pois! Älkää tehkö Isäni talosta markkinapaikkaa!"

        Silloin opetuslapset muistivat, mitä kirjoituksissa sanotaan: "Kiivaus sinun temppelisi puolesta kuluttaa minut."

        Olen todella surullinen ateistien puolesta, kun pitävät tätäkin pelkkänä satuna.
        Hyi sentään teitä!

        Sentään ei seistä housut kintussa evankeloimassa kuten Teuvosetä Itse kertoi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sentään ei seistä housut kintussa evankeloimassa kuten Teuvosetä Itse kertoi.

        Ei todellakaan estä, sillä he ovat kintuissa olevat housunsa peittäneet pitkän valkoisen hameen alle, koska se tekee heistä Jeesuksia.


      • Nimeänikään en itse valinnut, kuten en tätä tehtävääkään, jota jo enteile minulle annettu nimi:
        Teuvo
        Teuvon perustana on nimi Teodor, joka Kreikassa merkitsee "Jumalan lahja".
        Martti
        Martti juontuu sodanjumala Marsiin, joka merkitsee "sodanomainen, taisteleva luonne".


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Nimeänikään en itse valinnut, kuten en tätä tehtävääkään, jota jo enteile minulle annettu nimi:
        Teuvo
        Teuvon perustana on nimi Teodor, joka Kreikassa merkitsee "Jumalan lahja".
        Martti
        Martti juontuu sodanjumala Marsiin, joka merkitsee "sodanomainen, taisteleva luonne".

        "Nimeänikään en itse valinnut"

        Joo, älä välitä. Ei se sinun vikasi ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Nimeänikään en itse valinnut"

        Joo, älä välitä. Ei se sinun vikasi ole.

        Ei totuus ole vika, kuten se sinulle on, vaan Jumalan lahja.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Ei totuus ole vika, kuten se sinulle on, vaan Jumalan lahja.

        Totuus on, että sinussa on paljon vikaa,
        jotka tekevät sinusta pelkkää sikaa.
        Jos asiat menee kuten sulla vain sunilleen,
        niin silloinhan ne menevät aina munilleen.
        Kuviteltu jumala ei anna yhtään mitään,
        ei sitten kerrassaan lännestä itään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totuus on, että sinussa on paljon vikaa,
        jotka tekevät sinusta pelkkää sikaa.
        Jos asiat menee kuten sulla vain sunilleen,
        niin silloinhan ne menevät aina munilleen.
        Kuviteltu jumala ei anna yhtään mitään,
        ei sitten kerrassaan lännestä itään.

        Sinultakin jäi runosi kesken

        Totuus on, että sinussa on paljon vikaa,
        jotka tekevät sinusta pelkkää sikaa.
        Jos asiat menee kuten sulla vain sunilleen,
        niin silloinhan ne menevät aina munilleen.
        Kuviteltu jumala ei anna yhtään mitään,
        ei sitten kerrassaan lännestä itään.
        Ateisteille se paljon antaa,
        kun ei ole heillä papin pantaa.


    • "KRISTINUSKON VERINEN HISTORIA"

      Uskovaiset ovat aina lennättäneet verta uskonsodista noitavainoihin. Ehtoollisellakin he juovat ihmisen verta ja syövät ihmisen lihaa. Varsinaisia vampyyreja ja kannibaaleja.

      • Miksi siis herjaat minua, vaikka olen tullut tänne paljastamaan, miksi he ovat sellaisia, jotka imevät uskonsa veren voimasta, jota Saatana heille juottaa yksinoikeudella, koska hän oli se, joka sai Jeesuksen veren vuotamaan.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Miksi siis herjaat minua, vaikka olen tullut tänne paljastamaan, miksi he ovat sellaisia, jotka imevät uskonsa veren voimasta, jota Saatana heille juottaa yksinoikeudella, koska hän oli se, joka sai Jeesuksen veren vuotamaan.

        Ei Saatana mitään juota. Saatana on pajunköyttä, jota syötetään herkkäuskoisille höppänöille.


      • "Ei Saatana itse Jeesustakaan tappanut"

        Tuon satukertomuksen mukaan Jeesus vain näytteli kuollutta. Hänelle pitäisi siis antaa Oscar-palkinto postuumisti.

        Saatana ja Jeesus ovat samanlaisia sepitteellisiä hahmoja kuin Mustanaamio. Hänkin on mies, joka ei koskaan kuole. Satuhamoilla on semmoinen ominaisuus. Hassua, että jotkut ottavat ne niin todesta, että uskovat niihin kuin Joulupukkiin.


      • siino kirjoitti:

        "Ei Saatana itse Jeesustakaan tappanut"

        Tuon satukertomuksen mukaan Jeesus vain näytteli kuollutta. Hänelle pitäisi siis antaa Oscar-palkinto postuumisti.

        Saatana ja Jeesus ovat samanlaisia sepitteellisiä hahmoja kuin Mustanaamio. Hänkin on mies, joka ei koskaan kuole. Satuhamoilla on semmoinen ominaisuus. Hassua, että jotkut ottavat ne niin todesta, että uskovat niihin kuin Joulupukkiin.

        Miksi jätit satusi jonkin verran valheelliseksi, joten minäpä jatkan:

        "Saatana ja Jeesus sekä myöskin ateistit ovat samanlaisia sepitteellisiä hahmoja kuin Mustanaamio. Hänkin on mies, joka ei koskaan kuole. Ateistitkin ovat miehiä, jotka eivät koskaan näytä naamaansa. Satuhamoilla on semmoinen ominaisuus. Hassua, että jotkut ottavat ne niin todesta, että uskovat niihin kuin Joulupukkiin."

        Tunnetko sinä sen anonyymin ateistin, joka huomasi "naamasta, että alkaa saamatta", ja rikollinen kun on, otti käyttöönsä Teuvo Sunin naaman, ja nimen, mutta ei kuitenkaan onnistunut tekemään täydellistä rikosta, kun jäi kiinni?

        Ja nyt varmasti kiemurtelee tuskissaan, kun kukaan ei anna ateistin panna.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Miksi jätit satusi jonkin verran valheelliseksi, joten minäpä jatkan:

        "Saatana ja Jeesus sekä myöskin ateistit ovat samanlaisia sepitteellisiä hahmoja kuin Mustanaamio. Hänkin on mies, joka ei koskaan kuole. Ateistitkin ovat miehiä, jotka eivät koskaan näytä naamaansa. Satuhamoilla on semmoinen ominaisuus. Hassua, että jotkut ottavat ne niin todesta, että uskovat niihin kuin Joulupukkiin."

        Tunnetko sinä sen anonyymin ateistin, joka huomasi "naamasta, että alkaa saamatta", ja rikollinen kun on, otti käyttöönsä Teuvo Sunin naaman, ja nimen, mutta ei kuitenkaan onnistunut tekemään täydellistä rikosta, kun jäi kiinni?

        Ja nyt varmasti kiemurtelee tuskissaan, kun kukaan ei anna ateistin panna.

        "Ja nyt varmasti kiemurtelee tuskissaan, kun kukaan ei anna ateistin panna."

        Onneksi tuollaisen vanhan nahjuksen ei tarvitse muuta kuin kuvitella panemisesta. Eikä tolla naamalla sais kuin puhuvalta aasilta.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Miksi jätit satusi jonkin verran valheelliseksi, joten minäpä jatkan:

        "Saatana ja Jeesus sekä myöskin ateistit ovat samanlaisia sepitteellisiä hahmoja kuin Mustanaamio. Hänkin on mies, joka ei koskaan kuole. Ateistitkin ovat miehiä, jotka eivät koskaan näytä naamaansa. Satuhamoilla on semmoinen ominaisuus. Hassua, että jotkut ottavat ne niin todesta, että uskovat niihin kuin Joulupukkiin."

        Tunnetko sinä sen anonyymin ateistin, joka huomasi "naamasta, että alkaa saamatta", ja rikollinen kun on, otti käyttöönsä Teuvo Sunin naaman, ja nimen, mutta ei kuitenkaan onnistunut tekemään täydellistä rikosta, kun jäi kiinni?

        Ja nyt varmasti kiemurtelee tuskissaan, kun kukaan ei anna ateistin panna.

        "Ja nyt varmasti kiemurtelee tuskissaan, kun kukaan ei anna ateistin panna."

        Onneksi tuollaisen vanhan nahjuksen ei tarvitse muuta kuin kuvitella panemisesta. Eikä tolla naamalla sais kuin puhuvalta aasilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ja nyt varmasti kiemurtelee tuskissaan, kun kukaan ei anna ateistin panna."

        Onneksi tuollaisen vanhan nahjuksen ei tarvitse muuta kuin kuvitella panemisesta. Eikä tolla naamalla sais kuin puhuvalta aasilta.

        Tai puutteessa olevalta ateistilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai puutteessa olevalta ateistilta.

        Uskovaiset kiemurtelevat älyn puutteesta.


    • Anonyymi

      Miksi tämä oli viety karantreeniin?

      • Anonyymi

        2 päivää jo poissa evankeloimasta, näköjää tehdään silloin kun huvittaa eli harvoin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2 päivää jo poissa evankeloimasta, näköjää tehdään silloin kun huvittaa eli harvoin!

        2 päivään ei edes isään kirjaanuttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2 päivään ei edes isään kirjaanuttu.

        Onko itsellesi tultu sisään?


      • Anonyymi

        Jumalan valtakunta blogi G4G ei siedä kilpailijoita ja ajoi pois itseään älykkäämmän keskustelijan törkyviestinnällä ja suoranaisella rikollisella toiminnalla.


    • Anonyymi

      nYT vaikuttaa Maailman Menoa pålstalla. Näköjään hiljeni kun joku teki kopion sen naamasta tai jostain näytti samalta.

      • Anonyymi

        Valehtelua rakastava kreationisti, joka usein näyttelee ateistia eli G5G / Jumalan valtakunta blogi se tuon identiteettivarkauden toteutti. Koska hänellä ei apostoleja kehuvasta viestittelystään huolimatta ole minkäänlaista moraalista estoa vanhan miehen kimppuun hyökkäämiseen.


      • Anonyymi

        Ja onhan se tunnettua, että isänmaata vihaava ja Venäjään rakastunut G5G on usein tehnyt pilkkaa armeijasta ja poliiseista. Teuvo Suni on palvellut armeijassa, joten saa automaattisesti Jumalan valtakunta blogin vihat niskaansa.


      • Minua se Saatanan palvelija seuraa, koska ei siedä kuulla edes yhtä ainoaa totuuden sanaa.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Minua se Saatanan palvelija seuraa, koska ei siedä kuulla edes yhtä ainoaa totuuden sanaa.

        Teuvo tykkää saatanoida. Saatana onkin kristinuskon eräs tärkeä jumaluus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Teuvo tykkää saatanoida. Saatana onkin kristinuskon eräs tärkeä jumaluus.

        Jos Saatanaa ei olisi, et sinäkään olisi ajautunut sen holhottavaksi.

        "Kenen voittama joku on, sen orja hän on."


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Minua se Saatanan palvelija seuraa, koska ei siedä kuulla edes yhtä ainoaa totuuden sanaa.

        Kyseisen henkilön ala-arvoinen käytös ei mitenkään yllätä. Voitko käsittää, että tämä sama heppu kirjoittaa apostoleista ja rakkauden kaksoiskäskystä ihan kuin hän noudattaisi niitä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyseisen henkilön ala-arvoinen käytös ei mitenkään yllätä. Voitko käsittää, että tämä sama heppu kirjoittaa apostoleista ja rakkauden kaksoiskäskystä ihan kuin hän noudattaisi niitä?

        Mitäpä ei Saatana omillaan teettäisi?

        Jokainen tulkitsee tuota käskyä, oman kokemuksensa pohjalta, lähes aina Saatanan voitoksi.

        Jeesus ei sanonut: Minä olen tie rakkaus ja elämä.

        Vaan: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani."

        "Te olette lähtöisin Saatanasta.
        Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää.
        Saatana on ollut murhaaja alusta asti.
        Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.
        Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä."

        Ja näillä valheilla se lumosi Paavalin ja Paavali kaikki ihmiskunnan seurakunnat:

        8. Erinomainen ilmestys ja opetus

        "Rakkaus ohjatkoon elämäänne, onhan Kristuskin rakastanut meitä ja antanut meidän tähtemme itsensä lahjaksi, hyvältä tuoksuvaksi uhriksi Jumalalle."

        Tällä ilmestyksellään Saatana sai uskoteltua Paavalille, että Jeesuksen uhraus oli samanlainen toimenpide Jumalan tahdon noudattamiseksi, kuin mitä olivat Vanhan liiton eläinuhritkin:

        "Tuokaa kaksi nuorta sonni, yksi pässi ja seitsemän karitsaa, joiden on oltava vuoden ikäisiä, ja antakaa ne tuoksuvaksi polttouhriksi, joka on Herralle mieluisa."

        "Uhratkaa Herralle mieluisaksi, tuoksuvaksi polttouhriksi nuori sonni, pässi ja seitsemän karitsaa, joiden on oltava vuoden ikäisiä. Kaikkien eläinten tulee olla virheettömiä."

        "Juhlan ensimmäisenä päivänä teidän tulee tuoda polttouhriksi, tuoksuvaksi tuliuhriksi, joka on Herralle mieluisa, kolmetoista nuorta sonnia, kaksi pässiä ja neljätoista vuodenikäistä karitsaa. Kaikkien eläinten on oltava virheettömiä."

        Koska kaikkien uhrattavien eläinten piti olla virheettömiä, junaili Paavali Jeesuksesta eläinten kaltaisen virheettömän uhrin Jumalalle:

        "Jos jo pukkien ja härkien veri ja saastuneiden päälle vihmottava hiehon tuhka puhdistaa ihmisen ulkonaisiin menoihin kelvolliseksi, kuinka paljon paremmin puhdistaakaan Kristuksen veri?

