Luonnontieteelinen näkemys ilmastonmuutoksesta

Anonyymi

Luonnontiede on jätetty ilmastonmuutos tieteessä vähemmälle medioissa. Nyt siihen on tulossa muutos.

https://ilmastosi.fi/

15

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuossa on kyse 157 euroa maksavan "seminaarin" mainostuksesta palstalla. Jos Kauppisella oikeasti olisi asiaa niin hän uskaltautuisi julkaisemaan sanottavansa vertaisarvioidussa tiedelehdessä Maaseutumedian sijaan.

    • Anonyymi

      Tuossa on kyse 157 euroa maksavan "seminaarin" mainostuksesta palstalla. Jos Kauppisella oikeasti olisi asiaa niin hän uskaltautuisi julkaisemaan sanottavansa vertaisarvioidussa tiedelehdessä Maaseutumedian sijaan.

    • Anonyymi

      Tuossa on kyse 157 euroa maksavan "seminaarin" mainostuksesta palstalla. Jos Kauppisella oikeasti olisi asiaa niin hän uskaltautuisi julkaisemaan sanottavansa vertaisarvioidussa tiedelehdessä Maaseutumedian sijaan.

      • Anonyymi

        Etusivulla myös 27 € lippuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etusivulla myös 27 € lippuja.

        Miksi maksaisin kun näen oikeat tiedejulkaisut sci-hub - palvelun kautta ilmaiseksi? Tuon Maaseutumedia-Kauppisen mielipide ei muutu tieteen kannalta katsottuna yhtään uskottavammaksi sillä, että hän esittää sitä maksullisessa seminaarissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etusivulla myös 27 € lippuja.

        Onkohan messuhallin lipunmyynnissä koronataakuu palautuksista jos saarto tullee, tai kokoukset kielletään?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi maksaisin kun näen oikeat tiedejulkaisut sci-hub - palvelun kautta ilmaiseksi? Tuon Maaseutumedia-Kauppisen mielipide ei muutu tieteen kannalta katsottuna yhtään uskottavammaksi sillä, että hän esittää sitä maksullisessa seminaarissa.

        Valitettavasti politiikka on korruptoinut ilmasto "tieteen" Onneksi sitä ei ole kovin vaikeaa ymmärtää ja onneksi kaikki ei ole politiikan talutusnuorassa, kuten tämän seminaarin puhujat.


      • Niin,, se oikea vertaisarvioitu varmasti tarkoittaa tässä sitä samaa tiedettä , joka päästi aikanaan läpi Mannin lätkämailan, joka tosin sekin on jo vailla lapaa, tieteellisten puutteiden takia, joka on jo Kanadan korkeimmassa oikeudessakin todistettu.


    • Anonyymi

      Miksi viesti näkyi kolmena kappaleena??

      • Anonyymi

        Kokoelma denialistiääliöitä puhujina.

        Hohhoijaa.


    • Kas kummaa kun kukaan niistä 98%,tista tiedemiehiä ei ole tullut vastaavasti julkisuuteen omalla naamallaan selittämään taikoja IPCC ilmastokatasrofeista hiilidioksidin lämmittämään voimaan?

    • Anonyymi

      Kun väitteet eivät kestä vertaisarviointia edes heikkotasoisimmassa tiedelehdessä niin sitten niillä yritetään kerätä rahaa seminaariin osallistuvilta samanmielisiltä.

      • Anonyymi

        Näin on. Vertaisarvaamalla on ennenkin todistettu Mannin ja kumppaneiden lätkämailat ja Pohjoisnavan jäättömyys ja merenpinnan nousu.


      • Yleensä vastaavat tilaisuudet maksaa, tilavuokra jo pelkästään ym, pakolliset kulut päälle.

        Hienoa kun tällaisia seminaareja viimein järjestetään, on täysin yksivientistä ollut AGW humppa ja siitäkin valitettavasti joutuu maksamaan pakosti vaikka ei esim, Ylen uutisia lue!


    • Anonyymi

      Kuten kaikki muukin tiede.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe