Luonnontiede on jätetty ilmastonmuutos tieteessä vähemmälle medioissa. Nyt siihen on tulossa muutos.
https://ilmastosi.fi/
Luonnontieteelinen näkemys ilmastonmuutoksesta
15
104
Vastaukset
- Anonyymi
Tuossa on kyse 157 euroa maksavan "seminaarin" mainostuksesta palstalla. Jos Kauppisella oikeasti olisi asiaa niin hän uskaltautuisi julkaisemaan sanottavansa vertaisarvioidussa tiedelehdessä Maaseutumedian sijaan.
- Anonyymi
Tuossa on kyse 157 euroa maksavan "seminaarin" mainostuksesta palstalla. Jos Kauppisella oikeasti olisi asiaa niin hän uskaltautuisi julkaisemaan sanottavansa vertaisarvioidussa tiedelehdessä Maaseutumedian sijaan.
- Anonyymi
Tuossa on kyse 157 euroa maksavan "seminaarin" mainostuksesta palstalla. Jos Kauppisella oikeasti olisi asiaa niin hän uskaltautuisi julkaisemaan sanottavansa vertaisarvioidussa tiedelehdessä Maaseutumedian sijaan.
- Anonyymi
Etusivulla myös 27 € lippuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etusivulla myös 27 € lippuja.
Miksi maksaisin kun näen oikeat tiedejulkaisut sci-hub - palvelun kautta ilmaiseksi? Tuon Maaseutumedia-Kauppisen mielipide ei muutu tieteen kannalta katsottuna yhtään uskottavammaksi sillä, että hän esittää sitä maksullisessa seminaarissa.
Anonyymi kirjoitti:
Etusivulla myös 27 € lippuja.
Onkohan messuhallin lipunmyynnissä koronataakuu palautuksista jos saarto tullee, tai kokoukset kielletään?
Anonyymi kirjoitti:
Miksi maksaisin kun näen oikeat tiedejulkaisut sci-hub - palvelun kautta ilmaiseksi? Tuon Maaseutumedia-Kauppisen mielipide ei muutu tieteen kannalta katsottuna yhtään uskottavammaksi sillä, että hän esittää sitä maksullisessa seminaarissa.
Valitettavasti politiikka on korruptoinut ilmasto "tieteen" Onneksi sitä ei ole kovin vaikeaa ymmärtää ja onneksi kaikki ei ole politiikan talutusnuorassa, kuten tämän seminaarin puhujat.
Niin,, se oikea vertaisarvioitu varmasti tarkoittaa tässä sitä samaa tiedettä , joka päästi aikanaan läpi Mannin lätkämailan, joka tosin sekin on jo vailla lapaa, tieteellisten puutteiden takia, joka on jo Kanadan korkeimmassa oikeudessakin todistettu.
- Anonyymi
Miksi viesti näkyi kolmena kappaleena??
- Anonyymi
Kokoelma denialistiääliöitä puhujina.
Hohhoijaa.
Kas kummaa kun kukaan niistä 98%,tista tiedemiehiä ei ole tullut vastaavasti julkisuuteen omalla naamallaan selittämään taikoja IPCC ilmastokatasrofeista hiilidioksidin lämmittämään voimaan?
- Anonyymi
Kun väitteet eivät kestä vertaisarviointia edes heikkotasoisimmassa tiedelehdessä niin sitten niillä yritetään kerätä rahaa seminaariin osallistuvilta samanmielisiltä.
- Anonyymi
Näin on. Vertaisarvaamalla on ennenkin todistettu Mannin ja kumppaneiden lätkämailat ja Pohjoisnavan jäättömyys ja merenpinnan nousu.
Yleensä vastaavat tilaisuudet maksaa, tilavuokra jo pelkästään ym, pakolliset kulut päälle.
Hienoa kun tällaisia seminaareja viimein järjestetään, on täysin yksivientistä ollut AGW humppa ja siitäkin valitettavasti joutuu maksamaan pakosti vaikka ei esim, Ylen uutisia lue!
- Anonyymi
Kuten kaikki muukin tiede.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437