        Ikuisen henkensä voimalla hän on antanut itsensä virheettömänä uhrina Jumalalle, ja hänen verensä puhdistaa meidän omatuntomme kuoleman teoista, niin että voimme palvella elävää Jumalaa."

        Tällä erinomaisella ilmestyksellä Paavalille, Saatana uskoi pystyneensä hävittämään ikiajoiksi kaikki jäljet siitä, että hänen palvelijansa Jeesuksen hänelle uhrasivat, eivätkä suinkaan Jumalalle.

        Sillä jos hänet olisi Jumalalle uhrattu, se olisi tehty Jerusalemin temppelissä, eikä rikollisten mestauspaikalla.

        Pitkään on Jumalakin pitänyt tätä uhrausta salassa, mutta nyt se on tälle kansalle ja tämän sukupolven keskellä paljastettu.

        Jumala olisi tietenkin voinut tämän estää, mutta ei estänyt, koska oli tämän jo profeettojensa kautta ennalta ennustanut. Sillä verellä, jonka Saatana sai Golgatalla vuotamaan, Jeesus pystyy kaikki valittunsa Saatanan synnin vankilasta vapaaksi ostamaan. Juuri niin kuin hän minutkin, ahtaan portin tuskan jälkeen, tuli vapaaksi ostamaan, ja silloinkin taivaassa laulettiin:

        "He lauloivat uuden laulun: -- Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinut on teurastettu, olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmisiä kaikista heimoista, kaikista kielistä, kansoista ja maista."

        Mutta kaikki ne, jotka eivät Jeesuksen tahtoa noudattaen, ole ahtaasta portista Kristuksen puhdistettavaksi ja hänen Henkensä omistajaksi päässeet. Ne tänäkin päivänä kaikkialla maailmassa -Saatanan heille rakennuttamissaan jumalan huoneissa - palvovat Saatanan tunnustuksia: kuoleman ristiä, Jeesusta ristillä; kuvissa ja patsaissa.

        Ja se on Saatanan vankilaan jääneille ihana valhe, että Jumala olisi todella nauttinut taivaassa Jeesuksen veren hyvästä tuoksusta, hänen kärsimyksistään ja tuskanhuudostaan:

        "Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit!"

        Toistan vielä: Jeesuksen veri oli lunastusmaksu Saatanalle, ei Jumalalle. Sillä ei Jumala ole ketään synnin vankilan kahleisiin johdattanut.

        Eikä tämä Jeesuksen vuodattama veri tule perimään taivasten valtakuntaa, vaikka kaikki tekopyhitetyt, Jumalan paaduttamat, niin uskovat ja laulavat:

        "Golgatan veressä voima on....."

        Vaikka Paavalikaan ei siihen uskonut:

        "Sen sanon, veljet, ettei liha ja veri voi saada omakseen Jumalan valtakuntaa ja ettei katoava voi saada omakseen katoamattomuutta."

        "Kenellä ei ole Jeesuksen Henkeä, ei ole hänen omansa."


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Mitäpä ei Saatana omillaan teettäisi?

        Jokainen tulkitsee tuota käskyä, oman kokemuksensa pohjalta, lähes aina Saatanan voitoksi.

        Jeesus ei sanonut: Minä olen tie rakkaus ja elämä.

        Vaan: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani."

        "Te olette lähtöisin Saatanasta.
        Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää.
        Saatana on ollut murhaaja alusta asti.
        Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.
        Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä."

        Ja näillä valheilla se lumosi Paavalin ja Paavali kaikki ihmiskunnan seurakunnat:

        8. Erinomainen ilmestys ja opetus

        "Rakkaus ohjatkoon elämäänne, onhan Kristuskin rakastanut meitä ja antanut meidän tähtemme itsensä lahjaksi, hyvältä tuoksuvaksi uhriksi Jumalalle."

        Tällä ilmestyksellään Saatana sai uskoteltua Paavalille, että Jeesuksen uhraus oli samanlainen toimenpide Jumalan tahdon noudattamiseksi, kuin mitä olivat Vanhan liiton eläinuhritkin:

        "Tuokaa kaksi nuorta sonni, yksi pässi ja seitsemän karitsaa, joiden on oltava vuoden ikäisiä, ja antakaa ne tuoksuvaksi polttouhriksi, joka on Herralle mieluisa."

        "Uhratkaa Herralle mieluisaksi, tuoksuvaksi polttouhriksi nuori sonni, pässi ja seitsemän karitsaa, joiden on oltava vuoden ikäisiä. Kaikkien eläinten tulee olla virheettömiä."

        "Juhlan ensimmäisenä päivänä teidän tulee tuoda polttouhriksi, tuoksuvaksi tuliuhriksi, joka on Herralle mieluisa, kolmetoista nuorta sonnia, kaksi pässiä ja neljätoista vuodenikäistä karitsaa. Kaikkien eläinten on oltava virheettömiä."

        Koska kaikkien uhrattavien eläinten piti olla virheettömiä, junaili Paavali Jeesuksesta eläinten kaltaisen virheettömän uhrin Jumalalle:

        "Jos jo pukkien ja härkien veri ja saastuneiden päälle vihmottava hiehon tuhka puhdistaa ihmisen ulkonaisiin menoihin kelvolliseksi, kuinka paljon paremmin puhdistaakaan Kristuksen veri?

        Ikuisen henkensä voimalla hän on antanut itsensä virheettömänä uhrina Jumalalle, ja hänen verensä puhdistaa meidän omatuntomme kuoleman teoista, niin että voimme palvella elävää Jumalaa."

        Tällä erinomaisella ilmestyksellä Paavalille, Saatana uskoi pystyneensä hävittämään ikiajoiksi kaikki jäljet siitä, että hänen palvelijansa Jeesuksen hänelle uhrasivat, eivätkä suinkaan Jumalalle.

        Sillä jos hänet olisi Jumalalle uhrattu, se olisi tehty Jerusalemin temppelissä, eikä rikollisten mestauspaikalla.

        Pitkään on Jumalakin pitänyt tätä uhrausta salassa, mutta nyt se on tälle kansalle ja tämän sukupolven keskellä paljastettu.

        Jumala olisi tietenkin voinut tämän estää, mutta ei estänyt, koska oli tämän jo profeettojensa kautta ennalta ennustanut. Sillä verellä, jonka Saatana sai Golgatalla vuotamaan, Jeesus pystyy kaikki valittunsa Saatanan synnin vankilasta vapaaksi ostamaan. Juuri niin kuin hän minutkin, ahtaan portin tuskan jälkeen, tuli vapaaksi ostamaan, ja silloinkin taivaassa laulettiin:

        "He lauloivat uuden laulun: -- Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinut on teurastettu, olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmisiä kaikista heimoista, kaikista kielistä, kansoista ja maista."

        Mutta kaikki ne, jotka eivät Jeesuksen tahtoa noudattaen, ole ahtaasta portista Kristuksen puhdistettavaksi ja hänen Henkensä omistajaksi päässeet. Ne tänäkin päivänä kaikkialla maailmassa -Saatanan heille rakennuttamissaan jumalan huoneissa - palvovat Saatanan tunnustuksia: kuoleman ristiä, Jeesusta ristillä; kuvissa ja patsaissa.

        Ja se on Saatanan vankilaan jääneille ihana valhe, että Jumala olisi todella nauttinut taivaassa Jeesuksen veren hyvästä tuoksusta, hänen kärsimyksistään ja tuskanhuudostaan:

        "Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit!"

        Toistan vielä: Jeesuksen veri oli lunastusmaksu Saatanalle, ei Jumalalle. Sillä ei Jumala ole ketään synnin vankilan kahleisiin johdattanut.

        Eikä tämä Jeesuksen vuodattama veri tule perimään taivasten valtakuntaa, vaikka kaikki tekopyhitetyt, Jumalan paaduttamat, niin uskovat ja laulavat:

        "Golgatan veressä voima on....."

        Vaikka Paavalikaan ei siihen uskonut:

        "Sen sanon, veljet, ettei liha ja veri voi saada omakseen Jumalan valtakuntaa ja ettei katoava voi saada omakseen katoamattomuutta."

        "Kenellä ei ole Jeesuksen Henkeä, ei ole hänen omansa."

        Teuvo saatanoi edelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teuvo saatanoi edelleen.

        Saatananpalvojanako sen tiedät?


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Mitäpä ei Saatana omillaan teettäisi?

        Jokainen tulkitsee tuota käskyä, oman kokemuksensa pohjalta, lähes aina Saatanan voitoksi.

        Jeesus ei sanonut: Minä olen tie rakkaus ja elämä.

        Vaan: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani."

        "Te olette lähtöisin Saatanasta.
        Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää.
        Saatana on ollut murhaaja alusta asti.
        Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.
        Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä."

        Ja näillä valheilla se lumosi Paavalin ja Paavali kaikki ihmiskunnan seurakunnat:

        8. Erinomainen ilmestys ja opetus

        "Rakkaus ohjatkoon elämäänne, onhan Kristuskin rakastanut meitä ja antanut meidän tähtemme itsensä lahjaksi, hyvältä tuoksuvaksi uhriksi Jumalalle."

        Tällä ilmestyksellään Saatana sai uskoteltua Paavalille, että Jeesuksen uhraus oli samanlainen toimenpide Jumalan tahdon noudattamiseksi, kuin mitä olivat Vanhan liiton eläinuhritkin:

        "Tuokaa kaksi nuorta sonni, yksi pässi ja seitsemän karitsaa, joiden on oltava vuoden ikäisiä, ja antakaa ne tuoksuvaksi polttouhriksi, joka on Herralle mieluisa."

        "Uhratkaa Herralle mieluisaksi, tuoksuvaksi polttouhriksi nuori sonni, pässi ja seitsemän karitsaa, joiden on oltava vuoden ikäisiä. Kaikkien eläinten tulee olla virheettömiä."

        "Juhlan ensimmäisenä päivänä teidän tulee tuoda polttouhriksi, tuoksuvaksi tuliuhriksi, joka on Herralle mieluisa, kolmetoista nuorta sonnia, kaksi pässiä ja neljätoista vuodenikäistä karitsaa. Kaikkien eläinten on oltava virheettömiä."

        Koska kaikkien uhrattavien eläinten piti olla virheettömiä, junaili Paavali Jeesuksesta eläinten kaltaisen virheettömän uhrin Jumalalle:

        "Jos jo pukkien ja härkien veri ja saastuneiden päälle vihmottava hiehon tuhka puhdistaa ihmisen ulkonaisiin menoihin kelvolliseksi, kuinka paljon paremmin puhdistaakaan Kristuksen veri?

        Ikuisen henkensä voimalla hän on antanut itsensä virheettömänä uhrina Jumalalle, ja hänen verensä puhdistaa meidän omatuntomme kuoleman teoista, niin että voimme palvella elävää Jumalaa."

        Tällä erinomaisella ilmestyksellä Paavalille, Saatana uskoi pystyneensä hävittämään ikiajoiksi kaikki jäljet siitä, että hänen palvelijansa Jeesuksen hänelle uhrasivat, eivätkä suinkaan Jumalalle.

        Sillä jos hänet olisi Jumalalle uhrattu, se olisi tehty Jerusalemin temppelissä, eikä rikollisten mestauspaikalla.

        Pitkään on Jumalakin pitänyt tätä uhrausta salassa, mutta nyt se on tälle kansalle ja tämän sukupolven keskellä paljastettu.

        Jumala olisi tietenkin voinut tämän estää, mutta ei estänyt, koska oli tämän jo profeettojensa kautta ennalta ennustanut. Sillä verellä, jonka Saatana sai Golgatalla vuotamaan, Jeesus pystyy kaikki valittunsa Saatanan synnin vankilasta vapaaksi ostamaan. Juuri niin kuin hän minutkin, ahtaan portin tuskan jälkeen, tuli vapaaksi ostamaan, ja silloinkin taivaassa laulettiin:

        "He lauloivat uuden laulun: -- Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinut on teurastettu, olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmisiä kaikista heimoista, kaikista kielistä, kansoista ja maista."

        Mutta kaikki ne, jotka eivät Jeesuksen tahtoa noudattaen, ole ahtaasta portista Kristuksen puhdistettavaksi ja hänen Henkensä omistajaksi päässeet. Ne tänäkin päivänä kaikkialla maailmassa -Saatanan heille rakennuttamissaan jumalan huoneissa - palvovat Saatanan tunnustuksia: kuoleman ristiä, Jeesusta ristillä; kuvissa ja patsaissa.

        Ja se on Saatanan vankilaan jääneille ihana valhe, että Jumala olisi todella nauttinut taivaassa Jeesuksen veren hyvästä tuoksusta, hänen kärsimyksistään ja tuskanhuudostaan:

        "Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit!"

        Toistan vielä: Jeesuksen veri oli lunastusmaksu Saatanalle, ei Jumalalle. Sillä ei Jumala ole ketään synnin vankilan kahleisiin johdattanut.

        Eikä tämä Jeesuksen vuodattama veri tule perimään taivasten valtakuntaa, vaikka kaikki tekopyhitetyt, Jumalan paaduttamat, niin uskovat ja laulavat:

        "Golgatan veressä voima on....."

        Vaikka Paavalikaan ei siihen uskonut:

        "Sen sanon, veljet, ettei liha ja veri voi saada omakseen Jumalan valtakuntaa ja ettei katoava voi saada omakseen katoamattomuutta."

        "Kenellä ei ole Jeesuksen Henkeä, ei ole hänen omansa."

        Näyt olevan satanisti. Herraksi Saatanan nimi huulillasi.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Mitäpä ei Saatana omillaan teettäisi?

        Jokainen tulkitsee tuota käskyä, oman kokemuksensa pohjalta, lähes aina Saatanan voitoksi.

        Jeesus ei sanonut: Minä olen tie rakkaus ja elämä.

        Vaan: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani."

        "Te olette lähtöisin Saatanasta.
        Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää.
        Saatana on ollut murhaaja alusta asti.
        Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.
        Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä."

        Ja näillä valheilla se lumosi Paavalin ja Paavali kaikki ihmiskunnan seurakunnat:

        8. Erinomainen ilmestys ja opetus

        "Rakkaus ohjatkoon elämäänne, onhan Kristuskin rakastanut meitä ja antanut meidän tähtemme itsensä lahjaksi, hyvältä tuoksuvaksi uhriksi Jumalalle."

        Tällä ilmestyksellään Saatana sai uskoteltua Paavalille, että Jeesuksen uhraus oli samanlainen toimenpide Jumalan tahdon noudattamiseksi, kuin mitä olivat Vanhan liiton eläinuhritkin:

        "Tuokaa kaksi nuorta sonni, yksi pässi ja seitsemän karitsaa, joiden on oltava vuoden ikäisiä, ja antakaa ne tuoksuvaksi polttouhriksi, joka on Herralle mieluisa."

        "Uhratkaa Herralle mieluisaksi, tuoksuvaksi polttouhriksi nuori sonni, pässi ja seitsemän karitsaa, joiden on oltava vuoden ikäisiä. Kaikkien eläinten tulee olla virheettömiä."

        "Juhlan ensimmäisenä päivänä teidän tulee tuoda polttouhriksi, tuoksuvaksi tuliuhriksi, joka on Herralle mieluisa, kolmetoista nuorta sonnia, kaksi pässiä ja neljätoista vuodenikäistä karitsaa. Kaikkien eläinten on oltava virheettömiä."

        Koska kaikkien uhrattavien eläinten piti olla virheettömiä, junaili Paavali Jeesuksesta eläinten kaltaisen virheettömän uhrin Jumalalle:

        "Jos jo pukkien ja härkien veri ja saastuneiden päälle vihmottava hiehon tuhka puhdistaa ihmisen ulkonaisiin menoihin kelvolliseksi, kuinka paljon paremmin puhdistaakaan Kristuksen veri?

        Ikuisen henkensä voimalla hän on antanut itsensä virheettömänä uhrina Jumalalle, ja hänen verensä puhdistaa meidän omatuntomme kuoleman teoista, niin että voimme palvella elävää Jumalaa."

        Tällä erinomaisella ilmestyksellä Paavalille, Saatana uskoi pystyneensä hävittämään ikiajoiksi kaikki jäljet siitä, että hänen palvelijansa Jeesuksen hänelle uhrasivat, eivätkä suinkaan Jumalalle.

        Sillä jos hänet olisi Jumalalle uhrattu, se olisi tehty Jerusalemin temppelissä, eikä rikollisten mestauspaikalla.

        Pitkään on Jumalakin pitänyt tätä uhrausta salassa, mutta nyt se on tälle kansalle ja tämän sukupolven keskellä paljastettu.

        Jumala olisi tietenkin voinut tämän estää, mutta ei estänyt, koska oli tämän jo profeettojensa kautta ennalta ennustanut. Sillä verellä, jonka Saatana sai Golgatalla vuotamaan, Jeesus pystyy kaikki valittunsa Saatanan synnin vankilasta vapaaksi ostamaan. Juuri niin kuin hän minutkin, ahtaan portin tuskan jälkeen, tuli vapaaksi ostamaan, ja silloinkin taivaassa laulettiin:

        "He lauloivat uuden laulun: -- Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinut on teurastettu, olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmisiä kaikista heimoista, kaikista kielistä, kansoista ja maista."

        Mutta kaikki ne, jotka eivät Jeesuksen tahtoa noudattaen, ole ahtaasta portista Kristuksen puhdistettavaksi ja hänen Henkensä omistajaksi päässeet. Ne tänäkin päivänä kaikkialla maailmassa -Saatanan heille rakennuttamissaan jumalan huoneissa - palvovat Saatanan tunnustuksia: kuoleman ristiä, Jeesusta ristillä; kuvissa ja patsaissa.

        Ja se on Saatanan vankilaan jääneille ihana valhe, että Jumala olisi todella nauttinut taivaassa Jeesuksen veren hyvästä tuoksusta, hänen kärsimyksistään ja tuskanhuudostaan:

        "Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit!"

        Toistan vielä: Jeesuksen veri oli lunastusmaksu Saatanalle, ei Jumalalle. Sillä ei Jumala ole ketään synnin vankilan kahleisiin johdattanut.

        Eikä tämä Jeesuksen vuodattama veri tule perimään taivasten valtakuntaa, vaikka kaikki tekopyhitetyt, Jumalan paaduttamat, niin uskovat ja laulavat:

        "Golgatan veressä voima on....."

        Vaikka Paavalikaan ei siihen uskonut:

        "Sen sanon, veljet, ettei liha ja veri voi saada omakseen Jumalan valtakuntaa ja ettei katoava voi saada omakseen katoamattomuutta."

        "Kenellä ei ole Jeesuksen Henkeä, ei ole hänen omansa."

        Herrasi, ei Herraksi


    • Anonyymi

      Teuvo, turha turjake, synnyitkö edes oikeasta reiästä?

      • Anonyymi

        Kyykyttikö Teuvo sinut noin pahasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyykyttikö Teuvo sinut noin pahasti.

        Todella pahasti kyykytti, kun housut kiuntuissa kävin kyykkimään keskelle piikkipensasta.

        Raukkamainen teko mieheltä, joka uskoo olevansa uskova.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella pahasti kyykytti, kun housut kiuntuissa kävin kyykkimään keskelle piikkipensasta.

        Raukkamainen teko mieheltä, joka uskoo olevansa uskova.

        Mitäs läksit


    • Anonyymi

      Jos se olikin naamioitunut Saatana, joka oli ristillä. Jeesus pakeni ja teki myöhemmin lapsia. Kristityt ovat 2000 vuotta juoneet saatanan verta.

      • Anonyymi

        Merovingit piilottelivat Jeesusta, Ranskan kuninkaat Jeesuksesta polveutuneita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Merovingit piilottelivat Jeesusta, Ranskan kuninkaat Jeesuksesta polveutuneita.

        Sekö on sinun uskosi perusta?

        Hyvin on Saatana Paavalia opettanut, kun on saanut sinutkin uskoon:

        Olemaan onnellinen uskosta, jonka on itselleen saanut.


      • Anonyymi

        Saatanaa ei ole olemassakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatanaa ei ole olemassakaan.

        Saatana riivaa Teuvon eturauhasta.
        Siksi hän ei nauti etua rauhasta.
        Syystä hän piinaa maata kallista.
        Sehän on aivan saatanallista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saatana riivaa Teuvon eturauhasta.
        Siksi hän ei nauti etua rauhasta.
        Syystä hän piinaa maata kallista.
        Sehän on aivan saatanallista.

        Minulla olisi tästä todella hieno kokemus, mutta odotan, että tämä palsta joskus hiljenee ja verihurmostelija vaikenee, niin saatan sen kaikille kertoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatana riivaa Teuvon eturauhasta.
        Siksi hän ei nauti etua rauhasta.
        Syystä hän piinaa maata kallista.
        Sehän on aivan saatanallista.

        G5G riivaa Teuvoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        G5G riivaa Teuvoa.

        Ei se mikään ihme ole, koska sama tauti oli myös hänen esimiehellään;

        "Hänessä on Belsebul*, itsensä pääpaholaisen voimin hän pahoja henkiä karkottaa."


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Ei se mikään ihme ole, koska sama tauti oli myös hänen esimiehellään;

        "Hänessä on Belsebul*, itsensä pääpaholaisen voimin hän pahoja henkiä karkottaa."

        Esimiehesi on tosiaankin Saatana, sinä pirujen piru.


    • Anonyymi

      Saatana jumalalla on sunilaisuuden lahkossa suuri merkitys.
      Onko sunilaisuus dualistinen uskonto vai dualistinen lahko?
      Onko Teuvolla yhtään seuraaja
      seurakunnassaan vai kuuluuko sunilaiauus maailman pienimpien lahkojen joukkoon.

      • Anonyymi

        Väärien kristittyjen lista on pitkä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Väärien kristittyjen lista on pitkä.

        En sano sitä noin, sillä aitoja kristittyjä ne kaikki ovat, kuten valittu kansakin, joka uskoi olevansa Jumalan valittu:

        "Minä tiedän sinun ahdinkosi ja köyhyytesi -- sinun, joka kuitenkin olet rikas. Minä tiedän, miten sinua herjaavat nuo, jotka sanovat itseään juutalaisiksi vaikka eivät ole -- Saatanan synagogaa he ovat!"

        "Alkuseurakunnan kristittyjen tunnus ei suinkaan ollut risti, vaan kala, joka viittaa Kristukseen, sillä kreikankielisten sanojenIesous Khristos Theou Yios Soter (Jeesus Kristus Jumalan PoikaVapahtaja) alkukirjaimista muodostuu kreikan k a l a a merkitsevä sana ikhthys."

        Mutta kun Paavali alkoi Saatanan toiveen mukaan ylistää kuoleman merkkiä ristiä, vaihtui myöskin alkuperäisen nasaretilaisen lahkon tunnus kuoleman merkiksi, samoin nimi.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        En sano sitä noin, sillä aitoja kristittyjä ne kaikki ovat, kuten valittu kansakin, joka uskoi olevansa Jumalan valittu:

        "Minä tiedän sinun ahdinkosi ja köyhyytesi -- sinun, joka kuitenkin olet rikas. Minä tiedän, miten sinua herjaavat nuo, jotka sanovat itseään juutalaisiksi vaikka eivät ole -- Saatanan synagogaa he ovat!"

        "Alkuseurakunnan kristittyjen tunnus ei suinkaan ollut risti, vaan kala, joka viittaa Kristukseen, sillä kreikankielisten sanojenIesous Khristos Theou Yios Soter (Jeesus Kristus Jumalan PoikaVapahtaja) alkukirjaimista muodostuu kreikan k a l a a merkitsevä sana ikhthys."

        Mutta kun Paavali alkoi Saatanan toiveen mukaan ylistää kuoleman merkkiä ristiä, vaihtui myöskin alkuperäisen nasaretilaisen lahkon tunnus kuoleman merkiksi, samoin nimi.

        Tämä jäi pois:

        "Antiokiassa alettiin ensimmäiseksi käyttää opetuslapsista nimitystä kristitty."


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        En sano sitä noin, sillä aitoja kristittyjä ne kaikki ovat, kuten valittu kansakin, joka uskoi olevansa Jumalan valittu:

        "Minä tiedän sinun ahdinkosi ja köyhyytesi -- sinun, joka kuitenkin olet rikas. Minä tiedän, miten sinua herjaavat nuo, jotka sanovat itseään juutalaisiksi vaikka eivät ole -- Saatanan synagogaa he ovat!"

        "Alkuseurakunnan kristittyjen tunnus ei suinkaan ollut risti, vaan kala, joka viittaa Kristukseen, sillä kreikankielisten sanojenIesous Khristos Theou Yios Soter (Jeesus Kristus Jumalan PoikaVapahtaja) alkukirjaimista muodostuu kreikan k a l a a merkitsevä sana ikhthys."

        Mutta kun Paavali alkoi Saatanan toiveen mukaan ylistää kuoleman merkkiä ristiä, vaihtui myöskin alkuperäisen nasaretilaisen lahkon tunnus kuoleman merkiksi, samoin nimi.

        Totta, kala oli varhaisin alkuseurakuntien symboli.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Tämä jäi pois:

        "Antiokiassa alettiin ensimmäiseksi käyttää opetuslapsista nimitystä kristitty."

        Jäänköönsä pois ,väärä palsta = poistoon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäänköönsä pois ,väärä palsta = poistoon

        Oikeampi palsta kuin monella avauksella ja onhan tuossa katsottavaa kun Teuvo sinua kyykyttää.


    • Anonyymi

      Nyt Poistamaan Teuvon viestejä, proofiilinsa kautta. Amen amen amen! Kaikki
      Luterlaisetkin mukaan!!!

      • Anonyymi

        G5G:hän niitä on poistattamassa, koska ei pärjää Teuvolle väittelyssä.


    • Anonyymi

      Taidat turhaan Teukka teutaroida täällä ateistien palstalla. Koska kristinuskoa ei voi todistaa oikeaksi pelkillä sanoilla. Se pitää todistaa oikeaksi teoilla, sanoilla, jotka perustuvat tekoihin.

      Niinhän Jeesuskin kulki, vaelsi, kansan keskuudessa. Teki tekoja. Jotka sitten oikeiksi teoiksi havainnut JHWH sinetöi niitä seuraavilla merkeillä, ihmeillä, tunnusteoilla.

      Jeesuksessa yhdistyykin ajatukset, puheet, ja teot kolminaisuuden tavoin. Yksikään ei jää ilman toista. Jos yksi pettää, pettää koko kivijalka.

      Täällä ne jotka yrittävät todistaa Jumalan olemassaolon, saavat pettyä.

      Koska ateistit ovat oikeassa vaatiessaan selviä todisteita. Jumala ja hänen tekonsa pitää todistaa oikeaksi. Ilman mitään epämääräisyyksiä, ja valehteluja.

      Viisas ateisti James Randi onkin asettanut haasteen kristityille ja muillekin uskomuksille : se, joka esittää valvotuissa olosuhteissa ihmeen kaltaisen metafyysisen teon saa miljoonan dollarin palkkion oikeaksi havaitusta ja todistetusta "ihmeteosta".

      "Vuonna 1996 Randi perusti James Randi Educational Foundationin (JREF). Randi lupaa miljoona Yhdysvaltain dollaria henkilölle, joka JREF:n valvomissa olosuhteissa kykenee tuottamaan paranormaalin ilmiön. JREF etsii myös oma-aloitteisesti paranormaaleiksi kutsuttuja ilmiöitä ja tutkii niitä. Mustalle listalle joutuneita ja valheeksi todistettuja ilmiöitä ovat esimerkiksi kuolleista heränneet ihmiset ja itsestään ilmestyneet kullatut hampaat. Toistaiseksi selittämätöntä ilmiötä ei ole löytynyt ja Randi on saanut pitää rahansa. "
      https://fi.wikipedia.org/wiki/James_Randi#James_Randi_Educational_Foundation

      Siitä vaan Teuvo kokeilemaan. Jos kantti piisaa.

      • Minulle riitti, kun Jumala kokeili:
        Tuleeko tuosta miestä vai hokeli.

        Ahtaan portin tuska ja kidutus,
        kivi sydämen poisto ja hivutus.

        Miehestä lihan ja veren poisti.
        Kun Pyhä Aurinko hänelle loisti.

        Ei jäänyt hän portille vapisemaan,
        kuten muuan pelkuri aikoinaan.

        Tuli hänet siitä Saatana noutamaan,
        ja verihurmosta saarnaamaan.


      • Anonyymi

        "Niinhän Jeesuskin kulki, vaelsi, kansan keskuudessa. Teki tekoja. Jotka sitten oikeiksi teoiksi havainnut JHWH sinetöi niitä seuraavilla merkeillä, ihmeillä, tunnusteoilla."

        Siitähän sinulla ei ole mitään todisteita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Niinhän Jeesuskin kulki, vaelsi, kansan keskuudessa. Teki tekoja. Jotka sitten oikeiksi teoiksi havainnut JHWH sinetöi niitä seuraavilla merkeillä, ihmeillä, tunnusteoilla."

        Siitähän sinulla ei ole mitään todisteita.

        Minulla ei ole todellakaan,
        Saatanan teoista kerskuttavaa.

        Mutta vanha Paavali aikoinaan,
        sai kansat eteen polvillaan:

        "Olenhan teille todistanut sen,
        olen oikea apostoli ihmeiden.

        Kun tunnustekoja, ihmeitä,
        voimatöitäkin jatkuvasti vaan
        olen teille pystynyt tarjoamaan."


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Minulla ei ole todellakaan,
        Saatanan teoista kerskuttavaa.

        Mutta vanha Paavali aikoinaan,
        sai kansat eteen polvillaan:

        "Olenhan teille todistanut sen,
        olen oikea apostoli ihmeiden.

        Kun tunnustekoja, ihmeitä,
        voimatöitäkin jatkuvasti vaan
        olen teille pystynyt tarjoamaan."

        Jos Paavali niin sitten varmaan sinäkin Teuvo Jumalan profeettana osaat tehdä ihmetekoja. Toistaiseksi olet vain puhunut paskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Paavali niin sitten varmaan sinäkin Teuvo Jumalan profeettana osaat tehdä ihmetekoja. Toistaiseksi olet vain puhunut paskaa.

        Et ole ateisti, onko sinulla jotain näyttöä omista ihmeteoistasi?


      • Anonyymi

        En minä sinua herjaa jos sanon sinun puhuvan paskaa. Se on vain rehellinen kuvaus toiminnastasi. Sanot olevasi Jumalan profeetta ja tämän todistat vain omalla puheellasi. Meilläpäin tällaista kutsutaan kehäpäätelmäksi ja paskan puhumiseksi. Jeesus selvästi sanoi hänen seuraajiensa pystyvän tekemään ihmetekoja. Näitä odotamme.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En minä sinua herjaa jos sanon sinun puhuvan paskaa. Se on vain rehellinen kuvaus toiminnastasi. Sanot olevasi Jumalan profeetta ja tämän todistat vain omalla puheellasi. Meilläpäin tällaista kutsutaan kehäpäätelmäksi ja paskan puhumiseksi. Jeesus selvästi sanoi hänen seuraajiensa pystyvän tekemään ihmetekoja. Näitä odotamme.

        Ethän sinä minun lihallista olemustani vihaa, vaan Henkeä, jonka olen Kristukselta saanut.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Ethän sinä minun lihallista olemustani vihaa, vaan Henkeä, jonka olen Kristukselta saanut.

        En minä sinua vihaa, haluaisin vain nähdä sinun todistavan väitteesi, että olet Jumalan profeetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä sinua vihaa, haluaisin vain nähdä sinun todistavan väitteesi, että olet Jumalan profeetta.

        Olet niin törkeitä Teuvosta kirjoittanut, voisin sanoa että valehtelet että et häntä vihaa. Ilmeisesti pidät itseäsi kristittynä kuitenkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet niin törkeitä Teuvosta kirjoittanut, voisin sanoa että valehtelet että et häntä vihaa. Ilmeisesti pidät itseäsi kristittynä kuitenkin.

        Kiitos sinulle sanoistasi, ken lienetkään?

        "Olet niin törkeitä Teuvosta kirjoittanut,"

        Tämä lämmitti todella mieltä tämänkin päivän päätteeksi, kun viime yönä Yleistä kristinusko keskustelusta nuo törkimykset onnistuivat lähes 10 keskustelua poistamaan. Ja sitten vielä ilkkuvat, josta on näyte tuossa edellä.


    • Anonyymi

      Niin. Missä viipyy oikea kunnon kristitty kuten Elias aikoinaan Karmelin vuorella haastamassa kansan edessä?

      Teukasta ei näytä tähän olevan. Kuten ei muistakaan nykyajan kristityistä.

      Missä viipyy Eliaksen hengen mukainen mies. Joka todistaa selvästi mistä ihmeitätekevässä uskossa on kyse. Jota ihmeet ja merkit seuraavat.

      Ei näy, ei kuulu. Ja minä kristittynä myös odotan edelleen.

      1. Kuningastenkirjasta 18. luvusta voi tsekata miten aikoinaan meni :

      19 Mutta lähetä nyt kokoamaan kaikki Israel minun luokseni Karmel-vuorelle, sekä neljäsataa viisikymmentä Baalin profeettaa ja neljäsataa Aseran profeettaa, jotka syövät Iisebelin pöydästä."
      20 Niin Ahab lähetti sanan kaikille israelilaisille ja kokosi profeetat Karmel-vuorelle.
      21 Ja Elia astui kaiken kansan eteen ja sanoi: "Kuinka kauan te onnutte molemmille puolille? Jos Herra on Jumala, seuratkaa häntä; mutta jos Baal on Jumala, seuratkaa häntä." Eikä kansa vastannut hänelle mitään.

      22 Niin Elia sanoi kansalle: "Minä olen ainoa jäljelle jäänyt Herran profeetta, mutta Baalin profeettoja on neljäsataa viisikymmentä.
      23 Antakaa meille kaksi mullikkaa, ja valitkoot he itselleen toisen mullikan, paloitelkoot sen ja pankoot kappaleet puiden päälle, mutta älkööt panko tulta; ja minä valmistan toisen mullikan ja asetan sen puiden päälle, mutta en pane tulta.
      24 Sitten huutakaa te jumalanne nimeä, ja minä huudan Herran nimeä. Se jumala, joka vastaa tulella, on Jumala." Kaikki kansa vastasi ja sanoi: "Niin on hyvä".

      • Anonyymi

        "Ei näy, ei kuulu. Ja minä kristittynä myös odotan edelleen."

        Et kuitenkaan koe tärkeäksi näyttää esimerkkiä kuin huonosta käytöksestä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Ei näy, ei kuulu. Ja minä kristittynä myös odotan edelleen."

        Et kuitenkaan koe tärkeäksi näyttää esimerkkiä kuin huonosta käytöksestä.

        Todella on sinulla tyhmyys huipussaan. Mitenkä voisin olla käytökseltäni lähettäjääni parempi?

        "Sietämätöntä puhetta, kuka voi kuunnelle tuollaista - kuolema tuollaiselle!"

        'Hän on perillinen. Tapetaan hänet, niin perintö on meidän.'

        Onko sinullakin jo päässäsi samanlaisia ajatuksia?


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Todella on sinulla tyhmyys huipussaan. Mitenkä voisin olla käytökseltäni lähettäjääni parempi?

        "Sietämätöntä puhetta, kuka voi kuunnelle tuollaista - kuolema tuollaiselle!"

        'Hän on perillinen. Tapetaan hänet, niin perintö on meidän.'

        Onko sinullakin jo päässäsi samanlaisia ajatuksia?

        "Todella on sinulla tyhmyys huipussaan."

        Olipas todella idioottimaisesti sanottu sinulta, joka et todellakaan ole nero.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Todella on sinulla tyhmyys huipussaan."

        Olipas todella idioottimaisesti sanottu sinulta, joka et todellakaan ole nero.

        Tiedätkö mikä tuon lausuntosi takana on?

        Tuskin, joten kerron:

        "En tarkoita, että kykenisimme ajattelemaan mitään omin päin, mitään mikä olisi peräisin meistä itsestämme. Meidän kykymme on saatu Jumalalta.

        Emmehän.me julista sanomaa itsestämme vaan Jeesuksesta Kristuksesta: Jeesus on Herra, ja hän on lähettänyt meidät palvelemaan teitä.

        Tämä aarre on meillä saviastioissa, jotta nähtäisiin tuon valtavan voiman olevan peräisin Jumalasta eikä meistä itsestämme."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Todella on sinulla tyhmyys huipussaan."

        Olipas todella idioottimaisesti sanottu sinulta, joka et todellakaan ole nero.

        Vaikutat vihaiselta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaikutat vihaiselta.

        Ensin on ajateltava sitä, minkä hengen vallassa sinä itse olet:

        "Kenen leipää syöt, sen lauluja laulat."

        Minä en vihaa ketään. Se on Jumalan totuus, jonka sinäkin näytät kokevan vihana. Päin vastoin olen iloinen, että Jumala varjeli minut noilta Saatanan synagogilta.
        Paavalilla oli mielisteltävänä vain tämä joukko:

        "Vaikka olen vapaa ja kaikista riippumaton, olen ruvennut kaikkien orjaksi voittaakseni Kristukselle mahdollisimman monia.

        "Voittaakseni hänen omikseen juutalaisia olen näille ollut kuin juutalainen; voittaakseni lain alaisina eläviä olen näille ollut kuin lain alainen, vaikka en olekaan lain alainen.

        Voittaakseni ilman lakia eläviä olen näille ollut kuin eläisin ilman lakia, vaikka en olekaan Jumalan lakia vailla -- onhan minulla Kristuksen laki.

        Voittaakseni heikkoja olen näille ollut heikko. Kaikille olen ollut kaikkea, jotta pelastaisin edes muutamia."

        Kyllä minä hulluksi tulisin, jos minun pitäisi miellyttää noita kaikkia, jotka Saatana on tästäkin kansasta itselleen saanut.

        Luulisin, että silloin olisi paikallaan noudattaa Vanhan liiton Jobin vaimon ohjetta miehelleen:

        "Vieläkö sinä pidät kiinni hurskaudestasi? Kiroa jo Jumalaa ja kuole pois!"


    • Anonyymi

      Valehteleva kreationisti tuli niin kyykytetyksi, että pakeni Teuvolta.

      • Tämäkin piti todeksi elää, koska:

        RAAMATTU ON TOTTA

        "Jumalaton pakenee, vaikka kukaan ei aja takaa, mutta vanhurskas on turvassa kuin leijona. "


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Tämäkin piti todeksi elää, koska:

        RAAMATTU ON TOTTA

        "Jumalaton pakenee, vaikka kukaan ei aja takaa, mutta vanhurskas on turvassa kuin leijona. "

        Teuvolla menee niin lujaa ettei kenelläkään! 🤪🤣🤪


      • Anonyymi kirjoitti:

        Teuvolla menee niin lujaa ettei kenelläkään! 🤪🤣🤪

        Se johtuu lähettäjästäni:

        Vanhakin nyt nuortuu kuin lapsi leikkimään,
        kun koukkuselkä suortuu on kaikki vihoissaan.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Se johtuu lähettäjästäni:

        Vanhakin nyt nuortuu kuin lapsi leikkimään,
        kun koukkuselkä suortuu on kaikki vihoissaan.

        Hyvin kyykytetty!



      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos linkistä!

        Etsivä löytää, ja ovi avataan.


    • "Kenen leipää syöt, sen lauluja laulat."

      "Puolueellisuus on pahasta, mutta moni tekee väärin jo leipäpalan tähden "

      • Tämä lipsahti vahingossa tänne.


    • Anonyymi

      Teuvo Sunikka,mene jo vittuun..Puhut usealla sivustolla Helluntailaista paskaa.
      Ahdistat Islamin suuntauksilla ihmisiä,olet pahan suuntaua.
      Pidä jo sairas suusi kirottu kiinni !
      Olet kuin sadisti,joka saatanan suuntauksella haluaa tehdä inkivisition.
      Olet pahan sanan saattaja!

    • Anonyymi

      Teuvo Suni on täynnä alistusta ja orjuuttamista.
      Teuvo,kertoo vain Raamatun sanomaa,mutta ei ymmärrä sitö oikeasti.
      Teuvo,on kuin jokin pappi 1000-luvulta.
      Kirjoitetaan Raamatun lauseita ja säkeitä yms..
      mutta ymmärrys Jumalan luomiseen on kadonnut.
      Sekä Jeesuksen Kristuksen tarkoitukseen,mitä hän tarkoitti.
      Teuvo on sotaisa saarnoissaan,pahaa ja alistava ihminen.
      Teuvo haluaa olla laumansa johtaja,jotka kumartaa Teuvoa,uskon merkiksi ja alistevaisuuden uskon merkiksi..
      Teuvo, olet kaukana totuudesta,usko oikeasti!

      Rakkaudella pääset esiin paremmin!
      Rakkaus on parempi ,kuin pelko,uhkaus mitä jakelet kirjoituksissasi!
      Kukaan ei usko sinuun,kuka pahan tuomaan tuomariin uskoisi?
      Vain Rakkaus voittaa ja hyvä,Teukka pönttö!
      Kerro Rakkaudesta,ei uhkaavista saatanallisista asioista..
      Rakkaus on se AVAIN !

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe